aha.. een klein testje dus..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet ik, hij hoeft ook niet weg. Maar er hoeft er maar eentje te bijtenEn dat is bij soortgelijke spelers al vaker gebeurd
quote:Dmytro Martynov [playerid=297942980]
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2010
Geboren in: Ukraine
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC Medicus Leopolis (sinds 31-08-2010 (4/43), 4d)
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 450 ¤/week 7 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 04-09-2010 12:19
Vraagprijs: 600 000 ¤
Hoogste bod: 625 000 ¤ door Dynamo Groningen
Het bieden is geëindigd!
Het is afwachten tot de prijzen juist gaan kelderen vanwege de snellere training. Ik begrijp niet eens waarom dat nog niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb overigens ook een goede reden om die fransoos voor zoveel geld erop te zetten. Ten tijde van de transfers die je ziet in zijn transfervergelijking, gold de snellere training nog niet. Deze speler kan natuurlijk alle kanten op getraind worden
Daarom hoop ik stiekem op een rijke def-trainer ofzo...
Klopt. Daarom probeer ik het nu ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is afwachten tot de prijzen juist gaan kelderen vanwege de snellere training. Ik begrijp niet eens waarom dat nog niet gebeurd is.
Denk het niet. Heeft die Bekkers misschien wat vleugelspel? Dan kun je die nog naar de vleugel opstellen. Zelfde geldt voor Brocaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef MrMoon het volgende:
Dit is mijn opstelling voor morgen.. heeft het nog nut om een van de 2 spitsen in te stellen op naar de vleugel ook al hebben ze allebei zwak vleugelspel?
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen een trainee raus te gooien en er eentje zoals die van Moon te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Daarom probeer ik het nu ook
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan ik zou denken voor zulke spelers.
dat dacht ik dus ook.. daarom toch maar geboden.. nu nog even zien wie ik eruit ga knikkeren.. of wie ik voorlopig even geen training geef tot iemand popt..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar is weinig mis mee voor dat geld
dat kan idd wel thnx voor de tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk het niet. Heeft die Bekkers misschien wat vleugelspel? Dan kun je die nog naar de vleugel opstellen. Zelfde geldt voor Broca
quote:3. Jean Couty (262033111)
19 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2010
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 13-10-2009 (6/40), 2s 14w 4d)
Total Skill Index (TSI): 29 630
Loon: 6 060 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 04-09-2010 13:04
Deadline: 04-09-2010 13:04 (0m)
Vraagprijs: 4 980 000 ¤
Hoogste bod: 4 980 000 ¤ door a por ellos oeee
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Koper lijkt idd een def-trainer. Nu hopen dat ie in de toekomst nog wat vorige-club-geld op gaat keverenquote:
10M nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker hoor.. heb je weer even wat geld om uit te geven
damm speel het spel toch al bijna 5 jaarquote:16-12-2005
De club kreeg een nieuwe eigenaar: Xummon nam het roer over
Ben vorige week ook de 5 jaar gepasseerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm speel het spel toch al bijna 5 jaar
ik heb mn team al ruim 6 jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm speel het spel toch al bijna 5 jaar
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..quote:23-06-2004 Je hebt een team gekregen.
quote:Begonnen: 07-05-2004
dat is lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoeft helemaal geen trainee terug te halen ziet ie net
2022 fansquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Absoluut nutteloos feitje:
1636 members in mijn fanclub, 1636 is het oprichtingsjaar van de universiteit utrecht![]()
* FrituurVetPet ontkent zich te vervelen.
Ik wist het tenminste uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
2022 fans
Valmaior is een plaats (freguesia ) in de Portugese gemeente Albergaria-a-Velha en telt 2 022 inwoners
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist het tenminste uit mijn hoofd
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb mn team al ruim 6 jaar
[..]
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..
[..]
Ik speel dus iets langer dan 4 jaar nu.quote:23-06-2006 De club kreeg een nieuwe eigenaar: RealBizkit666 nam het roer over en veranderde de naam van de club in TeamKoekje.
Doe nou zelf eens een gok ...quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou et niet wete?
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.
En de keeper heeft geen hongerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijd
Af en toe wel. Alleen heb ik zelf moeite om dat vol te houden op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?
Wat is je team overigens?
Overigens had ik nog niet helemaal door dat je dit forum gebruikt om serieus te discussieren. Gezien je posthistory had ik het vermoeden dat je het meer ziet als een vraagbaak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Zou voor mij ook nog wel een leuke zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja is wel een leuke ter vervanging van mijn eigen trainie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |