abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86669958
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Ik doelde er meer op dat er nu all1 maar meer van dat soort spelers zouden kunnen komen nu ze de training versneld hebben. All1 dan beter want aan hem kan je juist goed zien dat met de oude training dat soort spelers niet voor een hoog niveau te maken zijn. ;)
Ah, ik las het inderdaad verkeerd.
pi_86670207
Maar 15 miljoen winst na 316 transfers..
pi_86670241
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:57 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ga hem niet trainen..
Ik zei ook 'als je hem...'. En om niet te trainen is het een loze investering denk ik :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:38:42 #229
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_86670421
Ik zat net ff te snuffelen bij mijn oud jeugdspelers die elders ballen (40 stuks) en daar zitten toch wel behoorlijk wat toppertjes bij zeg! :D Die zijn lekker door getraind. ^O^

SPOILER: Vooral deze 5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:23 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ah, ik las het inderdaad verkeerd.
Geen punt. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 21-09-2010 12:48:01 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_86673103
Editfail
Beneath the gold, the bitter steel
pi_86673143
Ik heb 4 leuke spelers in mijn jeugd, kan iemand me helpen om een trainingskeuze te maken?

Het zijn de volgende spelers:

Kornelis Ruysdael (6 sterren middenveld)

15 jaar en 50 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. goed)
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend

İlbay Ahi (5 sterren verdediger)

15 jaar en 59 dagen
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: zwak (max. onbekend)
Scoren: onbekend

Ivar Luks

15 jaar en 102 dagen
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend
Scoren: matig (max. onbekend)

Constant Kessels (6 sterren keeper)

15 jaar en 106 dagen
Keepen: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend
Scoren: onbekend (max. waardeloos)

Ik train verdedigen in mijn A-team dus ze gaan meteen de transferlijst op.
pi_86673320
die Kornelis Ruysdael lijkt me het meest 'zekere' 'toptalent'...

die Constant Kessels zal met goed keepen ook 350K kunnen opbrengen afhankelijk, echter ook hoe hoog zn DEF zal zijn.. en het keepen vergt vast nog iets van 9,10 trainingen minimaal waarbij je dan geen andere speler kunt trainen, de tijd heb je wel maar de vraag zal ook zijn of je er training voor anderen voor wil opofferen

die İlbay Ahi en Ivar Luks kunnen misschien nog wel pullbaar blijken te zijn, maar dan zullen ze nog een echt goede skill moeten blijken te hebben die je eerst moet opzoeken, echt multiskillers zullen ze wel niet zijn en dus een hoge opbrengst zal niet snel
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86673332
Ik zou eventjes de eerste 2/3 weken gaan checken wat hun max in alle skills is. Dus gewoon wat wisselen van training etc? Vervolgens kan je een mooie training uitkiezen.
pi_86673533
Die keeper heb ik met maximaal 8 wedstrijden op goed, ik weet alleen niet zeker wat zijn subskill is. Dus 39 dagen.
pi_86673806
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:03 schreef Kirov het volgende:
Ik heb 4 leuke spelers in mijn jeugd, kan iemand me helpen om een trainingskeuze te maken?

Het zijn de volgende spelers:

Kornelis Ruysdael (6 sterren middenveld)
15 jaar en 50 dagen
Positiespel: onbekend (max. goed)

İlbay Ahi (5 sterren verdediger)
15 jaar en 59 dagen
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: zwak (max. onbekend)

Ivar Luks
15 jaar en 102 dagen
Scoren: matig (max. onbekend)

Constant Kessels (6 sterren keeper)
15 jaar en 106 dagen
Keepen: matig (max. goed)
Kornelis Ruysdael heeft een mooi potentieel. Gezien zijn sterren gok ik hem nu op matig.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:08 schreef RM-rf het volgende:
die Constant Kessels zal met goed keepen ook 350K kunnen opbrengen afhankelijk, echter ook hoe hoog zn DEF zal zijn.. en het keepen vergt vast nog iets van 9,10 trainingen minimaal waarbij je dan geen andere speler kunt trainen, de tijd heb je wel maar de vraag zal ook zijn of je er training voor anderen voor wil opofferen
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:08 schreef Drassss het volgende:
Ik zou eventjes de eerste 2/3 weken gaan checken wat hun max in alle skills is. Dus gewoon wat wisselen van training etc? Vervolgens kan je een mooie training uitkiezen.
Ik zou als primaire training keepen kiezen om je keeper klaar te stomen.
Met je secundaire training zou ik wisselen (je komt dan immers de maximum skills van je spelers te weten) om de verdedigen, passen en vleugel maximum van je talent Constant Kessels te achterhalen.
Indien hij ook een hoge verdedigingsskill heeft kan je de training combineren met je keeper.

Je kan er altijd voor kiezen om je keeper via je secundaire training op te waarderen op een gegeven moment als hij erg monoskill in keepen is.
pi_86673941
Ik neem aan dat je met verdedigen, passen en vleugel Ruysdael bedoeld? Dus in de eerste instantie primair keepen en secundair verdedigen?
pi_86674085
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Kirov het volgende:
Ik neem aan dat je met verdedigen, passen en vleugel Ruysdael bedoeld? Dus in de eerste instantie primair keepen en secundair verdedigen?
Klopt. Je moet kijken of hij meer in huis heeft dan alleen goed positiespel.
De volgorde van beste bijskills bij middenvelders is: passen, verdedigen, vleugelspel

Als je bij Ruysdael nog 4 verdedigers zet waarvan de maximum verdedigingsskill bekend is, dan weet je 100% zeker dat de trainer bij de training zijn max skill noemt.
pi_86674134
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik zei ook 'als je hem...'. En om niet te trainen is het een loze investering denk ik :)
mja je hebt wel gelijk.. en ik weet het, maar toch blijft die twijfel of ik hem zal kopen of niet.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86674858
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Klopt. Je moet kijken of hij meer in huis heeft dan alleen goed positiespel.
De volgorde van beste bijskills bij middenvelders is: passen, verdedigen, vleugelspel

Als je bij Ruysdael nog 4 verdedigers zet waarvan de maximum verdedigingsskill bekend is, dan weet je 100% zeker dat de trainer bij de training zijn max skill noemt.
Kijk dat laatste wist ik niet :P Ik dacht dat dat gewoon random was wie hij noemde
pi_86674962
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef Kirov het volgende:

[..]

Kijk dat laatste wist ik niet :P Ik dacht dat dat gewoon random was wie hij noemde
Is het ook, maar de andere 4 noemt hij niet meer want die zijn al bekend ;)
pi_86674975
Nee ik dacht dat het van alle spelers was, ongeacht de positie
pi_86675166
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
Nee,
Hij geeft altijd de huidige skill voor de primaire training aan spelers op de trainingsposities van die specifieke training.
Hij geeft altijd de maximum skill voor de secundaire training aan spelers op de trainingsposities van die specifieke training.

Het kiezen van de speler gaat altijd random, tenzij er niet valt te kiezen doordat er van een van de spelers alleen iets te vertellen valt.

De extra mededeling van skill die je niet traint gaat wel random. Hoewel het wel een melding betreft van de beste drie spelers met die betreffende skill.
pi_86675169
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Kirov het volgende:
Hm ik dacht dat het met soort training te maken had, maar ik kijk nu mn rapporten even vlug terug en dat klopt idd niet...... -O-

edit: nixx, waar heb je dat vandaan? is wel goed om even in mn oren te knopen.
edit2: daarnaast geeft hij toch wel alle wijzigingen aan?
pi_86675201
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef Kirov het volgende:

[..]

de trainer noemt altijd de 'is'-skill van een speler die op een traininsgplek speelde waar hij primaire training ontving (en dus ook die specifieke skill)..
en de 'max-skill' bij een speler die training ontving bij secundaire training...

natuurlijk mits de is-skills of max-skills tot dan toe nog niet bekend zijn, als die overal bekend is noemt hij niets
(behalve natuurlijk de andere 'trainer-meldingen' bij de jeugd, altijd ook een max-skill van een niet getrainde skill en soms meldingen over pops bij spelr waarvan de is-skill al bekend is of wat 'random' mededelingen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_86675339
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Hm ik dacht dat het met soort training te maken had, maar ik kijk nu mn rapporten even vlug terug en dat klopt idd niet...... -O-

edit: nixx, waar heb je dat vandaan? is wel goed om even in mn oren te knopen.
edit2: daarnaast geeft hij toch wel alle wijzigingen aan?
edit 1: Moet je zoeken in het verleden van alle hattrick meldingen over de jeugd door de HT's.

edit 2: Hij geeft wel skill stijgingen aan mits de huidige skill bekend is.
pi_86676020
Ik zie net dat er een vleugelspeler van mij geschorst is :{ Dus ik mis alweer vier spelers :( Gelukkig is mijn trainee weer hersteld :P
pi_86676403
Bij foxtrick kun je op je spelerspagina je teamwaarden voor zaken als vorm, loon en tsi zien. Je kunt dit ook doen voor je top 11, maar welke top 11 kiest hattrick dan?
Top 11 tsi, top 11 loon, of top 11 per categorie of de 11 die je in je basis op zondag hebt/had staan?
pi_86676622
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bij foxtrick kun je op je spelerspagina je teamwaarden voor zaken als vorm, loon en tsi zien. Je kunt dit ook doen voor je top 11, maar welke top 11 kiest hattrick dan?
Top 11 tsi, top 11 loon, of top 11 per categorie of de 11 die je in je basis op zondag hebt/had staan?
top11 qua TSI
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:35:19 #249
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_86678418
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:10 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

* ScudRaketheeft deze nog te koop staan voor 3 mln
[..]

TV geeft 3,5 tot 4 mln aan.
Niet verkocht voor 3 mln :?
TV:
quote:
219826009 09-08-2010 36 480 3 500 000 ¤ 23 solid
221207911 07-08-2010 31 430 2 973 000 ¤ 23 inadequate
202497287 24-05-2010 36 610 3 850 000 ¤ 23 passable
203460315 15-04-2010 40 140 3 700 000 ¤ 23 solid
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_86678688
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Niet verkocht voor 3 mln :?
TV:
[..]
slecht moment om spelers af te laten lopen.. denk ik..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')