abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:56:14 #251
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_86679393
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

slecht moment om spelers af te laten lopen.. denk ik..
16.00?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_86679859
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

16.00?
ja, mijn ervaring is dat het beter is om door de week spelers tussen 20:00 en 22:00 af te laten lopen.. maar daar verschillen hier de meningen wel over..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86680025
tja, of je die speler nou op moment X of Y af had laten lopen ... aan de TV is al te zien dat de omzet in dat soort spelers erg laag is... de TV noemt 4 resultaten waarvan ook enkele uit april en mei; 5 maanden terug...

Bij zulke speler kun je imho twee strategieen volgen... ofwel heel duidelijk met een veel lagere vraagprijs te koopzetten en gokken op het aanlokken van veel geintersseerden (bv ook je aanmelden bij een federatie die veel aan zulke spelers doen en daar in een verkooptopic posten)..

of gewoon die speler voor exact de gewenste vraagprijs te koop zeten en bewust het risico nemen dat je hem een paar weken lang op de TL te koop moet hebben staan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86680114
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef RM-rf het volgende:
tja, of je die speler nou op moment X of Y af had laten lopen ... aan de TV is al te zien dat de omzet in dat soort spelers erg laag is... de TV noemt 4 resultaten waarvan ook enkele uit april en mei; 5 maanden terug...
Of je gaat op de TL zoeken naar vergelijkbare spelers om daarvan de TV te checken.
Hiermee kan je ook te weten komen of je vraagprijs reeel is.
pi_86688481
Wat zijn ideale leeftijden om niet-trainees te kopen en verkopen?
pi_86688517
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Nixx- het volgende:
Wat zijn ideale leeftijden om niet-trainees te kopen en verkopen?
Tussen 22 en 26 ongeveer?
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:43:31 #257
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_86690526
*O* een prettige meevaller gehad bij de verjonging van mijn verdediger. Ik heb de onderstaande speler voor 6 ton onder zijn TV kunnen halen :)

Terho Granrot (210802771)
25 jaar en 23 dagen

matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een rampzalig leider.

Total Skill Index (TSI): 34 590
Loon: 18 444 ¤ (15 370 ¤) /week inclusief 20% bonus

Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Aankoopprijs: 2 123 000 ¤

TV gemiddeld: 2 721 800 ¤

Transfervergelijking:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_86691905
Tonight around 21:50 or so we had another hiccup in service. Transfers between 21:52 and 22:10 were extended by 30 minutes.

We are working hard with our provider to investigate the leak that is causing these problems.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:34:20 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_86703246
Lekker...... :{

1 trainie en mn B spits geblesseerd geraakt in China.... Gelukkig mn trainie maar +1 maar mn B spits van 32 heeft een + 3. Denk dat ik hem maar ontsla. Hij koste me maar 39k dus hem houden en mn artsen lang in dienst houden kost me onnodig veel geld.

Lekker slot trouwens :

quote:
2 - 2 何 (He) 顺杰 (Shunjie) 87'
3 - 2 Alfredo Agarrado 89'
4 - 2 何 (He) 顺杰 (Shunjie) 89'
1 maal een kaart gekregen Alfredo Agarrado 88'
1 maal een kaart gekregen 胡 (Hu) 伟龙 (Weilong) 89'
Raakte geblesseerd Benny Fagerborn 89'
Raakte geblesseerd 林 (Lin) 剑雄 (Jianxiong) 89'
Wissel Uit Benny Fagerborn In Geen wisselspeler 89'
Wissel Uit 林 (Lin) 剑雄 (Jianxiong) In 许 (Xu) 福金 (Fujin) 89'
:')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_86703599
Je dacht, die chinezen versla ik wel met 10 man? :P
  woensdag 22 september 2010 @ 10:53:38 #261
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_86703777
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef Drassss het volgende:
Je dacht, die chinezen versla ik wel met 10 man? :P
9 man. Voor mn trainie had ik ook geen reserve. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_86703980
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

9 man. Voor mn trainie had ik ook geen reserve. ;)

SPOILER
Achja dan stel je toch 2 prutsers op die in totaal 600 loon kosten per week? Heb je iig geen risico dat een blessure pijnlijk is ( voor mijn part haal je uit je jeugd nog 1 reserve voor op de woensdag, zodat er geen A speler in komt bij een eventuele blessure ).
pi_86704072
Maar als er teveel spelers worden uitgetrapt, dan krijg je geen training toch?

Ik heb in mijn team een aantal ex-jeugd spelers met matige skills die ik als reserves op woensdag instel.
pi_86704107
Ik stel ook nooit boeiende reserves op op woensdag, alleen af en toe in de fok cup mn coach of een niet verkoopbaar jeugdproduct. Al helemaal geen A spelers of trainees die al 90minuten gemaakt hebben.
pi_86704203
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel gewoon mijn A - spelers opstel als reserve. Volgens mij heb ik pas 1x in 6 jaar hattrick daar problemen meegekregen.. Dus dat valt allemaal nog wel mee.
pi_86704370
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel gewoon mijn A - spelers opstel als reserve. Volgens mij heb ik pas 1x in 6 jaar hattrick daar problemen meegekregen.. Dus dat valt allemaal nog wel mee.
Vind ik 1 x te veel. Het is gewoon onnodig om per ongeluk mijn A keeper, mid of spits te moeten missen de zondag erna.
pi_86704496
Zuid-Korea is binnen zonder kleerscheuren 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86704523
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Vind ik 1 x te veel. Het is gewoon onnodig om per ongeluk mijn A keeper, mid of spits te moeten missen de zondag erna.
Dat is waar, maar ik vind het maar suf om dan met 10 man te gaan ballen :P
pi_86704586
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb mijn A-keep een hele tijd laten ballen op woensdag... zijn ervaring is nu al redelijk en hij is pas 24...
pi_86704722
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb mijn A-keep een hele tijd laten ballen op woensdag... zijn ervaring is nu al redelijk en hij is pas 24...
Maar dat zal toch niet al te veel aan de woensdagwedstrijden hebben gelegen? Dat scheelt een slokje op een literpuloktoberfestbier!
pi_86704749
Wat ik meestal erg grappig vind is dat mensen het vaak over A spelers hebben en dat ze in de problemen komen als ze er 1 van missen.

Ik heb om die reden een team van 16 gelijk waardige spelers, dat voor elke positie 1 gelijkwaardige speler extra heeft. Een blessure heeft daardoor weinig effect op mijn ratings.
Ik sta in mijn competitie als eerste, terwijl als ik kijk naar de beste 11 spelers er geen een van mij bij zit.
Ook als ik kijk naar de TSI van de top11 en het gehele team TSI, dat er bij veel teams weinig verschil tussen zit.
Bij mij is het bijna 150k TSI.

Het liefst zou ik eigenlijk nog twee extra reserves erbij willen hebben ook nog...
pi_86704800
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:21 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Maar dat zal toch niet al te veel aan de woensdagwedstrijden hebben gelegen? Dat scheelt een slokje op een literpuloktoberfestbier!
[ afbeelding ]
Dat zijn 14 wedstrijden per seizoen extra... da's toch niet echt een slok :P
pi_86704823
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Wat ik meestal erg grappig vind is dat mensen het vaak over A spelers hebben en dat ze in de problemen komen als ze er 1 van missen.

Ik heb om die reden een team van 16 gelijk waardige spelers, dat voor elke positie 1 gelijkwaardige speler extra heeft. Een blessure heeft daardoor weinig effect op mijn ratings.
Ik sta in mijn competitie als eerste, terwijl als ik kijk naar de beste 11 spelers er geen een van mij bij zit.
Ook als ik kijk naar de TSI van de top11 en het gehele team TSI, dat er bij veel teams weinig verschil tussen zit.

Het liefst zou ik eigenlijk nog twee extra reserves erbij willen hebben ook nog...
Tja dat is ook een manier. Ik heb het liefst net iets betere spelers en dan oudjes als opvulling. Ik kom in de praktijk alleen in de problemen als mn keeper geblesseerd raakt en/of 2 spelers tegelijk uit andere linies behalve mn verdediging.
pi_86704830
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:

Hier eigenlijk ook hetzelfde. Ik heb 5 ongeveer even goede verdedigers. Tevens train ik spitsen en een stuk of 5 zijn eigenlijk gelijkwaardig. Het hangt puur van de vorm af wie er op de zondag zal ballen. Ik heb alleen een groot probleem wanneer mijn 1ste keeper een tik krijgt. Dat kan ik niet opvangen, maar ach een kleinigheidje blijf je houden ;)
pi_86704837
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zijn 14 wedstrijden per seizoen extra... da's toch niet echt een slok :P
Dat is 1,4 competitie wedstrijd en 2,8 als je altijd internationaal speelt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')