Lang leve RTL Lounge.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik snap het weer eens niet, DeLuna heeft een tijdmachine of iets dergelijks?
Wacht nog even 3-kwartier dan kan je de aflevering nog meepikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog minder dan een kwartier ... ik ga dood hier.
Iedereen wil natuurlijk kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nooit geweten![]()
Maargoed, ik ga die van vanavond toch meekijken, afspraak is verlaat
De meeste met wie ik omga waren wel allemaal kijkers van het eerste uur, maar na seizoen 8/9 zijn ze vrijwel allemaal afgehaaktquote:
Flauw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wacht nog even 3-kwartier dan kan je de aflevering nog meepikken
Dan regel ik vervoer naar Hilversum en bekogel het gebouw met rotte eieren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het wel spannend, maar ik sta hier echt niet te trillen en te shaken, maar wel grappig overigens.Al vraag ik me af wat jullie zouden doen als je televisie net voor de aflevering begon een flinke plof gaf en uitging. Of als er op het scherm verscheen "Storing - Even geduld a.u.b." tot 20.30, waarna de RTL 4 programering gewoon weer verder ging en de gtst aflevering pas maandag werd uitgezonden
Volgens mij heeft het RTL hoofdkwartier dan wel een weekendje beveiliging nodig
Onze mooiboy moest natuurlijk wel even de aandacht trekken he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef DeLuna het volgende:
Danny vergeet bijna de ringen hoorPersonage blijft ook kut.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan Rikkie, Sjord en Edwin niet naar die bruiloft?
Volgens mij is ze dat wel, hoor. Ze wil bij Wiet blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is sjors niet uitgenodigt eigenlijk?
Die was wel uitgenodigd maar die gaat niet omdat Wiet niet is uitgenodigdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij was ze wel uitgenodigd maar wilde niet komen vanwege Wiet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |