Timbob, ik vind je voorspelbaar!quote:
En meer aan de wijn en peuken?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het topic is met vakantie.....
da's goed voor ons, even wat minder achter de pc
LOL ik heb hetzelfde..... met Hoek van Holland nota benequote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin steeds meer plaatsen in Nederland met SHO te associëren. Laatste keer al Alphen aan de Rijn waar ik langskwam, en gisteren toen ik m'n zus wegbracht kwam ik langs Zwijndrecht en dacht ik gelijk aan MissB.
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
En meer aan de wijn en peuken?
Wijn maar even niet meer na dit weekend
Oh, ik rook juist meer dan ooitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....
zou ik met wijn eigenlijk wel moeten doen, iets teveel migraine tegenwoordig
maar 't is zo lekker.........
ik zal toch niet??!??! nee.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik rook juist meer dan ooit
En in het weekend drink ik ook meer dan ooit![]()
Naja daar is het weekend voor he?
ik sinds vorige week zondag, scheelt toch 'n dag.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen druppel alcohol op.
En roken doe ik al anderhalf jaar niet meer.
ik word ouder.......quote:Ik word oud.
Laten we er vrede mee hebben dat beaverhausen nog altijd ouder is.quote:
En je hebt overal pijn na een dagje strand.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen druppel alcohol op.
En roken doe ik al anderhalf jaar niet meer.
Ik word oud.
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laten we er vrede mee hebben dat beaverhausen nog altijd ouder is.
onder meer door dat roken en drinken kwam ik twee jaar geleden 7 (zeven!!!) jaar ouder uit de "echte leeftijd"-test....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger..
Dat dan weer wel.
Al ga je lichamelijk natuurlijk alleen maar achteruit van roken, dus ben je eigenlijk weer terug bij af.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik rook en drink weer meer dus dat maakt me technisch gezien weer jonger..
Dat dan weer wel.
Die test doe ik maar niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
onder meer door dat roken en drinken kwam ik twee jaar geleden 7 (zeven!!!) jaar ouder uit de "echte leeftijd"-test....![]()
Is dat überhaupt mogelijk?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die test doe ik maar niet..
Ik ga een beetje nog ouder zitten te wezen..
Daar gaat het nu toevallig even niet over Beau!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al ga je lichamelijk natuurlijk alleen maar achteruit van roken, dus ben je eigenlijk weer terug bij af.![]()
Shh, volgens mij had ie het niet door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |