Daarom huur ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 17:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zei men ook ten aanzien van de huizenmarkt
Ik wist niet hoe ik in Excel automatisch de datum van vandaag kon laten invoeren (en dat had ik nodig om de startdatum van mn YA af te trekken van de datum van vandaag). Gewoon op Fok gevraagd in DIG en het was zo gepiept.quote:Op zondag 5 september 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had al moeite om in een collom excel zelf te laten door tellen. Dus daar zit geen intuitie bij bij mij.Gelukkig was MrMoon zo aardig om me er mee te helpen. Ik moest mn films toch maar eens gaan ordenen en dat kan handig in excel. Als je er handig genoeg mee bent dan. Om nou handmatig naar de 400 te tellen vond ik ook weer niet nodig.
Kan idd ook. Of je vraagt het aan wat users hiero. Ik weet dat koek er mee overweg kan, MrMoon ook en zo zullen er nog wel meer zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik in Excel automatisch de datum van vandaag kon laten invoeren (en dat had ik nodig om de startdatum van mn YA af te trekken van de datum van vandaag). Gewoon op Fok gevraagd in DIG en het was zo gepiept.
WTF is een skonne begroting?quote:Op zondag 5 september 2010 17:48 schreef Drassss het volgende:
Ik heb maar een overzicht gemaakt van mijn jeugd in excel, omdat ik nooit snel genoeg kan zien wat ik nu in mijn selectie hebIets meer overzicht was gewoon welkom..
Ooit had ik een skonne begroting gemaakt. Alleen werkt dat niet als je opeens een aankoop/verkoopdrift hebt in een seizoenDan klopt er geen reet meer van.
Ah een schone als in mooie.quote:Op zondag 5 september 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Sorry brabo tekst van mij
Ik bedoel dat ik in excel een begroting had gemaakt. Dus de verwachte inkomsten/uitgaven .. Eigenlijk wat hattrick zelf nu met die grafieken heeft toegevoegd.
Vat er nog ennequote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat brabo taaltje wel wil leren.
Correct, ze hebben het allemaal wat sneller gemaakt om zodoende beginnende teams sneller beter te laten worden. ( Gat opvullen met de top, dat is tenminste het idee ).quote:Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef Svnn het volgende:
Ik ga maar weer eens verdiepen in hattrick. 2 seizoenen geleden kampioen van de 6e divisie. en vorig seizoen(4e uit mn hoofd). Trainen gaat nu sneller toch?
quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
Ondanks de stortbuien en het lekkende dak van de hoofdtribune kwamen er toch nog 21618 toeschouwers naar De Kaartenbak.
Fijn zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen
Ach het staat nog 0-0quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Drassss het volgende:
Naud Prent van PRT kreeg in de 3e minuut een gele kaart voor spelbederf.+1
quote:De gasten namen de leiding in de 9e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Ulrik Madsen. Hij liet hiermee de 0-1 aantekenen.
Omdat je bijna een kwartier op 0-0 staat?quote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag hem, netjes.
Ik denk dat ik serieus kans heb vandaag
Ja, normaal sta ik gewoon nu 3-0 achterquote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je bijna een kwartier op 0-0 staat?
Dat had ik vorig seizoen in de V ook.quote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, normaal sta ik gewoon nu 3-0 achter
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 47831 toeschouwers naar De Bull Ring.quote:Op zondag 5 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
Ondanks de stortbuien en het lekkende dak van de hoofdtribune kwamen er toch nog 21618 toeschouwers naar De Kaartenbak.
Fijn zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen
quote:Op zondag 5 september 2010 20:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ondanks de bewolking kwamen er toch nog 47831 toeschouwers naar De Bull Ring.
Fijn, zo'n stadion van 50.000 zitplaatsen
hehehehehe ach er gebeurt geen hol bij jou wedstrijd na die gele kaart. Dus dat kan zometeen zomaar een vrijetrap worden oid.quote:
Gefelie!quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In de 28e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Naud Prent de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
Danku, Nu het probleem. Het vasthouden en tevens gaan mijn 31/33 jarige mids als bejaarde over het veld lopenquote:
Tja mijn team kon het ook niet vasthouden.... Al kwam dat niet door mn mid.quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Danku, Nu het probleem. Het vasthouden en tevens gaan mijn 31/33 jarige mids als bejaarde over het veld lopen
quote:Na een verschrikkelijke fout aan de rechterkant van de verdediging kon een alerte Brian Behr de bal zo oppikken en wist in de 32e minuut de score weer in evenwicht te brengen: 1-1.
Lekkâh bezig.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Merson het volgende:
2-0 voor na 30 minuten met PIC!
3-0 na 32 minuten!
Dat had ik vorige week ook. Nu weer eens proberen te scouten na 12u strakkies.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef ScudRaket het volgende:
Alleen maar 17 jarige nietsnutten gescout deze week
Dat kan je verwachten met een team vol met prenten.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij Cartman in de 34e minuut een penalty toekende. Sam Winter was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
Pfffffff een penalty, zo kan ik het ook wel!
Ohw ohw Cherso tochquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
Cartman schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 38e minuut brak Kristoffer Pettersson bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-2.
Oke het is weer voorbij
Heb je iig even kunnen genieten van een voorsprong.quote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
Cartman schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 38e minuut brak Kristoffer Pettersson bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 1-2.
Oke het is weer voorbij
100 !quote:11:06 Een geweldige combinatie door het midden bracht Football in de 11e minuut bijna op voorsprong, maar de lob van Kas van Bronkhorst raakte de lat.
quote:Athletico had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |