beetje slecht hoor.. ik haalde die 114 in VIquote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
114 tegen moet ik wel kunnen halen.
Ik vind die 51 tegen op dit moment nog wel meevallen, zeker in IV.
0 punten heb ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Ik doe het nu heel aardig met 0 punten en 4/26 als doelsaldo.
Spelen ze nog met hun volledige A team tegen jou dan? Ze zullen iig wel pic spelen. En gemiddeld 8.5 doelpunten per wedstrijd is best aardig.quote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
114 tegen moet ik wel kunnen halen.
Ik vind die 51 tegen op dit moment nog wel meevallen, zeker in IV.
Ja, alleen bal ik wel met het sterkste team wat ik kan opstellenquote:
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.quote:Op maandag 20 september 2010 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, alleen bal ik wel met het sterkste team wat ik kan opstellenIk mag echt hopen dat ik geen zware VI ga krijgen volgend jaar.
Ik haal zelf ook maar 170quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.Er zit er maar 1 die rond de 220 hatstats haalt de rest (op mezelf en 1 andere na) zit rond de 180 of slechter.
en je staat dan slechts 3de?quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij in de poule komen. Das echt te slecht voor woorden.Er zit er maar 1 die rond de 220 hatstats haalt de rest (op mezelf en 1 andere na) zit rond de 180 of slechter.
Dan had je dit seizoen niet gedegradeerd uit mijn poule.quote:
Ja heb je mn team gezien?quote:
Dat ligt er aan. Mijn vorige VI haalde de nrs 5 en 6 meestal meer dan 200 hatstats. De top 4 zat op ± 230.quote:Op maandag 20 september 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:
Oh das wel heel dramatisch. Mijn ratings zijn wel weer 10/15 gestegen nu ik een keeper heb. Tevens wacht ik gewoon op een nieuw mid, zodat ik wel rond de 180/190 ga halen. Dat lijkt me voldoende voor in de VI.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben nog niet de slechtste van de IV. Er staan nog 8 teams onder me qua hatstats volgens alltid.
waarom ben je je verdediging dan aan het verkopen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja heb je mn team gezien?Ik heb echt geen goed team hoor. Zeker niet nu ik mn verdediging aan het verkopen ben. Zondag haalde ik maar 187 hatstats. Ok dat was met pic maar toch.
Ja ik vergis me iets, omdat ik ook picte gister. Ik zal wel rond de 200 moeten komen gok ik. Tevens blijf ik doortrainen en zal ik mijn team zeker niet wijzigen ( hooguit sterker ) dus dat moet goedkomen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Mijn vorige VI haalde de top 6 meestal meer dan 200 hatstats. De top zat op ± 230.
dat zijn botteams?quote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben nog niet de slechtste van de IV. Er staan nog 8 teams onder me qua hatstats volgens alltid.
Omdat ik ze te oud vind en met dat geld kan ik de rest van mn team versterken. Door de training wordt mn verdediging vanzelf wel weer beter.quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom ben je je verdediging dan aan het verkopen?
aha.. dus elke pop wordt verpatst..quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik ze te oud vind en met dat geld kan ik de rest van mn team versterken. Door de training wordt mn verdediging vanzelf wel weer beter.
Dat gaat er idd meer op lijken.quote:Op maandag 20 september 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik vergis me iets, omdat ik ook picte gister. Ik zal wel rond de 200 moeten komen gok ik. Tevens blijf ik doortrainen en zal ik mijn team zeker niet wijzigen ( hooguit sterker ) dus dat moet goedkomen.
gezien de ratings denk ik het niet..quote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen zin om dat na te zoeken.
Juistem. Woensdag (als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 september 2010 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. dus elke pop wordt verpatst..
quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
21 jaar en 71 dagen, TSI = 16 320
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Oh leuk! Ga je m terug kopen? Zacharias is een jeugd product van mezelf. Altijd lekker om je eigen jeugd zo ver te krijgen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef Flappekz het volgende:
Nico heeft een fijn jeugdproduct van mij te koop gezet
ik zou het maar wel 's avonds af laten lopen, want Joakim Veltman is behoorlijk onder TV verkocht..quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juistem. Woensdag (als ik het niet vergeet) gaat er weer een speler op de TL.
[..]
Ik twijfel...quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh leuk! Ga je m terug kopen? Zacharias is een jeugd product van mezelf. Altijd lekker om je eigen jeugd zo ver te krijgen.
Voor PM en passen wel, maar niet voor wingquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
past niet in je trainingsplannen of wel?
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Houd er ook rekening mee dat je financiële overzicht slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën inmiddels in orde gemaakt.
* Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
En je traint nu nog wing zeker?quote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor PM en passen wel, maar niet voor wing
Ik wissel geregeldquote:Op maandag 20 september 2010 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En je traint nu nog wing zeker?
Gewoon niet meer naar het financiële overzicht gaan, dan zie je het ook niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
Zoals ik al zei vorige week drijgt er bij mij weer eens een faillissement.... Daar kunnen ze toch ook wel wat realistischer mee omgaan imo. Na de financiële update werden mn 2 trainies verkocht waardoor het geld wat ik had uitgegeven om die spits te kopen weer terug was. Nou zie ik de hele week het onderstaande bericht........
[..]
Dit staat boven aan "Mijn Hattrick" Dus iedere keer als je inlogt krijg je dit te zien.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar het financiële overzicht gaan, dan zie je het ook niet meer.
Oeh das wel een leuke idd. Al vind ik m eigenlijk wel te oud om als trainie te gebruiken. zwak vleugel is dan idd wel te laag om m meer waard te maken. Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:
Ik heb je 2,5M gegeven om te bieden. Die ander bied ik niet op.quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Durft er iemand openingsboden te plaatsen op een trainee en een winger... die winger is behoorlijk onder de TL gelist... die trainee wat scherper... ik wil graag een nieuwe winger ervoor terug en die loopt over tien minuten af
Koekie was me voorquote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Durft er iemand openingsboden te plaatsen op een trainee en een winger... die winger is behoorlijk onder de TL gelist... die trainee wat scherper... ik wil graag een nieuwe winger ervoor terug en die loopt over tien minuten af
die gok neem ik dan wel..quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb je 2,5M gegeven om te bieden. Die ander bied ik niet op.
dankquote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MrMoon was mij voor bij zn trainie maar moest toch even overbieden.
Klopt en daarnaast als ik m zou krijgen (wat mee heel sterk lijkt) kan ik m zelf wel verder trainen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
hoef ik me geen zorgen te maken dat ik met die trainee opgescheept kom te zitten.. ik vind 12:00 namelijk echt slechte tijden om je spelers te laten aflopen..
had ik ook kunnen doen, maar dat zou ten koste zijn gegaan van een 17 jarige trainee..quote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en daarnaast als ik m zou krijgen (wat mee heel sterk lijkt) kan ik m zelf wel verder trainen.
Als ik m krijg ontsla ik die prent van Drassss wel.quote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had ik ook kunnen doen, maar dat zou ten koste zijn gegaan van een 17 jarige trainee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |