abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86606617
Ahja ik wilde al bijna vandaag die vragen beantwoorden :P
pi_86606842
die vat ik niet :p

ik hoop dat iemand van het forum mij kan helpen met deze vragen:

Wanneer worden ratings van een jeugdspeler bekent? Dmv. spelen van wedstrijden alleen? Dus als aanvaller op te stellen kun je achter aanvallende kwaliteiten komen? Of is het willekeurig?

Wat betekent de afkorting VT in Hattrick?

En wat bedoelen jullie nou precies met jullie b-team?

Wanneer is een jeugdspeler btw 'goed' ? Op welke leeftijd moet hij hoeveel vaardigheden op een bepaald niveau hebben?
pi_86606985
Als club is het handig om 2 selecties te hebben.

- A selectie voor de zondagwedstrijd ( competitie ).
- B selectie waar je trainees inzitten + opvulling. Door je opvulling op te stellen inplaats van je A spelers heb je geen kans op blessures voor je A spelers.

Haal je jeugdspelers en jonge spelers niet door elkaar?

Een jeugdspeler goed noemen is lastig. Dat is ieder zijn eigen mening, maar laten we zeggen dat als hij 1 skill goed heeft of 2 redelijk ( en 17 jaar is ) het een leuke speler is. Normaal train je zo'n speler op en is hij op zijn 19de ongeveer Briljant in hoofdskill.
pi_86607004
Je hebt Dicky trouwens nog Outpost ;) Uurtje te gaan.
pi_86607138
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Drassss het volgende:
Als club is het handig om 2 selecties te hebben.

- A selectie voor de zondagwedstrijd ( competitie ).
- B selectie waar je trainees inzitten + opvulling. Door je opvulling op te stellen inplaats van je A spelers heb je geen kans op blessures voor je A spelers.

Haal je jeugdspelers en jonge spelers niet door elkaar?

Een jeugdspeler goed noemen is lastig. Dat is ieder zijn eigen mening, maar laten we zeggen dat als hij 1 skill goed heeft of 2 redelijk ( en 17 jaar is ) het een leuke speler is. Normaal train je zo'n speler op en is hij op zijn 19de ongeveer Briljant in hoofdskill.
Bedankt voor je snelle en goede antwoord, als ik het goed begrijp heb je dus jonge spelers met talent die je in je B selectie doet en je laat je B selectie vriendschappelijke wedstrijden spelen zodat je jonge spelers meer/beter trainen?

Gebruiken jullie spelers uit de B selectie om door te verkopen = geld te verdienen of om vervolgens in je A selectie te zetten?

Heeft iedereen trouwens een B selectie?

En heb je toevallig ook antwoord op mijn andere vragen?
pi_86607414
Je B-selectie laat je spelen zodat hun ook training krijgen. Ze trainen niet beter dan de spelers op de zondag. Alles is gelijkwaardig qua training.

- Je hebt verschillende manieren om geld te generen. Je kan kiezen voor de optie om je B spelers steeds te verkopen op een bepaald level.
- Mogelijkheid 2 is een trap techniek qua training te formeren. Spelers 1 t/m 4 zijn bijvoorbeeld je basisspelers. 5 t/m 8 je B-selectie. Wanneer je speler 1 in je A verkoopt komt speler 5 in je A selectie en koop je weer een nieuwe trainee die op plek 8 zal komen te staan. Zo ga je steeds door en verzwakt je A selectie minder.

Nee niet iedereen heeft een B selectie. Of dat verstandig? Tja ieder zijn eigen keuze.

VT, geen idee. Heb je een zin ofzo waar het in verwerkt zit?
  zondag 19 september 2010 @ 18:11:24 #32
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_86607466
:W
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_86607574
Sheiss....ben natuurlijk ook mn complete HO-geschiedenis kwijt :{
Ik ben van pindavlees
pi_86607616
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Flappekz het volgende:
Sheiss....ben natuurlijk ook mn complete HO-geschiedenis kwijt :{
;(
pi_86607732
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:09 schreef Drassss het volgende:
Je B-selectie laat je spelen zodat hun ook training krijgen. Ze trainen niet beter dan de spelers op de zondag. Alles is gelijkwaardig qua training.

- Je hebt verschillende manieren om geld te generen. Je kan kiezen voor de optie om je B spelers steeds te verkopen op een bepaald level.
- Mogelijkheid 2 is een trap techniek qua training te formeren. Spelers 1 t/m 4 zijn bijvoorbeeld je basisspelers. 5 t/m 8 je B-selectie. Wanneer je speler 1 in je A verkoopt komt speler 5 in je A selectie en koop je weer een nieuwe trainee die op plek 8 zal komen te staan. Zo ga je steeds door en verzwakt je A selectie minder.

Nee niet iedereen heeft een B selectie. Of dat verstandig? Tja ieder zijn eigen keuze.

VT, geen idee. Heb je een zin ofzo waar het in verwerkt zit?
In de 2e reactie op dit topic. ;)
pi_86607753
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Dagobert-Duck het volgende:

[..]

In de 2e reactie op dit topic. ;)
Daar staat TV, niet VT.

TV = transfervergelijking denk ik. Maar dan ga ik af op mijn nuchtere boerenverstand
Ik ben van pindavlees
pi_86608553
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Daar staat TV, niet VT.

TV = transfervergelijking.
pi_86608696
Wat word daarmee bedoelt in de 2e reactie in dit topic?

Wanneer worden ratings van een jeugdspeler bekent? Dmv. spelen van wedstrijden alleen? Dus als aanvaller op te stellen kun je achter aanvallende kwaliteiten komen? Of is het willekeurig?
pi_86608744
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Wat word daarmee bedoelt in de 2e reactie in dit topic?

Is het uberhaupt ooit in je opgekomen om zelf iets op te zoeken of om zelf een klein beetje logisch na te denken?
Ik vraag het me echt af..... want dit zijn allemaal dingen die je binnen no-time zelf te weten kunt komen
Ik ben van pindavlees
pi_86608782
Soms klopt een TV waarde niet helemaal.. Pakt hij niet helemaal goed de ratings / spelhervatten zit er niet bij of andere dingen.. Dus TV zegt niet alles, geeft wel een goede indicatie.

Je komt achter kwaliteiten van een jeugdspeler wanneer ze spelen. Wanneer je tevens scoren en verdedigen traint kom je er achter hoe goed een bepaalde spits is bijvoorbeeld. Na elke wedstrijd ( precies 24u erna ) krijg je een trainingsrapport waar je trainer informatie geeft over verschillende jeugdspelers. Niet altijd krijg je de resultaten te lezen, maar soms geeft je trainer aan dat een speler gepopt is in een skill ( bijv scoren in dit voorbeeld ).
pi_86608926
@Flappekz: Ik heb de gehele uitleg gelezen van Hattrick, bijna 2 keer zelfs en het kan natuurlijk zijn dat er een keer dingen vergeten worden/niet gevonden kunnen worden, ivm. drukte in RL.
Gelukkig is Drassss hier een goede 'helper' voor Hattrick! ;)

@Drassss: Nogmaals dank voor je snelle reactie met goede hulp. ;)
pi_86608967
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef Dagobert-Duck het volgende:
@Flappekz: Ik heb de gehele uitleg gelezen van Hattrick, bijna 2 keer zelfs en het kan natuurlijk zijn dat er een keer dingen vergeten worden/niet gevonden kunnen worden, ivm. drukte in RL.
Gelukkig is Drassss hier een goede 'helper' voor Hattrick! ;)

@Drassss: Nogmaals dank voor je snelle reactie met goede hulp. ;)
Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.

En gezien je posthistory op fok is er nog wel meer waarmee je geholpen moet worden... :')
Ik ben van pindavlees
pi_86609027
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij bent echt de enige beginner die zoveel vragen weet te stellen waarvan de info heel makkelijk op te zoeken is.

En gezien je posthistory op fok is er nog wel meer waarmee je geholpen moet worden... :')
Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het net c_/

Zijn er voordelen als je de manager license geheel afmaakt?
pi_86609056
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef Dagobert-Duck het volgende:

[..]

Ik dacht me effe aan te passen aan andere fokkers door 'domme' en 'nutteloze' dingen te posten, maar late we nu maar on topic blijven, ik snap het net c_/

Zijn er voordelen als je de manager license geheel afmaakt?
:')
Ik ben van pindavlees
pi_86609108
Spelen jullie lange tijd met 1 formatie of switchen jullie ook wel eens na elke wedstrijd, afhankelijk van tegenstander, van formatie?
  zondag 19 september 2010 @ 19:38:53 #46
231633 Xummon
of toch niet?
pi_86609940
vanaaf mijn koppositie verdedigen tegen de nummer 3
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_86610532
En als ik het goed begrijp is er van de training van je hoofd team geen resultaten tevinden? Alleen als je supporter bent?

En welke Hattrick 'tools' gebruiken jullie? En waarvoor?
pi_86610593
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:13 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Spelen jullie lange tijd met 1 formatie of switchen jullie ook wel eens na elke wedstrijd, afhankelijk van tegenstander, van formatie?
Mijn opstelling hangt normaal gesproken af van het aantal keepen wat de rechtsback van de tegenstander heeft :Y)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_86610695
Klopt.

Gebruik Tomattrick bijvoorbeeld. ( www.tomattrick.org ).
pi_86610863
FCMENADO kwam op voorsprong in de 3e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Bo Torsson was de doelpuntenmaker.

Toch 2 min de 0 gehouden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')