Totaal andere geuren he? Ik heb ze bij een vriendin geroken en ben blij dat ik geen samples heb besteld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik zou ook Avobath doen dan.
Btw, zo gek als ik ben op de heerlijke geuren van Lush, de parfums van hullie danwel Gorilla zijn werkelijk om te braken zo goor. Hoe kan da nou?
Ik ook, minstens 2 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog genoeg Lush voor 2 jaar denk ik
Ik ben een beginner.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef -Peach het volgende:
Ooh jouw stash is nog heerlijk beschaafd
Ooo dat zal wel inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Another lost soulquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner.Er zit pas sinds kort een Lush filiaal dicht bij mijn huis dus ik ben bang dat dat snel gaat veranderen.
Ik was er laatst 's nachts. Uiteraard was de winkel geslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
vandaag naar de Lush winkel in Rotterdam geweest en met 2 samples voor cleanser naar huis gegaan. Aqua marina en herbalism, ben benieuwd welke beter werkt.
Erg vriendelijk personeel in het winkeltje. Al werd ik op een gegeven moment wel een beetje misselijk van de geur overload, teveel aan zeep zitten snuffelen
quote:
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Another lost soulRIP voor je portomonee
Hmmm tja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hele strenge afspraken met mezelf gaan maken ja. Voorheen betekende over de drempel stappen van een Lush filiaal een groen licht met als excuus "ik ben er nu!"
Dat gaat niet meer op.
En tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmmm tja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |