quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Ik speel dus iets langer dan 4 jaar nu.
Ik weer iets langer dan dat.quote:08-02-2006 Je hebt een team gekregen.
Oeh dies ook wel lekker en voor weinig geld ook!quote:
Ik weet t jij Gijs_ en Moon zijn dacht ik ook op zoek naar dat soort trainies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou voor mij ook nog wel een leuke zijn
Wie weetquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t jij Gijs_ en Moon zijn dacht ik ook op zoek naar dat soort trainies.
Ik train m wat verdedigen erbij en dan mag jij m kopen.
zn vleugel vast niet, maar zn verdedigen wel en in de toekomst misschien ook nog wel zn passen.. tenzij hij komende vrijdag al popt op verdedigen.. want dan pak ik de winstquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dies ook wel lekker en voor weinig geld ook!Jammer van zn passen en vleugel maar daar ga je vast wat aan doen.
Ok, jij zit dus ook in mijn water te vissen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zn vleugel vast niet, maar zn verdedigen wel en in de toekomst misschien ook nog wel zn passen.. tenzij hij komende vrijdag al popt op verdedigen.. want dan pak ik de winst
Daarom vraag ik het ook. Bij jou weet je t maar nooit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu vleugel. Maar wissel regelmatig af
nee hoor.. ik heb voldoende trainees nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, jij zit dus ook in mijn water te vissen.
Ik (met die trainie van koek erbij) nu ook maar zoals je zelf al zei over je nieuwe trainie dat kan vrijdag zomaar anders zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hoor.. ik heb voldoende trainees nu
Welkom en daar moet je niet over denken maar gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Pinterman het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om maar weer eens te beginnen met Hattrick. Zal dus wel weer even duren voordat ik een team bij elkaar heb dat iets voorstelt, tenminste, als het nog steeds zo is als destijds (seizoen 2007 - 2008). Heb misschien zelfs nog wel wat van de software die ik gebruikte ergens op een donker, stoffig hoekje van m'n schijf staan. Zou me graag aansluiten bij de federatie, tzt!
Dat is zeker lekker!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Altijd lekker.
Een van mijn trainees gekocht voor 1,1M, 4 weken in mijn team gehad en er heeft nu iemand 1,8M op geboden. 700k op 4 weken (waarvan 3 passen training) is toch lekker 175k per week (of 233k per training).
Beetje jammer dat zijn tv van 450.000 naar 250.000 is gezakt in 1 week en ik m gelist heb voor 400.000 .......quote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorige week gewoon de TU gemist.Deze speler 14 - 08 gekocht voor 1 ton met matig verdedigen en nu op de tl voor 4 ton. (tv 4,7 ton)
Ivm zn waardeloos passen voor mij niet een trainie met toekomst dus mag ie weg. Strakkies weer ff de positiespel trainers in de weg zitten voor een leuke trainie met een beetje verdedigen!
![]()
![]()
Dat en dit...quote:03-09-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 70 000 ¤
is fijnquote:Egidius Heering blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Egidius Heering blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu uitstekend. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (22 daagen) en heet Gied Scheurwater.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel! Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Calling Herman van Hattum
Yes? Oh, hello Mats02!
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15j93d years old and is called Glenn Ringenier.
Right now I would say his Scoring capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Defending before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?
Iedere speler met de voornaam Gied is natuurlijk een toppertjequote:
Dat is lekker snel!quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Pinterman het volgende:
Goed dan, heb een team gekregen dus we gaan weer aan de slag
Er is veel veranderd t.o.v. een paar jaar geleden, zie ik al. Nu ben ik bezig met mijn match orders voor vanavond, en dat hele substitutes gebeuren kon vroeger niet. Wel interessant. Probeer het nu zo in te stellen, dat als een van mijn verdedigers een rode kaart krijgt, dat ik er dan een aanvaller uithaal voor een nieuwe verdediger. Maar, als ik dan de positie van de nieuwe verdediger kies, waar moet ik hem dan zetten? Ik heb immers twee centrale verdedigers, maar ik weet niet wie de rode kaart krijgt, dus ook niet welke plek mijn wissel moet opvullen. Maakt dat nog uit, of bedenken ze zelf wel hoe het moet worden opgevuld?
Mooi, dan is dat geregeld. Heb het verder ook ingesteld dat er gewoon in de loop van de wedstrijd 3x gewisseld gaat worden (vanaf de 60ste minuut) omdat eigenlijk al die gasten ongeveer slecht zijn en een brakke conditie hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is lekker snel!
Centraal is centraal, zolang je een def niet naar de vleugel zet maakt het dus niet uit op welke van de drie plekken hij staat.
Ach boeie, gewoon rete snel trainees kopen en alleen zorgen dat je het eerste seizoen niet degradeert.quote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat geregeld. Heb het verder ook ingesteld dat er gewoon in de loop van de wedstrijd 3x gewisseld gaat worden (vanaf de 60ste minuut) omdat eigenlijk al die gasten ongeveer slecht zijn en een brakke conditie hebbenNeem aan dat ze dus flink zullen inkakken in de loop van de tweede helft.
Moet vanavond tegen een veel sterkere tegenstander zo te zien, dus zit te overwegen om desalniettemin Pressing te spelen... Heb 4x Powerful gastjes in de basis staan en ga de wedstrijd sowieso niet winnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |