ik heb mn team al ruim 6 jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
damm speel het spel toch al bijna 5 jaar
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..quote:23-06-2004 Je hebt een team gekregen.
quote:Begonnen: 07-05-2004
dat is lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoeft helemaal geen trainee terug te halen ziet ie net
2022 fansquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Absoluut nutteloos feitje:
1636 members in mijn fanclub, 1636 is het oprichtingsjaar van de universiteit utrecht![]()
* FrituurVetPet ontkent zich te vervelen.
Ik wist het tenminste uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
2022 fans
Valmaior is een plaats (freguesia ) in de Portugese gemeente Albergaria-a-Velha en telt 2 022 inwoners
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist het tenminste uit mijn hoofd
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb mn team al ruim 6 jaar
[..]
en het hebt mn team toen aangevraagd in mei..
[..]
Ik speel dus iets langer dan 4 jaar nu.quote:23-06-2006 De club kreeg een nieuwe eigenaar: RealBizkit666 nam het roer over en veranderde de naam van de club in TeamKoekje.
Doe nou zelf eens een gok ...quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou et niet wete?
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Momenteel speel ik ook Hattrick, alleen snap ik niet wat de bolletjes en driehoekjes betekenen in deze afbeelding?
[ afbeelding ]
Van de vorige pagina effe genomen.
En de keeper heeft geen hongerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
De spelers met een driehoek hebben dit weekend zin in friet. De rest wil chinees na de wedstrijd
Af en toe wel. Alleen heb ik zelf moeite om dat vol te houden op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
En ik begon net te denken dat in dit topic nog een beetje serieus gediscussieerd werd over Hattrick, dan maar geen serieus antwoord.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de posities van die twee middenvelders. Ze staan niet naast elkaar he? Eentje staat meer naar de verdediging, eentje staat meer naar de aanval. Denk je dat dat wat met de pijltjes te maken kan hebben?
Wat is je team overigens?
Overigens had ik nog niet helemaal door dat je dit forum gebruikt om serieus te discussieren. Gezien je posthistory had ik het vermoeden dat je het meer ziet als een vraagbaak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Zou voor mij ook nog wel een leuke zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja is wel een leuke ter vervanging van mijn eigen trainie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |