Was dat van hem ja? Ik vond het heel mooi bij de scène passen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal vind ik de achtdrgrond muziek niets maar, a
A brand new day van christophe haddat himself kan ik natuurlijk niet slecht vinden.
niet opnemen dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo die ook echt een beetje ongerust keek toen Nick daar ineens binnen kwam
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Leuk... kan het niet eens fatsoenlijk volgen omdat ik gebeld word.. Dan straks maar op internet.
Dat faaltquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mensen die RTL Lounge als zender hebben konden vanochtend de cliff al kijken.
...De EO?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?
Gebeurt onder voetbal ook regelmatig. zo ergerlijk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie waagt het nu weer om je op zo een christelijk tijdstip te bellen?
echt he!quote:
Wiet rent naar een Haribo-boxje wanneer Sjors wakkerwordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch ze hebben allemaal een smartphone en Janine maakt een foto met een wegwero camera. Hoezo sluik reclame.
Stond er duidelijk een merk op? En Janine+Ludo waren toch niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch ze hebben allemaal een smartphone en Janine maakt een foto met een wegwero camera. Hoezo sluik reclame.
Ik had stiekem wel de shortie gekeken, achteraf zou ik toch willen dat ik net zo verstandig als Frey was geweestquote:
Lekker (de stekker er)uitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he!
Als iemand mij zometeen belt als GTST nog bezig is ga ik dus echt niet opnemen, dan bel ik later wel terug
Ludo en Janine zijn op aanraden van Maxime toch naar het feest gekomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond er duidelijk een merk op? En Janine+Ludo waren toch niet uitgenodigd?
staan ze toch stiekem te kijken?
Jij kon het toch helemaal niet zien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had stiekem wel de shortie gekeken, achteraf zou ik toch willen dat ik net zo verstandig als Frey was geweest
Yup kopen trouwens de opbrengst is voor afrikaanse wees kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was dat van hem ja? Ik vond het heel mooi bij de scène passen.
quote:frey zei (12:52):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()