OMFG mijn gemiddelde ligt hoger dan dat van jou?!?!? hoe is 't mogelijk.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 16024 (gemiddeld 13 per dag)
Apuf!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef babette21 het volgende:
kijk jij doet 't andersom: wel hoofdletters aan 't begin, niet bij de namen...
en dat zeg je wat van mij
[..]
Even voor het geval dat je het over het hoofd zou zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooimaar dat streepje eronder hoeft nou ook weer niet hoor
Echt een rekenwonder ben je niet he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMFG mijn gemiddelde ligt hoger dan dat van jou?!?!? hoe is 't mogelijk.....??![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef babette21 het volgende:
Apuf 2U2........ alsof ik ooit iets over het hoofd zie.........![]()
los van mijn enorme wiskundeknobbel, die ik wel degelijk bezit, spreken de feiten hier voor zich:quote:
Je wist toch wel dat ik van 2002 tot 2004 zowat niet op FOK ben geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
los van mijn enorme wiskundeknobbel, die ik wel degelijk bezit, spreken de feiten hier voor zich:
jouw gemiddelde staat op 13, de mijne op 15...... wat valt daaraan te rekenen?!?
nee dat wist ik niet..... waar hing je uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
Je wist toch wel dat ik van 2002 tot 2004 zowat niet op FOK ben geweest?
Toen ik in 2004 weer begon met posten, had ik +\- 1000 posts
Serieus bezig gweest met Schoolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet..... waar hing je uit?
Ik ben wel in de afgelopen half jaar van gemiddelde 8 naar 13 gegaan hoor.. das best veelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef babette21 het volgende:
overigens ben ik dan nog steeds verbaast over je lage gemiddelde,
gezien een aantal overdreven topdagen de laatste maanden....
mja jij moet voor school natuurlijk ook al veel achter de pc..... soms is 't ook wel mooi geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Serieus bezig gweest met School
als je het zo bekijkt... ik ben van 5 naar 15 gegaan...............quote:Ik ben wel in de afgelopen half jaar van gemiddelde 8 naar 13 gegaan hoor.. das best veel
A. Ik zit gemiddeld zo een 10 uur achter de pc per dag... 8 a 9 uur opstage/school en nog 1 a 2 uur thuis...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja jij moet voor school natuurlijk ook al veel achter de pc..... soms is 't ook wel mooi geweest
ik moet 'm nu ook wat vaker uitlaten als ik thuiskom,
zeker als ik er op werk al 6 uur of meer achter gezeten heb
al dat zitvlees he....
[..]
als je het zo bekijkt... ik ben van 5 naar 15 gegaan...............
maar ja, heb ineens internet op werk én thuis..... [excuus genoeg??]
mja zulke weken [maanden?] heb ik dus ook achter de rug....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
A. Ik zit gemiddeld zo een 10 uur achter de pc per dag... 8 a 9 uur opstage/school en nog 1 a 2 uur thuis...
Inderdaad... en eigenlijk is 90% van mijn prive internettijd FOKquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zulke weken [maanden?] heb ik dus ook achter de rug....
tot ik besefte hoe uitgescheten ik er van wordt....
los van het feit wat je allemaal IRL mist, bevoordert het de fysieke gesteldheid ook niet echt
bij mij ook, en de rest is emailquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad... en eigenlijk is 90% van mijn prive internettijd FOK
jaquote:Zeg, blijf je van avatar wisselen??
Ik ben dus nog steeds bezig met Firas.nl / Dizer.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij ook, en de rest is email
en als ik inspiratie heb wordt er nog wel eens aan de site gesleuteld
't moet allemaal wel leuk blijven natuurlijk.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Ik ben dus nog steeds bezig met Firas.nl / Dizer.nl
Normaal rond ik zo iets in 1 dag af
Dankje welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef babette21 het volgende:
gefeliciteerd Maikel!!!
en wat zijn de plannen voor volgend jaar?!
oke dan, leuke richting!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgend jaar ga ik de opleiding recreatie en toerisme volgen op niveau 3
@Eve Merci.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan, leuke richting!!
die niveaus zeggen mij weinig....
wat kun je ermee als je klaar bent?
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke de buren weet nu ook dat ik geslaagd en wakker ben
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
Want? LeBeau?
Niet te hard heh?quote:
Maar het ouder worden bij mij uit zich bij mij juist in pijn overal, dus moet je wel voorzichtig met me zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ouder worden, oke... maar we zijn geen mietjes he....
Tsssquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.
Merci Boquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:36 schreef LeBeau het volgende:
Gefeliciteerd trouwens met je slagen, ELM.
Wat wordt je toch snel groot.
ow oke... mijn ouder worden uit zich met name in het niet veel meer snappen van de jeugdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Maar het ouder worden bij mij uit zich bij mij juist in pijn overal, dus moet je wel voorzichtig met me zijn.
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoequote:
Dat valt ook niet te snappen voor mensen met een bovengemiddeld iq.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoe
en ontwikkelingen rond scholengedoe enzo dus ook, dat valt echt niet volgen als je er niet meer op zit
beleving enzo uiteraard nog wel, anders wordt het wat moeilijk hier,
al maken die mentaliteitsproblemen het er niet makkelijker op....
Ja! Je had er moeten zijn het was er echt best gezellie op het Neudequote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:51 schreef PeRi het volgende:
Hallo! Ik wil ook mee D!
dank u voor deze bevestigingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef The_Langolier het volgende:
Dat valt ook niet te snappen voor mensen met een bovengemiddeld iq.
ach joh, dat snappen ze zelf ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
interesses ed, dat half-gare breezergedrag en [volgens mij m.n. hier in de stad] dat gangstergedoe
en ontwikkelingen rond scholengedoe enzo dus ook, dat valt echt niet volgen als je er niet meer op zit
beleving enzo uiteraard nog wel, anders wordt het wat moeilijk hier,
al maken die mentaliteitsproblemen het er niet makkelijker op....
quote:
Flink geshopt?quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |