Mwahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau is 23 en nog helemaal fris enzow![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb last van m'n knie, onderrug en m'n rechter bovenarm/schouder, grotendeels door het sporten en door met een balletje te gooien op het strand.
Ja, die van A&DM is ook superquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n Blof-fan, op "Holliday in Spain"en "Mooie dag voor de dood"
na
"Het geeft niet" ken ik alleen van A&dM
Het was een grap.quote:
Ik mag wel pijn hebben, maar ik ben nog steeds fris hoor.quote:
Ik vind z'n stem zo mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
bløf
ik heb daar wel 1 nummer van, met heather nova, want die is wel tof
ik vind die zanger zo vies duidelijk artikuleren.
niet mijn muziek.
Dat heb ik nou ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
bløf
ik vind die zanger zo vies duidelijk artikuleren.
Je bent al bijna net zo consequent als Janice.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik mag wel pijn hebben, maar ik ben nog steeds fris hoor.
Jij durftquote:
het is niet "mijn ding"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij durft
Acda en de Munnik(ga ze binnenkort voor de 12e keer ofzo zien
)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
het is niet "mijn ding"
ik vind die teksten zo zinloos pseudo psychologisch
ja kijk, dát wist ik dan weer niet he....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
Het was een grap.
fruit
n. pl. fruit or fruits
7. Offensive Slang. Used as a disparaging term for a homosexual man.
+ het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maaktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee
dat is niet lief! dat is gewoon oerdom!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee
Die wil ik ook nog zien ja. Ben ook benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen naar [afbeelding]
iemand 'm al gezien??? zo ja: is ie héél eng?????????![]()
ik ook, maar ga niet in het betreffende topic kijken [bang voor spoilers enzo]quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:13 schreef Tania18 het volgende:
Die wil ik ook nog zien ja. Ben ook benieuwd naar de reacties
Ik kijk wel even in het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook, maar ga niet in het betreffende topic kijken [bang voor spoilers enzo]
ik kijk vooral uit naar het ['s nachts] terug naar huis fietsen door 'n donkere, enge stad.....![]()
Oh, dus je hebt het al gelezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Maar Sophie vindt hem wel leuk blijkbaar![]()
Ze hebben gewoon een slechte smaakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt het al gelezen.
Wat doetSophie
nou bij Jeroen Pauw?
Wat deedKristin Davis
nou bij Steve Martin?
Vrouwen.
Jawel, Markquote:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in Utrecht aan de thee, te wachten tot ik eindelijk eens een keer op vakantie gaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in België op weg naar Spanje
En een hunk als ik is nog steeds single ... de wereld zit soms raar in elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, Mark
De wereld zit soms raar in elkaar.
Je wist toch ook al niet wat 6Pack was?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net een foto gezien en ik heb nog steeds geen idee who the fuck die Sophie is.
Tsja, we hebben het niet allemaal zo goed als jij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in Utrecht aan de thee, te wachten tot ik eindelijk eens een keer op vakantie ga
Nou hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je wist toch ook al niet wat 6Pack was?
* Lacht Beau uit![]()
Sophie Hilbrand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb net een foto gezien en ik heb nog steeds geen idee who the fuck die Sophie is.
Spanje is zó jaren '90............quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Over een week, rond deze tijd zit ik ergens in België op weg naar Spanje
Apuffffquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Spanje is zó jaren '90............
Hmmm.....tsja........hmmm...quote:
Die scène moet ik gewoon zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef Apfel het volgende:
Zag laatst een aflevering waarbij Kristin Davis te gast was. Ze speelde de beste vriendin van Will´s nieuwe vriendje. Hilarisch gewoon in de scene´s met Grace![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |