Als ze geen mannelijke familieleden heeft is daar toch niets mis meequote:
Ach, ze zal vast nog een neef Achemd Bin Salah hebben of een oom Mohammed Abdullahquote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ze geen mannelijke familieleden heeft is daar toch niets mis mee
Euh, niet zoveel.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
TOM!!! Hoeveel heb je over voor een kamer in Amsterdam???
Een vriend van me zoekt een huisgenoot... maar die vraagt 600 euro.. want de kale huur is 1200 euro per maand... maar dat komt omdat ie in een zijstraat woont van de prins hendrikskade tegenover het Centraal Station
Als het zo doorgaat met die zelfmoordaanslagen zullen er toch vast wel een paar leuke Arabische vrouwen zonder mannelijke familieleden op deze aardkloot rondlopen, toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ach, ze zal vast nog een neef Achemd Bin Salah hebben of een oom Mohammed Abdullah
Weetje....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef timbob het volgende:
dus!
"Van neuken zweet je!"quote:
Timbob, ik vind je voorspelbaar!quote:
En meer aan de wijn en peuken?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het topic is met vakantie.....
da's goed voor ons, even wat minder achter de pc
LOL ik heb hetzelfde..... met Hoek van Holland nota benequote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin steeds meer plaatsen in Nederland met SHO te associëren. Laatste keer al Alphen aan de Rijn waar ik langskwam, en gisteren toen ik m'n zus wegbracht kwam ik langs Zwijndrecht en dacht ik gelijk aan MissB.
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
En meer aan de wijn en peuken?
Wijn maar even niet meer na dit weekend
Oh, ik rook juist meer dan ooitquote:Op maandag 25 juli 2005 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik rook nog maar héél weinig, maar stoppen zit er toch niet in....
zou ik met wijn eigenlijk wel moeten doen, iets teveel migraine tegenwoordig
maar 't is zo lekker.........
ik zal toch niet??!??! nee.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik rook juist meer dan ooit
En in het weekend drink ik ook meer dan ooit![]()
Naja daar is het weekend voor he?
ik sinds vorige week zondag, scheelt toch 'n dag.....quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen druppel alcohol op.
En roken doe ik al anderhalf jaar niet meer.
ik word ouder.......quote:Ik word oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |