quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Weer een nieuw snufje, wordt uitgelegd in FeedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef roos85 het volgende:
Had nog iets op twitter gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
ja heb ik gelezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weer een nieuw snufje, wordt uitgelegd in Feedback
Als er geen filmpjes of foto's in een spoiler zitten, is-ie "leeg".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja heb ik gelezenmaar dan klopt toch niet dat er staat spoiler is leeg
aah oke, maar het is wel een beetje onduidelijk zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als er geen filmpjes of foto's in een spoiler zitten, is-ie "leeg".
Je kunt het probleem verhelpen door op F5 te drukken, maar als er dan een nieuwe post incl. spoiler komt verschijnt het tekstje weer
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef vencodark het volgende:
Al die veranderingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah oke, maar het is wel een beetje onduidelijk zo
Op zich is het wel handig om te weten of er links oid in een spoiler staan, maar als er staat spoiler is leeg, zullen veel mensen denken dat er idd niks instaat, en hem toch openen en dan iets lezen wat ze niet willen lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die veranderingenVoor mij waren die niet nodig
Ja, idd. Had ik toen ik net een spoiler plaatste en er "spoiler is leeg" stond. Ik had echt iets van: WTF?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op zich is het wel handig om te weten of er links oid in een spoiler staan, maar als er staat spoiler is leeg, zullen veel mensen denken dat er idd niks instaat, en hem toch openen en dan iets lezen wat ze niet willen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, zou ik ook willenquote:
Gezien de shortie, sowiesoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:46 schreef roos85 het volgende:
Maar het is in ieder geval beter als die van afgelopen seizoen?
Met stip op nummer 1quote:Volgens mij wordt dat de slechte cliff als we daar een tournament overhouden
Laten we dat maar niet doen. Gewoon wachten wachten tot vanavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook willenAlleen ben ik bang dat ze de video verwijderen of in het ergste geval, zijn YT-account blokkeren
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef Frey het volgende:
Deze komt echter in de top van de beste. Zoals PeterKelder al zei, dit is het niveau van zomercliff 8 en 14.
Dat is goed om te horen te lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef Frey het volgende:
De vorige komt zeker op 1 in de top van slechtste zomercliffs.
Deze komt echter in de top van de beste. Zoals PeterKelder al zei, dit is het niveau van zomercliff 8 en 14.
Die cliffs ken ik nog hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om je inzicht te geven in het niveau van vanavond:
en
Dit is het niveau voor vanavond
aah okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, oké, maar dit geeft eigenlijk al een voorproefje voor vanavond
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om je inzicht te geven in het niveau van vanavond:
en
Dit is het niveau voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef Frey het volgende:
Eén van de meest genialequote:
"THE WINNER TAKES IT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:
Dat was echt een bazen actiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"THE WINNER TAKES IT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Die was zoooo spannend. Heel de zomer benieuwd geweest. Ik heb echt gedacht: die laat haar niet vallen. En hij deed het...dat viel me zo tegen!quote:
Zelf gaf Erik te kennen in het interview in het 12,5 jaar GTST-boek dat "Ludo nét te laat zijn hand uitstak om Bowien te redden." Flauwekul natuurlijk, anders hadden we wel een shot van Ludo's hand gezien die Bowien probeerde vast te pakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die was zoooo spannend. Heel de zomer benieuwd geweest. Ik heb echt gedacht: die laat haar niet vallen. En hij deed het...dat viel me zo tegen!
Seizoen 16 eindigde echt spannend, helaas hebben de verhaallijn echt om zeep geholpen door Morris de moordenaar te laten zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
Deze blijft ook wel goed:
Werd afgelopen dinsdag nog vermeld in het AD, samen met die van seizoen 10 en seizoen 16
Sowieso sloeg het nergens op dat Ludo een aantal keer geraakt is en het alsnog overleeft. Ik weet heus wel dat het soap is, maar dit sloeg alles qua ongeloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Seizoen 16 eindigde echt spannend, helaas hebben de verhaallijn echt om zeep geholpen door Morris de moordenaar te laten zijnen de wraak van Ludo op de boot was ook wel triest
Dat is inderdaad wel waar jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
Maar wat ze laatst bij Boulevard zeiden, ben ik het wel mee eens. Als er een groot gedeelte van de cast aanwezig is, dan is het gewoon nog spannender. Zomercliff 10 was geniaal, maar om die reden vond ik 8 en dus vooral 14 gewoon nog beter.
Dat ben ik niet met je eens, een grotere cast betekent niet automatisch een betere cliff.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
Maar wat ze laatst bij Boulevard zeiden, ben ik het wel mee eens. Als er een groot gedeelte van de cast aanwezig is, dan is het gewoon nog spannender. Zomercliff 10 was geniaal, maar om die reden vond ik 8 en dus vooral 14 gewoon nog beter.
Ik zelf zat bij de 10e eigenlijk stiekem te wachten op meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef roos85 het volgende:
Dat ben ik niet met je eens, een grotere cast betekent niet automatisch een betere cliff.
De cliff van seizoen was juist door de intimiteit een geweldige cliff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |