Zometeen niks meer.... ze zal wel weer met Nick het bed in duikenquote:
Ik moest lachen.quote:
echt he. het zou wel een lachertje zijn als Rikky straks nog een miskraam krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo grappig dat jullie je daar druk om maken! Het is nou eenmaal heel normaal dat leeftijden niet kloppen in een soap. In ATWT is het allemaal nog véél erger dan in GTST!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.
Deksels, zolang nog, maarja beter iets dan nietsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft Lieke morgen haar laatste draaidag bij GTST, dus over een week of 6 is weg
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Rikki is wéér gegroeid
Wat kunnen Sjors en Bing drammen zegIs het strafblad van Bing hier trouwens geen belemmering? En bij leningen wel
Serieus? Ondanks maatschappelijk werk? Lekker dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.
En dan is de baby nog niet eens geborenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vertrouwen ook dat Bing een lieve papa zal zijn... hij heeft Sjors van d'r fiets getrapt in een zeer recent verledenHij moest niks van Lana weten omdat ze geen bloedband delen
Maar hij is vast een briljante papa voor dit kindje dat niet van hem is
![]()
Het kindje van Rikki heeft al een toffe opa, al zegt Rik het zelf. Alles had 'ie voor de blaag over, allesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |