Verwend nest!quote:
Jealous much?quote:
Pfff.quote:
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb er heul niet om gevraagd
Mijn pa : "Ja maar als we naar Spanje gaan nemen we 'm lekker mee"
*airco aanzet*quote:
Zelfkennis is okay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
Maar al is dit waarmee je wint, dan ben je toch wel een beetje een loser at life.
Ik heb geen airco nodig.quote:
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb geen airco nodig.
Ik ben een echte vent.![]()
Af!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?.
Nou eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?
Ach ja, je moet toch iets met je tijd doen he?quote:
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heenquote:
M'n zandsculptuur, wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heen
[afbeelding]
Kijk nou toch
[afbeelding]
Hier, een nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n zandsculptuur, wat doe je?
Trut.
Wat een lieve.quote:
quote:
quote:
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.quote:
*Beau aai*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.
Echt waar hoor.![]()
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelquote:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
@Christine: Ja, het is bekend. Het is CopyCat geworden..
Als jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Stomme singlesquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je. ons.
. maar niet vergeet!
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kwamen tenminste op de meeting
Ik ben daar niet weg, hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?
Brett? Tobias?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben daar niet weg, hoor...
SHO doe ik ernaast.
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
effe storuh, hoor, kinders
hoe heette die ene Australische knul uit Het Blok toch ook alweer.
Ben vanmiddag bij hem langs geweest (kapper) en kon toch verdomme niet op zijn naam komen
Brett!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brett? Tobias?
Ik wist nooit wie wie was..
Hij knipte niet, hij zat vooral Brett te wezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Brett. Kon hij het ook? Ik wil er ook binnenkort naartoe... schijnt een hele goede kapper te zijn.
Den Haag is geweldig hequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Brett!!!!
Jaaaaaaaa, mijn God, zeg, ik zat met alle namen in mijn hoofd maar dus vooral geen Brett
Het was zo gezellig druk in Den Haag
Met mooi weer word ik weer heulemaal verliefd op 'mijn' De Haag
We zagen ook nog Ferry Mingele rondstruinen.
Ja interessant, hè!
Hij is trouwens in het wild best aantrekkelijk
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Den Haag is geweldig he
Woon je er ook, of niet?
Ik ben er zes jaar geleden met tegenzin gaan wonen, en wil er nu niet meer weg.... die stad steelt je hart, of je het wilt of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |