Bedankt voor je snelle en goede antwoord, als ik het goed begrijp heb je dus jonge spelers met talent die je in je B selectie doet en je laat je B selectie vriendschappelijke wedstrijden spelen zodat je jonge spelers meer/beter trainen?quote:Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Drassss het volgende:
Als club is het handig om 2 selecties te hebben.
- A selectie voor de zondagwedstrijd ( competitie ).
- B selectie waar je trainees inzitten + opvulling. Door je opvulling op te stellen inplaats van je A spelers heb je geen kans op blessures voor je A spelers.
Haal je jeugdspelers en jonge spelers niet door elkaar?
Een jeugdspeler goed noemen is lastig. Dat is ieder zijn eigen mening, maar laten we zeggen dat als hij 1 skill goed heeft of 2 redelijk ( en 17 jaar is ) het een leuke speler is. Normaal train je zo'n speler op en is hij op zijn 19de ongeveer Briljant in hoofdskill.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Sheiss....ben natuurlijk ook mn complete HO-geschiedenis kwijt
In de 2e reactie op dit topic.quote:Op zondag 19 september 2010 18:09 schreef Drassss het volgende:
Je B-selectie laat je spelen zodat hun ook training krijgen. Ze trainen niet beter dan de spelers op de zondag. Alles is gelijkwaardig qua training.
- Je hebt verschillende manieren om geld te generen. Je kan kiezen voor de optie om je B spelers steeds te verkopen op een bepaald level.
- Mogelijkheid 2 is een trap techniek qua training te formeren. Spelers 1 t/m 4 zijn bijvoorbeeld je basisspelers. 5 t/m 8 je B-selectie. Wanneer je speler 1 in je A verkoopt komt speler 5 in je A selectie en koop je weer een nieuwe trainee die op plek 8 zal komen te staan. Zo ga je steeds door en verzwakt je A selectie minder.
Nee niet iedereen heeft een B selectie. Of dat verstandig? Tja ieder zijn eigen keuze.
VT, geen idee. Heb je een zin ofzo waar het in verwerkt zit?
Daar staat TV, niet VT.quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
In de 2e reactie op dit topic.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar staat TV, niet VT.
TV = transfervergelijking.
Is het uberhaupt ooit in je opgekomen om zelf iets op te zoeken of om zelf een klein beetje logisch na te denken?quote:Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Wat word daarmee bedoelt in de 2e reactie in dit topic?
Wanneer worden ratings van een jeugdspeler bekent? Dmv. spelen van wedstrijden alleen? Dus als aanvaller op te stellen kun je achter aanvallende kwaliteiten komen? Of is het willekeurig?
Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.quote:Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef Dagobert-Duck het volgende:
@Flappekz: Ik heb de gehele uitleg gelezen van Hattrick, bijna 2 keer zelfs en het kan natuurlijk zijn dat er een keer dingen vergeten worden/niet gevonden kunnen worden, ivm. drukte in RL.
Gelukkig is Drassss hier een goede 'helper' voor Hattrick!![]()
@Drassss: Nogmaals dank voor je snelle reactie met goede hulp.
Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het netquote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.
En gezien je posthistory op fok is er nog wel meer waarmee je geholpen moet worden...
quote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het net![]()
Zijn er voordelen als je de manager license geheel afmaakt?
Mijn opstelling hangt normaal gesproken af van het aantal keepen wat de rechtsback van de tegenstander heeftquote:Op zondag 19 september 2010 19:13 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Spelen jullie lange tijd met 1 formatie of switchen jullie ook wel eens na elke wedstrijd, afhankelijk van tegenstander, van formatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |