Dan mag je jouw nieuwe coupe mooi beschrijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee
Naar de kapper geweest
Nee, geen foto's
Kortquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan mag je jouw nieuwe coupe mooi beschrijven.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Kort
Mijn vorige coupe was ver tot over mijn schouders
Nu op mijn schouders
Zomers en fris
In de gemeente Rotterdam. Aan de kust.quote:
Aan zee?! Das wel lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de gemeente Rotterdam. Aan de kust.![]()
Alsof ik me nu aangesproken moet voelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik moet gewoon even een paar dagen niet sporten en dan gaat het wel weer. Jezelf oud voelen kan je tegengaan, oud zijn daarentegen...
Yep. Paar minuten op de fiets en je zit aan het strand.quote:
*kuchbijnadertigkuch*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik me nu aangesproken moet voelen..
.
Maar je wordt er blijkbaar wel snel oud van.quote:
*kuchikhebgeenideewaarjehetoverhebtkuch*quote:
Niet als je gewoon op je handdoek blijft liggen en af en toe de zee inrolt. Dat is wat ik het liefst doe, maar er zijn altijd wel mensen bij die iets met een bal willen doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je wordt er blijkbaar wel snel oud van..
En dan dwingen ze je om mee te doen terwijl je eik veel liever gewoon zandkasteeltjes bouwt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet als je gewoon op je handdoek blijft liggen en af en toe de zee inrolt. Dat is wat ik het liefst doe, maar er zijn altijd wel mensen bij die iets met een bal willen doen.
Zandkasteeltjes bouwn is ook al teveel moeite. Af en toe omrollen om rondom bruin te worden, meer is verspilde moeite.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan dwingen ze je om mee te doen terwijl je eik veel liever gewoon zandkasteeltjes bouwt.
Oh de drama..
Ik dacht even dat je het had over die leuke blondine die ooit eens in je fotoboek stond.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zandkasteeltjes bouwn is ook al teveel moeite. Af en toe omrollen om rondom bruin te worden, meer is verspilde moeite.
Dat ene mens?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Beav, wat doet dat ene mens van Will & Grace in jouw fotoboek?
Ohquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ene mens?.
Een beetje meer respect graag, Buup..
Dat is Karen Walker aka Anastasia Beaverhausen.
Vandaar dus..
Karen trumps Grace anytime.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh!!!! Nooit geweten.
Maar Debra Messing aka Grace Adler is veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
Ik vind het wel verwarrend hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Beav
Jij bent Beev, Beev.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |