Zeker omdat GTST oorpronkelijk uit Australië komtquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die Amerikaanse schrijvers, tja, en daar waren we allemaal destijds ook heel erg positief over. Teruglezend vond bijna iedereen het belachelijk dat er advies moest worden ingewonnen bij de Amerikaanse soapschrijvers.
Nee hoor, no hard feelings. Ik ben blij dat je het nog even uitlegt, scheelt weer een hoop scheve gezichtenquote:Ik heb er enkele artikelen op nagelezen en ik blijf bij wat ik zei, minus de eerste zin van mijn reactie. Dat was gewoon een uitschieter jegens Stout64 die ik gewoon een beetje irritant vond reageren, vooral naar aanleiding van het benoemen van Christophe Haddad als een lul of 'die Belg'. Je kan het karakter misschien een lul vinden, maar de acteurs zijn ook maar mensen (Op Lieke na, dat is gewoon een vierkoppige soapslang). Mijn oprechte excuses voor deze opmerking.
En die laatste opmerking was juist sarcastisch bedoeld. Hallo, ik reageerde zelf als de grootste betweterIn ieder geval, I hope there are no hard feelings?
Nee, dat is Bouke Wagenaarsquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg... Is dat niet die vent die met Marieke afspreekt in De Koning om te praten over haar ouders?
De transformatie van De Cactus vond ik jammer, om eerlijk te zijn. De Cactus was gewoon De Cactus niet meer, het leek verdorie wel op een Amerikaans wegrestaurantquote:...Ik ben bij DVD 7 of 8 ofzoDe serie begint nu echt heerlijk te lopen en ik snap nu de reden waarom men het een hoogtepunt in de serie vond. Geniaal seizoen, ook die kleine dingetjes;
- De geniale transformatie van De Cactus (Redelijk onbewust, in de ene aflevering nog volledig groen, dan grijzer met nog wat groene delen, en in de afleveringen daaropvolgend helemaal in de nieuwe stijl geverfd)
- Harmsen bij Alberts en Alberts
- Fillip Bolluyt als Zandstra
- Anita die als een deur op Stan valt
- Robert die Stan èn Hogendoorn hardhandig zijn huis uit werkt
- Simon die echt hélemaal de weg kwijt is
Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.quote:Ik begin Frits, die ik voor dit alles, dare I say, vooral irritant en een echte etter vond. Nu begin ik hem echt geniaal te vinden
Ach, in seizoen 3 had Daniël een afspraak met Proctor (het schrijfbedrijf van GTST), je had Proper-food (wink naar Rogier Proper) en eind seizoen 4 wordt Patrick Dierdorp (runner, opnameleider en regisseur) uitgenodigd op de bruiloft van Roos en Arnie.quote:Overigens wel mooi, die wink naar Ulli Ullrich en Anneke ... (Naam even kwijt), de jarenlange vaste makeupartists van GTST. Daniël die bij de voorbereidingen van de LindaLook-presentatie hun noemt was wel mooiLeeft Ulli Ullrich eigenlijk nog en zo ja, doen ze eigenlijk nog iets wat betreft de make-up? Misschien een stomme vraag maar ach...
Seizoen 4 vind ik toch iets minder dan seizoen 3, vooral in de duur van de verhaallijnen; bij seizoen 3 ging het toch vaak sneller dan bij 4.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef LetsGame het volgende:
In sommige periodes vond ik seizoen 3 een leuker seizoen dan seizoen 4. Uiteindelijk vind ik seizoen 4 toch wel beter.
Zeker, een waardig vervanger voor Peterquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:57 schreef Frey het volgende:
Stan was een veel toffer personage dan ik had gedacht.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe amateuristisch het er ook uitziet, dít had best een goede zomercliff kunnen zijn, zeker als je de subcliff meerekent (Roos en Arthur die vreemdgaan). In elk geval beter dan Helen Helmink die flauwvalt
I knowquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
50:14 Voor het bijbehorende commentaar.
Dit klopt volgens mij niet helemaal, Linda wees Arnie af in die hotelkamer, ze had ineens geen zin meer. Wel is ze daarvoor, vlak nadat ze het uitmaakte nog 1 keer (tevens de eerste keer) met Arnie naar bed geweest. Dit was in Huize Dekker, toen werden ze nog betrapt door een woedende Simon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
...............Olaf Wijnants speelde daar een medewerker van het hotel waar Arnie en Linda overnachtten (en waar Linda zwanger raakte van Arnie).
Ik vind het een zeer wijs besluit dat ze Frits en Martine - die aanvankelijk gezworen vijanden moesten voorstellen - een stel lieten worden.quote:Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.
Dat vind ik trouwens ook reuze meevallen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe amateuristisch het er ook uitziet
Tja, maar ik ben over het algemeen gek op Amerikaans, dan heb je datquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
De transformatie van De Cactus vond ik jammer, om eerlijk te zijn. De Cactus was gewoon De Cactus niet meer, het leek verdorie wel op een Amerikaans wegrestaurant
[..]
Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.
[..]
Ach, in seizoen 3 had Daniël een afspraak met Proctor (het schrijfbedrijf van GTST), je had Proper-food (wink naar Rogier Proper) en eind seizoen 4 wordt Patrick Dierdorp (runner, opnameleider en regisseur) uitgenodigd op de bruiloft van Roos en Arnie.
Heb het even nagezocht, en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij niet helemaal, Linda wees Arnie af in die hotelkamer, ze had ineens geen zin meer. Wel is ze daarvoor, vlak nadat ze het uitmaakte nog 1 keer (tevens de eerste keer) met Arnie naar bed geweest. Dit was in Huize Dekker, toen werden ze nog betrapt door een woedende Simon.
Alleen dat liefdesgedoe tussen die twee in het begin en einde van seizoen 4 vond ik irritant. Ik zie die twee liever samen snode plannen bedenkenquote:[..]
Ik vind het een zeer wijs besluit dat ze Frits en Martine - die aanvankelijk gezworen vijanden moesten voorstellen - een stel lieten worden.
Laat ik het zo zeggen; het had er altijd beter uit kunnen zienquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook reuze meevallen.
Die cliff vond ik dan weer minder door de verhaallijn eromheen, ze hadden Arnie's "slechte kant" ook op een andere manier kunnen belichten dan met een affaire met Lindaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat me ook nog te wachten staat is de kano-cliff, die índerdaad als zomercliff had kunnen fungeren en dat indirect ook gedaan heeft. Stel je voor: Men neme Arnie, men neme water, men neme 1 een extra personage aanwezig en verder niemand = Arnie en Linda op een zeilboot in 1996
Nee klopt, is ook. Ineens gebruikte Arnie XTC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die cliff vond ik dan weer minder door de verhaallijn eromheen, ze hadden Arnie's "slechte kant" ook op een andere manier kunnen belichten dan met een affaire met Linda
Kijk, dát vond ik dus gewoon echt out of character. Had hem dan foute vrienden laten krijgen die hem meesleurden in het onderwereldcircuit, waar Arnie steeds meer van in de ban raakte, drugs ging gebruiken en steeds verder werd verwijderd van zijn familie, vrienden en Roos.quote:Op zondag 6 november 2011 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee klopt, is ook. Ineens gebruikte Arnie XTC.
Op punt 2; hij zei dat het gerestaureerd was. Ik weet zeker dat hij dat zei, weet alleen niet meer welke aflevering en zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
I knowPaul Groot
![]()
Overigens vielen twee dingen mij erg op bij seizoen 4:
1. Op een gegeven moment belt Alex Huygens met haar man en kind, die laatste krijgt ze ook nog even aan de lijn en voert er een klein gesprekje mee. Echter, aan het einde van seizoen 3 bleek Alex zwanger te zijn (wat later Raoul werd) en aan het begin van seizoen 4 kan dat kind blijkbaar al een aardig woordje praten
2. Tijdens de pesterijen (gericht op Daniël) wordt ook het zelfportret van Jeanne weggehaald en later teruggestuurd naar Daniël, waarbij de ogen zijn weggeschilderd. Het vreemde is dat het schilderij voor de rest nog puntgaaf is, terwijl het in seizoen 2 door Stephanie Stenders ernstig vernield is toen ze kwaad was op Daniël. Dus hoe komt dat schilderij in hemelsnaam weer zo netjes
Het personage was niet echt "op" ofzo, maar Reinout begon destijds met het presenteren van "De Telebelshow" op SBS6 (samen met Katja), en had zodoende ook minder tijd voor zijn acteerwerk bij GTST. Op een gegeven moment had-ie alleen nog maar scènes in de hotelkamer van De Rozenboom, zodat hij daar niet veel tijd mee kwijt was en zich verder kon richten op het presenteren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Achteraf gezien zag ik het als een duidelijk teken dat ze waarschijnlijk dachten dat het personage 'Arnie Alberts' op was.
Nu je het zegtquote:Ik vond zijn laatste jaar een beetje lijken op het laatste jaar van Simon Dekker, in het begin is het allemaal vrij normaal en er eigenlijk vrij weinig tot helemaal niks aan het handje, vervolgens draaien ze een beetje door, net als de rust weer enigzins is wedergekeerd (begin seizoen 7 had Arnie zijn leven weer helemaal op de rit) volgde een vermissing.
Oh, dat zou gerust kunnen, heb sommige stukken met een half oog gevolgd.quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Op punt 2; hij zei dat het gerestaureerd was. Ik weet zeker dat hij dat zei, weet alleen niet meer welke aflevering en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Gaat Rikki nog naar school? Ik bedoel met die huge buik ziet natuurlijk iedereen hetLijkt me niet dat ze nog naar school gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik ook om lachen!
Als ze nou eens begint met zwart te dragen en geen lichtblauwquote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze nog naar school gaat
Moest ik ook om lachen!
Haha ja en niet zo nauwsluitend!quote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ze nou eens begint met zwart te dragen en geen lichtblauw
Zegt ze, ik kan toch wijde kleren dragen? En vervolgens doet ze het nietquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja en niet zo nauwsluitend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zegt ze, ik kan toch wijde kleren dragen? En vervolgens doet ze het niet
Morgen in gtstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.djookhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]En Edwin weer 3 maanden gaat mokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eerste quote was:quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Mijnvraagis.nl het volgende:
Stel nu je vraag aan Bing op mijnvraagis.nl!
Spam, rot op.quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Mijnvraagis.nl het volgende:
Hey jongens!
Ik heb zojuist een vraag geplaatst op www.mijnvraagis.nl aan BING!!
Woehoee nu nog hopen dat hij gesteld wordt.
Sta tot nu toe nog wel in de top 10...
quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Gaat Rikki nog naar school? Ik bedoel met die huge buik ziet natuurlijk iedereen hetZe is ineens wel explosief gegroeid zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
En ik word moe van Nick's 'meelevende' gezicht.
Charlie snapt het welquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
En ik word moe van Nick's 'meelevende' gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
Het is nu zelfs zó triest gesteld dat de schrijvers van GTST zélf originele vragen moeten gaan bedenken voor de Mail van de Week:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/dood.xml
Volgende week Jantien?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heb al de aflevering voor morgen gekeken. - kon 't even niet laten -
geniet morgen van de acteerprestaties van Maxime die in een herfstdip verkeren.Verrassende spoiler jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd was helemaal niet verwacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd dadelijk![]()
Haha, gaaf om te zien/lezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://news.google.com/ne(...)IBAJ&pg=1496,9428586
Een krantenartikel met een interview over de 'restless years' (inclusief een foto van de Australische Arnie en Karin Alberts)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dan nog, als het zover is zijn er echt zo weinig meisjes die hun kind nog afstaan, volgens mij zijn er echt in Nederland maar 5 kinderen per jaar ofzo die na de geboorte worden afgestaan. En natuurlijk is Rikki daar één vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef kissaa het volgende:
Rikkie heeft vanaf dat ze wist dat ze zwanger was, het kinsje niet gewild.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stond naast Nick en was gewoon een kop groterquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:De outfit van Nina
, wat een lange benen heeft die meid!
Die worden nog eens extra benadrukt door die meesteres laarzen van haar.
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Net eventjes de GTST aflevering van gisteren gezien, je kunt tegenwoordig ook voor 99 cent de nieuwe aflevering al vast zien bij RTL XL.
Ze hebben weer een manier gevonden om nog meer geld te verdienen.
Ik zal dit absoluut nooit gaan doen, ook al is het een keer heel erg spannend.
Charlie zei alleen maar verstandige dingenen de bodyguard van Janine had tekst
.
De outfit van Nina, wat een lange benen heeft die meid!
Een GTST aflevering met de hele familie Sanders er in, is altijd veel boeiender.
Stoorde me ook niet aan Riki & Sjoerd, dat was goed gedaan.
Puber Sjoerd die er niet echt over had nagedacht en Rikki die juist weer als een moeder ging nadenken in het belang van haar kind.
Kortom, een goede GTST aflevering!
Waar let je op zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die benen van nina was ook het eerste wat mij opviel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Net eventjes de GTST aflevering van gisteren gezien, je kunt tegenwoordig ook voor 99 cent de nieuwe aflevering al vast zien bij RTL XL.
Ze hebben weer een manier gevonden om nog meer geld te verdienen.
Ik zal dit absoluut nooit gaan doen, ook al is het een keer heel erg spannend.
Charlie zei alleen maar verstandige dingenen de bodyguard van Janine had tekst
.
Een GTST aflevering met de hele familie Sanders er in, is altijd veel boeiender.
Stoorde me ook niet aan Riki & Sjoerd, dat was goed gedaan.
Puber Sjoerd die er niet echt over had nagedacht en Rikki die juist weer als een moeder ging nadenken in het belang van haar kind.
Kortom, een goede GTST aflevering!
Ze vielen nogal op.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Rohan... Is dat niet de schrijver met zijn wiskundige formules ala '9, uh nee 10... Of toch 9... Of was het nou toch 10? In ieder geval meer dan 8 en minder dan 11'?
Wat?
Die benen leken zo extra lang vanwege de korte rok (die volgens mij ook vrij hoog zat) en de laarzen. Optisch bedrog een beetje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.
Mij vielen ze idd ook meteen op!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze vielen nogal op.
Heeft Lieke van Lexmond ondertussen eigenlijk al haar laatste scènes opgenomen?
Dan is ze kleiner dan ik ben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ja he, toch staat op internet dat ze maar 1,70 is. Vreemd.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef Klipnap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wilde ik net zeggen. Verandering van 'karakter' .quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is Lucas wel spontaan hetero als ie bijkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja dat werd aan het begin ook zo vaak gezegd dat het bijna niet anders kan dat hij totaal anders is...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ze benadrukten zo dat karakters kunnen veranderen, dat het me niets zou verbazen als Lucas ineens hetero is of zo.
Vind ik ook, vond het ook geen 'mooie' kus tussen hem en Edwin, dat had ik wel met Edwin en Lucas!quote:
Viel mij ook al op! En zonde, hij had echt twee trekjes van die sigaret genomen ofzo toen hij hem weggooidequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wazig dat Ron ineens rookt, dacht dat dat niet meer mocht
Ja, vond ik ook al opvallend. Ik dacht ook dat het niet meer mochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En ik dacht dat alleen de slechteriken dat deden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef loezzzje het volgende:
ik wist niet eens dat hij rookteen het was idd geen mooie kus nee.
zit lucas in de aflevering van morgen?
Inderdaad, hoe meer leden van de Sanders-clan in Meerdijk, hoe beter!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
LucasFijn dat hij weer wakker is. Eindelijk weer wat pit tussen de saaie baby verhaallijnen...
En die schrale lippen van edwin altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas!![]()
![]()
![]()
Edwin.Dat stomme lachje, dat constipatiegezicht, dat tenenkrommend slechte acteerwerk. In één woord verschrikkelijk.
En het "argument" dat Maxime nooit "gestraft" wordt en het lievelingetje is van de schrijvers, kan nu echt niet meer gebruikt worden.
Straks is hij structureel chagrijnig en negatief. En egoïstisch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
dat dus
Maar lekker boeiend! Van mij mag Ron weg
Zo benieuwd hoe Lucas z'n karakter zal zijn
Het zegt op zich wel wat over hoe saai de serie is als Lucas pit moet brengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
LucasFijn dat hij weer wakker is. Eindelijk weer wat pit tussen de saaie baby verhaallijnen...
En dat werd tijd ookquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En het "argument" dat Maxime nooit "gestraft" wordt en het lievelingetje is van de schrijvers, kan nu echt niet meer gebruikt worden.
waarom niet eigenlijk. Ze komt er voorlopig nog mee weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas!![]()
![]()
![]()
Edwin.Dat stomme lachje, dat constipatiegezicht, dat tenenkrommend slechte acteerwerk. In één woord verschrikkelijk.
Die blik die hij had was dan ook raar (afgezien van dat hij zo lang in coma heeft gelegen)quote:Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Je weet toch hoe het gaat in GTST. Lucas zal zijn geheugen hoogstwaarschijnlijk verliezen en het duurt weer een vol seizoen voordat hij het terug krijgt.
Dit dus, een van de waarschijnlijkste scenario's is:quote:Op woensdag 9 november 2011 16:17 schreef masja2010 het volgende:
Echt walgelijk hoe Bing en Sjors op Rikki's baby azen. Raar ook dat Rikki het ineens geen probleem vindt dat het kind toch in haar woonplaats opgroeit, dat argument gebruikte ze wel tegen Rik en Charlie
. Gelukkig is de verhaallijn zeer voorspelbaar. Rikki en Sjoerd krijgen spijt en gaan naar de rechter om de baby terug te eisen, hopen dan dat ze hun kindje terugkrijgen.
Zoiets hebben ze pas nog met Nina & Noud gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als hij niet meer weet wie Edwin is, of iig het relatiegedeelte niet meer kan herinneren.
Precies! Mooi verwoordquote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick gaat uiteindelijk de serie uit en volgens mij komt Maxime weer terug, dus ik heb me er al bij neergelegd dat ze uiteindelijk wel een soort van winnen zal uiteindelijk. Tot die tijd geniet ik met volle teugen van elke tegenslag die het personage ondergaat![]()
Eveneens geniet ik van de acteerprestaties van Marjolein Keuning en Christophe Haddad
Nee Ludo heeft wel wat anders aan zijn hoofd! Squashen doen ze alleen als ze zelf niet in een verhaallijn zitten en nu hebben ze het allebei heel druk natuurlijk...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef loezzzje het volgende:
Het valt me trouwens nu op dat Ludo & Anton nooit meer samen gaan squashen
Daar geniet ik ook zeker van.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick gaat uiteindelijk de serie uit en volgens mij komt Maxime weer terug, dus ik heb me er al bij neergelegd dat ze uiteindelijk wel een soort van winnen zal uiteindelijk. Tot die tijd geniet ik met volle teugen van elke tegenslag die het personage ondergaat![]()
Eveneens geniet ik van de acteerprestaties van Marjolein Keuning en Christophe Haddad
Dat gedoe rond die aanrijding van Noud heeft hun 'vriendschap' overigens aardig bekoeldquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee Ludo heeft wel wat anders aan zijn hoofd! Squashen doen ze alleen als ze zelf niet in een verhaallijn zitten en nu hebben ze het allebei heel druk natuurlijk...
Daarbij lijkt me het tienerouderschap ook veel interessanter dan het scenario wat jij schetste.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, een van de waarschijnlijkste scenario's is:
*Sjoerd wordt overgehaald of omzeild
*Rikki bevalt in de verstikkende aanwezigheid van Rik, Charlie (indien nog niet opgeflikkerd), Sjors en Bing![]()
*Rikki en baby worden gescheiden; baby gaat met Sjors en Bing mee (deze situatie blijft zo gedurende een aflevering of 20)![]()
*Rikki ziet Sjors en Bing natuurlijk op een gegeven moment met haar baby en krijgt spijt, het worstelen met haar 'gevoelens' duurt een maand of 2-3 (veel gespreken en saaie camera close ups)![]()
![]()
![]()
*Uiteindelijk volgt er een tergend lange strijd om die baby, Sjors geeft eerder toe dan egoïst Bing en Rikki krijgt haar kind terug.
Andere scenario's zijn dat het kind overlijdt (dood geboren, vlak na de geboorte) of dat Rikki niet akkoord gaat met adoptie en het toch zelf wilt houden eventueel met Sjoerd. Ik hoop op dit laatste omdat we anders pas na een half jaar eindelijk een beetje van dat hele baby-gezeik af zijn
Sowieso, in een serie roken en dan ook nog een doktersassistent. Juist, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Juist, dat bedoel ik. Volgens mij hebben ze totaal geen behoefte meer om met elkaar te gaan squashenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gedoe rond die aanrijding van Noud heeft hun 'vriendschap' overigens aardig bekoeld
Wel net echtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, in een serie roken en dan ook nog een doktersassistent. Juist, goed voorbeeld.
Hm heb je gelijk in.. Toch heb ik het idee dat Lucas toch een ander persoon zal zijn (zou eigenlijk ook wel leuk zijn, al is het voor even)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze pas nog met Nina & Noud gedaan.
Het valt me trouwens nu op dat Ludo & Anton nooit meer samen gaan squashen
Zo'n stoere man-man.... zou wel tof zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hm heb je gelijk in.. Toch heb ik het idee dat Lucas toch een ander persoon zal zijn (zou eigenlijk ook wel leuk zijn, al is het voor even)
dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef loezzzje het volgende:
Lucas
Waarom kijkt Ron zo psychopatisch?![]()
Marco de tweede?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
whahahaha! Ik zat net ook al te denken van jezus Edwin doe wat aan je lippen!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Ach ja ... soapwetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij ziet wel goed uit na 2 maanden in een coma
En geen moeite met praten of geheugen, is niet echt geloofwaardig volgens mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
GTST wordt mede mogelijk gemaakt door Purol lipverzorging.
A.u.b.
Zo'n idee kreeg ik ook. Hij keek zo eng.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik denk dat Ron nog wel eng gaat lopen doen hoor... die wordt natuurlijk jaloers etc etc.
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Trouwens bijna precies dezelfde verhaallijn met homo's in atwt
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reidquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Met wie? Luke? Of zijn er ondertussen meer homo's in atwt?
Ohja noah was/is blind he?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja luke zijn vriend noah die in het ziekenhuis lag en dokter reid
Dr. Reid was wel erg sexyquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Trouwens bijna precies dezelfde verhaallijn met homo's in atwt
Vind ik toch bijzonder knapquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de tijd heeft in GTST tussen 8 juli en eind augustus stilgestaan.
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef vencodark het volgende:
Bing en Sjors zijn zo walgelijk he.
Arme Lucas, zo genaaid worden door je vriend.
In coma liggen is in Meerdijk net zoiets als een griepje in de echte wereldquote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij ziet wel goed uit na 2 maanden in een coma
En geen moeite met praten of geheugen, is niet echt geloofwaardig volgens mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, Bianca heeft het tegen Sjoerd over "begin november"
Janine zegt tegen Lucas dat-ie "Twee maanden in coma heeft gelegen."
Klopt dus geen reet van, want Noud en Nina zijn op 8 juli getrouwd (dat zei die trouwambtenaar) en het feest (waar Wiet de boel kwam opvrolijken) werd diezelfde dag gehouden.
Eénmaal raden wie deze rekenfout gemaakt heeft:Is gewoon zo stom. Op de grafsteen van Rosa staat dat ze 31 augustus is overleden, ze heeft maar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en niet 2 maanden. En Lucas heeft 4 maanden in coma gelegen, niet 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat Rikki ineens heel dik is, de tijd vliegt in Meerdijk![]()
Dat dus. In de tijd dat Rogier Proper als hoofdschrijver de scepter zwaaide ging het wel anders:quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is gewoon zo stom. Op de grafsteen van Rosa staat dat ze 31 augustus is overleden, ze heeft maar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en niet 2 maanden. En Lucas heeft 4 maanden in coma gelegen, niet 2
Vandaar dat Rikki ineens heel dik is, de tijd vliegt in Meerdijk
Oftewel: de huidige schrijvers zijn gewoon dom bezigquote:"Er moeten helemaal geen verwijzingen in zitten naar tijd of plaats. Je moet nooit Amsterdam of Rotterdam of Nederland horen, het moet een abstracte wereld zijn. Dat is mijn theorie, ik denk dat mensen zich beter kunnen verplaatsen in een verhaal als ze die referenties niet hebben. Hoe meer realisme je in zo'n serie verwerkt, hoe meer je dat gaat vergelijken met de rest, en de rest is natuurlijk volkomen bizarre onzin."
Het enige wat klopt is de kersttijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. In de tijd dat Rogier Proper als hoofdschrijver de scepter zwaaide ging het wel anders:
[..]
Oftewel: de huidige schrijvers zijn gewoon dom bezig
En niemand heeft het doorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
Daar werd in het begin van de serie ook nooit aan gedaan. In het eerste seizoen stond er wel een kerstboom in de woonkamer van Huize Alberts, Dekker etc., maar er werd voor de rest geen woord aan besteed. In die jaren erna werd dat zelfs helemaal niet gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het enige wat klopt is de kersttijd.
Rikki is sowieso kansloos aan het doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ook gewoon kansloos dat Rikki haar zwangerschap nog steeds verborgen wil houden. Die buik zie je van 10 kilometer afstand nog.
Inderdaad, een bierbuik zelfs. had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo'n idee kreeg ik ook. Hij keek zo eng.
En Edwin had niet echt een strakke sixpack moet ik zeggen
Rik besteld tegenwoordig alleen maar pizza's bij Thuisbezorgd.nl, vind je het dan gek dat die arme Rikki zo dik wordt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Was al eerder zo. Vind het hem ook niet staanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
haha, wat was er deze aflevering met Jef z'n kapsel gebeurd? vingers in het stopcontact?
Wie? Edwin?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Inderdaad, een bierbuik zelfs. had ik ook niet verwacht.
Teveel thuisbezorgd gekregenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Hij was wel behoorlijk veel afgevallen de eerste maanden dat hij in de serie te zien was. Misschien last van een jojo-effect?
Nee, van de bakken Haribo, de troep van Thuisbezorgd.nl, de Kruimelcake van Koopmans en de Breakersquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Hij was wel behoorlijk veel afgevallen de eerste maanden dat hij in de serie te zien was. Misschien last van een jojo-effect?
En Charlie verblijft in de Rozenboom... zouden ze die schuld al afgelost hebben?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Rik besteld tegenwoordig alleen maar pizza's bij Thuisbezorgd.nl, vind je het dan gek dat die arme Rikki zo dik wordt.
Als ze naar school gaat, krijgt ze inplaats van bammetjes, een trommeltje Haribo snoepjes mee van haar vader.
Volgens mij zit er niet altijd écht dat spul in zo'n verpakking; er zijn altijd acteurs die er niet tegen kunnen oid. Voor hetzelfde geldt zit er gewoon water in ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
GMTA?
Door die reclame voor Breakers heb ik zelf zin gekregen in dat spul. In de supermarkt gekeken, maar er zitten zonnebloempitten in.Jakkes.
Ik heb medelijden met de acteurs.
tja.. met zijn lengte is het eigenlijk best schandalig als je dik bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie? Edwin?
Misschien is hij geschrokken van de kritische posts hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, is Martin van Steijn vertrokken bij GTST ofzo? Hij staat niet meer gecredit bij de schrijvers en ook op Wikipedia is zijn naam weggehaald als leider van het scenarioteam.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien is hij geschrokken van de kritische posts hier.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, Bianca heeft het tegen Sjoerd over "begin november"
Janine zegt tegen Lucas dat-ie "Twee maanden in coma heeft gelegen."
Klopt dus geen reet van, want Noud en Nina zijn op 8 juli getrouwd (dat zei die trouwambtenaar) en het feest (waar Wiet de boel kwam opvrolijken) werd diezelfde dag gehouden.
Eénmaal raden wie deze rekenfout gemaakt heeft:Ja dat vond ik ook echt heel storend. Ik rekende zelf 3 mnd. in coma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, zou goed kunnen, zijn naam is niet voor niets verdwenenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, is Martin van Steijn vertrokken bij GTST ofzo? Hij staat niet meer gecredit bij de schrijvers en ook op Wikipedia is zijn naam weggehaald als leider van het scenarioteam.
Ze zeiden toch ook dat Rikki nog twee weken moest? Dan is ze dus nu 8 en een halve maand zwanger... Dan zou ze half maart zwanger moeten zijn geraakt...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt heel storend. Ik rekende zelf 3 mnd. in coma.
Maar toen ze na de bruiloft naar het ziekenhuis ging was ze toch 6 maanden zwanger?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zeiden toch ook dat Rikki nog twee weken moest? Dan is ze dus nu 8 en een halve maand zwanger... Dan zou ze half maart zwanger moeten zijn geraakt...exclusief zomerstop zelfs nog veel eerder...
Ja precies, exclusief zomerstop zou ze in januari/februari zwanger moeten zijn geraakt.. Raar dat ze zulk iets niet gewoon goed kunnen doen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar toen ze na de bruiloft naar het ziekenhuis ging was ze toch 6 maanden zwanger?
En dat was in juli...
Dat is inderdaad nog lomp van de schrijvers...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja precies, exclusief zomerstop zou ze in januari/februari zwanger moeten zijn geraakt.. Raar dat ze zulk iets niet gewoon goed kunnen doen...
Grappig want dat was dus mijn eerste gedachte..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog lomp van de schrijvers...
Dus in theorie zou het kind nog van Sil kunnen zijn toch?
Dat zeg ik toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus in theorie zou het kind nog van Sil kunnen zijn toch?
ach.. ze wordt binnenkort vast nog wel een keer overgrootoma, als Noud en Nina hun eerste spruit ter wereld zetten. Ook dan weer zou de soap-wiskunde flink falen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:41 schreef Crohnjurist het volgende:
Soras kan toch ook al in de buik van Rikki plaatsvinden... Maar het zou idd ook kunnen dat het alsnog van Sil blijkt te zijn, wordt Laura weer oma!
De soap wiskunde faalt toch juist niet dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
ach.. ze wordt binnenkort vast nog wel een keer overgrootoma, als Noud en Nina hun eerste spruit ter wereld zetten. Ook dan weer zou de soap-wiskunde flink falen.
Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De soap wiskunde faalt toch juist niet dan?
Het gaat toch om de leeftijd van het personage? Rikki is net 17 maar in het echt is ze allang 19.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).
Het arme mens is net 57 geworden, als ze al overgrootoma zou zijn, zou dat alle krankzinnigheid raken.
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat toch om de leeftijd van het personage? Rikki is net 17 maar in het echt is ze allang 19.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.
Dan klopt er alsnog iets flink niet, want ze was dan 30 toen de serie begon, en hoe oud moest Arnie toen voorstellen? Jaar of 18?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.
Dat vond ik ook... tussen Edwin en Lucas zat er juist een hele mooie opbouw in...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef alors het volgende:
Omg die scène van Ron en Edwin, ze verklaren elkaar de liefde en maken meteen aanstalten om te gaan batsenHet zag er echt awkward uit, weinig chemie...
Ja, Arnie was toen 18 en toen werd Lotje ook nog geboren. En echt 15 jaar later kreeg ze Sil ofzo. Wtf.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dan klopt er alsnog iets flink niet, want ze was dan 30 toen de serie begon, en hoe oud moest Arnie toen voorstellen? Jaar of 18?
Maar daar kan het zomaar zijn dat moeder en zoon daadwerkelijk broer en zus zijn; de incest viert in die Amerikaanse soaps hoogtijquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
In the Bold & the Beautiful en the Young & the Restless is het nog erger.
Je hebt daar moeder (57) en zoon (52).
En "vader" (67) en "zoon" (59).
En moeder (59) en zoon (53).
Je zou daar eerder zeggen dat het broers en zussen zijn in plaats van ouder en kind ...
Haha daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar daar kan het zomaar zijn dat moeder en zoon daadwerkelijk broer en zus zijn; de incest viert in die Amerikaanse soaps hoogtij![]()
Doe ik ook altijd, dat bestellen is ook veel relaxter, je komt thuis, de box is er, je kan hem direct kijken. Bij seizoen 1 hadden allerlei winkels hem steeds nog net niet, wellicht dat het nu beter isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 5 alvast besteld, want ik heb straks weinig tijd om hem te halen in de winkel.
Ik van de week al; van 52,99 naar 37,99 is toch een aardig voordeeltjequote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 5 alvast besteld, want ik heb straks weinig tijd om hem te halen in de winkel.
John McCook (Eric Forrester) liet in het begin zijn haar zelfs kunstmatig grijs maken, omdat hij anders te jong zou zijn om de vader van Ron Mos (Ridge) te spelen (hij is ook maar een jaar of 6~7 ouder)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
In the Bold & the Beautiful en the Young & the Restless is het nog erger.
Je hebt daar moeder (57) en zoon (52).
En "vader" (67) en "zoon" (59).
En moeder (59) en zoon (53).
Je zou daar eerder zeggen dat het broers en zussen zijn in plaats van ouder en kind ...
57, en dan al overgrootmoederquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).
Het arme mens is net 57 geworden, als ze al overgrootoma zou zijn, zou dat alle krankzinnigheid raken.
Over 5 jaar is Nina en Nouds kind volwassen en is zelf ook onvoorzichtig geweest in bed. Ludo een overgrootvader, en Laura een betovergrootmoeder op haar 58ste (volgens soapleeftijd).quote:Op donderdag 10 november 2011 18:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
57, en dan al overgrootmoederLaat Nina & Noud nog maar even wachten, ik denk dat Laura dat zelf ook wel prettig zou vinden
Ik zou dat echt wel vet vinden als Sil de vader is, kunnen we geen verhaallijnen voorstellen?
Ik denk dat het komt door zijn accent en het feit dat hij een beetje stottert.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef amaranta het volgende:
Wordt Bing zn script met opzet in gebrekkig Nederlands geschreven??
Wat praat die jongen slecht.
Zometeen niks meer.... ze zal wel weer met Nick het bed in duikenquote:
Ik moest lachen.quote:
echt he. het zou wel een lachertje zijn als Rikky straks nog een miskraam krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo grappig dat jullie je daar druk om maken! Het is nou eenmaal heel normaal dat leeftijden niet kloppen in een soap. In ATWT is het allemaal nog véél erger dan in GTST!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.
Deksels, zolang nog, maarja beter iets dan nietsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft Lieke morgen haar laatste draaidag bij GTST, dus over een week of 6 is weg
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Rikki is wéér gegroeid
Wat kunnen Sjors en Bing drammen zegIs het strafblad van Bing hier trouwens geen belemmering? En bij leningen wel
Serieus? Ondanks maatschappelijk werk? Lekker dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.
En dan is de baby nog niet eens geborenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vertrouwen ook dat Bing een lieve papa zal zijn... hij heeft Sjors van d'r fiets getrapt in een zeer recent verledenHij moest niks van Lana weten omdat ze geen bloedband delen
Maar hij is vast een briljante papa voor dit kindje dat niet van hem is
![]()
Het kindje van Rikki heeft al een toffe opa, al zegt Rik het zelf. Alles had 'ie voor de blaag over, allesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!
[ afbeelding ]
Of Lucas wordt verliefd op Ron.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En dan is de baby nog niet eens geboren.
Edwin is wel het mannetje, van het stelletje Ron & Edwin.
Ron moest direct naar buiten komen!
Daarna moest Ron zijn spullen pakken en vanavond nog vertrekken!
Ron deed dat zonder tegenspraak.
Hoeveel afleveringen nog met een ongemakkelijke Edwin vol schuldgevoel, voordat hij gaat bekennen aan Lucas?
Daar zouden we eigen op moeten inzetten hier op het forum.
Ik zeg 2 en een halve week!
Of zou het juist Ron zijn, die aan Lucas gaat vertellen dat hij verliefd is op Edwin en ze hebben geneuqt?
Spannend!!!
Dat zag je stiekem wel een beetje gebeuren jaquote:
Arnie was 18 aan het begin, toen kwam de kleine Lotje, en echt bijna 15 jaar later Sil nog een keer.quote:
Dat poephoofd zei tegen Rik dat hij de opa zou blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeker, zie ook dit filmpje van Frey vanaf 2.05, geniaal moment:quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef GTFransST het volgende:
Zojuist bevestigd op de twitter van de acteur himself:Goh, had ik het daar al niet maaaaaaanden geleden over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef GTFransST het volgende:
Zojuist bevestigd op de twitter van de acteur himself:Ik weet niet of ik hier nou wel of niet blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:liekevanlexmond twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:58:1511-11-11 laatste draaidag als 'charlie fischer'....ga vandaag 'meerdijk' verlaten! #gtst reageer retweet
Ze had nu al moeite met opstaanquote:
Nu al? Ze is toch al 39 weken ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze had nu al moeite met opstaanEn niemand ziet dat zij zwanger is?
Nina was de enige die het zag, zij zegt het tegen Noud en Noud vraagt het aan Sjoerd. Ze zijn allemaal bang om het aan Rikki zelf te vragen
'Ben je misschien zwanger?' 'Nee hoezo, ben ik dik dan?'
Volgens mij zei ze laatst dat ze nog 2 weken moest dus dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu al? Ze is toch al 39 weken ofzo?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
twitter:liekevanlexmond twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:58:1511-11-11 laatste draaidag als 'charlie fischer'....ga vandaag 'meerdijk' verlaten! #gtst reageer retweet
Doei Lieke, don't let the door hit you on your way outquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
En die constante hand op d'r buik ook... 'ik mot dat kind niet... aai aai'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nina was de enige die het zag, zij zegt het tegen Noud en Noud vraagt het aan Sjoerd. Ze zijn allemaal bang om het aan Rikki zelf te vragen
"Nee, dat komt door de Haribo!"quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:23 schreef knagsje het volgende:
Bijna bij de 300 dus pisvlek Arnie komt zo hahahahahaha
groetje van Ludo de slechterik uit het stuk.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, want dat was in de tijd dat de schrijvers Ludo dom lieten lijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht dat Ludo dit allang wist.
Tja .... de schrijvers.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want dat was in de tijd dat de schrijvers Ludo dom lieten lijken.
Maar nu wordt het echt interessant. Misschien gaan ze Nick begrijpen
Volgensmij heb je rond de 39 weken toch wel al moeite met opstaan hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze laatst dat ze nog 2 weken moest dus dat kan wel kloppen ja
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.quote:
Nee eindelijk gerechtigheid .quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Weg gaat Nick sowieso, maar ik hoop wel dat het dan weer helemaal goed is met zijn familie en dat hij dan weer eens terugkeert.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Gerechtigheid betekent ook dat Nick hier niet zomaar mee weg moet komen.quote:
Nee man, die reactie van Anton.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Klipnap het volgende:
Haha, kwaliteit!
Al vond ik het gezeik van Bing en Sjoerd en Co tegenvallen.
ja dat bedoel ik ook. met 6 maanden zag je niks en nu heeft ze een loei van een buikquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij heb je rond de 39 weken toch wel al moeite met opstaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |