quote:Paradise Hotel
In vervolg op het succes van Temptation Island verleiden we je dit najaar met het nieuwe realityprogramma Paradise Hotel. Het wordt genieten van liefde, lust, ruzie en intrige, als een groep vrijgezellen wordt samengebracht op een paradijselijke locatie in Mexico. De presentatie van het programma is in handen van Tanja Jess en het start in september.
Geef je op!
We zijn nog op zoek naar leuke single’s, dus geef je nu op!
BOB???!!!!!!!quote:'Nederlander omgekomen in Egypte'
CAIRO - Onder de mensen die zaterdag in het Egyptische Sharm el-Sheikh om het leven zijn gekomen, bevindt zich ook een Nederlander. Dat heeft de Egyptische politie zaterdag gezegd tegenvoer het Franse persbureau AFP.
In totaal zijn zeker 83 mensen omgekomen, onder wie acht buitenlanders.
De meeste slachtoffers zijn Egyptenaren. Daarnaast vonden twee Britten, twee Italianen, een Rus, een Oekraïner en een Arabische Israëliër de dood. De politie zei dat nog dertig lijken moeten worden geïdentificeerd.
Ik was in de stad. En we wilden je komen pesten. Maar ik dacht dat je dat wel niet op prijs zou stellenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was in de stad. En we wilden je komen pesten. Maar ik dacht dat je dat wel niet op prijs zou stellen
Serieus?? ja zeker mijn muziek!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef PeRi het volgende:
Vandaag draait Michel de Heij op het strand hier. Is dat geen muziek voor jou? Ik wil je zoenen
Oh ja dat bedoelde ik dus..quote:
Jij zo van: m'n haren, wat doe je?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef timbob het volgende:
de kapper ging zo m'n haren afknippen, en toen moest ik nog betalen ook
zij zo, ja je hebt er toch voor betaald?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij zo van: m'n haren, wat doe je?!
Nee, jouw kapsel is geil.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leluk wief.
Lelijke?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb iig geen lelijke neptieten..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Man, die tepels zijn net dienbladen.
Heeft Tori die dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb liever kleine, springerige tepeltjes.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
Charisma Carpenter, vandaag 35 geworden:
[afbeelding]
Das juist lekker, genoeg om erop te bijtenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Man, die tepels zijn net dienbladen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb iig geen lelijke neptieten..
[afbeelding]
Zet je webcam maar aanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Maar dat wist ik..Zij en ik vieren het vanavond lekker met zijn 2en
Het zal vast allemaal wel goed zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef Dizer het volgende:
BEEEVEEEEOOOOOOOO!!!
Nou ik ben zowat blut wel jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Aanslag op je portomonee zeker.
ZIEN!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef timbob het volgende:
[..]
m'n haar is overleden![]()
timbob's haar
1982 - 2005
Heb ik een reden voor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
Diz lacht nooit....
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer dit is echt iets voor jou met je mooie jongens look.
[..]
Doe ik niet aanquote:
Charisma!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
Charisma Carpenter, vandaag 35 geworden:
[afbeelding]
Die ga ik binnenkort ook nog een keer kijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net "The Grudge" gezien...
Deze komt dus echt wel zowat bovenaan de lijst met de meeste enge films allertijden![]()
Met The Grudge zat ik om de 5 min stijfquote:Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort ook nog een keer kijken.Ik heb er zowel positieve als negatieve dingen over gehoord, maar ik ga er gewoon zonder verwachtingen naar kijken. Misschien dat ik wel een beetje bevooroordeeld ben omdat ik Sarah Michelle Gellar leuk zo vind.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met The Grudge zat ik om de 5 min stijf
Niet op die manierquote:Op zondag 24 juli 2005 00:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, zo leuk vind ik haar natuurlijk ook weer niet.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Niet op die manier
Echt die schrik momenten zijn niet normaal
Ja die mag er ook wezen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, om de schrikmomenten dus, ik dacht om SMG.
Ik had het dus wel om SMGquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, om de schrikmomenten dus, ik dacht om SMG.
