Dat is inmiddels wel al een tijdje zo hoor. De bedragen die hier gepost zijn zijn achterhaald.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef karoltje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet allemaal hetzelfde verdienen.

quote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.instyle.com/in(...)404,475943_1,00.html
wel grappig...

Aan de laatste twee foto's te zien: zeker iets met die neus gebeurd jaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:06 schreef Nory het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel iets gesleuteld aan haar neus en misschien nog wel meer..
![]()

quote:Op zondag 10 juli 2005 16:54 schreef slindenau het volgende:
Deze is trouwens jammie:
http://img.timeinc.net/instyle/read/images/bt/bt_2cpop_190903.jpg

Botox doet wonderen!quote:Op maandag 11 juli 2005 04:04 schreef Facies het volgende:
`Wow!!
Zij is veranderd. In 1986 zag ze er niet uit..![]()
Wel cool dat ze er 20 jaar later mooier en jonger uitziet![]()

Ja, daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:Op maandag 11 juli 2005 07:51 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Botox doet wonderen!![]()
Wel een geweldige serie, al zijn Jack en Karen de echte helden van de serie![]()

Gedurfd? Waarom dan welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag net trouwens dat die Will (Eric McCormack) gewoon een vrouw en een zoon heeft. Gedurfd om dan zo'n rol te spelen![]()

Als heteroman altijd als homo gezien te worden, ik denk dat een hoop mensen daar moeite mee zouden hebben.quote:

Gewaagd?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als heteroman altijd als homo gezien te worden, ik denk dat een hoop mensen daar moeite mee zouden hebben.
Mischien is gedurfd niet het goede woord, ik kom er even niet op.

Ja maar van de 4 hoofdrolspelers alleen Grace geen nominatie, dat is wel een beetje lullig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
15 nominaties voor Will&Grace bij de Emmy's!

Maar Jim Carrey is ook gewoon leuk. Dan mag dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef Litpho het volgende:
Debra Messing heeft, net als Lucille Ball waarmee ze tegenwoordig om de haverklap vergeleken wordt, een heel fysieke manier van comedy. Een aantal van haar bewegingen en gezichtsuitdrukkingen zouden prima werken op het toneel, maar op camera (met de nodige closeups) komt het al gauw heel gemaakt over wat mij betreft. Daarnaast krijg ik bij haar heel erg de indruk dat ze zichzelf grappig vindt, en dat is een vermeende eigenschap die ik bij geen enkele komiek kan hebben (zie ook bijv. Jim Carrey).

quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()

Ja ik ook wel, wanneer gaat Net 5 eindelijk eens verder waar ze gebleven waren (weet je nog, tijdje geleden werden de nieuwe W&G-afleveringen abrupt van de buis gehaald wegens zogenaamd slechte kijkcijfers, terwijl het in werkelijkheid het best bekeken programma van heel Net 5 was).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis én Grace in één scène?
Die moet ik zien![]()
![]()

Tja ze zullen tegen die tijd zo'n beetje aangekomen zijn bij wat er tot nu toe op primetime is uitgezonden, dus tenzij ze dan weer van voren af aan beginnen is er niet veel meer uit te zenden qua herhalingen...quote:

Ik zal eens even kijken hoe groot het filmpje isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Kristin Davis én Grace in één scène?
Die moet ik zien![]()
![]()

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:12 schreef Apfel het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken hoe groot het filmpje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |