De eerste was net afgelopen maandag gedaald op verdedigen en vorige week ook al gestegenquote:Guillaume Gonlag: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Jochum Bosvelt: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Gabriël de Hoon: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Die speler kan maximaal redelijk worden in die skill tijdens de jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Wat betekend (max. redelijk) in deze afbeelding? http://i51.tinypic.com/2vx291i.png
En wat word er bedoelt met poppers?
Thanks!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Die speler kan maximaal redelijk worden in die skill tijdens de jeugdopleiding.
Met poppers worden spelers bedoeld die gestegen zijn in een skill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks!
Ik dacht dat (max. redelijk) betekende dat die speler redelijk zou zijn als ie Max had geheten. Ik zat al te hopen op een (ben. bovennatuurlijk).
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?Het is vrijdag, tijd voor bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Thanks!
Ik dacht dat (max. redelijk) betekende dat die speler redelijk zou zijn als ie Max had geheten. Ik zat al te hopen op een (ben. bovennatuurlijk).
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
[..]
Thanks!
En poppers zijn toch spelers die hun carriere vergooien door teveel aan die kleine flesjes verboden troep?Ik was inderdaad ook al helemaal in de war...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Ze zullen op half veld spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef klootzzz het volgende:
Zie dat me mooie stadion gebruikt gaat worden voor een bekerronde FOK cup, ik heb echter ook een friendly staan voor die dag thuis. Neem aan dat dit geen problemen geeft ?
Zal de vip stoeltjes warm houden en de champagne koud zetten voor de gastenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze zullen op half veld spelen.
Nah, geen problemen
Vriendelijk van je, misschien blijven we na de wedstrijd wel even hangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zal de vip stoeltjes warm houden en de champagne koud zetten voor de gasten
hehe en kost dat nou veel moeite?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Ik pas me aan aan mijn omgeving
Totaal nietquote:
Mn nieuwe verdedigerquote:Kai Steinecke [playerid=185630194]
27 jaar en 37 dagen, volgende verjaardag: 17-11-2010
Geboren in: Germany
matig in vorm, conditie goed
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Langenholzen 04 (sinds 11-11-2009 (10/40), 2s 10w 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 070
Loon: 1 910 ¤/week 30 560 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: buitenaards
Deadline: 03-09-2010 19:18
(0m)
Vraagprijs: 1 100 000 ¤
Hoogste bod: 1 122 000 ¤ door Filleadh Mor
Het bieden is geëindigd!
ik was verrast door de ratings van mijn jeugd.. beetje jammer alleen dat de meeste van mn spelers 17jr zijn of bijna 17jr..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Totaal niet
Net mn jeugd (hoe verrassend) weer verloren. Maar voor GotC weer een mooie opstelling gemaakt
Lastig. Als je andere aanvalsplaatsen erg zwak zijn, dan is het altijd de moeite waard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef MrMoon het volgende:
is het verstandig om vleugelaanval te spelen als je maar 1 sterke vleugel hebt?
hmmz.. dat wordt dus proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lastig. Als je andere aanvalsplaatsen erg zwak zijn, dan is het altijd de moeite waard.
Als de rest toch aardig in de buurt zit, dan moet je het niet doen.
Ik heb ook 2 spelers in de aanbiedingquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geïnteresseerden, er staan 12 spelers van mij te koop, misschien zit er wat tussen voor iemand hier.
Allemaal 17 jaar (en de oudste is 57 dagen).
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geïnteresseerden, er staan 12 spelers van mij te koop, misschien zit er wat tussen voor iemand hier.
het is niet mijn teamquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb je team gevonden maar waar vind ik dan je transfers?
SPOILER: Hein LaurijsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Helaas is hij na zn 2e verkoop niet verder getraind.SPOILER: Sieb YsbrandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zonde van zo een gast. Nu is het geen "super" talent meer....Kopen voor 350k (10-07-2010) en nu op de tl zetten voor 150k
![]()
![]()
Ik zou m bijna zelf kopen en als verdediger gaan trainen.
![]()
Verder nog een oud trainie op de tl.
SPOILER: Fredy BorterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Outpost76 op 04-09-2010 01:37:22 ]![]()
Ze zitten niet allemaal rond de miljoen, de goedkoopste is 70k als ik me niet vergis, je moet even kijken bij de spelers met de rugnummers met 50 of hoger.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Armageddon het volgende:
De tering. Die spelers zitten rond een miljoen. Zo ver ben ik nog niet.![]()
![]()
Pff, als ik het geld had, had ik 10 verdedigers er van gekochtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Beneath the gold, the bitter steel![]()
quote:RKDEO biedt voor Joni Mäntyneva
RKDEO bood 700 000 ¤ voor Joni Mäntyneva en nam daardoor de leiding bij het bieden.![]()
![]()
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Flappekz het volgende:
Heb er ook nog wel eentje te koop, loopt straks af...Jean Couty (262033111)
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Dat is een lekker def traineetje, alleen zijn transfersom telt voor mij op dit moment een cijfertje te veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Flappekz het volgende:
Heb er ook nog wel eentje te koop, loopt straks af...Jean Couty (262033111)![]()
![]()
Weet ik, hij hoeft ook niet weg. Maar er hoeft er maar eentje te bijtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..En dat is bij soortgelijke spelers al vaker gebeurd
Ik ben van pindavlees![]()
Idd ja, je mag niet klagen als ie er voor deze prijs uit gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat er wel erg hoog boven de TV op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |