quote:
echt wel!! neppe timbobquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
oh, en bimtob? dat is zoooooo niet mijn schrijfstijlmaar leuk dat j'm ff vol wilde posten [afbeelding]
Hai wombatquote:
ja, want upgedatert moet in subquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef bimtob het volgende:
mijn sig klopt niet, want ik kan niet meer dan 250 tekens doen
dat zeg ik. gammaquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, want upgedatert moet in sub
en die link moet erbij
of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:54 schreef bimtob het volgende:
[..]
ach, als we eenmaal in bed liggen merkt ze het verschil wel.
Arabasisch is van rechts naar links, dus moeten de uitroeptekens ook links staan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef timbob het volgende:
ﺹﻜﻆ ﻇ ﻀﺳ ﻊﺤﺶ ﺶﻟﻝﻙ ﻆ !!
¡¡ Señor !!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Arabasisch is van rechts naar links, dus moeten de uitroeptekens ook links staan.
Toch?
En wat mag "si en otoño" betekenen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef timbob het volgende:
[..]
¡¡ Señor !!
kon zo snel niet even een zinnig woord bedenken. behalve si en otoño.
dan maar señor
Jij nog duidelijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:05 schreef timbob het volgende:
geintergreerd.
Dat was Co toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben geextergeerd
Si? das toch een halve fles frisdrank?
Otoño betekent herfst
Verwend nest!quote:
Jealous much?quote:
Pfff.quote:
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb er heul niet om gevraagd
Mijn pa : "Ja maar als we naar Spanje gaan nemen we 'm lekker mee"
*airco aanzet*quote:
Zelfkennis is okay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
Maar al is dit waarmee je wint, dan ben je toch wel een beetje een loser at life.
Ik heb geen airco nodig.quote:
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb geen airco nodig.
Ik ben een echte vent.![]()
Af!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?.
Nou eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?
Ach ja, je moet toch iets met je tijd doen he?quote:
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heenquote:
M'n zandsculptuur, wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heen
[afbeelding]
Kijk nou toch
[afbeelding]
Hier, een nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n zandsculptuur, wat doe je?
Trut.
Wat een lieve.quote:
quote:
quote:
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.quote:
*Beau aai*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.
Echt waar hoor.![]()
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelquote:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
@Christine: Ja, het is bekend. Het is CopyCat geworden..
Als jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Stomme singlesquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je. ons.
. maar niet vergeet!
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kwamen tenminste op de meeting
Ik ben daar niet weg, hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?
Brett? Tobias?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben daar niet weg, hoor...
SHO doe ik ernaast.
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Brett!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brett? Tobias?
Ik wist nooit wie wie was..
Hij knipte niet, hij zat vooral Brett te wezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.
Den Haag is geweldig hequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Brett!!!!
Jaaaaaaaa, mijn God, zeg, ik zat met alle namen in mijn hoofd maar dus vooral geen Brett
Het was zo gezellig druk in Den Haag
Met mooi weer word ik weer heulemaal verliefd op 'mijn' De Haag
We zagen ook nog Ferry Mingele rondstruinen.
Ja interessant, hè!
Hij is trouwens in het wild best aantrekkelijk
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Den Haag is geweldig he
Woon je er ook, of niet?
Ik ben er zes jaar geleden met tegenzin gaan wonen, en wil er nu niet meer weg.... die stad steelt je hart, of je het wilt of niet...
Harrypadquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
Zoek ik net een plaatje van de Hofvijver, krijg ik dit
Je ben vekeâhd (Tiefuszaui 404)
Ut dâhcument dajje zoch is vewèdâh of erges andars naagtoe vehùis. (Of ut hep nauit bestaan, dat ken auk.) Om daucumente te vinde die veplaast zèn, ken je ut beste beginne bè onze stagtpagina, of stuâh ons effe een meeltje.
Tip: Tik je een adres auvâh van een stukkie daude baum (vroegâh auk bekend as papieâh), let dan op dat as r een leisteke direct achtâh de daumènnaam staat (www.erges.nl), dit bèna altèd een tilde (~) mot zèn.
Dus bèvoâhbèld http://www.ergens.nl/~hier en nie http://www.ergens.nl/-hier of iets dergelèks. Âhwe mèdia wille dit nog wèlèns veikeâhd afdrukke.![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!!!!!quote:
Het is een manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
of gewoon die schoenen gevonden die je al tijden zocht?
Voor me school examenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!!!!
maar waarvoor?
je hebt je diploma?
of gewoon die schoenen gevonden die je al tijden zocht?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef Christine het volgende:
Snel daten dan
Net als ik..... ik ben echt zoooo in luuuuuve
Slaap heerlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef Christine het volgende:
Het is pril en wederzijds.
En nu ga ik slapen
Feliquote:
Ik ben het weekend weg, dus zowiezo pas op z'n vroegst maandagavond weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Christine!
Je moet weer wat vaker komen hoor!!.
quote:
Af en toe langswippen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben het weekend weg, dus zowiezo pas op z'n vroegst maandagavond weer
En nu ga ik echt slapen
En net nu het mooi wordt, ga ik slapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:20 schreef timbob het volgende:
mooi topic
dit topic blijft mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
En net nu het mooi wordt, ga ik slapen
Ik ga om 2 uur al wegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:53 schreef babette21 het volgende:
bijna weekend.........
de meter loopt: nog 8 uur en 6 minuten te gaan
goed beschouwt heb ik dus eerder weekend.... jij hebt alleen langer pauze.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:02 schreef Dizer het volgende:
Ik ga om 2 uur al weg
Maar ik moet om 4 uur al in de winkel staan tot 9 uur
Dat is wel erg optimistischquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef babette21 het volgende:
ik heb zo'n voorgevoel dat ik vandaag m'n 10.000ste post ga halen![]()
Aantal posts: 7287 (gemiddeld 30 per dag)quote:
+quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aantal posts: 7287 (gemiddeld 30 per dag)
is dat van jou of van Skaai.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
+
Statistieken
Laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur, 35 minuten geleden
Aantal posts: 5760 (gemiddeld 12 per dag).
Dit is niet van mij (airelle) noch van skaaiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat van jou of van Skaai.....??
en vergeet vooral dunn0w niet..............
Oeh je bent een oldbiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
dunn0w is van feb.2004....... ik dacht dat je al veel eerder had geregistreerd.....
Babette is van sept. 2003
zie je de hoofdletter!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef Airelle het volgende:
Dit is niet van mij (airelle) noch van skaai.
Van dunn0w dus..
Toen zat ik in de les en ik verveelde mequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
OMFG mijn gemiddelde ligt hoger dan dat van jou?!?!? hoe is 't mogelijk.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 16024 (gemiddeld 13 per dag)
Apuf!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef babette21 het volgende:
kijk jij doet 't andersom: wel hoofdletters aan 't begin, niet bij de namen...
en dat zeg je wat van mij
[..]
Even voor het geval dat je het over het hoofd zou zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooimaar dat streepje eronder hoeft nou ook weer niet hoor
Echt een rekenwonder ben je niet he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMFG mijn gemiddelde ligt hoger dan dat van jou?!?!? hoe is 't mogelijk.....??![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef babette21 het volgende:
Apuf 2U2........ alsof ik ooit iets over het hoofd zie.........![]()
los van mijn enorme wiskundeknobbel, die ik wel degelijk bezit, spreken de feiten hier voor zich:quote:
Je wist toch wel dat ik van 2002 tot 2004 zowat niet op FOK ben geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
los van mijn enorme wiskundeknobbel, die ik wel degelijk bezit, spreken de feiten hier voor zich:
jouw gemiddelde staat op 13, de mijne op 15...... wat valt daaraan te rekenen?!?
nee dat wist ik niet..... waar hing je uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
Je wist toch wel dat ik van 2002 tot 2004 zowat niet op FOK ben geweest?
Toen ik in 2004 weer begon met posten, had ik +\- 1000 posts
Serieus bezig gweest met Schoolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet..... waar hing je uit?
Ik ben wel in de afgelopen half jaar van gemiddelde 8 naar 13 gegaan hoor.. das best veelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef babette21 het volgende:
overigens ben ik dan nog steeds verbaast over je lage gemiddelde,
gezien een aantal overdreven topdagen de laatste maanden....
mja jij moet voor school natuurlijk ook al veel achter de pc..... soms is 't ook wel mooi geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Serieus bezig gweest met School
als je het zo bekijkt... ik ben van 5 naar 15 gegaan...............quote:Ik ben wel in de afgelopen half jaar van gemiddelde 8 naar 13 gegaan hoor.. das best veel
A. Ik zit gemiddeld zo een 10 uur achter de pc per dag... 8 a 9 uur opstage/school en nog 1 a 2 uur thuis...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja jij moet voor school natuurlijk ook al veel achter de pc..... soms is 't ook wel mooi geweest
ik moet 'm nu ook wat vaker uitlaten als ik thuiskom,
zeker als ik er op werk al 6 uur of meer achter gezeten heb
al dat zitvlees he....
[..]
als je het zo bekijkt... ik ben van 5 naar 15 gegaan...............
maar ja, heb ineens internet op werk én thuis..... [excuus genoeg??]
mja zulke weken [maanden?] heb ik dus ook achter de rug....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
A. Ik zit gemiddeld zo een 10 uur achter de pc per dag... 8 a 9 uur opstage/school en nog 1 a 2 uur thuis...
Inderdaad... en eigenlijk is 90% van mijn prive internettijd FOKquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zulke weken [maanden?] heb ik dus ook achter de rug....
tot ik besefte hoe uitgescheten ik er van wordt....
los van het feit wat je allemaal IRL mist, bevoordert het de fysieke gesteldheid ook niet echt
bij mij ook, en de rest is emailquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad... en eigenlijk is 90% van mijn prive internettijd FOK
jaquote:Zeg, blijf je van avatar wisselen??
Ik ben dus nog steeds bezig met Firas.nl / Dizer.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook, en de rest is email
en als ik inspiratie heb wordt er nog wel eens aan de site gesleuteld
't moet allemaal wel leuk blijven natuurlijk.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Ik ben dus nog steeds bezig met Firas.nl / Dizer.nl
Normaal rond ik zo iets in 1 dag af
Dankje welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef babette21 het volgende:
gefeliciteerd Maikel!!!
en wat zijn de plannen voor volgend jaar?!
oke dan, leuke richting!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgend jaar ga ik de opleiding recreatie en toerisme volgen op niveau 3
@Eve Merci.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan, leuke richting!!
die niveaus zeggen mij weinig....
wat kun je ermee als je klaar bent?
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke de buren weet nu ook dat ik geslaagd en wakker ben
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
Want? LeBeau?
Niet te hard heh?quote:
Maar het ouder worden bij mij uit zich bij mij juist in pijn overal, dus moet je wel voorzichtig met me zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ouder worden, oke... maar we zijn geen mietjes he....
Tsssquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.
Merci Boquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:36 schreef LeBeau het volgende:
Gefeliciteerd trouwens met je slagen, ELM.
Wat wordt je toch snel groot.
ow oke... mijn ouder worden uit zich met name in het niet veel meer snappen van de jeugdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Maar het ouder worden bij mij uit zich bij mij juist in pijn overal, dus moet je wel voorzichtig met me zijn.
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoequote:
Dat valt ook niet te snappen voor mensen met een bovengemiddeld iq.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoe
en ontwikkelingen rond scholengedoe enzo dus ook, dat valt echt niet volgen als je er niet meer op zit
beleving enzo uiteraard nog wel, anders wordt het wat moeilijk hier,
al maken die mentaliteitsproblemen het er niet makkelijker op....
Ja! Je had er moeten zijn het was er echt best gezellie op het Neudequote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:51 schreef PeRi het volgende:
Hallo! Ik wil ook mee D!
dank u voor deze bevestigingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef The_Langolier het volgende:
Dat valt ook niet te snappen voor mensen met een bovengemiddeld iq.
ach joh, dat snappen ze zelf ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoe
en ontwikkelingen rond scholengedoe enzo dus ook, dat valt echt niet volgen als je er niet meer op zit
beleving enzo uiteraard nog wel, anders wordt het wat moeilijk hier,
al maken die mentaliteitsproblemen het er niet makkelijker op....
quote:
Flink geshopt?quote:
Neequote:
Dan mag je jouw nieuwe coupe mooi beschrijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee
Naar de kapper geweest
Nee, geen foto's
Kortquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan mag je jouw nieuwe coupe mooi beschrijven.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Kort
Mijn vorige coupe was ver tot over mijn schouders
Nu op mijn schouders
Zomers en fris
In de gemeente Rotterdam. Aan de kust.quote:
Aan zee?! Das wel lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de gemeente Rotterdam. Aan de kust.![]()
Alsof ik me nu aangesproken moet voelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik moet gewoon even een paar dagen niet sporten en dan gaat het wel weer. Jezelf oud voelen kan je tegengaan, oud zijn daarentegen...
Yep. Paar minuten op de fiets en je zit aan het strand.quote:
*kuchbijnadertigkuch*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik me nu aangesproken moet voelen..
.
Maar je wordt er blijkbaar wel snel oud van.quote:
*kuchikhebgeenideewaarjehetoverhebtkuch*quote:
Niet als je gewoon op je handdoek blijft liggen en af en toe de zee inrolt. Dat is wat ik het liefst doe, maar er zijn altijd wel mensen bij die iets met een bal willen doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je wordt er blijkbaar wel snel oud van..
En dan dwingen ze je om mee te doen terwijl je eik veel liever gewoon zandkasteeltjes bouwt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet als je gewoon op je handdoek blijft liggen en af en toe de zee inrolt. Dat is wat ik het liefst doe, maar er zijn altijd wel mensen bij die iets met een bal willen doen.
Zandkasteeltjes bouwn is ook al teveel moeite. Af en toe omrollen om rondom bruin te worden, meer is verspilde moeite.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan dwingen ze je om mee te doen terwijl je eik veel liever gewoon zandkasteeltjes bouwt.
Oh de drama..
Ik dacht even dat je het had over die leuke blondine die ooit eens in je fotoboek stond.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zandkasteeltjes bouwn is ook al teveel moeite. Af en toe omrollen om rondom bruin te worden, meer is verspilde moeite.
Dat ene mens?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Beav, wat doet dat ene mens van Will & Grace in jouw fotoboek?
Ohquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ene mens?.
Een beetje meer respect graag, Buup..
Dat is Karen Walker aka Anastasia Beaverhausen.
Vandaar dus..
Karen trumps Grace anytime.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh!!!! Nooit geweten.
Maar Debra Messing aka Grace Adler is veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
Ik vind het wel verwarrend hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Beav
Jij bent Beev, Beev.quote:
wie?? jij of beav?!??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef LeBeau het volgende:
*kuchbijnadertigkuch*
You and me both.quote:
Niemand!! Heulemaal niemand!!quote:
hihi jij dus... maar da's juist goed!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
Niemand!! Heulemaal niemand!!.
.
stomme Beau..
Dus ik word alleen maar minder leuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi jij dus... maar da's juist goed!!!!
tussen 25 en 30 in een mens op z'n leukst
niet te ver vooruitkijken, het gaat om het nú.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
Dus ik word alleen maar minder leuk?.
Huuuuu.
Ow.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet te ver vooruitkijken, het gaat om het nú.....
zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ow.
Dan ben ik nog haske kei-leuk!.
.
George Michael - Freedom '90 heb ik nu aan staanquote:
Haal diequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat een leuk topic met leuke mensen is dit toch!.
.
wel een beetje weinig 25-30quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat een leuk topic met leuke mensen is dit toch!.
.
ik Blof: dansen aan zee........ omdat die toevallig op de radio is.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:10 schreef mark_03 het volgende:
George Michael - Freedom '90 heb ik nu aan staan
Nu heb ik ook Blof aan staan ... Blof - Het geeft nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik Blof: dansen aan zee........ omdat die toevallig op de radio is.....
* LeBeau is 23 en nog helemaal fris enzowquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie?? jij of beav?!??
* Bet is blij met de komst van de oude bokkelullen...... eindelijk niet meer de oudste hier![]()
Ik vind Beav meer op Beau lijken dan op Beev.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent Beev, Beev.
En Beav is Beav.
Snappie?
ik ben niet zo'n Blof-fan, op "Holliday in Spain"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef mark_03 het volgende:
Nu heb ik ook Blof aan staan ... Blof - Het geeft niet
Wat mooooooi
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond jou al zo lekker fruitig overkomen
Mwahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau is 23 en nog helemaal fris enzow![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.
Ja, die van A&DM is ook superquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n Blof-fan, op "Holliday in Spain"en "Mooie dag voor de dood"
na
"Het geeft niet" ken ik alleen van A&dM
Het was een grap.quote:
Ik mag wel pijn hebben, maar ik ben nog steeds fris hoor.quote:
Ik vind z'n stem zo mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
bløf
ik heb daar wel 1 nummer van, met heather nova, want die is wel tof
ik vind die zanger zo vies duidelijk artikuleren.
niet mijn muziek.
Dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
bløf
ik vind die zanger zo vies duidelijk artikuleren.
Je bent al bijna net zo consequent als Janice.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik mag wel pijn hebben, maar ik ben nog steeds fris hoor.
Jij durftquote:
het is niet "mijn ding"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij durft
Acda en de Munnik(ga ze binnenkort voor de 12e keer ofzo zien
)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
het is niet "mijn ding"
ik vind die teksten zo zinloos pseudo psychologisch
ja kijk, dát wist ik dan weer niet he....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
Het was een grap.
fruit
n. pl. fruit or fruits
7. Offensive Slang. Used as a disparaging term for a homosexual man.
+ het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maaktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee
dat is niet lief! dat is gewoon oerdom!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee
Die wil ik ook nog zien ja. Ben ook benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen naar [afbeelding]
iemand 'm al gezien??? zo ja: is ie héél eng?????????![]()
ik ook, maar ga niet in het betreffende topic kijken [bang voor spoilers enzo]quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:13 schreef Tania18 het volgende:
Die wil ik ook nog zien ja. Ben ook benieuwd naar de reacties
Ik kijk wel even in het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook, maar ga niet in het betreffende topic kijken [bang voor spoilers enzo]
ik kijk vooral uit naar het ['s nachts] terug naar huis fietsen door 'n donkere, enge stad.....![]()
Oh, dus je hebt het al gelezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Maar Sophie vindt hem wel leuk blijkbaar![]()
Ze hebben gewoon een slechte smaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt het al gelezen.
Wat doetSophie
nou bij Jeroen Pauw?
Wat deedKristin Davis
nou bij Steve Martin?
Vrouwen.
Jawel, Markquote:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in Utrecht aan de thee, te wachten tot ik eindelijk eens een keer op vakantie gaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in België op weg naar Spanje
En een hunk als ik is nog steeds single ... de wereld zit soms raar in elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, Mark
De wereld zit soms raar in elkaar.
Je wist toch ook al niet wat 6Pack was?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net een foto gezien en ik heb nog steeds geen idee who the fuck die Sophie is.
Tsja, we hebben het niet allemaal zo goed als jij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in Utrecht aan de thee, te wachten tot ik eindelijk eens een keer op vakantie ga
Nou hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je wist toch ook al niet wat 6Pack was?
* Lacht Beau uit![]()
Sophie Hilbrand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net een foto gezien en ik heb nog steeds geen idee who the fuck die Sophie is.
Spanje is zó jaren '90............quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in België op weg naar Spanje
Apuffffquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Spanje is zó jaren '90............
Hmmm.....tsja........hmmm...quote:
Die scène moet ik gewoon zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()
Holy shit, babetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
't ís toch zo........... laat me raden: pret in Lloret?!??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |