quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Gaat Rikki nog naar school? Ik bedoel met die huge buik ziet natuurlijk iedereen hetLijkt me niet dat ze nog naar school gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik ook om lachen!
Als ze nou eens begint met zwart te dragen en geen lichtblauwquote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze nog naar school gaat
Moest ik ook om lachen!
Haha ja en niet zo nauwsluitend!quote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ze nou eens begint met zwart te dragen en geen lichtblauw
Zegt ze, ik kan toch wijde kleren dragen? En vervolgens doet ze het nietquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja en niet zo nauwsluitend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zegt ze, ik kan toch wijde kleren dragen? En vervolgens doet ze het niet
Morgen in gtstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.djookhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]En Edwin weer 3 maanden gaat mokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eerste quote was:quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Mijnvraagis.nl het volgende:
Stel nu je vraag aan Bing op mijnvraagis.nl!
Spam, rot op.quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Mijnvraagis.nl het volgende:
Hey jongens!
Ik heb zojuist een vraag geplaatst op www.mijnvraagis.nl aan BING!!
Woehoee nu nog hopen dat hij gesteld wordt.
Sta tot nu toe nog wel in de top 10...
quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Gaat Rikki nog naar school? Ik bedoel met die huge buik ziet natuurlijk iedereen hetZe is ineens wel explosief gegroeid zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
En ik word moe van Nick's 'meelevende' gezicht.
Charlie snapt het welquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
En ik word moe van Nick's 'meelevende' gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
Het is nu zelfs zó triest gesteld dat de schrijvers van GTST zélf originele vragen moeten gaan bedenken voor de Mail van de Week:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/dood.xml
Volgende week Jantien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |