Zelfkennis is okay.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
Maar al is dit waarmee je wint, dan ben je toch wel een beetje een loser at life.
Ik heb geen airco nodig.quote:
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb geen airco nodig.
Ik ben een echte vent.![]()
Af!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met je zandkasteeltje, knul?.
Nou eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet zo dat jij een eigen airco op je slaapkamer hebt ofzo?
Ach ja, je moet toch iets met je tijd doen he?quote:
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heenquote:
M'n zandsculptuur, wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai gooit een mooie emmer met water over het zandkastelenpark heen
[afbeelding]
Kijk nou toch
[afbeelding]
Hier, een nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n zandsculptuur, wat doe je?
Trut.
Wat een lieve.quote:
quote:
quote:
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.quote:
*Beau aai*quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een echte vent komt uit voor zijn gevoelens.
Echt waar hoor.![]()
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelquote:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
@Christine: Ja, het is bekend. Het is CopyCat geworden..
Als jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Stomme singlesquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
I know... heb het druk met andere dingen, en ik heb intussen een ander kliekje waar ik me thuis voelSoms gaat dat zo he..
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je. ons.
. maar niet vergeet!
.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kwamen tenminste op de meeting
Ik ben daar niet weg, hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
Die was toch van R&P? Wie komt daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |