quote:
echt wel!! neppe timbobquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
oh, en bimtob? dat is zoooooo niet mijn schrijfstijlmaar leuk dat j'm ff vol wilde posten [afbeelding]
Hai wombatquote:
ja, want upgedatert moet in subquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef bimtob het volgende:
mijn sig klopt niet, want ik kan niet meer dan 250 tekens doen
dat zeg ik. gammaquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, want upgedatert moet in sub
en die link moet erbij
of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:54 schreef bimtob het volgende:
[..]
ach, als we eenmaal in bed liggen merkt ze het verschil wel.
Arabasisch is van rechts naar links, dus moeten de uitroeptekens ook links staan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef timbob het volgende:
ﺹﻜﻆ ﻇ ﻀﺳ ﻊﺤﺶ ﺶﻟﻝﻙ ﻆ !!
¡¡ Señor !!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Arabasisch is van rechts naar links, dus moeten de uitroeptekens ook links staan.
Toch?
En wat mag "si en otoño" betekenen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef timbob het volgende:
[..]
¡¡ Señor !!
kon zo snel niet even een zinnig woord bedenken. behalve si en otoño.
dan maar señor
Jij nog duidelijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:05 schreef timbob het volgende:
geintergreerd.
Dat was Co toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben geextergeerd
Si? das toch een halve fles frisdrank?
Otoño betekent herfst
Verwend nest!quote:
Jealous much?quote:
Pfff.quote:
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ik heb er heul niet om gevraagd
Mijn pa : "Ja maar als we naar Spanje gaan nemen we 'm lekker mee"
*airco aanzet*quote:
Zelfkennis is okay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
Maar al is dit waarmee je wint, dan ben je toch wel een beetje een loser at life.
Ik heb geen airco nodig.quote:
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb geen airco nodig.
Ik ben een echte vent.![]()
Af!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?.
Nou eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?
Ach ja, je moet toch iets met je tijd doen he?quote:
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heenquote:
M'n zandsculptuur, wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heen
[afbeelding]
Kijk nou toch
[afbeelding]
Hier, een nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n zandsculptuur, wat doe je?
Trut.
Wat een lieve.quote:
quote:
quote:
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.quote:
*Beau aai*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.
Echt waar hoor.![]()
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |