ik ook, maar ik heb er het geld niet voor overquote:Op zondag 24 juli 2005 14:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan te bedenken dat ik nu had kunnen liggen neuken![]()
Ik kon gratis .quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb er het geld niet voor over
*lacht in vuistje.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kon gratis .
Als het niet gisteravond rond 2uur opeens werd afgezegt![]()
quote:
quote:
Het kan slechter voor iemand van over de 30quote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En die smilies zijn puur om mijn mond dicht te houden over iets...
Die kont kan ook niet meer hoor, die zijn er al eeuwenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:41 schreef timbob het volgende:
dat kapsel kan echt niet hoor
dat had tina turner al in 1970
en die benenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kont kan ook niet meer hoor, die zijn er al eeuwen.
Je begrijpt me verkeerd.....quote:Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Het kan slechter voor iemand van over de 30.
Wat zei je? Wil je der een kusje geven?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.....
[schreeuwt]
Omdat ze in een vet lekker standje staat en haar kont er gruwelijkuitziet en als ze hier zou zijn dan zou ik haar de hele dag binnenhouden en allemaal
![]()
dingen met haar doen!!!!!
[/schreeuwt]
Wat zeg ik nou
rumikub enzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.....
[schreeuwt]
Omdat ze in een vet lekker standje staat en haar kont er gruwelijkuitziet en als ze hier zou zijn dan zou ik haar de hele dag binnenhouden en allemaal
![]()
dingen met haar doen!!!!!
[/schreeuwt]
Wat zeg ik nou
Kusje? Eerder die billen van der bijtenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zei je? Wil je der een kusje geven?
Ook der anusquote:
Hoe wil jij een anus gaan bijten... seriously... ?quote:
Als ze het zou vragen, zou je het weigeren?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe wil jij een anus gaan bijten... seriously... ?
Edit: Nee.. dit is geen oproep voor foto's![]()
Wat? Der billen bijten???quote:Op zondag 24 juli 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze het zou vragen, zou je het weigeren?
Nee, derquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
Rooooaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, derIk heb het niet zo op browndigging en dan helemaal niet met mijn tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Friends don't let friends remain beardless...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |