I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelquote:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
@Christine: Ja, het is bekend. Het is CopyCat geworden..
Als jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Stomme singlesquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je. ons.
. maar niet vergeet!
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kwamen tenminste op de meeting
Ik ben daar niet weg, hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?
Brett? Tobias?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben daar niet weg, hoor...
SHO doe ik ernaast.
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Brett!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brett? Tobias?
Ik wist nooit wie wie was..
Hij knipte niet, hij zat vooral Brett te wezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.
Den Haag is geweldig hequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Brett!!!!
Jaaaaaaaa, mijn God, zeg, ik zat met alle namen in mijn hoofd maar dus vooral geen Brett
Het was zo gezellig druk in Den Haag
Met mooi weer word ik weer heulemaal verliefd op 'mijn' De Haag
We zagen ook nog Ferry Mingele rondstruinen.
Ja interessant, hè!
Hij is trouwens in het wild best aantrekkelijk
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Den Haag is geweldig he
Woon je er ook, of niet?
Ik ben er zes jaar geleden met tegenzin gaan wonen, en wil er nu niet meer weg.... die stad steelt je hart, of je het wilt of niet...
Harrypadquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
Zoek ik net een plaatje van de Hofvijver, krijg ik dit
Je ben vekeâhd (Tiefuszaui 404)
Ut dâhcument dajje zoch is vewèdâh of erges andars naagtoe vehùis. (Of ut hep nauit bestaan, dat ken auk.) Om daucumente te vinde die veplaast zèn, ken je ut beste beginne bè onze stagtpagina, of stuâh ons effe een meeltje.
Tip: Tik je een adres auvâh van een stukkie daude baum (vroegâh auk bekend as papieâh), let dan op dat as r een leisteke direct achtâh de daumènnaam staat (www.erges.nl), dit bèna altèd een tilde (~) mot zèn.
Dus bèvoâhbèld http://www.ergens.nl/~hier en nie http://www.ergens.nl/-hier of iets dergelèks. Âhwe mèdia wille dit nog wèlèns veikeâhd afdrukke.![]()
![]()
gefeliciteerd!!!!!!!!quote:
Het is een manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
of gewoon die schoenen gevonden die je al tijden zocht?
Voor me school examenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!!!!!!
maar waarvoor?
je hebt je diploma?
of gewoon die schoenen gevonden die je al tijden zocht?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef Christine het volgende:
Snel daten dan
Net als ik..... ik ben echt zoooo in luuuuuve
Slaap heerlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef Christine het volgende:
Het is pril en wederzijds.
En nu ga ik slapen
Feliquote:
Ik ben het weekend weg, dus zowiezo pas op z'n vroegst maandagavond weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Christine!
Je moet weer wat vaker komen hoor!!.
quote:
Af en toe langswippen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben het weekend weg, dus zowiezo pas op z'n vroegst maandagavond weer
En nu ga ik echt slapen
En net nu het mooi wordt, ga ik slapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:20 schreef timbob het volgende:
mooi topic
dit topic blijft mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
En net nu het mooi wordt, ga ik slapen
Ik ga om 2 uur al wegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:53 schreef babette21 het volgende:
bijna weekend.........
de meter loopt: nog 8 uur en 6 minuten te gaan
goed beschouwt heb ik dus eerder weekend.... jij hebt alleen langer pauze.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:02 schreef Dizer het volgende:
Ik ga om 2 uur al weg
Maar ik moet om 4 uur al in de winkel staan tot 9 uur
Dat is wel erg optimistischquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:24 schreef babette21 het volgende:
ik heb zo'n voorgevoel dat ik vandaag m'n 10.000ste post ga halen![]()
Aantal posts: 7287 (gemiddeld 30 per dag)quote:
+quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aantal posts: 7287 (gemiddeld 30 per dag)
is dat van jou of van Skaai.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef Airelle het volgende:
+
Statistieken
Laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur, 35 minuten geleden
Aantal posts: 5760 (gemiddeld 12 per dag).
Dit is niet van mij (airelle) noch van skaaiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat van jou of van Skaai.....??
en vergeet vooral dunn0w niet..............
Oeh je bent een oldbiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
dunn0w is van feb.2004....... ik dacht dat je al veel eerder had geregistreerd.....
Babette is van sept. 2003
zie je de hoofdletter!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef Airelle het volgende:
Dit is niet van mij (airelle) noch van skaai.
Van dunn0w dus..
Toen zat ik in de les en ik verveelde mequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |