Heb ik een reden voor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
Diz lacht nooit....
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer dit is echt iets voor jou met je mooie jongens look.
[..]
Doe ik niet aanquote:
Charisma!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
Charisma Carpenter, vandaag 35 geworden:
[afbeelding]
Die ga ik binnenkort ook nog een keer kijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net "The Grudge" gezien...
Deze komt dus echt wel zowat bovenaan de lijst met de meeste enge films allertijden![]()
Met The Grudge zat ik om de 5 min stijfquote:Op zondag 24 juli 2005 00:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort ook nog een keer kijken.Ik heb er zowel positieve als negatieve dingen over gehoord, maar ik ga er gewoon zonder verwachtingen naar kijken. Misschien dat ik wel een beetje bevooroordeeld ben omdat ik Sarah Michelle Gellar leuk zo vind.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met The Grudge zat ik om de 5 min stijf
Niet op die manierquote:Op zondag 24 juli 2005 00:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, zo leuk vind ik haar natuurlijk ook weer niet.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Niet op die manier
Echt die schrik momenten zijn niet normaal
Ja die mag er ook wezen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, om de schrikmomenten dus, ik dacht om SMG.
Ik had het dus wel om SMGquote:Op zondag 24 juli 2005 00:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, om de schrikmomenten dus, ik dacht om SMG.
UhUhquote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het dus wel om SMG [afbeelding]
Maaruh de schikmomenten waren niet normaal veel!!! The Ring... go pack your bags!!
Ik ben heus niet eng hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:51 schreef Dizer het volgende:
Bleef ik hier alleen met LeBeau.... vind het toch een beetje eng...
...waar is de rest?quote:
Muwahahahaahhahaquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Muwahahahaahhaha![]()
* Dizer maakt enge gezichten en doet vreemd![]()
Moet jij maar niet zo eng doen.quote:
Brave Dizer.quote:
BOOOB!! Je leeft nogquote:Op zondag 24 juli 2005 09:56 schreef BVO het volgende:
Ik heb het zien gebeuren.. Ik liep richting mijn kamer, alles werd heel licht, fel rood en oranje, ik kijk voor me, zie opeens een heel erg grote vuurbal, twee seconde later een ontzettend grote knal, de grond begon heel hard te trillen, de ramen begonnen hard te schudden.
. Toen werd het stil en hoorde ik alleen nog maar glazen die in de verte kapot vielen.
.
Een paar uur ervoor liep ik er nog..
Wow! Was dus best een mega grote explosie!! Maar zo dicht bij jou. Echt eng! Nou ik ben blij dat jou niks mankeertquote:Op zondag 24 juli 2005 10:08 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet precies, ik heb alleen de explosie in het oude centrum gezien (ligt op zo'n 500 meter van ons hotel). Ik liep er zeg maar recht op af, draai me om om iets tegen iemand te zeggen, zie alles oplichten, draai me weer om en kijk rechtvooruit en zie opeens een onwijs grote vuurbal voor m'n neus ontstaan, het leek wel vuurwerk ofzo.. toen even stil en toen een hele grote knal.. dacht eerst dat er een vliegtuig neergestort was, maar was dus een bom..
Veel plezier nog! Doe rustig aan, en niet al te veel met vreemde arabische vrouwen praten..quote:Op zondag 24 juli 2005 10:14 schreef BVO het volgende:
Het park ga ik in ieder geval niet meer af. Wel veel leuke mensen hier ook op het park, dus dat scheelt wel. Mensen zijn natuurlijk allemaal bang hier, maar iedereen trekt hier wel erg naar elkaar toe enzo, dus dat scheelt weer.
Mja, ik ben weer weg, het strand op..
Die mogen hier amper buiten komen.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Veel plezier nog! Doe rustig aan, en niet al te veel met vreemde arabische vrouwen praten..
Doegie
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
*geeft het topic mond-op-mond*
Wat erg zegquote:Op zondag 24 juli 2005 09:56 schreef BVO het volgende:
Ik heb het zien gebeuren.. Ik liep richting mijn kamer, alles werd heel licht, fel rood en oranje, ik kijk voor me, zie opeens een heel erg grote vuurbal, twee seconde later een ontzettend grote knal, de grond begon heel hard te trillen, de ramen begonnen hard te schudden.
. Toen werd het stil en hoorde ik alleen nog maar glazen die in de verte kapot vielen.
.
Een paar uur ervoor liep ik er nog..
Wat lijkt me dat eng om mee te maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:08 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet precies, ik heb alleen de explosie in het oude centrum gezien (ligt op zo'n 500 meter van ons hotel). Ik liep er zeg maar recht op af, draai me om om iets tegen iemand te zeggen, zie alles oplichten, draai me weer om en kijk rechtvooruit en zie opeens een onwijs grote vuurbal voor m'n neus ontstaan, het leek wel vuurwerk ofzo.. toen even stil en toen een hele grote knal.. dacht eerst dat er een vliegtuig neergestort was, maar was dus een bom..
Ga jij nou nog mee doen aan de Nederlandse versie van Paradise Hotel ?quote:
Jij bent echt heel erg komisch, weet je datquote:Op zondag 24 juli 2005 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij nou nog mee doen aan de Nederlandse versie van Paradise Hotel ?![]()
quote:
Wil je geen geld prijs winnenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg komisch, weet je dat![]()
Ik ben echt niet knap en helemaal niet tegenover al die spierbundels daarquote:
Ach jij bent mister fok geworden !quote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet knap en helemaal niet tegenover al die spierbundels daar
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach jij bent mister fok geworden !
Dan ben je echt niet lelijk hoor..
Bovendien wie zegt dat er in Nederland van die Amerikaanse spierbundels mee gaan doen?
Ja maar dat doe ik nietquote:
Oe! Een mooie kop én groot geschapenquote:
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels meequote:Op zondag 24 juli 2005 13:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bovendien wie zegt dat er in Nederland van die Amerikaanse spierbundels mee gaan doen?
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Oe! Een mooie kop én groot geschapen
Je moet ze zeker met geweld van je afslaan heTerwijl je hier aan het posten bent kloppen ze op je deur, staan ze te schreeuwen onder je balkon en bellen ze je plat. Het leven van een kutjes en pikken magneet gaat niet over rozen
Dus, daar kan ik niet aan tippenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels mee
En die heb je hier niet zo veelquote:Op zondag 24 juli 2005 13:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, er doen gewoon Nederlandse spierbundels mee
quote:
Maar die zijn allemaal niet zo knap als Dizerquote:Op zondag 24 juli 2005 13:38 schreef Dada het volgende:
[..]Tuurlijk wel. Er zijn er zat. En je zult zien met zo’n programma melden ze zich massaal aan.
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal niet zo knap als Dizer![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |