quote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef BrandX het volgende:
ikheb voor vanavond mijn team wat eigenlijk woensdag had moeten spelen opgesteld. Ik moet tegen de nummer 1, daar kan ik toch onmogelijk van winnen. Heb ik toch nog wat training.
Goeie koop? TV vind ik niet geloofwaardig.quote:Mikhail Bogachenko (279470374)
25 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 14-10-2010
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Net Geraakt (sinds 19-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 396 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Lijkt me behoorlijk duur? Oke hij is 25, maar qua skills valt het wat tegen..quote:Op zondag 19 september 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Net een speler (aanvaller) voor 90k gekocht.
[..]
Goeie koop? TV vind ik niet geloofwaardig.
Neem aan dat je woensdagwedstrijd ook nergens om gaat? Dan zou ik gewoon je vanavond je sterkste elf opstellen (uiteraard wel met maximale trainees). Mocht er eentje geblesseerd raken, dan heb je langer hersteltijd. En bij een evt. rode kaart/blessure heb je nog de kans om de verloren minuten op woensdag in te laten halen..quote:
woensdag speel ik om de hattrick cupquote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Neem aan dat je woensdagwedstrijd ook nergens om gaat? Dan zou ik gewoon je vanavond je sterkste elf opstellen (uiteraard wel met maximale trainees). Mocht er eentje geblesseerd raken, dan heb je langer hersteltijd. En bij een evt. rode kaart/blessure heb je nog de kans om de verloren minuten op woensdag in te laten halen..
Je hebt hem net gekregen? Zoja, dan is hij niet geweldig.. HIj zal pas laat 17j gepromoveerd kunnen worden en er zijn amper ratings bekend.quote:Op zondag 19 september 2010 17:07 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Is dit een goede of slechte jeugdspeler?
Roelf van der Garde (86473741)
16 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 14-10-2010
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Ik heb hem 2 weken geleden gekocht.quote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt hem net gekregen? Zoja, dan is hij niet geweldig.. HIj zal pas laat 17j gepromoveerd kunnen worden en er zijn amper ratings bekend.
Komt goed het is nog geen Oktober.quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef Drassss het volgende:
( Outpost mogelijk om via een mailtje het naar je toe te sturen, zoja pm hem maar even ).
Dat is een hele goede ik zou m vol op keepen trainen tot ie 19 is.quote:Op zondag 19 september 2010 17:07 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Is dit een goede of slechte jeugdspeler?
Roelf van der Garde (86473741)
16 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 14-10-2010
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Jij had toch van alles ingelezen over Hattrickquote:Op zondag 19 september 2010 17:14 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken geleden gekocht.
Wanneer worden ratings bekent? Dmv. spelen van wedstrijden alleen? Dus als aanvaller op te stellen kun je achter aanvallende kwaliteiten komen? Of is het willekeurig?
Wat betekent de afkorting VT in Hattrick?
En wat bedoelen jullie nou precies met jullie b-team?
Jep inderdaad, maar je kunt niet alles onthouden he.quote:Op zondag 19 september 2010 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij had toch van alles ingelezen over Hattrick
Bedankt voor je snelle en goede antwoord, als ik het goed begrijp heb je dus jonge spelers met talent die je in je B selectie doet en je laat je B selectie vriendschappelijke wedstrijden spelen zodat je jonge spelers meer/beter trainen?quote:Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Drassss het volgende:
Als club is het handig om 2 selecties te hebben.
- A selectie voor de zondagwedstrijd ( competitie ).
- B selectie waar je trainees inzitten + opvulling. Door je opvulling op te stellen inplaats van je A spelers heb je geen kans op blessures voor je A spelers.
Haal je jeugdspelers en jonge spelers niet door elkaar?
Een jeugdspeler goed noemen is lastig. Dat is ieder zijn eigen mening, maar laten we zeggen dat als hij 1 skill goed heeft of 2 redelijk ( en 17 jaar is ) het een leuke speler is. Normaal train je zo'n speler op en is hij op zijn 19de ongeveer Briljant in hoofdskill.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Sheiss....ben natuurlijk ook mn complete HO-geschiedenis kwijt
In de 2e reactie op dit topic.quote:Op zondag 19 september 2010 18:09 schreef Drassss het volgende:
Je B-selectie laat je spelen zodat hun ook training krijgen. Ze trainen niet beter dan de spelers op de zondag. Alles is gelijkwaardig qua training.
- Je hebt verschillende manieren om geld te generen. Je kan kiezen voor de optie om je B spelers steeds te verkopen op een bepaald level.
- Mogelijkheid 2 is een trap techniek qua training te formeren. Spelers 1 t/m 4 zijn bijvoorbeeld je basisspelers. 5 t/m 8 je B-selectie. Wanneer je speler 1 in je A verkoopt komt speler 5 in je A selectie en koop je weer een nieuwe trainee die op plek 8 zal komen te staan. Zo ga je steeds door en verzwakt je A selectie minder.
Nee niet iedereen heeft een B selectie. Of dat verstandig? Tja ieder zijn eigen keuze.
VT, geen idee. Heb je een zin ofzo waar het in verwerkt zit?
Daar staat TV, niet VT.quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
In de 2e reactie op dit topic.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar staat TV, niet VT.
TV = transfervergelijking.
Is het uberhaupt ooit in je opgekomen om zelf iets op te zoeken of om zelf een klein beetje logisch na te denken?quote:Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Wat word daarmee bedoelt in de 2e reactie in dit topic?
Wanneer worden ratings van een jeugdspeler bekent? Dmv. spelen van wedstrijden alleen? Dus als aanvaller op te stellen kun je achter aanvallende kwaliteiten komen? Of is het willekeurig?
Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.quote:Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef Dagobert-Duck het volgende:
@Flappekz: Ik heb de gehele uitleg gelezen van Hattrick, bijna 2 keer zelfs en het kan natuurlijk zijn dat er een keer dingen vergeten worden/niet gevonden kunnen worden, ivm. drukte in RL.
Gelukkig is Drassss hier een goede 'helper' voor Hattrick!![]()
@Drassss: Nogmaals dank voor je snelle reactie met goede hulp.
Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het netquote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.
En gezien je posthistory op fok is er nog wel meer waarmee je geholpen moet worden...
quote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het net![]()
Zijn er voordelen als je de manager license geheel afmaakt?
Mijn opstelling hangt normaal gesproken af van het aantal keepen wat de rechtsback van de tegenstander heeftquote:Op zondag 19 september 2010 19:13 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Spelen jullie lange tijd met 1 formatie of switchen jullie ook wel eens na elke wedstrijd, afhankelijk van tegenstander, van formatie?
Doh!quote:01:17 Geel+Zwart had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
01:27 De Bulls vertrouwde op zijn countervaardigheid
quote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand september
Naam team: F James's
Coach: JoosS1 oftewel BrandX
....
ik sta wel 0-2 achter na 30 minuten, maar tochquote:18:40
Tegen een minder goed team was de slimme indirecte vrije trap van DSSW (=tegenstander) na 18 minuten vast heel goed gelukt. Een drietal passes bracht de bal voorbij de verdediging, maar de speler voor wie hij bedoeld was werd prima van de bal gehouden. De keeper kon de bal dan ook eenvoudig pakken.
17:48
Een lange bal vanuit de Jamess-defensie naar het midden van het veld vormde het begin van een prachtige counteraanval, maar de keeper wist met een katachtige redding het schot van Chris Tholen (Jamess, BX) te keren.
Toch wel een vrij rappe tegengoalquote:02:02
Spelers van de bezoekende ploeg sprintten woedend naar de scheidsrechter toen hij in de 2e minuut een simpele buiteling van een GC-speler met een penalty beloonde. Jean-Philippe Bossut trok zich van het tumult niets aan en schoot zijn team op voorsprong: 1-0.
quote:Na 55 minuten leek Eduard Golub meer bezig te zijn met de perikelen rond zijn bankrekening dan met de wedstrijd. Hij schonk de bal zomaar aan Felix Cadenbach, die meteen uithaalde en 2-0 voor GC scoorde.
Je had moeten counterenquote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
En dan verlies je met deze stats![]()
[ afbeelding ]
Volgende week tegen de nummer 2, we staan met punten gelijk.
Ik dacht dat ik wel een beter middenveld zou halen dan zwakquote:
Lang leve Hattrick Organizerquote:Op zondag 19 september 2010 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel een beter middenveld zou halen dan zwak
0 doelpunten voor en 51 tegen op dit moment.quote:
als ik de 2 verkoop die vanavond aflopen dan heb ik weer mooi 10 traineesquote:Arwin Rouvoet (CV) (297732312)
17 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 11-12-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 20-09-2010 (7/43), )
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Verdedigen: goed
Vleugelspel: waardeloos
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
nee die kans is idd niet zo heel erg grootquote:Op maandag 20 september 2010 11:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
0 doelpunten voor en 51 tegen op dit moment.
Ik verwacht niet dat ik het record van flappie ga halen nu...
Ik zou eens op moeten zoeken hoeveel dat ook alweer wasquote:Op maandag 20 september 2010 11:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
0 doelpunten voor en 51 tegen op dit moment.
Ik verwacht niet dat ik het record van flappie ga halen nu...
132 tegen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou eens op moeten zoeken hoeveel dat ook alweer was
Amateurquote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik had dat seizoen maar 114 tegen.. en helaas 2 voor..
Die kans kreeg ik helaas nietquote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb met 11 spelers kunnen verliezen van een botteam
beetje slecht hoor.. ik haalde die 114 in VIquote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
114 tegen moet ik wel kunnen halen.
Ik vind die 51 tegen op dit moment nog wel meevallen, zeker in IV.
0 punten heb ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Ik doe het nu heel aardig met 0 punten en 4/26 als doelsaldo.
Spelen ze nog met hun volledige A team tegen jou dan? Ze zullen iig wel pic spelen. En gemiddeld 8.5 doelpunten per wedstrijd is best aardig.quote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
114 tegen moet ik wel kunnen halen.
Ik vind die 51 tegen op dit moment nog wel meevallen, zeker in IV.
Ja, alleen bal ik wel met het sterkste team wat ik kan opstellenquote:
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.quote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, alleen bal ik wel met het sterkste team wat ik kan opstellenIk mag echt hopen dat ik geen zware VI ga krijgen volgend jaar.
Ik haal zelf ook maar 170quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.Er zit er maar 1 die rond de 220 hatstats haalt de rest (op mezelf en 1 andere na) zit rond de 180 of slechter.
en je staat dan slechts 3de?quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.Er zit er maar 1 die rond de 220 hatstats haalt de rest (op mezelf en 1 andere na) zit rond de 180 of slechter.
Dan had je dit seizoen niet gedegradeerd uit mijn poule.quote:
Ja heb je mn team gezien?quote:
Dat ligt er aan. Mijn vorige VI haalde de nrs 5 en 6 meestal meer dan 200 hatstats. De top 4 zat op ± 230.quote:Op maandag 20 september 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:
Oh das wel heel dramatisch. Mijn ratings zijn wel weer 10/15 gestegen nu ik een keeper heb. Tevens wacht ik gewoon op een nieuw mid, zodat ik wel rond de 180/190 ga halen. Dat lijkt me voldoende voor in de VI.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben nog niet de slechtste van de IV. Er staan nog 8 teams onder me qua hatstats volgens alltid.
waarom ben je je verdediging dan aan het verkopen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja heb je mn team gezien?Ik heb echt geen goed team hoor. Zeker niet nu ik mn verdediging aan het verkopen ben. Zondag haalde ik maar 187 hatstats. Ok dat was met pic maar toch.
Ja ik vergis me iets, omdat ik ook picte gister. Ik zal wel rond de 200 moeten komen gok ik. Tevens blijf ik doortrainen en zal ik mijn team zeker niet wijzigen ( hooguit sterker ) dus dat moet goedkomen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Mijn vorige VI haalde de top 6 meestal meer dan 200 hatstats. De top zat op ± 230.
dat zijn botteams?quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben nog niet de slechtste van de IV. Er staan nog 8 teams onder me qua hatstats volgens alltid.
Omdat ik ze te oud vind en met dat geld kan ik de rest van mn team versterken. Door de training wordt mn verdediging vanzelf wel weer beter.quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom ben je je verdediging dan aan het verkopen?
aha.. dus elke pop wordt verpatst..quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik ze te oud vind en met dat geld kan ik de rest van mn team versterken. Door de training wordt mn verdediging vanzelf wel weer beter.
Dat gaat er idd meer op lijken.quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik vergis me iets, omdat ik ook picte gister. Ik zal wel rond de 200 moeten komen gok ik. Tevens blijf ik doortrainen en zal ik mijn team zeker niet wijzigen ( hooguit sterker ) dus dat moet goedkomen.
gezien de ratings denk ik het niet..quote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen zin om dat na te zoeken.
Juistem. Woensdag (als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. dus elke pop wordt verpatst..
quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
21 jaar en 71 dagen, TSI = 16 320
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Oh leuk! Ga je m terug kopen? Zacharias is een jeugd product van mezelf. Altijd lekker om je eigen jeugd zo ver te krijgen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef Flappekz het volgende:
Nico heeft een fijn jeugdproduct van mij te koop gezet
ik zou het maar wel 's avonds af laten lopen, want Joakim Veltman is behoorlijk onder TV verkocht..quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juistem. Woensdag (als ik het niet vergeet) gaat er weer een speler op de TL.
[..]
Ik twijfel...quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh leuk! Ga je m terug kopen? Zacharias is een jeugd product van mezelf. Altijd lekker om je eigen jeugd zo ver te krijgen.
Voor PM en passen wel, maar niet voor wingquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
past niet in je trainingsplannen of wel?
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Houd er ook rekening mee dat je financiële overzicht slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën inmiddels in orde gemaakt.
* Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
En je traint nu nog wing zeker?quote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor PM en passen wel, maar niet voor wing
Ik wissel geregeldquote:Op maandag 20 september 2010 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En je traint nu nog wing zeker?
Gewoon niet meer naar het financiële overzicht gaan, dan zie je het ook niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
Zoals ik al zei vorige week drijgt er bij mij weer eens een faillissement.... Daar kunnen ze toch ook wel wat realistischer mee omgaan imo. Na de financiële update werden mn 2 trainies verkocht waardoor het geld wat ik had uitgegeven om die spits te kopen weer terug was. Nou zie ik de hele week het onderstaande bericht........
[..]
Dit staat boven aan "Mijn Hattrick" Dus iedere keer als je inlogt krijg je dit te zien.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar het financiële overzicht gaan, dan zie je het ook niet meer.
Oeh das wel een leuke idd. Al vind ik m eigenlijk wel te oud om als trainie te gebruiken. zwak vleugel is dan idd wel te laag om m meer waard te maken. Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:
Ik heb je 2,5M gegeven om te bieden. Die ander bied ik niet op.quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Durft er iemand openingsboden te plaatsen op een trainee en een winger... die winger is behoorlijk onder de TL gelist... die trainee wat scherper... ik wil graag een nieuwe winger ervoor terug en die loopt over tien minuten af
Koekie was me voorquote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Durft er iemand openingsboden te plaatsen op een trainee en een winger... die winger is behoorlijk onder de TL gelist... die trainee wat scherper... ik wil graag een nieuwe winger ervoor terug en die loopt over tien minuten af
die gok neem ik dan wel..quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb je 2,5M gegeven om te bieden. Die ander bied ik niet op.
dankquote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MrMoon was mij voor bij zn trainie maar moest toch even overbieden.
Klopt en daarnaast als ik m zou krijgen (wat mee heel sterk lijkt) kan ik m zelf wel verder trainen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
hoef ik me geen zorgen te maken dat ik met die trainee opgescheept kom te zitten.. ik vind 12:00 namelijk echt slechte tijden om je spelers te laten aflopen..
had ik ook kunnen doen, maar dat zou ten koste zijn gegaan van een 17 jarige trainee..quote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en daarnaast als ik m zou krijgen (wat mee heel sterk lijkt) kan ik m zelf wel verder trainen.
Als ik m krijg ontsla ik die prent van Drassss wel.quote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had ik ook kunnen doen, maar dat zou ten koste zijn gegaan van een 17 jarige trainee..
ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..quote:Witte Pijl (291078736)
17 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 12-10-2010
goed in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Zuidbroekseboys
(sinds 27-06-2010 (10/42), 85d)
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 23-09-2010 11:04 (2 dagen 22u 40m)
Vraagprijs: 1 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: redelijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: matig
quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik m krijg ontsla ik die prent van Drassss wel.
WTF is dat nou weer voor naam!quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef MrMoon het volgende:
Uch...![]()
[..]
ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..
een indianennaamquote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor naam!![]()
ik ook niet, zo te zien is ie ook al gescalpeerd..quote:Op maandag 20 september 2010 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Nederlandse Indianen.
Auch!quote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook niet, zo te zien is ie ook al gescalpeerd..
quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef MrMoon het volgende:
Uch...![]()
[..]
ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..
Welkom terug!quote:Op maandag 20 september 2010 12:43 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. binnenkort maar eens bijlezen. Tijd geleden
quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
opperhoofd zal ie ook niet worden, met zijn waardeloos leiderschap
quote:Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Twee nieuwe technische wingers binnen met veel meer PM dan mijn oude twee... we zijn weer een stapje verder in de ontwikkeling
Kijk maar uit voof afkick verschijnselen!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter tot woensdag hoef ik niks te doen op HT.. ellendig.
Nooit, mijn Prentjes zorgen altijd voor extra werkquote:Op maandag 20 september 2010 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk maar uit voof afkick verschijnselen!!
Het mag,quote:Op maandag 20 september 2010 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik afgelopen weekend op zoek naar een nieuwe keeper.
Een aantal spelers gehotlist. Druk ik bij een nederlandse keeper die pas over twee dagen afloopt op bieden!
Nu wachten hoe dat gaat aflopen
Dat is klote.......... Gelukkig heb ik daar Foxtrick voor. Die vraagt altijd om een bevestiging zodat ik mn bod nog kan anuleren.quote:Op maandag 20 september 2010 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik afgelopen weekend op zoek naar een nieuwe keeper.
Een aantal spelers gehotlist. Druk ik bij een nederlandse keeper die pas over twee dagen afloopt op bieden!
Nu wachten hoe dat gaat aflopen
Komt wel goed.quote:Op maandag 20 september 2010 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is klote.......... Gelukkig heb ik daar Foxtrick voor. Die vraagt altijd om een bevestiging zodat ik mn bod nog kan anuleren.
waarom kies je voor technische wingers? technisch heeft bij wingers toch enkel meer zin als ze tegen een kop-verdediger/middenvelder spelen?quote:Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Twee nieuwe technische wingers binnen met veel meer PM dan mijn oude twee... we zijn weer een stapje verder in de ontwikkeling
Ik heb ze niet specifiek gezocht op technisch.... ik wilde met name dat ze PM hadden en wat vleugel omdat ik daar nu op tekort kom... nu dus eentje met bovennatuurlijk PM en formidabel vleugel en Wereldklasse PM en uitstekend vleugel....quote:Op maandag 20 september 2010 13:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom kies je voor technische wingers? technisch heeft bij wingers toch enkel meer zin als ze tegen een kop-verdediger/middenvelder spelen?
ik dacht altijd dat snel of koppen bij wingers iets meer zin heeft, snelle wingers hebben altijd kans op een extra SE ... eventueel hebben wingers met kopen ook een extra grote kans een wing-event van de andere vleugel doelmatig af te ronden
Onvoorspelbaar voor wingers vind ik ook altijd fijnquote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben zelf helemaal op specialiteiten gericht met het aankopen van spelers:
Wingers - Snel
Aanvallers - Snel, Koppen of Onvoorspelbaar
Middenvelders - Krachtig, Koppen of Snel
Verdedigers - Koppen, Snel
Is krachtig niet gunstiger voor verdedigers?quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Nixx- het volgende:
Wingers - Snel
ben ik met je eens, alhoewel ik bij snelle verdedigers moet aanmerken dat dat wel erg risicovol is .... de kans op een negatief weerevent bij zowel zonnig alswel regen is niet zo hoog, maar het effect kan catastrophaal zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Nixx- het volgende:
Wingers - Snel
Onvoorspelbaar is inderdaad ook fijn, maar snel is in mijn ogen het allerbeste.quote:Op maandag 20 september 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
Onvoorspelbaar voor wingers vind ik ook altijd fijn
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 20 september 2010 14:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar is inderdaad ook fijn, maar snel is in mijn ogen het allerbeste.
Dit seizoen laten ze voor het eerst zien welke kansen door snelle verdedigers worden verijdelt.quote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef RM-rf het volgende:
ben ik met je eens, alhoewel ik bij snelle verdedigers moet aanmerken dat dat wel erg risicovol is .... de kans op een negatief weerevent bij zowel zonnig alswel regen is niet zo hoog, maar het effect kan catastrophaal zijn.
Er zijn bij mijn weten een hoop verdedigers-trainers die snelle verdedigers liever mijden.
verder is onvoorspelbaar idd ook wel interssant, maar enkel als de speler genoeg passing heeft, de kans op onvoorspelbare pasjes is enkel mogelijk bij genoeg passing.
Specialiteiten zijn volgens mij dé truc om met een minder team, toch duidelijk beter en hoger te scoren dan teams die dezelfde stats halen of daarin zelfs beter zijn.
Ik herken het probleem, ben mijn verdediging aan het verjongen waaronder dus mijn SP hoer, en dat kost best veel geldquote:Op maandag 20 september 2010 15:45 schreef ScudRaket het volgende:
Bagger, mijn SP hoer wordt oud (34) en heb een nieuwe nodig die ook goed in het team past. Degenen die ik op de TL zie kosten minimaal 4,5 mln
* ScudRaket heeft deze nog te koop staan voor 3 mlnquote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wacht rustig op de kleine 3M die voor 20.21 uur vanavond nog extra geboden moet worden op zn trainee
TV geeft 3,5 tot 4 mln aan.quote:József Józsi
23 years and 53 days
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 15-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 38 930
Wage: 6 756 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Powerful
TRANSFER-LISTED
Deadline: 21-09-2010 16:03
Asking price: 3 000 000 ¤
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: inadequate
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Is dat niet erg optimistisch? 2M lijkt realistischer gezien zijn TV.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wacht rustig op de kleine 3M die voor 20.21 uur vanavond nog extra geboden moet worden op zn trainee
Ik ga voor ergens tussen de 2 en 3, daarom zei ik een "kleine" 3Mquote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is dat niet erg optimistisch? 2M lijkt realistischer gezien zijn TV.
Misschien zit het ook wel erg meequote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga voor ergens tussen de 2 en 3, daarom zei ik een "kleine" 3M
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
opperhoofd zal ie ook niet worden, met zijn waardeloos leiderschap
ik vond em al zo traag.. maar nu laadt ie idd geen pagina's meer..quote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef Flappekz het volgende:
Hij's weer down![]()
Precies bij de deadline van een speler van GotC, midden in een bidwar
ben benieuwd..quote:Vladimir Shabardin (296478332)
17 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 16-10-2010
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
(sinds 15-08-2010 (1/43), 36d)
Total Skill Index (TSI): 2 030
Loon: 516 ¤ (430 ¤) /week inclusief 20% bonus
8 256 ¤ / seizoen
Specialiteit: Koppen
Deadline: 20-09-2010 20:49 (3u 41m)
Vraagprijs: 1 250 000 ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
Leuke speler zeg.quote:Op maandag 20 september 2010 17:10 schreef MrMoon het volgende:
Ik hoop hier vanavond nog een leuk prijsje voor te krijgen..
[..]
ben benieuwd..
De minimum biedprijs is ¤1000, maar je kunt speler al vanaf ¤0 op de TL zetten, enkel is er een kans dat ze domweg niet verkocht worden en aangezien je wel altijd ¤1000 kosten hebt die van je budget afgaan voor iedere speler die je te koop zet wil je meestal wel dat spelers zeer waarschijnlijk dat ook opbrengen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Dagobert-Duck het volgende:
ik heb steeds nog alle spelers van mijn 'standaard verkregen team', ik heb er een paar tusse zitten die ik niet nodig ben
ontslaan of verkopen?(worden 'standaard' spelers uberhaupt wel verkocht? zoja, welke prijs is een leuke goede prijs waar je hem toch snel voor verkoopt?)
Kijk bij je spelers op transfersvergelijking ( ergens midden rechts ). Tip, als je spelers hebt met alleen maar zwak of lager skills als " topskill ", gewoon ontslaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Dagobert-Duck het volgende:
ik heb steeds nog alle spelers van mijn 'standaard verkregen team', ik heb er een paar tusse zitten die ik niet nodig ben
ontslaan of verkopen?(worden 'standaard' spelers uberhaupt wel verkocht? zoja, welke prijs is een leuke goede prijs waar je hem toch snel voor verkoopt?)
Spelers met alle skills lager dan matig, ontslaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Dagobert-Duck het volgende:
moi.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Dagobert-Duck het volgende:
btw zijn er ook hattrick spelers die geen tool/hulpje gebruiken voor hattrick?
als dat oudere spelers zijn kan het zijn dat bepaalde spelers met meer ervaring opeens veel beter prijzen krijgen, zeker als ze ook wat meer Leiderschap hebben (redelijk, met goed leiderschap halen ze opens prijzen in de tonnen) ondanks matige skills...quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef Dagobert-Duck het volgende:
ik heb wel spelers waarvan bij de helft van transfervergelijking 1000 euro staat, de andere helft is schommelend van 35.000 tot 75.000 ?
als ik het goed begrijp, als een speler geen vaardigheden onder matig/redelijk heeft verkopen en als alle of veel vaardigheden onder matig/redelijk liggen ontslaan?(hiermee bedoel ik dus ALLE vaardigheden, niet voor een bepaade positie?)
vast wel, maar ik zou niet snappen waarom mensen dat niet zoduen willen, volgens mij maken tools, zeker Foxtrick voor Firefox/chrome alles veel eenvoudiger en praktischerquote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Dagobert-Duck het volgende:
btw zijn er ook hattrick spelers die geen tool/hulpje gebruiken voor hattrick?
Zozo, die zal wat cash hebben gok ik zo.quote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef Flappekz het volgende:
De koploper uit de Serie A (Italie dus) is op mn trainee aan het bieden
Die had alleen aan transfers al 332M winstquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zozo, die zal wat cash hebben gok ik zo.
Volgens het bericht van toen zouden die inderdaad komen. Helaas kan ik het bericht nu even niet vinden, ik krijg een error als ik het archief wil bekijken.quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Drassss het volgende:
Er kwamen toch meer personeelsleden binnen HT, of is dat een 10 jaren plan geworden?
mooi rond aantalquote:Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Netjes. Heel netjes.
Ik heb dit:
[..]
erg leuk spelertje wel en ik kan nog wel een spits gebruiken, maar ja die vraagprijs doet me nog wel twijfelen..quote:Reinhards Puķēns (259587115)
22 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 03-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: lesne skrzaty
(sinds 19-09-2009 (2/40), 366d)
Total Skill Index (TSI): 20 740
Loon: 2 940 ¤ (2 450 ¤) /week inclusief 20% bonus
47 040 ¤ / seizoen
Deadline: 23-09-2010 21:26 (2 dagen 21u 37m)
Vraagprijs: 3 725 000 ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: slecht
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend
Passen: formidabel
Scoren: formidabel
Spelhervatting: waardeloos
Peoh, als je die nog een paar seizoenen zou kunnen trainen op scoren. Met technisch was ie overigens nog veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef MrMoon het volgende:
Als je het over multiskill hebt zeg..
[..]
erg leuk spelertje wel en ik kan nog wel een spits gebruiken, maar ja die vraagprijs doet me nog wel twijfelen..
ik ga hem niet trainen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Peoh, als je die nog een paar seizoenen zou kunnen trainen op scoren. Met technisch was ie overigens nog veel aantrekkelijker.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog wel ja.
Een verschil van ¤ 40,7 M in de plus daarmee.
Idd een leuk spelertje. Wel duidelijk dat het goed is dat ze om multiskillers ontwikkeling te helpen de training versneld hebben. Hij is natuurlijk erg lekker maar wel wat laag in alle 4 de skills als je naar zn leeftijd kijkt. Dat zou nu dus beter moeten kunnen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:50 schreef MrMoon het volgende:
Als je het over multiskill hebt zeg..
[..]
erg leuk spelertje wel en ik kan nog wel een spits gebruiken, maar ja die vraagprijs doet me nog wel twijfelen..
Ik denk niet dat deze speler na 5 weken versnelde training al zo een profijt daarvan heeft gehad. Zijn eigenaar heeft dit proces dus al eerder ingezetquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb maar 6.6 mil winst en 415 transvers.
[..]
Idd een leuk spelertje. Wel duidelijk dat het goed is dat ze om multiskillers ontwikkeling te helpen de training versneld hebben. Hij is natuurlijk erg lekker maar wel wat laag in alle 4 de skills als je naar zn leeftijd kijkt. Dat zou nu dus beter moeten kunnen.
Hij heeft wel een duidelijke tv.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik doelde er meer op dat er nu all1 maar meer van dat soort spelers zouden kunnen komen nu ze de training versneld hebben. All1 dan beter want aan hem kan je juist goed zien dat met de oude training dat soort spelers niet voor een hoog niveau te maken zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze speler na 5 weken versnelde training al zo een profijt daarvan heeft gehad. Zijn eigenaar heeft dit proces dus al eerder ingezet
Ah, ik las het inderdaad verkeerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik doelde er meer op dat er nu all1 maar meer van dat soort spelers zouden kunnen komen nu ze de training versneld hebben. All1 dan beter want aan hem kan je juist goed zien dat met de oude training dat soort spelers niet voor een hoog niveau te maken zijn.![]()
Ik zei ook 'als je hem...'. En om niet te trainen is het een loze investering denk ikquote:
SPOILER: Vooral deze 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen punt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, ik las het inderdaad verkeerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 21-09-2010 12:48:01 ]
Kornelis Ruysdael heeft een mooi potentieel. Gezien zijn sterren gok ik hem nu op matig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:03 schreef Kirov het volgende:
Ik heb 4 leuke spelers in mijn jeugd, kan iemand me helpen om een trainingskeuze te maken?
Het zijn de volgende spelers:
Kornelis Ruysdael (6 sterren middenveld)
15 jaar en 50 dagen
Positiespel: onbekend (max. goed)
İlbay Ahi (5 sterren verdediger)
15 jaar en 59 dagen
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: zwak (max. onbekend)
Ivar Luks
15 jaar en 102 dagen
Scoren: matig (max. onbekend)
Constant Kessels (6 sterren keeper)
15 jaar en 106 dagen
Keepen: matig (max. goed)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:08 schreef RM-rf het volgende:
die Constant Kessels zal met goed keepen ook 350K kunnen opbrengen afhankelijk, echter ook hoe hoog zn DEF zal zijn.. en het keepen vergt vast nog iets van 9,10 trainingen minimaal waarbij je dan geen andere speler kunt trainen, de tijd heb je wel maar de vraag zal ook zijn of je er training voor anderen voor wil opofferen
Ik zou als primaire training keepen kiezen om je keeper klaar te stomen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:08 schreef Drassss het volgende:
Ik zou eventjes de eerste 2/3 weken gaan checken wat hun max in alle skills is. Dus gewoon wat wisselen van training etc? Vervolgens kan je een mooie training uitkiezen.
Klopt. Je moet kijken of hij meer in huis heeft dan alleen goed positiespel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Kirov het volgende:
Ik neem aan dat je met verdedigen, passen en vleugel Ruysdael bedoeld? Dus in de eerste instantie primair keepen en secundair verdedigen?
mja je hebt wel gelijk.. en ik weet het, maar toch blijft die twijfel of ik hem zal kopen of niet..quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zei ook 'als je hem...'. En om niet te trainen is het een loze investering denk ik
Kijk dat laatste wist ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klopt. Je moet kijken of hij meer in huis heeft dan alleen goed positiespel.
De volgorde van beste bijskills bij middenvelders is: passen, verdedigen, vleugelspel
Als je bij Ruysdael nog 4 verdedigers zet waarvan de maximum verdedigingsskill bekend is, dan weet je 100% zeker dat de trainer bij de training zijn max skill noemt.
Is het ook, maar de andere 4 noemt hij niet meer want die zijn al bekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Kijk dat laatste wist ik nietIk dacht dat dat gewoon random was wie hij noemde
Nee,quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
Nee ik dacht dat het van alle spelers was, ongeacht de positie
Hm ik dacht dat het met soort training te maken had, maar ik kijk nu mn rapporten even vlug terug en dat klopt idd niet......quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
Nee ik dacht dat het van alle spelers was, ongeacht de positie
de trainer noemt altijd de 'is'-skill van een speler die op een traininsgplek speelde waar hij primaire training ontving (en dus ook die specifieke skill)..quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Kijk dat laatste wist ik nietIk dacht dat dat gewoon random was wie hij noemde
edit 1: Moet je zoeken in het verleden van alle hattrick meldingen over de jeugd door de HT's.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat het met soort training te maken had, maar ik kijk nu mn rapporten even vlug terug en dat klopt idd niet......
edit: nixx, waar heb je dat vandaan? is wel goed om even in mn oren te knopen.
edit2: daarnaast geeft hij toch wel alle wijzigingen aan?
top11 qua TSIquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bij foxtrick kun je op je spelerspagina je teamwaarden voor zaken als vorm, loon en tsi zien. Je kunt dit ook doen voor je top 11, maar welke top 11 kiest hattrick dan?
Top 11 tsi, top 11 loon, of top 11 per categorie of de 11 die je in je basis op zondag hebt/had staan?
Niet verkocht voor 3 mlnquote:Op maandag 20 september 2010 16:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaketheeft deze nog te koop staan voor 3 mln
[..]
TV geeft 3,5 tot 4 mln aan.
quote:219826009 09-08-2010 36 480 3 500 000 ¤ 23 solid
221207911 07-08-2010 31 430 2 973 000 ¤ 23 inadequate
202497287 24-05-2010 36 610 3 850 000 ¤ 23 passable
203460315 15-04-2010 40 140 3 700 000 ¤ 23 solid
slecht moment om spelers af te laten lopen.. denk ik..quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Niet verkocht voor 3 mln
TV:
[..]
16.00?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
slecht moment om spelers af te laten lopen.. denk ik..
ja, mijn ervaring is dat het beter is om door de week spelers tussen 20:00 en 22:00 af te laten lopen.. maar daar verschillen hier de meningen wel over..quote:
Of je gaat op de TL zoeken naar vergelijkbare spelers om daarvan de TV te checken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef RM-rf het volgende:
tja, of je die speler nou op moment X of Y af had laten lopen ... aan de TV is al te zien dat de omzet in dat soort spelers erg laag is... de TV noemt 4 resultaten waarvan ook enkele uit april en mei; 5 maanden terug...
Tussen 22 en 26 ongeveer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Nixx- het volgende:
Wat zijn ideale leeftijden om niet-trainees te kopen en verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:2 - 2 何 (He) 顺杰 (Shunjie) 87'
3 - 2 Alfredo Agarrado 89'
4 - 2 何 (He) 顺杰 (Shunjie) 89'
1 maal een kaart gekregen Alfredo Agarrado 88'
1 maal een kaart gekregen 胡 (Hu) 伟龙 (Weilong) 89'
Raakte geblesseerd Benny Fagerborn 89'
Raakte geblesseerd 林 (Lin) 剑雄 (Jianxiong) 89'
Wissel Uit Benny Fagerborn In Geen wisselspeler 89'
Wissel Uit 林 (Lin) 剑雄 (Jianxiong) In 许 (Xu) 福金 (Fujin) 89'
9 man. Voor mn trainie had ik ook geen reserve.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef Drassss het volgende:
Je dacht, die chinezen versla ik wel met 10 man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
9 man. Voor mn trainie had ik ook geen reserve.Achja dan stel je toch 2 prutsers op die in totaal 600 loon kosten per week? Heb je iig geen risico dat een blessure pijnlijk is ( voor mijn part haal je uit je jeugd nog 1 reserve voor op de woensdag, zodat er geen A speler in komt bij een eventuele blessure ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik 1 x te veel. Het is gewoon onnodig om per ongeluk mijn A keeper, mid of spits te moeten missen de zondag erna.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel gewoon mijn A - spelers opstel als reserve. Volgens mij heb ik pas 1x in 6 jaar hattrick daar problemen meegekregen.. Dus dat valt allemaal nog wel mee.
Dat is waar, maar ik vind het maar suf om dan met 10 man te gaan ballenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind ik 1 x te veel. Het is gewoon onnodig om per ongeluk mijn A keeper, mid of spits te moeten missen de zondag erna.
Ik heb mijn A-keep een hele tijd laten ballen op woensdag... zijn ervaring is nu al redelijk en hij is pas 24...quote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind ik 1 x te veel. Het is gewoon onnodig om per ongeluk mijn A keeper, mid of spits te moeten missen de zondag erna.
Maar dat zal toch niet al te veel aan de woensdagwedstrijden hebben gelegen? Dat scheelt een slokje op een literpuloktoberfestbier!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn A-keep een hele tijd laten ballen op woensdag... zijn ervaring is nu al redelijk en hij is pas 24...
Dat zijn 14 wedstrijden per seizoen extra... da's toch niet echt een slokquote:Op woensdag 22 september 2010 11:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dat zal toch niet al te veel aan de woensdagwedstrijden hebben gelegen? Dat scheelt een slokje op een literpuloktoberfestbier!
[ afbeelding ]
Tja dat is ook een manier. Ik heb het liefst net iets betere spelers en dan oudjes als opvulling. Ik kom in de praktijk alleen in de problemen als mn keeper geblesseerd raakt en/of 2 spelers tegelijk uit andere linies behalve mn verdediging.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Wat ik meestal erg grappig vind is dat mensen het vaak over A spelers hebben en dat ze in de problemen komen als ze er 1 van missen.
Ik heb om die reden een team van 16 gelijk waardige spelers, dat voor elke positie 1 gelijkwaardige speler extra heeft. Een blessure heeft daardoor weinig effect op mijn ratings.
Ik sta in mijn competitie als eerste, terwijl als ik kijk naar de beste 11 spelers er geen een van mij bij zit.
Ook als ik kijk naar de TSI van de top11 en het gehele team TSI, dat er bij veel teams weinig verschil tussen zit.
Bij mij is het bijna 150k TSI.
Het liefst zou ik eigenlijk nog twee extra reserves erbij willen hebben ook nog...
Hier eigenlijk ook hetzelfde. Ik heb 5 ongeveer even goede verdedigers. Tevens train ik spitsen en een stuk of 5 zijn eigenlijk gelijkwaardig. Het hangt puur van de vorm af wie er op de zondag zal ballen. Ik heb alleen een groot probleem wanneer mijn 1ste keeper een tik krijgt. Dat kan ik niet opvangen, maar ach een kleinigheidje blijf je houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Wat ik meestal erg grappig vind is dat mensen het vaak over A spelers hebben en dat ze in de problemen komen als ze er 1 van missen.
Ik heb om die reden een team van 16 gelijk waardige spelers, dat voor elke positie 1 gelijkwaardige speler extra heeft. Een blessure heeft daardoor weinig effect op mijn ratings.
Ik sta in mijn competitie als eerste, terwijl als ik kijk naar de beste 11 spelers er geen een van mij bij zit.
Ook als ik kijk naar de TSI van de top11 en het gehele team TSI, dat er bij veel teams weinig verschil tussen zit.
Bij mij is het bijna 150k TSI.
Het liefst zou ik eigenlijk nog twee extra reserves erbij willen hebben ook nog...
Dat is 1,4 competitie wedstrijd en 2,8 als je altijd internationaal speelt....quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn 14 wedstrijden per seizoen extra... da's toch niet echt een slok
Denk dat dat met de keeper voor vrijwel iedereen wel geldt.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook hetzelfde. Ik heb 5 ongeveer even goede verdedigers. Tevens train ik spitsen en een stuk of 5 zijn eigenlijk gelijkwaardig. Het hangt puur van de vorm af wie er op de zondag zal ballen. Ik heb alleen een groot probleem wanneer mijn 1ste keeper een tik krijgt. Dat kan ik niet opvangen, maar ach een kleinigheidje blijf je houden
Dat zal 14x 0,1 (nationaal) of 0,2 (internationaal) ervaringspunt zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat zijn 14 wedstrijden per seizoen extra... da's toch niet echt een slok
Een grote pul drink je niet in 14 slokken op gok ik dus officieel schelen die ervaringspunten nog wel een slok op een borrelquote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zal 14x 0,1 (nationaal) of 0,2 (internationaal) ervaringspunt zijn.
Te bedenken dat iedere speler ongeveer bij 20 punten een ervaringsniveau stijgt.
Maar is de kans op een blessure die extra speeltijd je waard?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Drassss het volgende:
Een grote pul drink je niet in 14 slokken op gok ik dus officieel schelen die ervaringspunten nog wel een slok op een borrel
Mij ook niet. Als je Suarez 14 weken lang elke woensdag tegen FC Bal op het Dak laat ballen, gaat dat echt wel 1x misquote:Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar is de kans op een blessure die extra speeltijd je waard?
Mij in ieder geval niet.
5x internationale friendly = 1x competitiewedstrijd
2x competitiewedstrijd = 1x beker wedstrijd
Gelukkig zit ik nog in de beker.
dan moeten ze maar eens 14 weken lang elke woensdag tegen FC Bal op het Dak ballenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mij ook niet. Als je Suarez 14 weken lang elke woensdag tegen FC Bal op het Dak laat ballen, gaat dat echt wel 1x mis
maar daar maar exact 28 punten voor een ervaringsstijging van .. oftewel, als een speler enkel binnenlandse friendlies speelt, moet hij 20 seizoenen spelen voor één niveau stijgingquote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zal 14x 0,1 (nationaal) of 0,2 (internationaal) ervaringspunt zijn.
Te bedenken dat iedere speler ongeveer bij 20 punten een ervaringsniveau stijgt.
Wat denk je dat ik heb lopen in mn B team (ok op mn trainies na)?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja dan stel je toch 2 prutsers op die in totaal 600 loon kosten per week? Heb je iig geen risico dat een blessure pijnlijk is ( voor mijn part haal je uit je jeugd nog 1 reserve voor op de woensdag, zodat er geen A speler in komt bij een eventuele blessure ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komen de meeste prutsers van mij vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef Drassss het volgende:
Ja oke, hier valt het nog mee qua "prutsgehalte " dat is vroeger wel eens anders geweest. Spelers met hoofdskill zwak..
Ik heb matig keepen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Zo heeft mn reservekeeper ook zwak keepen...
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb matig keepen.Wist niet dat je zo technisch wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Ik heb 2 rechter handen all1 legt Hattrick dat verkeerd uit.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo technisch was
FC de gekste.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
Benny Fagerborn ontslagen en een bod gedaan op mn nieuwe B spits en FC Fernando Manzano (97360811).
quote:
SPOILER: Daan Van Den Bosch (177164454)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
Crap, er komt net toch een leuke spelert op de tl..... Helaas geen geld om m te kunnen betalen. zet ie m er ±1 miljoen boven zn tv op.BelgSPOILER: Daan Van Den Bosch (177164454)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging het dus al misquote:Op woensdag 22 september 2010 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja mijn hattrick familie komt bijna allemaal uit België.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zou 1 van de vermogenden onder ons een openingsbod willen doen op mijn (eigen jeugd) trainie Zacharias van der Meer (250744320) TV 2 a 2.3 mil vraagprijs 1.75 mil.
bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |