Onze mooiboy moest natuurlijk wel even de aandacht trekken he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef DeLuna het volgende:
Danny vergeet bijna de ringen hoorPersonage blijft ook kut.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan Rikkie, Sjord en Edwin niet naar die bruiloft?
Volgens mij is ze dat wel, hoor. Ze wil bij Wiet blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is sjors niet uitgenodigt eigenlijk?
Die was wel uitgenodigd maar die gaat niet omdat Wiet niet is uitgenodigdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij was ze wel uitgenodigd maar wilde niet komen vanwege Wiet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is de bruiloft toch? Alleen de getuigen + Nick zijnbij de officiele plechtigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan Rikkie, Sjord en Edwin niet naar die bruiloft?
En Stefano..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Dennis Milan en Robert niet eens genoemd?
Ja dat begrijp ik, maar dit is niet gebruikelijk, bij Arnie en Roos was iedereen bij de officiële plechtigheid en bij de receptiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is de bruiloft toch? Alleen de getuigen + Nick zijnbij de officiele plechtigheid.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Mag Wiet alsjeblieft Danny doodschieten? Alsjeblíííeft?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Mag Wiet alsjeblieft Danny doodschieten? Alsjeblíííeft?
Ik soort van. Zat met een schat van een vriendin te bellen die me vertelde dat het bijna 8 uur was. Ik heb wel de aflevering van gister gemist maar gelukkig wist ze me bij te pratenquote:
ja hehe en Laura weet het nu ook, ik zat al te wachten op het moment dat haar telefoon uitviel oidquote:
Mensen die RTL Lounge als zender hebben konden vanochtend de cliff al kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, was er van deze aflevering vanochtend al een preview of shortie te zien?
Nu durven storen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
Die telefoon kan wel wachten, en anders bel je later toch terug?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |