ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..quote:Witte Pijl (291078736)
17 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 12-10-2010
goed in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Zuidbroekseboys
(sinds 27-06-2010 (10/42), 85d)
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 23-09-2010 11:04 (2 dagen 22u 40m)
Vraagprijs: 1 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: matig
quote:Op maandag 20 september 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik m krijg ontsla ik die prent van Drassss wel.
WTF is dat nou weer voor naam!quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef MrMoon het volgende:
Uch...![]()
[..]
ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..
een indianennaamquote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor naam!![]()
ik ook niet, zo te zien is ie ook al gescalpeerd..quote:Op maandag 20 september 2010 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Nederlandse Indianen.
Auch!quote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook niet, zo te zien is ie ook al gescalpeerd..
quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef MrMoon het volgende:
Uch...![]()
[..]
ik had toch wel 'specialiteit: snel' verwacht..
Welkom terug!quote:Op maandag 20 september 2010 12:43 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. binnenkort maar eens bijlezen. Tijd geleden
quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
opperhoofd zal ie ook niet worden, met zijn waardeloos leiderschap
quote:Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Twee nieuwe technische wingers binnen met veel meer PM dan mijn oude twee... we zijn weer een stapje verder in de ontwikkeling
Kijk maar uit voof afkick verschijnselen!!quote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter tot woensdag hoef ik niks te doen op HT.. ellendig.
Nooit, mijn Prentjes zorgen altijd voor extra werkquote:Op maandag 20 september 2010 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk maar uit voof afkick verschijnselen!!
Het mag,quote:Op maandag 20 september 2010 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik afgelopen weekend op zoek naar een nieuwe keeper.
Een aantal spelers gehotlist. Druk ik bij een nederlandse keeper die pas over twee dagen afloopt op bieden!
Nu wachten hoe dat gaat aflopen
Dat is klote.......... Gelukkig heb ik daar Foxtrick voor. Die vraagt altijd om een bevestiging zodat ik mn bod nog kan anuleren.quote:Op maandag 20 september 2010 13:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik afgelopen weekend op zoek naar een nieuwe keeper.
Een aantal spelers gehotlist. Druk ik bij een nederlandse keeper die pas over twee dagen afloopt op bieden!
Nu wachten hoe dat gaat aflopen
Komt wel goed.quote:Op maandag 20 september 2010 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is klote.......... Gelukkig heb ik daar Foxtrick voor. Die vraagt altijd om een bevestiging zodat ik mn bod nog kan anuleren.
waarom kies je voor technische wingers? technisch heeft bij wingers toch enkel meer zin als ze tegen een kop-verdediger/middenvelder spelen?quote:Op maandag 20 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Twee nieuwe technische wingers binnen met veel meer PM dan mijn oude twee... we zijn weer een stapje verder in de ontwikkeling
Ik heb ze niet specifiek gezocht op technisch.... ik wilde met name dat ze PM hadden en wat vleugel omdat ik daar nu op tekort kom... nu dus eentje met bovennatuurlijk PM en formidabel vleugel en Wereldklasse PM en uitstekend vleugel....quote:Op maandag 20 september 2010 13:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom kies je voor technische wingers? technisch heeft bij wingers toch enkel meer zin als ze tegen een kop-verdediger/middenvelder spelen?
ik dacht altijd dat snel of koppen bij wingers iets meer zin heeft, snelle wingers hebben altijd kans op een extra SE ... eventueel hebben wingers met kopen ook een extra grote kans een wing-event van de andere vleugel doelmatig af te ronden
Onvoorspelbaar voor wingers vind ik ook altijd fijnquote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben zelf helemaal op specialiteiten gericht met het aankopen van spelers:
Wingers - Snel
Aanvallers - Snel, Koppen of Onvoorspelbaar
Middenvelders - Krachtig, Koppen of Snel
Verdedigers - Koppen, Snel
Is krachtig niet gunstiger voor verdedigers?quote:Op maandag 20 september 2010 14:03 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben zelf helemaal op specialiteiten gericht met het aankopen van spelers:
Wingers - Snel
Aanvallers - Snel, Koppen of Onvoorspelbaar
Middenvelders - Krachtig, Koppen of Snel
Verdedigers - Koppen, Snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |