Sportieve reactie in ieder geval, gaat wel goedkomen denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan het gewoon niet laten.
Ik weet ook niet waarom ...
Nee het is net Volendam.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er eigenlijk wel inwoners van Meerdijk die elkaar (bijna) niet kennen?
Nee dat is ook gewoon te onrealistisch, je ziet nooit eens dezelfde figuranten, ze hebben geen tekst. Het lijkt bovendien alsof de cast daar alleen woont en verder niemand, je zou verwachten dat de plaatselijke groenteboer en de bakker of de eigenaar van de supermarkt ook weleens in beeld komen, maar die zijn er simpelweg niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er eigenlijk wel inwoners van Meerdijk die elkaar (bijna) niet kennen?
Nja, je hebt op dit moment wel Frederik. Ik denk dat als Anton hem op straat tegenkomt hij niet zou weten wie Frederik is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat is ook gewoon te onrealistisch, je ziet nooit eens dezelfde figuranten, ze hebben geen tekst. Het lijkt bovendien alsof de cast daar alleen woont en verder niemand, je zou verwachten dat de plaatselijke groenteboer en de bakker of de eigenaar van de supermarkt ook weleens in beeld komen, maar die zijn er simpelweg niet.
Dit werkt wel als het in een grote stad plaatsvindt, maar met zo een dorp waar ook nog eens alleen de cast aanwezig is, lijkt het meer alsof iedereen in dezelfde straat woont en geïsoleerd is van de buitenwereld.
Helaas wel toen Danny zich tegen Amy aan ging bemoeien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:57 schreef DeLuna het volgende:
En Ludo en Danny? Heb ik die wel eens met elkaar zien praten? Hebben we nog meer van dit soort combinaties?
Klopt dan komt er 1 Frederik die zich gigantisch anders neerzet dan de figuranten die niet meer dan veredelde robots zijn. Dat er op Antons verjaardag gewoon andere gasten waren vond ik volkomen realistisch bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nja, je hebt op dit moment wel Frederik. Ik denk dat als Anton hem op straat tegenkomt hij niet zou weten wie Frederik is.
Helaas had dat dan weer een echte reden...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt dan komt er 1 Frederik die zich gigantisch anders neerzet dan de figuranten die niet meer dan veredelde robots zijn. Dat er op Antons verjaardag gewoon andere gasten waren vond ik volkomen realistisch bijvoorbeeld.
Net zoals Sjors vandaag ineens 'even moest plassen', doorgaans gaan ze nooit naar de pleequote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas had dat dan weer een echte reden...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net zoals Sjors vandaag ineens 'even moest plassen', doorgaans gaan ze nooit naar de plee
Een dorp met stadse trekken, met een universiteit en een eigen ziekenhuis.quote:
Ja die hebben zeker een keer staan praten, toen probeerde Danny Ludo de les over Amy te lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:57 schreef DeLuna het volgende:
En Ludo en Danny? Heb ik die wel eens met elkaar zien praten? Hebben we nog meer van dit soort combinaties?
Inderdaad, dat hoor je nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 05:29 schreef James1988 het volgende:
Het valt trouwens ook echt niet op ofzo, dat Wiet met een lepel in een glas appelsap staat te roeren.
En dat naar de wc gaan duurt bij iedereen meestal een minuut of 2-3 en volgensmij was Sjors binnen de minuut terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net zoals Sjors vandaag ineens 'even moest plassen', doorgaans gaan ze nooit naar de plee
Was dat Florien niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:24 schreef vencodark het volgende:
Btw, Nina heeft Noud destijds toch ook ontmaagd?
Hm, vreemd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb de aflevering net helemaal gezien, maar er stond op het eind dat de eerste aflevering pas op 5 september is, en niet op 29 augustus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jawel hoor, het meisje achter de balie in de rozenboom, kort donker haar die zie ik toch steeds terug komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat is ook gewoon te onrealistisch, je ziet nooit eens dezelfde figuranten, ze hebben geen tekst. Het lijkt bovendien alsof de cast daar alleen woont en verder niemand, je zou verwachten dat de plaatselijke groenteboer en de bakker of de eigenaar van de supermarkt ook weleens in beeld komen, maar die zijn er simpelweg niet.
Dit werkt wel als het in een grote stad plaatsvindt, maar met zo een dorp waar ook nog eens alleen de cast aanwezig is, lijkt het meer alsof iedereen in dezelfde straat woont en geïsoleerd is van de buitenwereld.
Vast een slaapmiddel om weg te kunnen glippen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Bij het zien van de herhaling vraag ik me al weer af wat Wiet nu in dat glas deed??
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:32 schreef Frey het volgende:
Dit wordt inderdaad een hele lange zomer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de cliff jou verwachtingen waargemaakt?
Dat was inderdaad Nina. Die heeft hem het kunstje geleerd volgens mij omdat het niet zo lukte met Florien.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de cliff jou verwachtingen waargemaakt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Dat verklaard waarom Lucas een heel andere kant uit keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat op die cliff-foto de ruimte gewoon verlicht is, terwijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met de shortie. Ik vind dat deze zich echt kan meten met de cliff van seizoen 8 en seizoen 14quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef Frey het volgende:
Oh man man man, dit is net als vroeger. Hoe vaker ik hem terugkijk, hoe beter hij wordt.![]()
![]()
oohhh ik kan hem nog niet zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef Frey het volgende:
Oh man man man, dit is net als vroeger. Hoe vaker ik hem terugkijk, hoe beter hij wordt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:11 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet, moet het voorlopig alleen doen met de shortiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
oohhh ik kan hem nog niet ziennog minder dan 8 uur wachten
En die maakt me eigenlijk nóg nieuwsgieriger
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:21 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:22 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Weer een nieuw snufje, wordt uitgelegd in FeedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef roos85 het volgende:
Had nog iets op twitter gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
ja heb ik gelezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weer een nieuw snufje, wordt uitgelegd in Feedback
Als er geen filmpjes of foto's in een spoiler zitten, is-ie "leeg".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja heb ik gelezenmaar dan klopt toch niet dat er staat spoiler is leeg
aah oke, maar het is wel een beetje onduidelijk zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als er geen filmpjes of foto's in een spoiler zitten, is-ie "leeg".
Je kunt het probleem verhelpen door op F5 te drukken, maar als er dan een nieuwe post incl. spoiler komt verschijnt het tekstje weer
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
Al die veranderingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah oke, maar het is wel een beetje onduidelijk zo
Op zich is het wel handig om te weten of er links oid in een spoiler staan, maar als er staat spoiler is leeg, zullen veel mensen denken dat er idd niks instaat, en hem toch openen en dan iets lezen wat ze niet willen lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die veranderingenVoor mij waren die niet nodig
Ja, idd. Had ik toen ik net een spoiler plaatste en er "spoiler is leeg" stond. Ik had echt iets van: WTF?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op zich is het wel handig om te weten of er links oid in een spoiler staan, maar als er staat spoiler is leeg, zullen veel mensen denken dat er idd niks instaat, en hem toch openen en dan iets lezen wat ze niet willen lezen.
Ja, zou ik ook willenquote:
Gezien de shortie, sowiesoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:46 schreef roos85 het volgende:
Maar het is in ieder geval beter als die van afgelopen seizoen?
Met stip op nummer 1quote:Volgens mij wordt dat de slechte cliff als we daar een tournament overhouden
Laten we dat maar niet doen. Gewoon wachten wachten tot vanavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook willenAlleen ben ik bang dat ze de video verwijderen of in het ergste geval, zijn YT-account blokkeren
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef Frey het volgende:
Deze komt echter in de top van de beste. Zoals PeterKelder al zei, dit is het niveau van zomercliff 8 en 14.
Dat is goed om te horen te lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef Frey het volgende:
De vorige komt zeker op 1 in de top van slechtste zomercliffs.
Deze komt echter in de top van de beste. Zoals PeterKelder al zei, dit is het niveau van zomercliff 8 en 14.
Die cliffs ken ik nog hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om je inzicht te geven in het niveau van vanavond:
en
Dit is het niveau voor vanavond
aah okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, oké, maar dit geeft eigenlijk al een voorproefje voor vanavond
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om je inzicht te geven in het niveau van vanavond:
en
Dit is het niveau voor vanavond
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef Frey het volgende:
Eén van de meest genialequote:
"THE WINNER TAKES IT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:
Dat was echt een bazen actiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"THE WINNER TAKES IT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Die was zoooo spannend. Heel de zomer benieuwd geweest. Ik heb echt gedacht: die laat haar niet vallen. En hij deed het...dat viel me zo tegen!quote:
Zelf gaf Erik te kennen in het interview in het 12,5 jaar GTST-boek dat "Ludo nét te laat zijn hand uitstak om Bowien te redden." Flauwekul natuurlijk, anders hadden we wel een shot van Ludo's hand gezien die Bowien probeerde vast te pakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die was zoooo spannend. Heel de zomer benieuwd geweest. Ik heb echt gedacht: die laat haar niet vallen. En hij deed het...dat viel me zo tegen!
Seizoen 16 eindigde echt spannend, helaas hebben de verhaallijn echt om zeep geholpen door Morris de moordenaar te laten zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
Deze blijft ook wel goed:
Werd afgelopen dinsdag nog vermeld in het AD, samen met die van seizoen 10 en seizoen 16
Sowieso sloeg het nergens op dat Ludo een aantal keer geraakt is en het alsnog overleeft. Ik weet heus wel dat het soap is, maar dit sloeg alles qua ongeloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Seizoen 16 eindigde echt spannend, helaas hebben de verhaallijn echt om zeep geholpen door Morris de moordenaar te laten zijnen de wraak van Ludo op de boot was ook wel triest
Dat is inderdaad wel waar jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
Maar wat ze laatst bij Boulevard zeiden, ben ik het wel mee eens. Als er een groot gedeelte van de cast aanwezig is, dan is het gewoon nog spannender. Zomercliff 10 was geniaal, maar om die reden vond ik 8 en dus vooral 14 gewoon nog beter.
Dat ben ik niet met je eens, een grotere cast betekent niet automatisch een betere cliff.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
Maar wat ze laatst bij Boulevard zeiden, ben ik het wel mee eens. Als er een groot gedeelte van de cast aanwezig is, dan is het gewoon nog spannender. Zomercliff 10 was geniaal, maar om die reden vond ik 8 en dus vooral 14 gewoon nog beter.
Ik zelf zat bij de 10e eigenlijk stiekem te wachten op meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef roos85 het volgende:
Dat ben ik niet met je eens, een grotere cast betekent niet automatisch een betere cliff.
De cliff van seizoen was juist door de intimiteit een geweldige cliff
En dat terwijl ze ook een periode hebben gehad dat ze zeiden dat GTST niks meer was en dat het maar op moest houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel waar ja![]()
Overigens wordt ik wel een beetje ziek van het ophemelen van GTST in RTL Boulevard. Publiciteit is leuk, maar dat die Gerstanowitz (overigens een wannabe-Arnie geweest in Goudkust) dan gaat zeggen dat het een "fantastische serie" is, en Kwalbert Verlinke die iedere keer de loftrompet ophoudt...
Niet over de komende verhaallijnen in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef roos85 het volgende:
Trouwens wat ik me afvraag, de gtst spelers gooien best veel op twitter, mogen ze dat eigenlijk wel?
Nou dat is dus wel gebeurdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet over de komende verhaallijnen in ieder geval.
Ja precies. Op het moment dat ze viel keek Ludo wel met een soort blik van 'spijt' maar dat had ie dan mooi eerder mogen bedenken. Hij heeft een vrouw laten sterven, dat is best erg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelf gaf Erik te kennen in het interview in het 12,5 jaar GTST-boek dat "Ludo nét te laat zijn hand uitstak om Bowien te redden." Flauwekul natuurlijk, anders hadden we wel een shot van Ludo's hand gezien die Bowien probeerde vast te pakken.
Had ze maar moeten blijven staan. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef vencodark het volgende:
Hij heeft een vrouw laten sterven, dat is best erg.
nouja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Had ze maar moeten blijven staan. Eigen schuld.
We hebben het hier wel over Ludo Sanders!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso sloeg het nergens op dat Ludo een aantal keer geraakt is en het alsnog overleeft. Ik weet heus wel dat het soap is, maar dit sloeg alles qua ongeloofwaardigheid.
Die reacties ook van sommige mensen toen die dachten dat hij terug was, omdat hij nergens anders werk vond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Ludo Sanders!
Da's een bikkel, taaier dan hem komen ze niet (met uitzondering van Chuck Norris dan)
Ik was er maar wat blij mee, dat Ludo nog leefde.
GTST werd ineens weer een stuk interessanter om naar te kijken.
Weet het nog precies, Ludo bleek nog te leven en een paar seconden later rinkelde mijn telefoon.
Een kameraad belde op om te vertellen dat Ludo terug was, maar ik was hem net een slag voor door 'Ludo, leeft nog!' te roepen
zo anders ik wel! gtst was echt mega saai zonder Ludo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik was er maar wat blij mee, dat Ludo nog leefde.
GTST werd ineens weer een stuk interessanter om naar te kijken.
Hij mocht anders geen hoofdpiet meer spelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Die reacties ook van sommige mensen toen die dachten dat hij terug was, omdat hij nergens anders werk vond.![]()
![]()
Joep heeft daar zeker een punt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:17 schreef Frey het volgende:
Joep Sertons vindt GTST-kijkers niet ruimdenkend
Ook een mooi voorbeeld van het niveau van sommige kijkers.
Ik kon nauwelijks slapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht zelfs over de zomercliff gedroomd.
Ik heb gedroomd dat ik zelf meespeeldequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Must .. not .. click .. on ... spoilers.
Nog maar 5 uur.
Ik heb vannacht zelfs over de zomercliff gedroomd.
Hij duurde in mijn droom net zo lang als de 4000e aflevering en ik was erbij in slaap gevallen en had dus de laatste 10 minuten gemist.![]()
Quelle horreur!
Ik heb gedroomd dat Ludo Sanders vertelde dat ik eigenlijk geadopteerd ben en hij dus mijn echte vader isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik zelf meespeeldein de rol van Sjors denk ik, ik gooide een kristallen vaas op het hoofd van Wiet zodat ze niemand neer kon schieten
nouhouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Frey het volgende:
Al die reacties, wat een verschil met vorig jaar.
Ik heb het al gezien hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met al die hoge verwachtingen. Zijn jullie vergeten wie de huidige schrijvers zijn jongens en meisjes ?
Remember eerst zien dan geloven.
Ik vond dat echt een leuke aflevering, maar niet voor een zomercliff.quote:
Toch maar op Rtl Lounge gezien ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien hoor.
Dus ik kan het ook geloven.
Ik wilde de aflevering zien en niet de shortie. Waar en wanneer maakte me niet uit.quote:
Inderdaad ja, of gewoon als subcliff. Maar als DE zomercliffhanger was dit gewoon totaal mislukt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond dat echt een leuke aflevering, maar niet voor een zomercliff.
Als dat een eind-van-de-weekcliff was geweest, was er zeker weten veel positiever op gereageerd.
Vooral de opmerkingen van Lorena.
Daar heb je wel een punt, maar het is nu al spannender dan vorig seizoen, en geef toe slechter dan afgelopen jaar kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met al die hoge verwachtingen. Zijn jullie vergeten wie de huidige schrijvers zijn jongens en meisjes ?
Remember eerst zien dan geloven.
Deze lijn werkte toen vooral op mijn lachspieren ja, door wat Lorena allemaal uitkraamde!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een leuke aflevering, maar niet voor een zomercliff.
Als dat een eind-van-de-weekcliff was geweest, was er zeker weten veel positiever op gereageerd.
Vooral de opmerkingen van Lorena.
Als zelfs oa jij en Frey dit zeggen dan móet het wel zo zijn. Ik kan niet wachten. Alles wat ik weet is datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heb ik met de shortie. Ik vind dat deze zich echt kan meten met de cliff van seizoen 8 en seizoen 14
Wat dat betreft een pluim aan de makers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:De cliffhanger mag dan spannend worden vanavond. Ferri wil kwijt dat het vervolg nog veel spannender gaat worden. “De eerste van het nieuwe seizoen is echt niet normaal. Die wil je echt niet missen!” aldus de acteur.
Ik droomde dat ik met een naakte Lorena aan het behangen was. En die droom was zo levensecht dat toen ik wakker werd er een beetje behangerslijm op mijn buik lag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik zelf meespeeldein de rol van Sjors denk ik, ik gooide een kristallen vaas op het hoofd van Wiet zodat ze niemand neer kon schieten
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met een naakte Lorena aan het behangen was. En die droom was zo levensecht dat toen ik wakker werd er een beetje behangerslijm op mijn buik lag.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
[..]Dit hoeft toch niet in spoilers :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die eerste van seizoen 15 wist je alsnog niks, niet dat de hele verhaallijn moet worden afgerond in de aflevering daarna, maar als kijker had je toen totaal geen overzicht op wat er gebeurd was.Een heer met stijl
Lucas & Edwin. Vind het persoonlijk nogal onnozel als mensen de namen van een stel samentrekken tot éénquote:
Nee hoor, altijd een half uur, er zijn weleens dubbele afleveringen geweest rond kerst of als een aflevering afgelast werd, maar de zomercliff is altijd een half uur geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef pleeborstel het volgende:
Duurt de cliff maar een half uurtje? vroeger een uur, toch?
Ik zit dan in de auto naar de P60quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik weet dat de (meeste) FOK-kers wel klok kunnen kijken, maar toch voor de zekerheid: nog 2 uur en 3 minuten!
Ik kan ook niet kijken, maar ik neem het ouderwets op, hoef ik straks met mijn aangeschoten hoofd niet voor een laptop te zitten turenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik weet dat de (meeste) FOK-kers wel klok kunnen kijken, maar toch voor de zekerheid: nog 2 uur en 3 minuten!
in mijn herinnering was de cliff vroeger toch echt 2 afleveringenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hoor, altijd een half uur, er zijn weleens dubbele afleveringen geweest rond kerst of als een aflevering afgelast werd, maar de zomercliff is altijd een half uur geweest.
De meeste jubileumafleveringen en enkele kerstafleveringen, maar de zomercliff nooit hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef roos85 het volgende:
in mijn herinnering was de cliff vroeger toch echt 2 afleveringen
Ja, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
[..]
De meeste jubileumafleveringen en enkele kerstafleveringen, maar de zomercliff nooit hoor.
Seizoen 20 begon met een dubbele omdat er later in de week voetbal was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt...
Was er vroeger dan een dubbele aflevering bij het start van het seizoen?
aah okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 20 begon met een dubbele omdat er later in de week voetbal was.
Ik vind het wel handig. Scheel toch een paar letters.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lucas & Edwin. Vind het persoonlijk nogal onnozel als mensen de namen van een stel samentrekken tot één
Dat is incestueus.quote:
Ludo en Janine zijn voor zover ik weet geen familie en ik mag toch hopen dat die schrijvers niet weer dit soort krankzinnige dingen gaan bedenken zegquote:
Past wel bij Nina haar gedragquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Noni .. dat klinkt als het gebrabbel van een peuter.
nou ik ben ook aan het aftellen hoor.quote:Nog maar een uur!
Ik ben gewoon zenuwachtig, hoe erg is dat?
Dan kijk ik deze keer met jou mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Weetjewat, ik ga hem gewoon nog een keer kijken.
wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Weetjewat, ik ga hem gewoon nog een keer kijken.
Opgenomen vanochtend (denk ik)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik snap het weer eens niet, DeLuna heeft een tijdmachine of iets dergelijks?
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL Lounge.
Nog minder dan 20 minuten ...
Rtl lounge :pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij wordt op RTL Lounge de aflevering altijd eerder op de dag uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?
Die van vanavond is daar vanochtend al op tv geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?
ja wel op rtl lounge zenden ze de afl van die dag al in de ochtend uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lang leve RTL Lounge.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wacht nog even 3-kwartier dan kan je de aflevering nog meepikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog minder dan een kwartier ... ik ga dood hier.
Iedereen wil natuurlijk kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nooit geweten![]()
Maargoed, ik ga die van vanavond toch meekijken, afspraak is verlaat
De meeste met wie ik omga waren wel allemaal kijkers van het eerste uur, maar na seizoen 8/9 zijn ze vrijwel allemaal afgehaaktquote:
Flauw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wacht nog even 3-kwartier dan kan je de aflevering nog meepikken
Dan regel ik vervoer naar Hilversum en bekogel het gebouw met rotte eieren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het wel spannend, maar ik sta hier echt niet te trillen en te shaken, maar wel grappig overigens.Al vraag ik me af wat jullie zouden doen als je televisie net voor de aflevering begon een flinke plof gaf en uitging. Of als er op het scherm verscheen "Storing - Even geduld a.u.b." tot 20.30, waarna de RTL 4 programering gewoon weer verder ging en de gtst aflevering pas maandag werd uitgezonden
Volgens mij heeft het RTL hoofdkwartier dan wel een weekendje beveiliging nodig
Onze mooiboy moest natuurlijk wel even de aandacht trekken he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef DeLuna het volgende:
Danny vergeet bijna de ringen hoorPersonage blijft ook kut.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan Rikkie, Sjord en Edwin niet naar die bruiloft?
Volgens mij is ze dat wel, hoor. Ze wil bij Wiet blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is sjors niet uitgenodigt eigenlijk?
Die was wel uitgenodigd maar die gaat niet omdat Wiet niet is uitgenodigdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij was ze wel uitgenodigd maar wilde niet komen vanwege Wiet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is de bruiloft toch? Alleen de getuigen + Nick zijnbij de officiele plechtigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan Rikkie, Sjord en Edwin niet naar die bruiloft?
En Stefano..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Dennis Milan en Robert niet eens genoemd?
Ja dat begrijp ik, maar dit is niet gebruikelijk, bij Arnie en Roos was iedereen bij de officiële plechtigheid en bij de receptiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is de bruiloft toch? Alleen de getuigen + Nick zijnbij de officiele plechtigheid.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Mag Wiet alsjeblieft Danny doodschieten? Alsjeblíííeft?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Mag Wiet alsjeblieft Danny doodschieten? Alsjeblíííeft?
Ik soort van. Zat met een schat van een vriendin te bellen die me vertelde dat het bijna 8 uur was. Ik heb wel de aflevering van gister gemist maar gelukkig wist ze me bij te pratenquote:
ja hehe en Laura weet het nu ook, ik zat al te wachten op het moment dat haar telefoon uitviel oidquote:
Mensen die RTL Lounge als zender hebben konden vanochtend de cliff al kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, was er van deze aflevering vanochtend al een preview of shortie te zien?
Nu durven storen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
Die telefoon kan wel wachten, en anders bel je later toch terug?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
Was dat van hem ja? Ik vond het heel mooi bij de scène passen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal vind ik de achtdrgrond muziek niets maar, a
A brand new day van christophe haddat himself kan ik natuurlijk niet slecht vinden.
niet opnemen dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo die ook echt een beetje ongerust keek toen Nick daar ineens binnen kwam
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Dat faaltquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mensen die RTL Lounge als zender hebben konden vanochtend de cliff al kijken.
...De EO?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?
Gebeurt onder voetbal ook regelmatig. zo ergerlijk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?
echt he!quote:
Wiet rent naar een Haribo-boxje wanneer Sjors wakkerwordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch ze hebben allemaal een smartphone en Janine maakt een foto met een wegwero camera. Hoezo sluik reclame.
Stond er duidelijk een merk op? En Janine+Ludo waren toch niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch ze hebben allemaal een smartphone en Janine maakt een foto met een wegwero camera. Hoezo sluik reclame.
Ik had stiekem wel de shortie gekeken, achteraf zou ik toch willen dat ik net zo verstandig als Frey was geweestquote:
Lekker (de stekker er)uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he!
Als iemand mij zometeen belt als GTST nog bezig is ga ik dus echt niet opnemen, dan bel ik later wel terug
Ludo en Janine zijn op aanraden van Maxime toch naar het feest gekomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond er duidelijk een merk op? En Janine+Ludo waren toch niet uitgenodigd?
staan ze toch stiekem te kijken?
Jij kon het toch helemaal niet zien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had stiekem wel de shortie gekeken, achteraf zou ik toch willen dat ik net zo verstandig als Frey was geweest
Yup kopen trouwens de opbrengst is voor afrikaanse wees kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was dat van hem ja? Ik vond het heel mooi bij de scène passen.
quote:frey zei (12:52):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een van de beste zomercliffs![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frey zegt me net dit... Nouja, NET...
[..]
Aah die had ik gemistquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
GTST #335: Uitkijken naar de zomercliff
Slechter dan seizoen 20 kan gewoon nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sowieso wordt dit een knaller in vergelijking tot seizoen 20, maar een van de beste ooit? Volgens een expert?
Eerst even de cliff afkijken, dan kunnen we dat pas echt zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sowieso wordt dit een knaller in vergelijking tot seizoen 20, maar een van de beste ooit? Volgens een expert?
Het ding was knal pink.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond er duidelijk een merk op? En Janine+Ludo waren toch niet uitgenodigd?
staan ze toch stiekem te kijken?
Nick doodschieten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Slechter dan seizoen 20 kan gewoon niet
Nou, inderdaad heel slimquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welja Laura, ga d'r vooral in je eentje heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |