Team van de Maand september
Naam team: F James's
Coach: JoosS1 oftewel BrandX
Logo:
![]()
Intro:
BX, team F James's dus, momenteel gehuisvest in VI, net gepromoveerd en nu struggling to survive, oftewel, zorgen dat ik niet degradeer!
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Vrouw, 38jr young, free en momenteel single.
Qua werk: ik ben, sinds een jaar, manager bij Dunea Duin en Water. Ik leid een team van 17 mannen, waarvan 15 minimaal 10 jaar ouder zijn dan mij, en er 2 al langer werken voor het bedrijf dan dat ik leef . Dus dat neemt af en toe wel wat uitdagingen met zich mee zal je begrijpen
Samen met mijn 2 collegamanagers zijn wij verantwoordelijk voor de aanleg van alle waterleidingen (transport-, hoofd-, en aansluitleidingen) incl. materialen voor ons verzorgingsgebied.
Daarnaast houd ik me vooral bezig met de afdelingsstrategie en sectorbeleid.
In mijn dagelijkse bezigheden hou ik me, buiten FOK!, vooral bezig met boksen. Ik boks normaliter 2-3 keer per week. For the fun of it: ik ben kampioen van Zuid-Holland geweest in 2006 en Nederlands kampioen in 2007. Beiden in het midden-zwaar.
Ik ben bestuurslid en vertrouwenspersoon van onze boksvereniging (
www.haagsedirecte.nl). Jaarlijks organiseren we een groot landelijk boksevenement (
www.ffman.nl).
De Nederlandse Boksbond heeft mij onlangs gevraagd samen met nog een paar bekenden uit de sport het EK damesboksen 2011 te organiseren, wat tevens een selectiewedstrijs gaat zijn voor de OS in 2012, waar het vrouwenboksen voor het eerst vertegenwoordigd zal zijn. Erg tof dus! Vind dat stiekem best wel een eer om daar mede-organisator van te mogen zijn!
Verder ben ik jury in de paardensport voor de FNRS, alle niveau's en alle takken van sport op landelijk niveau. Ongeveer 1x per maand doe ik dat een dagje. Meer dan genoeg.
Verder lees ik graag, volg ik veel series (momenteel vooral: stargate, haven, warehouse 13, NIS, criminal minds, persons unknown, dexter) en kijk ik films en heb ik altijd muziek aanstaan.
Goed, dat is wel even genoeg zo geloof ik, mocht je meer willen weten weet je me te vinden.
Op naar de volgende vragen
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
via
www.SportOne.nl, later
www.Sport1.nl, waar ik hoofdredacteur ben geweest. Daar speelden een aantal gasten op Hattrick, en zo ben ik ook begonnen. In 2005, vijf jaar alweer, en nog steeds bak ik er weinig van
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
in mijn S1 tijd, toch wel een mannetje of 10-15. De laatste jaren niemand meer. De rest heeft geen interesse .
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
James was mijn all-time favorite paard op een manege waar ik een eigen paard had. Het was een bijzonder beest waar ik een bijzondere band mee had/heb. Ik kwam een maand geleden voor het eerst sinds een jaar weer op stal waar hij staat, en bij het horen en dus herkennen van mijn voetstappen gooide hij gelijk zijn hoofd omhoog en begon te hinniken
Anyways, daar komt het vandaan dus. En ja ach, het afgezaagde FC hebben veel teams so sue me

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Dat ik eindelijk een keer gepromoveerd ben mèt kampioensschaal
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
nou mijn laatste blunder is al drie weken achter elkaar mijn b-team niet instellen voor friendly's, daar gaat mijn training, alweer
verder heb ik uberhaupt wel eens vergeten om uberhaupt een team op te stellen. Zowel bij friendly als bij competitie Maar heb inmiddels geleerd dat dat de besten wel eens overkomt
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Ik heb vooral de eerste 3 jaar vergooid aan slordig zijn met trainen, kopen en verkopen. Plus dat je met de kennis en wetenschap die je nu hebt van het spel, veel beter zou kunnen inkopen. Ik ben bij miskopen toch wel een hoop geld kwijtgeraakt
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.
Ik heb een aanvallende trainer voor mijn team, en ik train verdedigen.
Ik ben een trainer van lange duur. Geen daytrading gebeuren. Daarvoor wil ik simpelweg geen tijd voor maken. Wel zoek ik zo nu en dan naar spelers met (nagenoeg) mijn echte naam, maar die zijn zeldzaam
9. -Wat train je en waarom?
Verdedigen. Toentertijd mee begonnen omdat dat (toen) het meeste rendement opleverde. En daar eigenlijk gewoon bij blijven hangen. In hoeverre dit nog handig is met de recente veranderingen met multiskills, geen idee. We zien het wel.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Poeh! Moeilijke! Ik ken jullie allemaal nog maar net, Hattrick-wise, en de meesten ook FOK!-wise
Ik zeg dan maar: respect voor jullie allemaal, en wel om het volgende:
ik kwam als chickie binnen wandelen in jullie topics een paar maanden terug, en ik werd met open armen ontvangen, alle vragen werden met plezier en geduld beantwoord, enz enz enz. En niet omdat ik toevallig een blauw kleurtje heb, ik zie jullie dat bij anderen net zo goed doen. En dat mag ook wel eens gezegd worden, want dat is in vele reeksen wel eens heeeeeeeeeeel anders! Jullie zijn tof!
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?
poeh, gemiddeld, excl. werk denk ik toch wel een uurtje of 4-6 gemiddeld per dag. Dus laten we zeggen ong. 32 uur. Hattrick wisselt, ik denk zo'n uurtje of 2-3 per week. Beetje afhankelijk of ik een speler nodig heb, dan kan ik makkelijk uren meer kwijt zijn met zoeken en wachten.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
och rol. Het is een vermakelijk spelletje. Grote voordeel is toch wel dat je zelf kan bepalen of je 5 minuten per week of 5 uur per week bezig bent. Hoewel ik toch wel meen te merken dat als je op wedstrijddagen wat actiever bent op Hattrick, dat dat toch positief effect heeft op je team.
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.
De vraag van de vorige keer was:
Welke feature(s) mis jij nog in Hattrick, waardoor het volgens jou nog leuker wordt?
ik vind het best vreemd dat je bepaalde facetten van je spelers niet kan zien als ze een wedstrijd spelen. Dat je die van andere teams niet kan zien snap ik nog wel, maar van je eigen team zou je gewoon alles moeten kunnen blijven zien. Ook zou het makkelijker moeten zijn om je verkochte jeugdspelers te kunnen volgen. Het zou leuk zijn als je als moederclub af en toe updates zou krijgen hoe ze het doen in andere clubs. Gewoon, om het echter te maken.
[b]Nu mijn vraag:
mijn vraag: Stel je MOET je 2 beste spelers verkopen. welke impact heeft dat op je team en hoe ga je dat te boven komen en in welke tijd?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Doe mijn compaan in de Hattrickcup maar eens: Drasssss