UhUhquote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het dus wel om SMG [afbeelding]
Maaruh de schikmomenten waren niet normaal veel!!! The Ring... go pack your bags!!
Ik ben heus niet eng hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:51 schreef Dizer het volgende:
Bleef ik hier alleen met LeBeau.... vind het toch een beetje eng...
...waar is de rest?quote:
Muwahahahaahhahaquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Muwahahahaahhaha![]()
* Dizer maakt enge gezichten en doet vreemd![]()
Moet jij maar niet zo eng doen.quote:
Brave Dizer.quote:
BOOOB!! Je leeft nogquote:Op zondag 24 juli 2005 09:56 schreef BVO het volgende:
Ik heb het zien gebeuren.. Ik liep richting mijn kamer, alles werd heel licht, fel rood en oranje, ik kijk voor me, zie opeens een heel erg grote vuurbal, twee seconde later een ontzettend grote knal, de grond begon heel hard te trillen, de ramen begonnen hard te schudden.
. Toen werd het stil en hoorde ik alleen nog maar glazen die in de verte kapot vielen.
.
Een paar uur ervoor liep ik er nog..
Wow! Was dus best een mega grote explosie!! Maar zo dicht bij jou. Echt eng! Nou ik ben blij dat jou niks mankeertquote:Op zondag 24 juli 2005 10:08 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet precies, ik heb alleen de explosie in het oude centrum gezien (ligt op zo'n 500 meter van ons hotel). Ik liep er zeg maar recht op af, draai me om om iets tegen iemand te zeggen, zie alles oplichten, draai me weer om en kijk rechtvooruit en zie opeens een onwijs grote vuurbal voor m'n neus ontstaan, het leek wel vuurwerk ofzo.. toen even stil en toen een hele grote knal.. dacht eerst dat er een vliegtuig neergestort was, maar was dus een bom..
Veel plezier nog! Doe rustig aan, en niet al te veel met vreemde arabische vrouwen praten..quote:Op zondag 24 juli 2005 10:14 schreef BVO het volgende:
Het park ga ik in ieder geval niet meer af. Wel veel leuke mensen hier ook op het park, dus dat scheelt wel. Mensen zijn natuurlijk allemaal bang hier, maar iedereen trekt hier wel erg naar elkaar toe enzo, dus dat scheelt weer.
Mja, ik ben weer weg, het strand op..
Die mogen hier amper buiten komen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel plezier nog! Doe rustig aan, en niet al te veel met vreemde arabische vrouwen praten..
Doegie
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
*geeft het topic mond-op-mond*
Wat erg zegquote:Op zondag 24 juli 2005 09:56 schreef BVO het volgende:
Ik heb het zien gebeuren.. Ik liep richting mijn kamer, alles werd heel licht, fel rood en oranje, ik kijk voor me, zie opeens een heel erg grote vuurbal, twee seconde later een ontzettend grote knal, de grond begon heel hard te trillen, de ramen begonnen hard te schudden.
. Toen werd het stil en hoorde ik alleen nog maar glazen die in de verte kapot vielen.
.
Een paar uur ervoor liep ik er nog..
Wat lijkt me dat eng om mee te maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:08 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet precies, ik heb alleen de explosie in het oude centrum gezien (ligt op zo'n 500 meter van ons hotel). Ik liep er zeg maar recht op af, draai me om om iets tegen iemand te zeggen, zie alles oplichten, draai me weer om en kijk rechtvooruit en zie opeens een onwijs grote vuurbal voor m'n neus ontstaan, het leek wel vuurwerk ofzo.. toen even stil en toen een hele grote knal.. dacht eerst dat er een vliegtuig neergestort was, maar was dus een bom..
Ga jij nou nog mee doen aan de Nederlandse versie van Paradise Hotel ?quote:
Jij bent echt heel erg komisch, weet je datquote:Op zondag 24 juli 2005 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij nou nog mee doen aan de Nederlandse versie van Paradise Hotel ?![]()
quote:
Wil je geen geld prijs winnenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg komisch, weet je dat![]()
Ik ben echt niet knap en helemaal niet tegenover al die spierbundels daarquote:
Ach jij bent mister fok geworden !quote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet knap en helemaal niet tegenover al die spierbundels daar
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach jij bent mister fok geworden !
Dan ben je echt niet lelijk hoor..
Bovendien wie zegt dat er in Nederland van die Amerikaanse spierbundels mee gaan doen?
Ja maar dat doe ik nietquote:
Oe! Een mooie kop én groot geschapenquote:
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels meequote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bovendien wie zegt dat er in Nederland van die Amerikaanse spierbundels mee gaan doen?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Oe! Een mooie kop én groot geschapen
Je moet ze zeker met geweld van je afslaan heTerwijl je hier aan het posten bent kloppen ze op je deur, staan ze te schreeuwen onder je balkon en bellen ze je plat. Het leven van een kutjes en pikken magneet gaat niet over rozen
Dus, daar kan ik niet aan tippenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels mee
En die heb je hier niet zo veelquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels mee
quote:
Maar die zijn allemaal niet zo knap als Dizerquote:Op zondag 24 juli 2005 13:38 schreef Dada het volgende:
[..]Tuurlijk wel. Er zijn er zat. En je zult zien met zo’n programma melden ze zich massaal aan.
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal niet zo knap als Dizer![]()
quote:
ik ook, maar ik heb er het geld niet voor overquote:Op zondag 24 juli 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan te bedenken dat ik nu had kunnen liggen neuken![]()
Ik kon gratis .quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb er het geld niet voor over
*lacht in vuistje.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kon gratis .
Als het niet gisteravond rond 2uur opeens werd afgezegt![]()
quote:
quote:
Het kan slechter voor iemand van over de 30quote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En die smilies zijn puur om mijn mond dicht te houden over iets...
Die kont kan ook niet meer hoor, die zijn er al eeuwenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:41 schreef timbob het volgende:
dat kapsel kan echt niet hoor
dat had tina turner al in 1970
en die benenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kont kan ook niet meer hoor, die zijn er al eeuwen.
Je begrijpt me verkeerd.....quote:Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Het kan slechter voor iemand van over de 30.
Wat zei je? Wil je der een kusje geven?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.....
[schreeuwt]
Omdat ze in een vet lekker standje staat en haar kont er gruwelijkuitziet en als ze hier zou zijn dan zou ik haar de hele dag binnenhouden en allemaal
![]()
dingen met haar doen!!!!!
[/schreeuwt]
Wat zeg ik nou
rumikub enzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.....
[schreeuwt]
Omdat ze in een vet lekker standje staat en haar kont er gruwelijkuitziet en als ze hier zou zijn dan zou ik haar de hele dag binnenhouden en allemaal
![]()
dingen met haar doen!!!!!
[/schreeuwt]
Wat zeg ik nou
Kusje? Eerder die billen van der bijtenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zei je? Wil je der een kusje geven?
Ook der anusquote:
Hoe wil jij een anus gaan bijten... seriously... ?quote:
Als ze het zou vragen, zou je het weigeren?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe wil jij een anus gaan bijten... seriously... ?
Edit: Nee.. dit is geen oproep voor foto's![]()
Wat? Der billen bijten???quote:Op zondag 24 juli 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze het zou vragen, zou je het weigeren?
Nee, derquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
Rooooaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, derIk heb het niet zo op browndigging en dan helemaal niet met mijn tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Friends don't let friends remain beardless...
Plaatje is zeker niet zichtbaar?quote:
Je hebt geluk, ze valt op jonger:quote:Op zondag 24 juli 2005 16:11 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
WOEF WOEF.... ROOOOOOAAAAAAAAARRRRR!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mendes has worked in interior design and written children's books.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ze valt op jonger:
[..]
mietjequote:Op zondag 24 juli 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op browndigging en dan helemaal niet met mijn tanden
Cool.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:09 schreef PeRi het volgende:
Het was leuk! Waterfront was breezeravond ofzo, ze hadden normale muziek![]()
En toen wilden we daarna naar Stadhuisplein, maar het zag er helemaal niet druk uit, toen gingen we teveel Mac halen en bij mij thuis opeten en Finding Nemo kijken met twee vrienden van mij (hadden ons thuisgebracht).
Oh en ik heb de laatste tien minuten Michel de Heij meegemaakt. Klonk wel okay. Was druk!
Er is altijd nog Zomergasten vanavondquote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik verveel me
ik verveel me nuquote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Er is altijd nog Zomergasten vanavond.
Ach, bij jou kan je altijd nog bureaublad weergeven doen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef Dizer het volgende:
Uit verveling ben ik maar aan mijn stage onderzoeksdocument begonnen
Mijn thuiscomputer blijft ongewijzigd qua achtergrond:quote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, bij jou kan je altijd nog bureaublad weergeven doen.
Ga anders een dvd'tje kijken of zoquote:Op zondag 24 juli 2005 20:26 schreef timbob het volgende:
peh.
jspquote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga anders een dvd'tje kijken of zo
Of maak anders mijn marketing document voor me of in jsp een hele website in elkaar zetten
Ze is echt heel leuk.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Die mogen hier amper buiten komen..
Wel 1 leuke op het hotel gezien, dus wie weet..
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak er werk van!!!
Of is ze weer Marokkaans
Als ze geen mannelijke familieleden heeft is daar toch niets mis meequote:
Ach, ze zal vast nog een neef Achemd Bin Salah hebben of een oom Mohammed Abdullahquote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ze geen mannelijke familieleden heeft is daar toch niets mis mee
Euh, niet zoveel.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
TOM!!! Hoeveel heb je over voor een kamer in Amsterdam???
Een vriend van me zoekt een huisgenoot... maar die vraagt 600 euro.. want de kale huur is 1200 euro per maand... maar dat komt omdat ie in een zijstraat woont van de prins hendrikskade tegenover het Centraal Station
Als het zo doorgaat met die zelfmoordaanslagen zullen er toch vast wel een paar leuke Arabische vrouwen zonder mannelijke familieleden op deze aardkloot rondlopen, toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ach, ze zal vast nog een neef Achemd Bin Salah hebben of een oom Mohammed Abdullah
Weetje....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef timbob het volgende:
dus!
"Van neuken zweet je!"quote:
Timbob, ik vind je voorspelbaar!quote:
En meer aan de wijn en peuken?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het topic is met vakantie.....
da's goed voor ons, even wat minder achter de pc
LOL ik heb hetzelfde..... met Hoek van Holland nota benequote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin steeds meer plaatsen in Nederland met SHO te associëren. Laatste keer al Alphen aan de Rijn waar ik langskwam, en gisteren toen ik m'n zus wegbracht kwam ik langs Zwijndrecht en dacht ik gelijk aan MissB.
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
En meer aan de wijn en peuken?
Wijn maar even niet meer na dit weekend
Oh, ik rook juist meer dan ooitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....
zou ik met wijn eigenlijk wel moeten doen, iets teveel migraine tegenwoordig
maar 't is zo lekker.........
ik zal toch niet??!??! nee.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik rook juist meer dan ooit
En in het weekend drink ik ook meer dan ooit![]()
Naja daar is het weekend voor he?
ik sinds vorige week zondag, scheelt toch 'n dag.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen druppel alcohol op.
En roken doe ik al anderhalf jaar niet meer.
ik word ouder.......quote:Ik word oud.
Laten we er vrede mee hebben dat beaverhausen nog altijd ouder is.quote:
En je hebt overal pijn na een dagje strand.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen druppel alcohol op.
En roken doe ik al anderhalf jaar niet meer.
Ik word oud.
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laten we er vrede mee hebben dat beaverhausen nog altijd ouder is.
onder meer door dat roken en drinken kwam ik twee jaar geleden 7 (zeven!!!) jaar ouder uit de "echte leeftijd"-test....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger..
Dat dan weer wel.
Al ga je lichamelijk natuurlijk alleen maar achteruit van roken, dus ben je eigenlijk weer terug bij af.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger..
Dat dan weer wel.
Die test doe ik maar niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
onder meer door dat roken en drinken kwam ik twee jaar geleden 7 (zeven!!!) jaar ouder uit de "echte leeftijd"-test....![]()
Is dat überhaupt mogelijk?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die test doe ik maar niet..
Ik ga een beetje nog ouder zitten te wezen..
Daar gaat het nu toevallig even niet over Beau!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al ga je lichamelijk natuurlijk alleen maar achteruit van roken, dus ben je eigenlijk weer terug bij af.![]()
Shh, volgens mij had ie het niet door.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Shh, volgens mij had ie het niet door.
quote:
Over een paar jaar ben je een vals oud wijf.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Liever een vals wijf dan een oud wijf.
En dan gaat al het geld naar jou? Dachtutduseffeniethe?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie er wel eens aangedacht om op te gaan treden als komisch duo?!?
succes gegarandeerd, geloof me!!
en lucratief voor mij, aangezien ik Beaver heb gekocht enzo....![]()
Alsof jij nooit vals doet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je een vals oud wijf..
Euhm.. even kijken... leuk, aardig, grappig, lief... nee, vals zie ik er niet tussen staan.quote:
de helft?!??! kom op zeg, mag toch wel íets van m'n 12 cent verwachten.......quote:Op maandag 25 juli 2005 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
En dan gaat al het geld naar jou? Dachtutduseffeniethe?.
dat doe je nu toch ook al....quote:Ik ga een beetje gratis leuk en grappig staan te doen..
Weet je waar jij zit, Beavje?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.. even kijken... leuk, aardig, grappig, lief... nee, vals zie ik er niet tussen staan..
De helft? Deal!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
de helft?!??! kom op zeg, mag toch wel íets van m'n 12 cent verwachten.......
[..]
dat doe je nu toch ook al....
It's just a river in Egypt, Beau. Meer niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je waar jij zit, Beavje?
[afbeelding]
Daar.![]()
* bookmarkquote:Op maandag 25 juli 2005 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
De helft? Deal!
verklaar je nader................quote:Best deal of your life, babette, best deal of your life..
Nee, het is meer dan alleen dat, Beav.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's just a river in Egypt, Beau. Meer niet..
Moet ik dat nog uitleggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
* bookmark
[..]
verklaar je nader................
Misschien is ze een beetje blont.quote:
Ik zie alleen maar een rivier.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, het is meer dan alleen dat, Beav.![]()
ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....quote:
donkerblondquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....
ik heb hier al 'n lief gescoord, en een vader voor m'n kind..... wat heb jij te bieden?!?
Winst, babette, haske veel winst. Enzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie er wel eens aangedacht om op te gaan treden als komisch duo?!?
succes gegarandeerd, geloof me!!
en lucratief voor mij, aangezien ik Beaver heb gekocht enzo....![]()
Vergeet de koper van jou en je kind niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja.... want tot nu toe weet ik nog niet concreet wat het me op gaat leveren.....
ik heb hier al 'n lief gescoord, en een vader voor m'n kind..... wat heb jij te bieden?!?
[..]
alleen maar geld dus....quote:Op maandag 25 juli 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
Winst, babette, haske veel winst. Enzo..
Want Beau en ik gaan grappig doen. zodra we door hebben hoe dat moet..
ik ben helemaal niet verkocht?!quote:
guy-men?quote:
zeg zit me niet zo te pesten jij...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
guy-men?
Is dat net zoiets als X-men?.
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
guy-men?
Is dat net zoiets als X-men?.
Is dat nou het tegenovergestelde van girly-men?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat we mannen waren die voor mannen gingen, guy-men dus. Als typo is het toch grappiger.
Dat .... uhh.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef timbob het volgende:
ik regel niks, behalve als het al te laat is.
Ik bedoelde eigenlijk.. dat ik dat wel een beetje gemerkt had.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:14 schreef timbob het volgende:
Dat ja
ik wil d'r vanaf.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk.. dat ik dat wel een beetje gemerkt had.
moet ik die wel regelen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:23 schreef Airelle het volgende:
Het komt wel als je meer structuur in je leven krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |