aah okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 20 begon met een dubbele omdat er later in de week voetbal was.
Ik vind het wel handig. Scheel toch een paar letters.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lucas & Edwin. Vind het persoonlijk nogal onnozel als mensen de namen van een stel samentrekken tot één
Dat is incestueus.quote:
Ludo en Janine zijn voor zover ik weet geen familie en ik mag toch hopen dat die schrijvers niet weer dit soort krankzinnige dingen gaan bedenken zegquote:
Past wel bij Nina haar gedragquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Noni .. dat klinkt als het gebrabbel van een peuter.
nou ik ben ook aan het aftellen hoor.quote:Nog maar een uur!
Ik ben gewoon zenuwachtig, hoe erg is dat?
Dan kijk ik deze keer met jou mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Weetjewat, ik ga hem gewoon nog een keer kijken.
wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Weetjewat, ik ga hem gewoon nog een keer kijken.
Opgenomen vanochtend (denk ik)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik snap het weer eens niet, DeLuna heeft een tijdmachine of iets dergelijks?
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL Lounge.
Nog minder dan 20 minuten ...
Rtl lounge :pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ik snap het weer eens niet, DeLuna heeft een tijdmachine of iets dergelijks?
Volgens mij wordt op RTL Lounge de aflevering altijd eerder op de dag uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?
Die van vanavond is daar vanochtend al op tv geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet over de komende aflevering of hebben we het over de shortie?
ja wel op rtl lounge zenden ze de afl van die dag al in de ochtend uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |