Vooruitstrevende shizzlequote:
1.15 valt toch meequote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom moet die training midden in de nacht zijn...
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooruitstrevende shizzle![]()
Nu lekker slapen, en morgen bij het ochtendgloren hopen op wat popperts en vormstijgingen
Vlak voor 'la cena'. Brlijante timing.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom moet die training midden in de nacht zijn...
Vuile sletquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Vlak voor 'la cena'. Brlijante timing.
* Merson zit in midden-Amerika chillend in een hangmat te wachten op de training.
Ik blijf er niet meer voor op, zie 't morgen welquote:Op donderdag 2 september 2010 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
1.15 valt toch meeIk ga hem maar eens volgen..
Huiswerk maken schiet hier alleen niet zo opquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vuile slet
Ik moet het maar doen, liggend op de grond, tv met US Openhehe
TSI-stijging bij mn back. En in totaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:27 schreef Drassss het volgende:
Tevens mijn TSI al 3k gestegen
Edit: 5k..
Bailar! Bailar!quote:Titus Klinckenberg
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Tegen mijn familie principesquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:35 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik zou alle Friezen gewoon verkopen of ontslaan!
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je het gewoon gaat spelen kom je overal wel achter
Hattrick is te uitgebreid en ingewikkeld om zo ff aan een leek uit te leggen en een paar 'voordelen' van te noemen. Ook omdat ik verder niet echt vergelijkingsmateriaal heb. Maar telkens vragen om voordelen ofzo begint een beetje irritant te worden (naar mijn idee!)
quote:Trainingsrapport :
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Dave Christiaens: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Jorge Gastea: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
SPOILER: Dave ChristiaensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Jorge GasteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He ja, vervelend zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
![]()
10 stijgers... Wat moet ik ermee, zo vlak voor mijn vakantie... Nu heb ik maar 1,5 dag om 10!! nieuwe trainees te zoeken...![]()
Ja. Het is nog erger zelfs, ik moet zelfs 11 nieuwe trainees kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He ja, vervelend zeg![]()
Bij mij is er alleen eentje van de plaatselijke klaverjasclub gestegen...
Je had toch een camping met internet uitgezocht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Het is nog erger zelfs, ik moet zelfs 11 nieuwe trainees kopen.
En ik moet gaan bedenken hoe ik de spelers straks te koop ga zetten...
Ja, om vanalles bij te houden. Niet om er een hele dag te gaan zitten om spelers te kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je had toch een camping met internet uitgezocht?
Dan heb je vandaag wat te doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, om vanalles bij te houden. Niet om er een hele dag te gaan zitten om spelers te kopen.
Ik denk dat ik anders problemen krijg met mijn reisgezelschap.
Maar ik heb voor vandaag 20 spelers gehotlist, dus ik hoop dat ik er al een aantal kan kopen. Het is niet erg als ik ze niet allemaal kan vervangen, maar een aantal moet zeker wel gaan gebeuren.
Welke passentraining? Ik heb nu 100% training, 8% conditie en 6 assistenten en op 5 spelers na, zijn ze allemaal al gepopt binnen 3 weken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:11 schreef Drassss het volgende:
Oh trouwens. Een 18 jarige ( 100% training 13% conditie 10 ass trainers ). is in 3 weken popbaar ( passing ).
Sorry, Korte pass training hiero.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke passentraining? Ik heb nu 100% training, 8% conditie en 6 assistenten en op 5 spelers na, zijn ze allemaal al gepopt binnen 3 weken.
Ik gebruik openingen maken als passen training.
quote:Bálint Pest Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
Pius Riepl Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
En dan nog te bedenken dat de bovenste vijf mijn 20/21/22 jarige zijn met wereldklasse of bovennatuurlijk PM.quote:
De eerste was net afgelopen maandag gedaald op verdedigen en vorige week ook al gestegenquote:Guillaume Gonlag: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Jochum Bosvelt: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Gabriël de Hoon: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Die speler kan maximaal redelijk worden in die skill tijdens de jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Wat betekend (max. redelijk) in deze afbeelding? http://i51.tinypic.com/2vx291i.png
En wat word er bedoelt met poppers?
Thanks!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Die speler kan maximaal redelijk worden in die skill tijdens de jeugdopleiding.
Met poppers worden spelers bedoeld die gestegen zijn in een skill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks!
Ik dacht dat (max. redelijk) betekende dat die speler redelijk zou zijn als ie Max had geheten. Ik zat al te hopen op een (ben. bovennatuurlijk).
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?Het is vrijdag, tijd voor bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Thanks!
Ik dacht dat (max. redelijk) betekende dat die speler redelijk zou zijn als ie Max had geheten. Ik zat al te hopen op een (ben. bovennatuurlijk).
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
[..]
Thanks!
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?Ik was inderdaad ook al helemaal in de war...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Ze zullen op half veld spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef klootzzz het volgende:
Zie dat me mooie stadion gebruikt gaat worden voor een bekerronde FOK cup, ik heb echter ook een friendly staan voor die dag thuis. Neem aan dat dit geen problemen geeft ?
Zal de vip stoeltjes warm houden en de champagne koud zetten voor de gastenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze zullen op half veld spelen.
Nah, geen problemen
Vriendelijk van je, misschien blijven we na de wedstrijd wel even hangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zal de vip stoeltjes warm houden en de champagne koud zetten voor de gasten
hehe en kost dat nou veel moeite?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Ik pas me aan aan mijn omgeving
Totaal nietquote:
Mn nieuwe verdedigerquote:Kai Steinecke [playerid=185630194]
27 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 17-11-2010
Geboren in: Germany
matig in vorm, conditie goed
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Langenholzen 04 (sinds 11-11-2009 (10/40), 2s 10w 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 070
Loon: 1 910 ¤/week 30 560 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: buitenaards
Deadline: 03-09-2010 19:18
(0m)
Vraagprijs: 1 100 000 ¤
Hoogste bod: 1 122 000 ¤ door Filleadh Mor
Het bieden is geëindigd!
ik was verrast door de ratings van mijn jeugd.. beetje jammer alleen dat de meeste van mn spelers 17jr zijn of bijna 17jr..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Totaal niet
Net mn jeugd (hoe verrassend) weer verloren. Maar voor GotC weer een mooie opstelling gemaakt
Lastig. Als je andere aanvalsplaatsen erg zwak zijn, dan is het altijd de moeite waard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef MrMoon het volgende:
is het verstandig om vleugelaanval te spelen als je maar 1 sterke vleugel hebt?
hmmz.. dat wordt dus proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lastig. Als je andere aanvalsplaatsen erg zwak zijn, dan is het altijd de moeite waard.
Als de rest toch aardig in de buurt zit, dan moet je het niet doen.
Ik heb ook 2 spelers in de aanbiedingquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geīnteresseerden, er staan 12 spelers van mij te koop, misschien zit er wat tussen voor iemand hier.
Allemaal 17 jaar (en de oudste is 57 dagen).
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geīnteresseerden, er staan 12 spelers van mij te koop, misschien zit er wat tussen voor iemand hier.
het is niet mijn teamquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb je team gevonden maar waar vind ik dan je transfers?
SPOILER: Hein LaurijsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Helaas is hij na zn 2e verkoop niet verder getraind.SPOILER: Sieb YsbrandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zonde van zo een gast. Nu is het geen "super" talent meer....Kopen voor 350k (10-07-2010) en nu op de tl zetten voor 150k
![]()
![]()
Ik zou m bijna zelf kopen en als verdediger gaan trainen.
![]()
Verder nog een oud trainie op de tl.
SPOILER: Fredy BorterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Outpost76 op 04-09-2010 01:37:22 ]![]()
Ze zitten niet allemaal rond de miljoen, de goedkoopste is 70k als ik me niet vergis, je moet even kijken bij de spelers met de rugnummers met 50 of hoger.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Armageddon het volgende:
De tering. Die spelers zitten rond een miljoen. Zo ver ben ik nog niet.![]()
![]()
Pff, als ik het geld had, had ik 10 verdedigers er van gekochtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beneath the gold, the bitter steel![]()
quote:RKDEO biedt voor Joni Mäntyneva
RKDEO bood 700 000 ¤ voor Joni Mäntyneva en nam daardoor de leiding bij het bieden.![]()
![]()
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Flappekz het volgende:
Heb er ook nog wel eentje te koop, loopt straks af...Jean Couty (262033111)
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Dat is een lekker def traineetje, alleen zijn transfersom telt voor mij op dit moment een cijfertje te veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Flappekz het volgende:
Heb er ook nog wel eentje te koop, loopt straks af...Jean Couty (262033111)![]()
![]()
Weet ik, hij hoeft ook niet weg. Maar er hoeft er maar eentje te bijtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..En dat is bij soortgelijke spelers al vaker gebeurd
Ik ben van pindavlees![]()
Idd ja, je mag niet klagen als ie er voor deze prijs uit gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..![]()
aha.. een klein testje dus..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet ik, hij hoeft ook niet weg. Maar er hoeft er maar eentje te bijtenEn dat is bij soortgelijke spelers al vaker gebeurd
Nieuwe traineequote:Dmytro Martynov [playerid=297942980]
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2010
Geboren in: Ukraine
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC Medicus Leopolis (sinds 31-08-2010 (4/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 450 ¤/week 7 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 04-09-2010 12:19
Vraagprijs: 600 000 ¤
Hoogste bod: 625 000 ¤ door Dynamo Groningen
Het bieden is geëindigd!
Ik heb overigens ook een goede reden om die fransoos voor zoveel geld erop te zetten. Ten tijde van de transfers die je ziet in zijn transfervergelijking, gold de snellere training nog niet. Deze speler kan natuurlijk alle kanten op getraind worden
Daarom hoop ik stiekem op een rijke def-trainer ofzo...Ik ben van pindavlees![]()
Het is afwachten tot de prijzen juist gaan kelderen vanwege de snellere training. Ik begrijp niet eens waarom dat nog niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb overigens ook een goede reden om die fransoos voor zoveel geld erop te zetten. Ten tijde van de transfers die je ziet in zijn transfervergelijking, gold de snellere training nog niet. Deze speler kan natuurlijk alle kanten op getraind worden
Daarom hoop ik stiekem op een rijke def-trainer ofzo...![]()
Dit is mijn opstelling voor morgen.. ik wil vleugelaanval gaan spelen.. heeft het nog nut om een van de 2 spitsen in te stellen op naar de vleugel ook al hebben ze allebei zwak vleugelspel?
Klopt. Daarom probeer ik het nu ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is afwachten tot de prijzen juist gaan kelderen vanwege de snellere training. Ik begrijp niet eens waarom dat nog niet gebeurd is.
Denk het niet. Heeft die Bekkers misschien wat vleugelspel? Dan kun je die nog naar de vleugel opstellen. Zelfde geldt voor Brocaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef MrMoon het volgende:
Dit is mijn opstelling voor morgen.. heeft het nog nut om een van de 2 spitsen in te stellen op naar de vleugel ook al hebben ze allebei zwak vleugelspel?
[ afbeelding ]Ik ben van pindavlees![]()
Ik zit te twijfelen een trainee raus te gooien en er eentje zoals die van Moon te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Daarom probeer ik het nu ook![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan ik zou denken voor zulke spelers.
dat dacht ik dus ook.. daarom toch maar geboden.. nu nog even zien wie ik eruit ga knikkeren.. of wie ik voorlopig even geen training geef tot iemand popt..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar is weinig mis mee voor dat geld
dat kan idd wel thnx voor de tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk het niet. Heeft die Bekkers misschien wat vleugelspel? Dan kun je die nog naar de vleugel opstellen. Zelfde geldt voor Broca
edit: ik heb bosvelt op de plek van Broca gezet en ingesteld naar de vleugel.. Bosvelt heeft net wat meer vleugelspel en verdedigen is toch gelijk.. Helaas heeft Bekkers geen vleugelspel.. misschien kan ik nog een spitsje kopen met vleugelspel.. tis toch wel een belangrijke wedstrijd morgen.. als ik verlies degradeer ik op zeker..
[ Bericht 25% gewijzigd door MrMoon op 04-09-2010 12:48:21 ]HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
quote:3. Jean Couty (262033111)
19 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2010
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 13-10-2009 (6/40), 2s 14w 4d)
Total Skill Index (TSI): 29 630
Loon: 6 060 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 04-09-2010 13:04
Deadline: 04-09-2010 13:04 (0m)
Vraagprijs: 4 980 000 ¤
Hoogste bod: 4 980 000 ¤ door a por ellos oeee
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Koper lijkt idd een def-trainer. Nu hopen dat ie in de toekomst nog wat vorige-club-geld op gaat keverenquote:
Damn.... Erg mooie prijs
Ik heb op dit moment deze als A-trainee:
Vegard Helle (232220476)
22 jaar en 73 dagen
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: F.C. Wespennest (sinds 30-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 38 010
Loon: 8 868 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Snel
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig![]()
10M nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker hoor.. heb je weer even wat geld om uit te geven
Ik heb een speler, eigen jeugdproduct, die ik niet durf te verkopen, de amplitude in zijn TV is namelijk meer dan 300%, laagste prijs 800k en hoogste prijs 2,5mln +![]()
![]()
damm speel het spel toch al bijna 5 jaarquote:16-12-2005
De club kreeg een nieuwe eigenaar: Xummon nam het roer overVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Ben vorige week ook de 5 jaar gepasseerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm speel het spel toch al bijna 5 jaar
Zo de jongens zijn klaar voor morgen!Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
ik heb mn team al ruim 6 jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm speel het spel toch al bijna 5 jaar
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..quote:23-06-2004 Je hebt een team gekregen.quote:Begonnen: 07-05-2004HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
dat is lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoeft helemaal geen trainee terug te halen ziet ie net
Absoluut nutteloos feitje:
1636 members in mijn fanclub, 1636 is het oprichtingsjaar van de universiteit utrecht![]()
* FrituurVetPet ontkent zich te vervelen.![]()
2022 fansquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Absoluut nutteloos feitje:
1636 members in mijn fanclub, 1636 is het oprichtingsjaar van de universiteit utrecht![]()
* FrituurVetPet ontkent zich te vervelen.
Valmaior is een plaats (freguesia ) in de Portugese gemeente Albergaria-a-Velha en telt 2 022 inwoners
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
post net in een ander topic ook al dat ik vandaag geen enkele zin heb om iets nuttigs te gaan doen.
gewoon lekker wat rondhangenVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Ik wist het tenminste uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
2022 fans
Valmaior is een plaats (freguesia ) in de Portugese gemeente Albergaria-a-Velha en telt 2 022 inwoners![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist het tenminste uit mijn hoofd
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb mn team al ruim 6 jaar
[..]
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..
[..]Ik speel dus iets langer dan 4 jaar nu.quote:23-06-2006 De club kreeg een nieuwe eigenaar: RealBizkit666 nam het roer over en veranderde de naam van de club in TeamKoekje.![]()
![]()
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
Van de vorige pagina effe genomen.![]()
23-08-2004
De club kreeg een nieuwe eigenaar: Mr_Prent nam het roer over en veranderde de naam van de club in Drass.
Te lang...![]()
Doe nou zelf eens een gok ...quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.Ik ben van pindavlees![]()
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou et niet wete?
Wat is je team overigens?Ik ben van pindavlees![]()
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.
![]()
![]()
En de keeper heeft geen hongerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijdIk ben van pindavlees![]()
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.![]()
Af en toe wel. Alleen heb ik zelf moeite om dat vol te houden op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.
![]()
Flap help eens hehe.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?
Wat is je team overigens?Ik ben van pindavlees![]()
Overigens had ik nog niet helemaal door dat je dit forum gebruikt om serieus te discussieren. Gezien je posthistory had ik het vermoeden dat je het meer ziet als een vraagbaak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.Ik ben van pindavlees![]()
Zou voor mij ook nog wel een leuke zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja is wel een leuke ter vervanging van mijn eigen trainie.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Ik speel dus iets langer dan 4 jaar nu.Ik weer iets langer dan dat.quote:08-02-2006 Je hebt een team gekregen.Al heb ik daarvoor ook een team gehad maar daar mag ik eigenlijk niet over praten.
![]()
![]()
Oeh dies ook wel lekker en voor weinig geld ook!quote:Jammer van zn passen en vleugel maar daar ga je vast wat aan doen.
![]()
![]()
Ik weet t jij Gijs_ en Moon zijn dacht ik ook op zoek naar dat soort trainies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou voor mij ook nog wel een leuke zijn
Ik train m wat verdedigen erbij en dan mag jij m kopen.![]()
![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t jij Gijs_ en Moon zijn dacht ik ook op zoek naar dat soort trainies.
Ik train m wat verdedigen erbij en dan mag jij m kopen.
zn vleugel vast niet, maar zn verdedigen wel en in de toekomst misschien ook nog wel zn passen.. tenzij hij komende vrijdag al popt op verdedigen.. want dan pak ik de winstquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dies ook wel lekker en voor weinig geld ook!Jammer van zn passen en vleugel maar daar ga je vast wat aan doen.
Ok, jij zit dus ook in mijn water te vissen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zn vleugel vast niet, maar zn verdedigen wel en in de toekomst misschien ook nog wel zn passen.. tenzij hij komende vrijdag al popt op verdedigen.. want dan pak ik de winstDaarom vraag ik het ook. Bij jou weet je t maar nooit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu vleugel. Maar wissel regelmatig af![]()
![]()
nee hoor.. ik heb voldoende trainees nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, jij zit dus ook in mijn water te vissen.
Ik (met die trainie van koek erbij) nu ook maar zoals je zelf al zei over je nieuwe trainie dat kan vrijdag zomaar anders zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor.. ik heb voldoende trainees nu![]()
![]()
Ik zit er sterk over te denken om maar weer eens te beginnen met Hattrick. Zal dus wel weer even duren voordat ik een team bij elkaar heb dat iets voorstelt, tenminste, als het nog steeds zo is als destijds (seizoen 2007 - 2008). Heb misschien zelfs nog wel wat van de software die ik gebruikte ergens op een donker, stoffig hoekje van m'n schijf staan. Zou me graag aansluiten bij de federatie, tzt!Ik wens je een dolfijne dag![]()
Welkom en daar moet je niet over denken maar gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Pinterman het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om maar weer eens te beginnen met Hattrick. Zal dus wel weer even duren voordat ik een team bij elkaar heb dat iets voorstelt, tenminste, als het nog steeds zo is als destijds (seizoen 2007 - 2008). Heb misschien zelfs nog wel wat van de software die ik gebruikte ergens op een donker, stoffig hoekje van m'n schijf staan. Zou me graag aansluiten bij de federatie, tzt!
Die software is inm waardeloos. Er is in de tussen tijd zoveel veranderd dat de software uit die tijd niet meer werkt. Als het gaat over HT ratings, dat is overleden en begraven. Nieuwe software is evt Hattrick Organizer maar ik vind het zelf maar een slap aftreksel van HT Ratings en gebruik het dus ook niet.![]()
Altijd lekker.
Een van mijn trainees gekocht voor 1,1M, 4 weken in mijn team gehad en er heeft nu iemand 1,8M op geboden. 700k op 4 weken (waarvan 3 passen training) is toch lekker 175k per week (of 233k per training).![]()
![]()
Dat is zeker lekker!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Altijd lekker.
Een van mijn trainees gekocht voor 1,1M, 4 weken in mijn team gehad en er heeft nu iemand 1,8M op geboden. 700k op 4 weken (waarvan 3 passen training) is toch lekker 175k per week (of 233k per training).![]()
![]()
Ik hoop (als ik dat gat in mn hand eens onder controle krijg) ook meer te gaan verdienen met mn trainies. Dat seizoenen wachten tot een speler miljoenen waard is ben ik inm wel een beetje zat. Liever een paar ton in een paar weken dan een paar miljoen in 4 seizoenen.![]()
Beetje jammer dat zijn tv van 450.000 naar 250.000 is gezakt in 1 week en ik m gelist heb voor 400.000 .......quote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorige week gewoon de TU gemist.Deze speler 14 - 08 gekocht voor 1 ton met matig verdedigen en nu op de tl voor 4 ton. (tv 4,7 ton)
Ivm zn waardeloos passen voor mij niet een trainie met toekomst dus mag ie weg. Strakkies weer ff de positiespel trainers in de weg zitten voor een leuke trainie met een beetje verdedigen!
![]()
![]()
![]()
![]()
23-03-2005
De club kreeg een nieuwe eigenaar: Willy_Wortel nam het roer over en veranderde de naam van de club in F.C. Wespennest.
Dat is ook al 5,5 jaar Hattrick!![]()
Bel Sibrand van Marle
|Ja? Oh, hallo Willy_Wortel!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Gérard Kleijn.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
NEE
===
Ja? Oh, hallo Willy_Wortel!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jaco Snoeij heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Twijfel, nee, toch maar niet
===
Sem van Aalderen heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar (+33 dagen) en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Klinkt al veel beter!![]()
Dat en dit...quote:03-09-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 70 000 ¤is fijnquote:Egidius Heering blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Egidius Heering blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu uitstekend. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.Nu zien of ik een plekje bij de echte mannen voor deze knaap kan creëren.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (22 daagen) en heet Gied Scheurwater.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel! Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Calling Herman van Hattum
Yes? Oh, hello Mats02!
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15j93d years old and is called Glenn Ringenier.
Right now I would say his Scoring capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Defending before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedere speler met de voornaam Gied is natuurlijk een toppertjequote:
Bas Jan den Bleker heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
We gaan eens kijken wat hij allemaal kan de komende weken![]()
![]()
Goed dan, heb een team gekregen dus we gaan weer aan de slag
Er is veel veranderd t.o.v. een paar jaar geleden, zie ik al. Nu ben ik bezig met mijn match orders voor vanavond, en dat hele substitutes gebeuren kon vroeger niet. Wel interessant. Probeer het nu zo in te stellen, dat als een van mijn verdedigers een rode kaart krijgt, dat ik er dan een aanvaller uithaal voor een nieuwe verdediger. Maar, als ik dan de positie van de nieuwe verdediger kies, waar moet ik hem dan zetten? Ik heb immers twee centrale verdedigers, maar ik weet niet wie de rode kaart krijgt, dus ook niet welke plek mijn wissel moet opvullen. Maakt dat nog uit, of bedenken ze zelf wel hoe het moet worden opgevuld?Ik wens je een dolfijne dag![]()
Dat is lekker snel!quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Pinterman het volgende:
Goed dan, heb een team gekregen dus we gaan weer aan de slag
Er is veel veranderd t.o.v. een paar jaar geleden, zie ik al. Nu ben ik bezig met mijn match orders voor vanavond, en dat hele substitutes gebeuren kon vroeger niet. Wel interessant. Probeer het nu zo in te stellen, dat als een van mijn verdedigers een rode kaart krijgt, dat ik er dan een aanvaller uithaal voor een nieuwe verdediger. Maar, als ik dan de positie van de nieuwe verdediger kies, waar moet ik hem dan zetten? Ik heb immers twee centrale verdedigers, maar ik weet niet wie de rode kaart krijgt, dus ook niet welke plek mijn wissel moet opvullen. Maakt dat nog uit, of bedenken ze zelf wel hoe het moet worden opgevuld?
Centraal is centraal, zolang je een def niet naar de vleugel zet maakt het dus niet uit op welke van de drie plekken hij staat.![]()
Mooi, dan is dat geregeld. Heb het verder ook ingesteld dat er gewoon in de loop van de wedstrijd 3x gewisseld gaat worden (vanaf de 60ste minuut) omdat eigenlijk al die gasten ongeveer slecht zijn en een brakke conditie hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is lekker snel!
Centraal is centraal, zolang je een def niet naar de vleugel zet maakt het dus niet uit op welke van de drie plekken hij staat.
Neem aan dat ze dus flink zullen inkakken in de loop van de tweede helft.
Moet vanavond tegen een veel sterkere tegenstander zo te zien, dus zit te overwegen om desalniettemin Pressing te spelen... Heb 4x Powerful gastjes in de basis staan en ga de wedstrijd sowieso niet winnen...Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ach boeie, gewoon rete snel trainees kopen en alleen zorgen dat je het eerste seizoen niet degradeert.quote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat geregeld. Heb het verder ook ingesteld dat er gewoon in de loop van de wedstrijd 3x gewisseld gaat worden (vanaf de 60ste minuut) omdat eigenlijk al die gasten ongeveer slecht zijn en een brakke conditie hebbenNeem aan dat ze dus flink zullen inkakken in de loop van de tweede helft.
Moet vanavond tegen een veel sterkere tegenstander zo te zien, dus zit te overwegen om desalniettemin Pressing te spelen... Heb 4x Powerful gastjes in de basis staan en ga de wedstrijd sowieso niet winnen...![]()
![]()
Dat is de doelstellingquote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach boeie, gewoon rete snel trainees kopen en alleen zorgen dat je het eerste seizoen niet degradeert.
Nog tips w.b.t. het kopen van trainees? Ik ben driftig guides aan't lezen hoor, maar je weet maar nooit. Ben al op zoek naar een keepertje van 18 om mee te beginnen maar moet nog even bedenken hoeveel geld ik kan uitgeven, wat ze waard zijn, en wat de minimale skill is waar ik mee moet beginnen (passable?)
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Je wilt met keepers beginnen? Ik heb eigenlijk totaal geen verstand van het trainen van keepen, maar het lijkt me idd wel dat goed keepen niet te betalen is voor een beginnen. Dan kom je idd op passable uit, of misschien kun je uitzoeken wat een matig keepen met matig/redelijk def kost en opbrengt na een pop op keepen?quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dat is de doelstellingNog tips w.b.t. het kopen van trainees? Ik ben driftig guides aan't lezen hoor, maar je weet maar nooit. Ben al op zoek naar een keepertje van 18 om mee te beginnen maar moet nog even bedenken hoeveel geld ik kan uitgeven, wat ze waard zijn, en wat de minimale skill is waar ik mee moet beginnen (passable?)
![]()
Dat is altijd zo kut. Heb ook vaak van die wedstrijden gehad, vanaf vrijdag bijna 24u per dag aan de opstelling denken, perfect finetunen op je tegenstander. En dan begint eindelijk de wedstrijd, zwetend zit ik op mn mobiel te kijken in de 10de minuut. Om er vervolgens achter te komen dat ik 3-0 achter sta ofzoquote:Op zondag 5 september 2010 15:31 schreef Drassss het volgende:
Misschien heb ik vanavond toch een ieniemieni kansje om te winnen![]()
![]()
Nou het scheelt dat de kans weer 0,01% is en dat ik weinig aan mijn opstelling kan doen, omdat de helft van mijn spelers geblesseerd zijnquote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is altijd zo kut. Heb ook vaak van die wedstrijden gehad, vanaf vrijdag bijna 24u per dag aan de opstelling denken, perfect finetunen op je tegenstander. En dan begint eindelijk de wedstrijd, zwetend zit ik op mn mobiel te kijken in de 10de minuut. Om er vervolgens achter te komen dat ik 3-0 achter sta ofzo
+ dat ik geen betere heb om op te stellen
![]()
Maar klopt ik zal wel binnen 15 min 3-0 achterstaan net zoals vorige weeklaat staan de blessures die ik in minuut 70,82 en 87 ga krijgen.
![]()
202 Dagen tot Promotiedatum, dus!quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iedere speler met de voornaam Gied is natuurlijk een toppertje
Die gast is dus niet verkocht....quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zijn tv van 450.000 naar 250.000 is gezakt in 1 week en ik m gelist heb voor 400.000 .......Zn tv was trouwens net 350k
Lekker constant
Nu maar gelist voor 100.000.![]()
Zo, de 3de keer dat hij doorverkocht wordt, altijd lekker.quote:Mother club money
Your team has received 16 260 ¤ because Olly van Egeraat (272734973), who started his career with your team, was recently sold for 813 000 ¤.
Mijn totale kosten aan de jeugdopleiding bedragen nu 1.929.000, met een omzet van 3.556.574, maakt dat een winst van ¤ 1.627.574![]()
![]()
En dan krijg je in de 61 minuut een rode kaart en ben je door je wissels heen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat geregeld. Heb het verder ook ingesteld dat er gewoon in de loop van de wedstrijd 3x gewisseld gaat worden (vanaf de 60ste minuut) omdat eigenlijk al die gasten ongeveer slecht zijn en een brakke conditie hebbenNeem aan dat ze dus flink zullen inkakken in de loop van de tweede helft.
Moet vanavond tegen een veel sterkere tegenstander zo te zien, dus zit te overwegen om desalniettemin Pressing te spelen... Heb 4x Powerful gastjes in de basis staan en ga de wedstrijd sowieso niet winnen...
Heb je al wel wat trainies gekocht? Keepen trainen lijkt me niet een goede om mee te beginnen maar dat moet je zelf weten. Het beste kan je beginnen met verdedigen of positiespel. Daar 10 17 jarige voor kopen en die vol op gaan trainen. Zodat je ze zsm weer voor dikke winst kan verkopen.![]()
![]()
Dat je dat bijhoud zeg.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo, de 3de keer dat hij doorverkocht wordt, altijd lekker.
Mijn totale kosten aan de jeugdopleiding bedragen nu 1.929.000, met een omzet van 3.556.574, maakt dat een winst van ¤ 1.627.574Ik heb werkelijk geen idee wat het me gekost heeft. Laat staan of ik er winst mee maak. Al zal dat ongetwijfeld.
![]()
Morgen kan ik mijn redelijk positiespel + passen 17j 0 dagen en Koppen poppenHopelijk beur ik daar een paar ton mee.
![]()
Je doet alsof het veel werk isquote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je dat bijhoud zeg.Ik heb werkelijk geen idee wat het me gekost heeft. Laat staan of ik er winst mee maak. Al zal dat ongetwijfeld.
![]()
![]()
Vroegah gingen die nog wel voor een tonnetje of 4quote:Op zondag 5 september 2010 17:22 schreef Drassss het volgende:
Morgen kan ik mijn redelijk positiespel + passen 17j 0 dagen en Koppen poppenpromoverenHopelijk beur ik daar een paar ton mee.
![]()
![]()
Ik gooi ze er ook niet alle 3 in de 60ste minuut inquote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan krijg je in de 61 minuut een rode kaart en ben je door je wissels heen.
Heb je al wel wat trainies gekocht? Keepen trainen lijkt me niet een goede om mee te beginnen maar dat moet je zelf weten. Het beste kan je beginnen met verdedigen of positiespel. Daar 10 17 jarige voor kopen en die vol op gaan trainen. Zodat je ze zsm weer voor dikke winst kan verkopen.
Tenminste, ik neem aan dat je gewoon 3x mag wisselen?
Keepen trainen heb ik voor gekozen omdat ik dan maar 2 trainees hoef te kopen, en nou heb ik niet de hele dag op de transferlijst zitten kijken maar ik vond het vrij duur allemaal als ik zoek naar passable main skill + 18 jaar oud. 17 Is dan helemaal duur lijkt me... Ik heb nu een nieuwe coach laten komen (passable / poor) en 2 keepertjes van net 18 met passable goalkeeping, en daar is m'n beginkapitaal ook wel echt mee opgemaakt (70k coach, 2x 40k keepers). Als ik de schema's goed begrijp moeten die redelijk snel 'poppen' (als ik die term goed gebruik) en dan hoop ik ze voor ze 20 zijn de deur weer uit te doen. Maargoed, zie wel hoe het loopt.
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Klopt, ik zag nu wat TV's rond de 2 ton.. Hopelijk krijg ik dat dan is de jeugdopleiding dit seizoen alweer bijna terug verdiend.quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vroegah gingen die nog wel voor een tonnetje of 4
![]()
Die gaan nu voor ą een ton dus hoop niet teveel.quote:Op zondag 5 september 2010 17:22 schreef Drassss het volgende:
Morgen kan ik mijn redelijk positiespel + passen 17j 0 dagen en Koppen poppenHopelijk beur ik daar een paar ton mee.
![]()
![]()
Je doet alsof het geen werk is als je dat nu helemaal moet gaan terug rekenen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je doet alsof het veel werk is![]()
![]()
De trainingen zijn versneld met ingang van dit seizoen dus misschien kan je ze wel eerder verkopen voor dikke doekoe'squote:Op zondag 5 september 2010 17:29 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik gooi ze er ook niet alle 3 in de 60ste minuut inTenminste, ik neem aan dat je gewoon 3x mag wisselen?
Keepen trainen heb ik voor gekozen omdat ik dan maar 2 trainees hoef te kopen, en nou heb ik niet de hele dag op de transferlijst zitten kijken maar ik vond het vrij duur allemaal als ik zoek naar passable main skill + 18 jaar oud. 17 Is dan helemaal duur lijkt me... Ik heb nu een nieuwe coach laten komen (passable / poor) en 2 keepertjes van net 18 met passable goalkeeping, en daar is m'n beginkapitaal ook wel echt mee opgemaakt (70k coach, 2x 40k keepers). Als ik de schema's goed begrijp moeten die redelijk snel 'poppen' (als ik die term goed gebruik) en dan hoop ik ze voor ze 20 zijn de deur weer uit te doen. Maargoed, zie wel hoe het loopt.
10 trainies vinden en kopen is geen dagen werk hoor. Dat kan in een uurtje of soms zelfs minder.![]()
![]()
Gaat automatisch in mn excel sheetje, zelfs de wekelijkse scout kosten hoef ik niet in te vullen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je doet alsof het geen werk is als je dat nu helemaal moet gaan terug rekenen.![]()
helaas niet, er komt alleen maar een vergroting van het aanbod, en dus een daling van de prijs.quote:Op zondag 5 september 2010 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De trainingen zijn versneld met ingang van dit seizoen dus misschien kan je ze wel eerder verkopen voor dikke doekoe's
10 trainies vinden en kopen is geen dagen werk hoor. Dat kan in een uurtje of soms zelfs minder.![]()
Tja als je handig bent met excel is het hele leven een stuk makkelijker. Maarja dan moet je er wel handig mee zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat automatisch in mn excel sheetje, zelfs de wekelijkse scout kosten hoef ik niet in te vullen.![]()
![]()
Zit wat in. Maar het zal altijd meer zijn dan toen ie ze kocht.quote:Op zondag 5 september 2010 17:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
helaas niet, er komt alleen maar een vergroting van het aanbod, en dus een daling van de prijs.![]()
![]()
Dat valt ook allemaal wel weer mee, excel is redelijk intuitief. Bovendien hoeft er maar 1 iemand handig te zijn en dan kan iedereen daarvan profiterenquote:Op zondag 5 september 2010 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als je handig bent met excel is het hele leven een stuk makkelijker. Maarja dan moet je er wel handig mee zijn.![]()
![]()
Dat zei men ook ten aanzien van de huizenmarktquote:Op zondag 5 september 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar het zal altijd meer zijn dan toen ie ze kocht.![]()
![]()
Ik had al moeite om in een collom excel zelf te laten door tellen. Dus daar zit geen intuitie bij bij mij.quote:Op zondag 5 september 2010 17:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal wel weer mee, excel is redelijk intuitief. Bovendien hoeft er maar 1 iemand handig te zijn en dan kan iedereen daarvan profiterenGelukkig was MrMoon zo aardig om me er mee te helpen. Ik moest mn films toch maar eens gaan ordenen en dat kan handig in excel. Als je er handig genoeg mee bent dan. Om nou handmatig naar de 400 te tellen vond ik ook weer niet nodig.
![]()
![]()
Daarom huur ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 17:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zei men ook ten aanzien van de huizenmarkt![]()
![]()
Ik wist niet hoe ik in Excel automatisch de datum van vandaag kon laten invoeren (en dat had ik nodig om de startdatum van mn YA af te trekken van de datum van vandaag). Gewoon op Fok gevraagd in DIG en het was zo gepiept.quote:Op zondag 5 september 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had al moeite om in een collom excel zelf te laten door tellen. Dus daar zit geen intuitie bij bij mij.Gelukkig was MrMoon zo aardig om me er mee te helpen. Ik moest mn films toch maar eens gaan ordenen en dat kan handig in excel. Als je er handig genoeg mee bent dan. Om nou handmatig naar de 400 te tellen vond ik ook weer niet nodig.
![]()
Ik heb maar een overzicht gemaakt van mijn jeugd in excel, omdat ik nooit snel genoeg kan zien wat ik nu in mijn selectie hebIets meer overzicht was gewoon welkom..
Ooit had ik een skonne begroting gemaakt. Alleen werkt dat niet als je opeens een aankoop/verkoopdrift hebt in een seizoenDan klopt er geen reet meer van.
![]()
Kan idd ook. Of je vraagt het aan wat users hiero. Ik weet dat koek er mee overweg kan, MrMoon ook en zo zullen er nog wel meer zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik in Excel automatisch de datum van vandaag kon laten invoeren (en dat had ik nodig om de startdatum van mn YA af te trekken van de datum van vandaag). Gewoon op Fok gevraagd in DIG en het was zo gepiept.WTF is een skonne begroting?quote:Op zondag 5 september 2010 17:48 schreef Drassss het volgende:
Ik heb maar een overzicht gemaakt van mijn jeugd in excel, omdat ik nooit snel genoeg kan zien wat ik nu in mijn selectie hebIets meer overzicht was gewoon welkom..
Ooit had ik een skonne begroting gemaakt. Alleen werkt dat niet als je opeens een aankoop/verkoopdrift hebt in een seizoenDan klopt er geen reet meer van.
![]()
![]()
![]()
Sorry brabo tekst van mij
Ik bedoel dat ik in excel een begroting had gemaakt. Dus de verwachte inkomsten/uitgaven .. Eigenlijk wat hattrick zelf nu met die grafieken heeft toegevoegd.![]()
Ah een schone als in mooie.quote:Op zondag 5 september 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry brabo tekst van mij
Ik bedoel dat ik in excel een begroting had gemaakt. Dus de verwachte inkomsten/uitgaven .. Eigenlijk wat hattrick zelf nu met die grafieken heeft toegevoegd.![]()
![]()
Vat er nog ennequote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat brabo taaltje wel wil leren.
![]()
![]()
Ik ga maar weer eens verdiepen in hattrick. 2 seizoenen geleden kampioen van de 6e divisie. en vorig seizoen(4e uit mn hoofd). Trainen gaat nu sneller toch?![]()
Correct, ze hebben het allemaal wat sneller gemaakt om zodoende beginnende teams sneller beter te laten worden. ( Gat opvullen met de top, dat is tenminste het idee ).quote:Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef Svnn het volgende:
Ik ga maar weer eens verdiepen in hattrick. 2 seizoenen geleden kampioen van de 6e divisie. en vorig seizoen(4e uit mn hoofd). Trainen gaat nu sneller toch?
![]()
Morguh!![]()
Zodirect een belangrijk potje tegen concurrent voor de titel, speel uit en verwacht op zn minst een gelijk spel. Hij heb de afgelopen weken anders gespeeld dan normaal maar verwacht voor deze pot weer zn normale opstelling, 3cv's en linker winger naar het midden en recherwing aanvallend.
Heb me opstelling op deze situatie aangepast dus hoop dat hij weer in z'n oude routine valt!
Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)![]()
Ondanks de stortbuien en het lekkende dak van de hoofdtribune kwamen er toch nog 21618 toeschouwers naar De Kaartenbak.
Fijn zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
Ondanks de stortbuien en het lekkende dak van de hoofdtribune kwamen er toch nog 21618 toeschouwers naar De Kaartenbak.
Fijn zo'n stadion van 50.000 zitplaatsenDat had ik vorige week ook. Ik heb een 46k stadion en toen kwamen er ook maar 23228 toeschouwers.
Ach het staat nog 0-0quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Drassss het volgende:
Naud Prent van PRT kreeg in de 3e minuut een gele kaart voor spelbederf.+1
![]()
![]()
quote:De gasten namen de leiding in de 9e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Ulrik Madsen. Hij liet hiermee de 0-1 aantekenen.![]()
![]()
Omdat je bijna een kwartier op 0-0 staat?quote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag hem, netjes.
Ik denk dat ik serieus kans heb vandaag![]()
![]()
Ja, normaal sta ik gewoon nu 3-0 achterquote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je bijna een kwartier op 0-0 staat?
![]()
![]()
Dat had ik vorig seizoen in de V ook.quote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, normaal sta ik gewoon nu 3-0 achter![]()
![]()
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 47831 toeschouwers naar De Bull Ring.quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
Fijn zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen
Fijn, zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)![]()
En ik sta weer voor
quote:Op zondag 5 september 2010 20:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 47831 toeschouwers naar De Bull Ring.
Fijn, zo'n stadion van 50.000 zitplaatsenSpeel je een derbi oid?
Wel lekker natuurlijk!![]()
![]()
![]()
hehehehehe ach er gebeurt geen hol bij jou wedstrijd na die gele kaart. Dus dat kan zometeen zomaar een vrijetrap worden oid.quote:![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In de 28e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Naud Prent de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.![]()
Gefelie!quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In de 28e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Naud Prent de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.![]()
![]()
![]()
Danku, Nu het probleem. Het vasthouden en tevens gaan mijn 31/33 jarige mids als bejaarde over het veld lopenquote:![]()
![]()
2-0 voor na 30 minuten met PIC!
3-0 na 32 minuten!
[ Bericht 12% gewijzigd door Merson op 05-09-2010 20:33:17 (Woei!) ]![]()
Tja mijn team kon het ook niet vasthouden.... Al kwam dat niet door mn mid.quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Danku, Nu het probleem. Het vasthouden en tevens gaan mijn 31/33 jarige mids als bejaarde over het veld lopen
quote:Na een verschrikkelijke fout aan de rechterkant van de verdediging kon een alerte Brian Behr de bal zo oppikken en wist in de 32e minuut de score weer in evenwicht te brengen: 1-1.![]()
Alleen maar 17 jarige nietsnutten gescout deze week
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Lekkâh bezig.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Merson het volgende:
2-0 voor na 30 minuten met PIC!
3-0 na 32 minuten!![]()
![]()
Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij Cartman in de 34e minuut een penalty toekende. Sam Winter was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
Pfffffff een penalty, zo kan ik het ook wel!![]()
Dat had ik vorige week ook. Nu weer eens proberen te scouten na 12u strakkies.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef ScudRaket het volgende:
Alleen maar 17 jarige nietsnutten gescout deze week![]()
![]()
Dat kan je verwachten met een team vol met prenten.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij Cartman in de 34e minuut een penalty toekende. Sam Winter was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
Pfffffff een penalty, zo kan ik het ook wel!![]()
![]()
0-1
Cartman schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 38e minuut brak Kristoffer Pettersson bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-2.
Oke het is weer voorbij![]()
![]()
Ohw ohw Cherso tochquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
Cartman schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 38e minuut brak Kristoffer Pettersson bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-2.
Oke het is weer voorbij
Heb je iig even kunnen genieten van een voorsprong.quote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
Oke het is weer voorbij![]()
![]()
100 !quote:11:06 Een geweldige combinatie door het midden bracht Football in de 11e minuut bijna op voorsprong, maar de lob van Kas van Bronkhorst raakte de lat.
Ik mn tegenstander ingeschat op matig hoog mid haalde ik zelf ook vorige wedstrijd. Heb ik er geen rekening mee gehouden dat hij vorige week uit speelde en ik thuis........![]()
Ik vleugelaanval ingesteld en mn cv naar voren om mn mid nog iets te boosten haal ik het nog niet en had ik gewoon moeten counteren.
![]()
quote:Athletico had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.![]()
quote:22:19 De corner van Hilbren de Hoop leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Eloy Molinari hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 1-0.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik mn tegenstander ingeschat op matig hoog mid haalde ik zelf ook vorige wedstrijd. Heb ik er geen rekening mee gehouden dat hij vorige week uit speelde en ik thuis........![]()
Ik vleugelaanval ingesteld en mn cv naar voren om mn mid nog iets te boosten haal ik het nog niet en had ik gewoon moeten counteren.
![]()
![]()
[..]
KOEI KOEI KOEI
Ja!! El pistoleroquote:43:18 De oplettende Jesús Ozores Rey van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 1-1 na 43 minuten spelen.
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjequote:Het staat gelukkig nog 1-1. * (klopt meteen even af)
![]()
Doelsaldo, jongens!quote:47:13 Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Silvester Verkroost wurmde zich in de 47e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 4-0.
47:21 Hierna verlaagde Delden het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.![]()
dat zou wel jammer zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjeHet staat gelukkig nog 1-1. * (klopt meteen even af)
Edit: je zult toch nog even flink moeten kloppen
Jannes Prent dacht in de 63e minuut een penalty te krijgen na een tackle van de rechter verdediger, maar de scheidsrechter, die er vlakbij stond, liet doorspelen.
Uiteraard krijg ik weer geen penalty hehe.![]()
Goffer dat afkloppen werkt niet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als ik alsnog win heb ik een mazzeltjeHet staat gelukkig nog 1-1. * (klopt meteen even af)
quote:64:01
Athletico kwam in de 64e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2-1 toen Elran Weinstein de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.![]()
Mooi ik merkte het.quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zou wel jammer zijn natuurlijk
Edit: je zult toch nog even flink moeten kloppen![]()
![]()
helaas voor je niet... ik heb gegokt en het lijkt erop dat ik verloren heb.. maar met mn normale taktiek was het helemaal niks geworden..quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag t ja. Jij ook eengemaakt soms?
Ik heb ook gegokt met mijn opstelling dus dan is t heulemaal geen koei.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas voor je niet... ik heb gegokt en het lijkt erop dat ik verloren heb.. maar met mn normale taktiek was het helemaal niks geworden..![]()
![]()
![]()
Spelbederf leverde Naud Prent van PRT zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
Ongelofelijk zandhaas!![]()
Wat een irritant mannetje is dat zeg. 2x geel krijgen wegens spelbederf! En dat is aanvoerder.quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
Spelbederf leverde Naud Prent van PRT zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
Ongelofelijk zandhaas!![]()
![]()
![]()
Berucht... wel puntjes binnenquote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een irritant mannetje is dat zeg2x geel krijgen wegens spelbederf!
![]()
En dat is aanvoerder.
![]()
Jacky Makkus verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Cartman de 1-3 opleverde.
Ik krijg dus 2 counters en een SE om me oren.. bah bah.![]()
Ik heb ook puntjes 2x geel en een blessure door mij bij mn tegenstander.quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Berucht... wel puntjes binnen
Jacky Makkus verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Cartman de 1-3 opleverde.
Ik krijg dus 2 counters en een SE om me oren.. bah bah.![]()
![]()
quote:47:44 Football nam in de 47e minuut de leiding na een aanval over rechts. Het ongevaarlijk lijkende schot van Jan-Paul van Melis werd op het laatste moment van richting veranderd en liet de keeper kansloos: 2-1., gaat nog moeilijk worden om een punt mee te nemen.
Eindelijk!!!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
Ongelofelijk zandhaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
de manier waarop je tot je gok komt welquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook gegokt met mijn opstelling dus dan is t heulemaal geen koei.![]()
1 - 1
pfff yesquote:Patricio Contreras van Elsloo kwam in de 80e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 1-1 was het weer gelijk.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Ssssst niemand die dat weet!!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de manier waarop je tot je gok komt wel1 - 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eindelijk!!!!Is de blessure van mijn tegenstander in het engels ook veroorzaakt door mijn speler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Athletico - DEO (296484399)![]()
wtf??????quote:Elsloo kreeg een prima mogelijkheid voor een vleugelaanval, maar herinnerde zich toen dat ze voor de centrumaanval zouden gaan.
dus we breken de aanval gewoon af?????Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Te midden van al het nieuws dit seizoen introduceren we ook een paar kleine verrassingen. Een daarvan is een verbeterd wedstrijdverslag. Wellicht heb je het al gemerkt, maar mocht dat nog niet het geval zijn:quote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Xummon het volgende:
[..]
wtf??????
dus we breken de aanval gewoon af?????
Wanneer je met de tactiek 'centrumaanval' of 'vleugelaanval' een aanval over de vleugels succesvol naar het midden (of vice versa) converteert, dan wordt dit altijd in het wedstrijdverslag opgenomen.
Bovendien wordt het ook vermeld wanneer een snelle verdediger een 'speciale gebeurtenis'-aanval van een snelle aanvallende speler afstopt.![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is de blessure van mijn tegenstander in het engels ook veroorzaakt door mijn speler?
Athletico - DEO (296484399)
tot nu toe goed gegokt dus qua middenveld.. nu nog de overwinningquote:45:00 Met 54 procent balbezit was Dynamo in deze helft de sterkste ploeg.
45:00 De teams gingen met een 1-1 stand de rust in.
2-1 gewonnen![]()
we blijven koploperVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
5-0 winst tegen een botje. Verder geen blessure's en een -3
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
2-3 verloren... was er al bang voor dat het een dubbeltje op zijn kant zou worden... maar nu ik mijn verdedigingslinie weer opnieuw ga opbouwen met vers bloed was dit wel ingecalculeerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Weer 4-2 gewonnen met een respectabele 280 hatstatsen dat ondanks de inzet van twee reserves in de basis elf... En deze keer nagenoeg blessurevrij (alleen twee pleisters) en weer helemaal kaart vrij
Dat moet ik ook nodig doen. 1 is onderweg naar de 23 2 gaan naar de 22 en 2 naar de 21. Tijd om ze te verkopen zodra ze gestegen zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
2-3 verloren... was er al bang voor dat het een dubbeltje op zijn kant zou worden... maar nu ik mijn verdedigingslinie weer opnieuw ga opbouwen met vers bloed was dit wel ingecalculeerd![]()
![]()
KOEI KOEI KOEIquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik had echt moeten counteren.
[ afbeelding ]
Terecht verloren dus nu.
nee dan is het goedquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja dat weet ik nu wel.
Gelukkig zijn er geen awards meer want anders had ik inm 5 stemmen voor de koei. Allemaal van jou met je diverse Fok! accounts.quote:![]()
![]()
daar heb ik er maar 3 vanquote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen awards meer want anders had ik inm 5 stemmen voor de koei. Allemaal van jou met je diverse Fok! accounts.
dus dat waren er geen 5 geweest
Kan je beter 2 aanvalslinies gelijk hebben (redelijk-redelijk-slecht)? Of 1 aanvalslinie beter (zwak-goed-zwak)?
Tegenlijk een (redelijk-redelijk-redelijk) verdediging.
En ik speel counter.![]()
Ik zou zeggen beter 1 goed dan 2 vergelijkbare. Maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Merson het volgende:
Kan je beter 2 aanvalslinies gelijk hebben (redelijk-redelijk-slecht)? Of 1 aanvalslinie beter (zwak-goed-zwak)?
Tegenlijk een (redelijk-redelijk-redelijk) verdediging.
En ik speel counter.![]()
Nouja 3 dan.quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb ik er maar 3 vandus dat waren er geen 5 geweest
![]()
![]()
Balen 2-1 verloren, verlies het middenveld waar de rest van m'n ratings veel beter zijn.
Zonde.Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag t ja. Jij ook eengemaakt soms?
1 - 3 winst
dus geen koei
Een snelle update:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 16If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een snelle update:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 16
Het zonnetje scheen en 50729 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in F.C. Wespennest Arena.
Wespennest 3 - 0 Classico (296460822)
Geen kaarten gekregen![]()
![]()
Niet goed voor je VJquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef Nixx- het volgende:
Het zonnetje scheen en 50729 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in F.C. Wespennest Arena.
Wespennest 3 - 0 Classico (296460822)
Geen kaarten gekregen
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: