Tegen mijn familie principesquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:35 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik zou alle Friezen gewoon verkopen of ontslaan!
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je het gewoon gaat spelen kom je overal wel achter
Hattrick is te uitgebreid en ingewikkeld om zo ff aan een leek uit te leggen en een paar 'voordelen' van te noemen. Ook omdat ik verder niet echt vergelijkingsmateriaal heb. Maar telkens vragen om voordelen ofzo begint een beetje irritant te worden (naar mijn idee!)
quote:Trainingsrapport :
Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Dave Christiaens: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Jorge Gastea: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
SPOILER: Dave ChristiaensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Jorge GasteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He ja, vervelend zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
![]()
10 stijgers... Wat moet ik ermee, zo vlak voor mijn vakantie... Nu heb ik maar 1,5 dag om 10!! nieuwe trainees te zoeken...![]()
Ja. Het is nog erger zelfs, ik moet zelfs 11 nieuwe trainees kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He ja, vervelend zeg![]()
Bij mij is er alleen eentje van de plaatselijke klaverjasclub gestegen...
Je had toch een camping met internet uitgezocht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Het is nog erger zelfs, ik moet zelfs 11 nieuwe trainees kopen.
En ik moet gaan bedenken hoe ik de spelers straks te koop ga zetten...
Ja, om vanalles bij te houden. Niet om er een hele dag te gaan zitten om spelers te kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je had toch een camping met internet uitgezocht?
Dan heb je vandaag wat te doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, om vanalles bij te houden. Niet om er een hele dag te gaan zitten om spelers te kopen.
Ik denk dat ik anders problemen krijg met mijn reisgezelschap.
Maar ik heb voor vandaag 20 spelers gehotlist, dus ik hoop dat ik er al een aantal kan kopen. Het is niet erg als ik ze niet allemaal kan vervangen, maar een aantal moet zeker wel gaan gebeuren.
Welke passentraining? Ik heb nu 100% training, 8% conditie en 6 assistenten en op 5 spelers na, zijn ze allemaal al gepopt binnen 3 weken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:11 schreef Drassss het volgende:
Oh trouwens. Een 18 jarige ( 100% training 13% conditie 10 ass trainers ). is in 3 weken popbaar ( passing ).
Sorry, Korte pass training hiero.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke passentraining? Ik heb nu 100% training, 8% conditie en 6 assistenten en op 5 spelers na, zijn ze allemaal al gepopt binnen 3 weken.
Ik gebruik openingen maken als passen training.
quote:Bálint Pest Zag zijn mate van verdedigen toenemen van matig naar redelijk.
Pius Riepl Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
En dan nog te bedenken dat de bovenste vijf mijn 20/21/22 jarige zijn met wereldklasse of bovennatuurlijk PM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |