Whoehoeeeeequote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Mirjam het volgende:
waar onze lush binnen is
het ligt heerlijk te geuren bij Daph_ ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hangt er van af, waar hou je van?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke ik heb hulp nodig!![]()
Ik wilde al een tijdje naar een lushwinkel aangezien deze (volgens mij) in Eindhoven ontbreekt.
Nu was ik laats in Den bosch en ben ik meteen bij de lush naar binnen gestapt (is ook zo ongeveer de eerste winkel die je tegen komt als je van het station naar het centrum loopt)
Maar ik kwam er niet uitIk dacht dat het vergelijkbaar zou zijn met de bodyshop. Dus dat alles in potjes zou zitten en ik alleen maar hoefde te kiezen..
Maar de meeste dingen zien eruit als een enorm zeepblok of een taartje (mn vriend kon zich bijna niet inhouden om een hapje te nemen tot grote hilariteit van de verkoopster)
Uiteindelijk heb ik dus niets gekocht omdat ik niet wist waar ik moest beginnen en wat precies waarvoor was, uiteraard dacht ik meteen aan het lush-topic hier op fok
Dus wat is voor een lush-noob belangrijk om te weten over de producten? Welke producten raden jullie me aan?
(het was nogal druk in de winkel dus ik kon de verkoopster niet om hulp vragen)
Hij is een beetje heftig voor mij, maar ik ben alleen maar eau de toillette en andere eau de ... gewend, geen parfumquote:
kheb alleen een douche, maar ik ben dol op tutten.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er van af, waar hou je van?
zoete geuren, kruidig, fruitig?
heb je een bad, of enkel een douche?
sweety pie douche jelly! het zoetste wat ik ooit heb gerokenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
kheb alleen een douche, maar ik ben dol op tutten.
Ik ben op zoek naar een lekker geurend haar masker, en een lekker douchespulletje.
Ik hou wel van zoete geuren maar niet van fruitige.
Ruikt dat nog zoeter dan Snow Fairyquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sweety pie douche jelly! het zoetste wat ik ooit heb gerokenmaar om een of andere reden wel lekker
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ruikt dat nog zoeter dan Snow Fairy!?!
Oeh die wil ik dan volgende keer wel bestellenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.
beetje cassis achtig, maar dan wel suikerzoetigquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]<---
Ik lig elke avond in bed: "Fuk, weer dat ding vergeten!"
Kom gewoon op een woensdag naar Amsterdam, dan geef ik je dat stomme ding en dan gaan we lekker Lushen en lunchen?
Jep.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hou wel van zoete geuren maar niet van fruitige.
Niet van fruitige maar wel van superfruitigequote:
Oeh goede tip!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef shmoopy het volgende:
Lotje, ik raad je ook aan om op zowel de NL als de UK-site te gaan kijken en rondsnuffelen.
Dan krijg je een helder beeld van wat waar voor is, en op de UK-site staan allemaal filmpjes van hoe je de producten gebruikt, is ook heel handig.
Mocht je eens wat willen kopen, ga dan met een lijstje van wat je lekker lijkt naar de winkel, snuffel overal aan, sommige dingen lijken lekker maar vallen tegen en omgekeerd, lach vriendelijk naar de dames en ga vervolgens direct naar huis om het online in de UK te bestellen.![]()
Doet zo'n beetje iedereen hier omdat het de helft scheelt qua prijs.
Oh, dan zou ik zeker niet op woensdagochtend in de Kalverstraat gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hè kak, kerst komt eraan en ik moet nog een cadeau voor de moeder van m'n vriend hebben.
Ik denk dat ik naar de Lush moet.
Ik kan pas de woensdag voor Kerst, en dan zal het vást niet druk zijn daarquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik zeker niet op woensdagochtend in de Kalverstraat gaan.
Echt niet.
ik heb ze pas nog gemaild daarover, en ze zijn gewoon stront eigenwijsquote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan pas de woensdag voor Kerst, en dan zal het vást niet druk zijn daar. Ik vind het echt heel stom dat de UK site niet op Paypal overstapt, creditcards zijn zó 2005
.
zou da het zijn ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Is Paypal niet veganistisch genoeg ofzo?
Muuuhuuuuhuuuuu deze kleurstof is gemaakt van insecten en insecten hebben ook gevoel en heb je dat schaap soms gevraagd of hij zin had de wol van je trui af te staan? Nou? NOU?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef Mirjam het volgende:
zou da het zijn ja?
stomme lush.co.uk hippies
ik eet vleesquote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Muuuhuuuuhuuuuu deze kleurstof is gemaakt van insecten en insecten hebben ook gevoel en heb je dat schaap soms gevraagd of hij zin had de wol van je trui af te staan? Nou? NOU?
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.
Ik eet ook vlees trouwens, vanavond nog spare ribs opmaar kaas werkt beter om ze mee te irriteren is mijn persoonlijke ervaring
quote:
Nee, eigenlijk niet, ik ben daar altijd wel goed in. Maar ik geef er ook best wel veel aan uit als ik iemand leuk vind. En mensen die ik niet leuk vind daar geef ik dan weer vrijwel niks aan uitquote:Op donderdag 10 december 2009 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Even iets heel anders.
Vinden jullie het ook zo moeilijk om cadeaus te bedenken? Ik heb veul te hoge eisen en veul te weinig geld voor m'n eisen mên. En om nou iedereen Lush cadeau te doen.
Tsja overdrijven is gewoon een kunst. Ik mag dan wel bewust geen vlees eten, maar kaasquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.
Ik eet ook vlees trouwens, vanavond nog spare ribs opmaar kaas werkt beter om ze mee te irriteren is mijn persoonlijke ervaring
Vervelend dat je teleurgesteld bent maar je kunt Lush dit keer niet de schuld geven. Rockstar en YYY ruiken nu eenmaal zo. Daarom zijn topics als deze zo fijn, kun je vooraf gebruikservaringen vragen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef -Mellow- het volgende:
Zo, mijn pakketje is binnengekomen maar ik ben echt toaal teleurgesteld.
Ik had rockstar en yummy yummy voor een collega maar ik vind het zo intens goor dat ik het niet als cadeautje durf te gevenWie wil erverdomme nou naar kauwgum ruiken
Miranda
Iemand die ik blij kan maken met die roze troep?
Blijkbaar best wel veel mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef -Mellow- het volgende:
Wie wil erverdomme nou naar kauwgum ruiken
Ik kom ook regelmatig in de winkel, dus alles wat ik nog niet ken qua geur ruik ik dan aan. Maar ik bestel ook veel (retro's enzo) op grond van de beschrijvingen op de Lush fora.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef _Arual_ het volgende:
Veel van jullie bestellen online toch? Maar hoe doe je dat dan, snuffeltechnisch gezien? Gewoon op de gok?
De dichtstbijzijnde winkel is 60 km verderop...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig in de winkel, dus alles wat ik nog niet ken qua geur ruik ik dan aan. Maar ik bestel ook veel (retro's enzo) op grond van de beschrijvingen op de Lush fora.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
hoezee!
ik heb me 2 grote flessen snowfairy, een fles karma perfume en een helping hands
thanks to Daph_
Ik geef Lush helemaal nergens de schuld van. Het is achteraf gewoon niet zo slim van me om online producten te kopen die ik niet ken. Maar het is zo verleidelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend dat je teleurgesteld bent maar je kunt Lush dit keer niet de schuld geven. Rockstar en YYY ruiken nu eenmaal zo. Daarom zijn topics als deze zo fijn, kun je vooraf gebruikservaringen vragen.
Ik houd ook niet zo van die roze spullen, dus mij maak je er niet blij mee.
In veel dingen zit ook gewoon parfum hoor, naast de natuurlijke ingredienten. Maar ja, ik heb met die spullen ook altijd zoiets van, jij hoort hier niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef -Mellow- het volgende:
Het verbaasde me ook zo dat Miranda en Rockstar zo chemisch ruiken, met al die natuurlijke ingredienten
nee, godiva ruikt naar flying foxquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:15 schreef -Mellow- het volgende:
En wat ziet mijn oog in het krantje......Flying Fox, douchegel die naar godiva ruikt![]()
ruikt het echt precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, godiva ruikt naar flying fox![]()
wel lekker hoor, ik ben gek op jasmijn
bwhahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim
Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Ohja, nog even over de samples die ik heb gekregen:
-snow shower jellyoh my, wat een lekker spul. Die geur is echt heerlijk. Vind het wel wat gedoe, dat gewiebel en geflubber met dat spul. Niet echt praktisch. Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim
-charity potwat een stinkspul. ruikt naar bedorven chocola ofzo...
-ghost: bah
- grease lightning ruikt wel lekker, weet alleen niet of het ook werkt want heb momenteel geen puisten om het te proberen
rest komt nog
Mijn huid kon nogal vlekkerig zijn met ook af en toe een puistje hier of daar, naar gelang de tijd van de maand. Sinds ik Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy in combinatie met Dream Cream gebruik vind ik m'n huid echt stukken rustiger. De FF gebruik ik 's avonds, de AOBS 's morgens. Van de eerste voelt je huid wel wat droog aan, maar een lik, wat vettere, DC er achteraan en het droge gevoel is weg. Dream Cream is sowieso fantastisch spul voor allerhande andere geirriteerde huidprobleempjes ook, nooit meer zonder Dream Cream wat mij betreft! Verder heeft Lush nog Grease Lightning als redmiddel bij een opkomende puist. Werkt ook goed is de mening hier in huis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn huid goed reageert op lushzeep. Heeft Lush ook iets voor de gezichtshuid? Ik heb al sinds mijn tiende last van acne. Ben nu (bijna) 28, en bij mijn mondhoeken/op mijn kin zitten nog steeds een soort meeëters zonder kopje. Af en toe zit er nog een echte puist. Alles al geprobeerd, niks helpt.
Ah, dáár zijn die dingen dus voorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!![]()
Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
A french kiss is erg lavendel. Ik houd er niet zo van.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje aan de mensen die een bad hebben: wat zijn lekker geurige, niet al te zoete maar meer kruidige badproducten? Zonder glitter, zonder vies bad ed. Lush pud zal wel modderwater geven, lijkt me. Ik zoek zowel BBS's als bruisballen, op zich. Voor cadeau.
Is amondopondo wat? Verder wrdt het in ieder geval Butterball denk ik, en dreamtime?. Bij de omschrijving van a frensh kiss kan ik me niets voorstellen, iemand die al geprobeerd?
Ik vind die wel lekker ja, ik PM je even wat ik te ruil heb, heb een hele waslijst op het moment.quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens: heeft hier iemand interesse in Mange Too massagebar? Ik vind de geur niets, en heb 'm alleen een beetje op m'n handrug gewreven.
Kom gezellig hier in bad liggen meid!quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zó jaloers op iedereen hier die een bad heeft, dat ik uit protest gewoon BBS-en en ballistics ga kopen!
Ik frot er wel een stukje van in een puff, of ik doe het in een voetenbadje.!
Ja want daar heb ik zo'n gebrek aanquote:
Het was een kleine GO met wat vriendinnen. Dus die snappen het ook wel. Maar het is gewoon stom en lomp weer.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef Dipkip het volgende:
Jemig Cat wat kut. En helemaal omdat het een group order iswas het voor veel mensen? En wat had je zelf besteld?
n ik droomde gisteren dat ik 250 euro in mijn hand had en in de lush stondquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik droomde vannacht over een Lushbestelling.
Het handigst is de opening helemaal dicht te draaien of dat maar 1 gaatje onbedekt is, en dan wat op je hand te schudden en dat onder je oksel te deppen. Voor je kleren aandoet en het liefst op je handdoek van het douchen die je daarna in de was doetquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef anjunabeach het volgende:
Coconut deadorant powder
Zelfde verhaal, ook niet erg handig in gebruik (beetje alsof je een pak poedersuiker neerploft op tafel, het stuift overal naartoe) en wéér die kokos met iets vreemds ...![]()
ik had er een stukje afgesneden idd. maar ik ben nog niet heel enthousiast... vond m een beetje erg grof en "scherp" voor n scrub... ben nogal rood nuquote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef saskiia het volgende:
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Handy Gurugu ruikt net zoals Squeaky Green. Beetje... dennenbosachtig. Maar ik vind hem niet super verzorgend, gebruik dan zelf liever de Dream Cream.
Ik zag m nog wel in Den Haagquote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens)
Ik zeg beetje hequote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.
Ik vind m trouwens superverzorgend
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef saskiia het volgende:
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
Dat klinkt goedquote:
Hihi ja zeker. Dat is in Maastricht en ga vaak toch ff nog naar de Lush kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef saskiia het volgende:
wat een leuke baasDat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
quote:
Ik heb gespaard: Gorgeous (ben ik echt met de laatste druppels bezig en tikt flink aan voor een bag) en The Strokes. En The Big Tease is ook zowat op.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit al te bedenken wat ik allemaal 'moet' kopen om aan een goed bedrag te komen als het weer geef zoveel uit krijg zoveel wordt (wat ik denk).
Maar mijn lijst is zeer kort
Ik kreeg een klein potje mee als proefmonster. Het rook naar een of ander medisch cremepje dat de dokter je zomaar voor kan schrijven voor een eng soort uitslag.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
Mijn 3 potjes (jawel) ruiken echt nergens naar. Wat voor geur is het dan?
Da's dan wel mooi een tvp waardquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
Alles om het volk hier naartoe te lokken.quote:
Het gepeupelquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles om het volk hier naartoe te lokken.
Ik weet niet hoe ver je de SC inmiddels gelezen hebt, maar bezorgkosten hoef ik waarschijnlijk niet te betalen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gepeupel
Maar wat je in de SC schreef... zit ook wel wat in. Maar ga je dan online bestellen in de UK of los je dat anders op?
En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bijquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef -Mellow- het volgende:
Soak And Float
Sex Bomb
Blue Skies and Fluffy White Clouds
Buffy
Flying Fox Shower Gel
Avobath
New Shampoo Bar
Big
13 Soap (Unlucky for Dirt)
Wiccy Magic Muscles
American Cream
Figs And Leaves
Dream Cream
Snow Showers
£72.96
Ik durf nog niet op bevestigen te drukken
ja ik bedenk het me nu ook, maar te laatquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bij
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. Vandaarquote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Trusten het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er hier ook een Lush topic bestond!
@ Daph_ het spul dat naar TaaiTaai ruikt heet volgens mij gewoon TaaiTaai maar weet niet of ze die nog verkopen. En Vanilla Dee-lite vind ik inderdaad overwegend naar vanille ruiker, erg lekker en zwoel geurtje en blijft lang hangen maar je moet wel van zoete geurtjes houden. En ehm wat zoete zeep betreft: Honey I washed the kids misschien?
Ik baal echt dat ik morgen moet werken anders was ik gaan kijken of er nog een From... with love cadeau te scoren was. Iemand die voor mij wil kijken heel toevallig?![]()
Misschien bedoe lje dan Orange and Spice en all things nice? En HIWTK is idd een blok zeep...quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. VandaarHoney I washed the kids, is dat een blok zeep? Ja toch? *n00bie*
Die zakken zullen er dan nog wel zijn, maar de grote kados zijn na een dag (of 2) echt wel weg denk ik. Als ze er al op voorraad hebben op dit moment.quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef Bamba het volgende:
Ooh dan ga ik toch maar gewoon naar de winkel! Dan kan ik eerst ruiken ook. Gaan die acties snel altijd? Of is er genoeg voor mij over anderhalve week?
Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komen
Tussen de 4 werkdagen en anderhalve maand.quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef GoodGovernance het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je de bestelling ontvangt uit UK (gemiddeld)?
UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik lees op het forum al die afspraakjes mee, en het is nogal ontmoedigend.
Áls ik in m'n pauze zou gaan, dan staan daar al doorgewinterde Lushies die een eventuele Legends voor mijn neus wegkapen natuurlijk, en de Legends is het enige dat voor mij de moeite van alle moeite zou zijn, zeg maar.
Even cc-saldo checken en voor de UK-mo gaan.
Ja, zoiets las ik.quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.
Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik.
Hoe flink is flink, weet je percentages, Cat?
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik.
Hoe flink is flink, weet je percentages, Cat?
Crap die heb ik net van de week weggegooid!quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.
In de nieuwste Lush Times staan de nieuwe prijzen, maar ik heb geen recente UK kopie.
Als ik morgen thuis ben dan ga ik bekijken wat ik het komende half jaar nog nodig heb van niet-bederfelijk spul en dan ga ik een UK order plaatsen.
De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Crap die heb ik net van de week weggegooid!
Had 'm nog niet zo langquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen.De nieuwe is deze week uitgekomen.
Ja ik vind het ook viezig ruikenquote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Judeljuud het volgende:
Mag ik heel even mededelen dat Dream Cream ge-wel-dig is?!Mijn zusje heeft me een pot cadeau gedaan en het brengt m'n huid echt tot rust. Heel fijn! Ben er zoooo blij mee!
![]()
Al meurt het wel...
Wil je hier komen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef -Peach het volgende:
Ik neem aan dat ik, als ik volgende week woensdag naar de Lush ga, vast geen grabbag meer kan halen? En je moet dus eerst voor 30 euro uitgeven en dan krijg je er gratis een bij? Vond het concept van vorig jaar dan toch iets beter denk ik
quote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je hier komen?
Ik ga morgen weer , ik wil wel voor je halen
Je moet voor 30 euro produkten kopen en dan krijg je of een grabbag of kun je een kado uitzoeken, als die er nog zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Maar moet je dan dus eerst wel 30 euro gewone producten halen ofzo? Of doen ze hetzelfde als vorig jaar maar dan voor 30 euro? (heb het niet zo gevolgd...)
Ok, als je t me morgen voor 12 uur laat weten wil ik wel voor je meenemenquote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef -Peach het volgende:
Ah op die manier. Ik ga er even over nadenken! (las op de .nl site dat er al geen grabbags meer waren)
Huh? Door het personeel? Erg raar, vind ik.... en, was het nog wat?quote:Op maandag 28 december 2009 09:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Dream Cream niet zo verschrikkelijk ruiken eignelijk. Beetje neutraal, kamille achtig luchtje. En hij is inderdaad heerlijk verzorgend.
Dadelijk naar Den Bosch!Al hoorde ik dat de grote hatboxes daar al uitverkocht zijn of door het personeel gereserveerd.
Ja he?quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef shmoopy het volgende:
Dat is karma, Catje, en dan bedoel ik niet die van Lush.
Ik denk dat je wel een paar dagen kunt wachten hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Liefjens, jullie moeten me even geruststellen, hoor.
Ik had wat grote aankopen gedaan met de cc en moest hem dus even aanvullen.
Is vrijdag gebeurd, en het schijnt zo'n 5 (!) werkdagen te duren voordat het weer op de cc-rekening staat.
Ik keek net even, is nog niet aangevuld en ik kom gewoon 7 euro tekort om nu toch de UK-bestelling te kunnen doen.
En ik word helemaal zenuwachtig dat de actie zopeteen op is!!!
*paniekerig doet*
quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
En net voor 100 pond in de UK besteld.Niet alleen voor mij trouwens.
![]()
Wel raar: dan zou ik 2 maal een 20 pond gift moeten krijgen. Maar opeens werd er eentje weggehaald. Dus ik heb er maar een vraagje aan verbonden, ben benieuwd wat ik krijg en vooral... óf ik het krijg!
Kreeg jij wel 2x20 pond goodies?quote:Op maandag 28 december 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had dus al een bestelling in de UK van 101 pond, voor mij alleen
![]()
Ik was blij dat ik wel nog iets voor 30 euro wist te bedenken vanmiddag
Als het goed is wel, ik heb geen cc , vriendin heeft t besteldquote:
Is het gebruikelijk dat het kerstspulletjes zijn die je krijgt, of gewoon andere dingen?quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ik heb geen cc , vriendin heeft t besteld
Vorig jaar waren het de kleine kerst kadootjes. Voor 10 pond bv 2 baddingen en een kortingsvoucher.quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk dat het kerstspulletjes zijn die je krijgt, of gewoon andere dingen?
Ik ben erg benieuwd!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik keek niet goed!Ik heb de bon nu gekregen en daar staan 2 maal 20 ponds gifts op. Wat een zeur ben ik toch.
En voor 20 pond krijg je dan twee van die kleine kadootjes ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het de kleine kerst kadootjes. Voor 10 pond bv 2 baddingen en een kortingsvoucher.![]()
Je kunt op de site spieken wat dit jaar de kleine kadoos zijn.
Waardanwaardanwaardan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt op de site spieken wat dit jaar de kleine kadoos zijn.
Nee, dan krijg je een groter kado.quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor 20 pond krijg je dan twee van die kleine kadootjes ofzo?
Nou ik wacht het wel af!
De kleine kadoboxjes!quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waardanwaardanwaardan?
*heel raar gaat zitten wiebelen nu*
Of bedoel je dat ze de kado-boxjes geven ipv allemaal losse spulletjes?
*kijkt rond*quote:
Jij bent heel hard aan je karma aan het werken, hé?quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt rond*
Is er al iemand flauw gevallen?
Nee?
Nou dan. Niks aant handje.
Cathastrophe!quote:Op maandag 28 december 2009 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Okee, nog één laatste vraag: welke van de fresh facemasks vinden jullie het fijnst? Ik twijfel tussen cupcake, the sacred thruth en catastrophe cosmetic..
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Maar de kerstkado's zijn van de site verdwenen op eentje na, dus dan kan ik niets checken.
Kijk op Lush NL: produkt reviewsquote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Ja voorkeur.. Dat is waarom ik die drie heb 'uitgekozen'
Ik zit nu op het forum van lush uk te kijken, maar word er niet echt wijs uit
Mijn dank is grootquote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk op Lush NL: produkt reviews
Het UK forum is niet te snappen.
Blijf lekker liggen, ik ga wel even googlen, hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik mezelf van de bank kan hijsen kan ik de LT erbij pakken en een korte samenvatting geven. Maar ik lig zo lekker.....
Als je niks vindt moet je het zeggen hoor. Ik kom vast wel eens van de bank af.quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Blijf lekker liggen, ik ga wel even googlen, hoor.
Noesquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef shmoopy het volgende:
Daph, ze sturen geen verse maskers buiten de UK.
ooooh, je gaat in de UK bestellen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga voor Catastrophe![]()
Heb nu GBP 54.95 in mijn mandje
Iddquote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ooooh, je gaat in de UK bestellen.Geen verse maskers helaas. Je kunt het wel proberen, soms glipt er eentje door maar met de feestdagen doen ze er langer over. Da's niet goed voor het masker. En als ze het uit de order wippen zit je net onder de 50 pond dus een kleiner kado.
quote:Good afternoon!
Unfortunately, we cannot send fresh facemasks outside of UK and Ireland, and have therefore refunded you any facemasks you have ordered.
I apologise in advance for any inconvenience or disappointment this may have caused.
Tom
Lush Online
Herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, nu heb ik voor 68 pond in mijn mandje en nu denk ik dus weer 'als ik er nog voor 12 pond bij mik heb ik weer een extra 10 pond spullen gratis'It's killing meeeeeeeeee!
Deja vu.quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, nu heb ik voor 68 pond in mijn mandje en nu denk ik dus weer 'als ik er nog voor 12 pond bij mik heb ik weer een extra 10 pond spullen gratis'It's killing meeeeeeeeee!
Heeft iemand de Sweetie Pie showerjelly al eens gehad? Die donkerpaarse?
Oh en de Hot Toddies zijn ausverkauft![]()
Never.quote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
1Vanilla Dee-lite
1Smitten
1Dream Cream
1The Joy of Jelly
1Yummy Yummy Yummy
1Flying Fox Shower Gel
1Heavanilli Massage Bar
1Strawberry Feels Forever
1Free Massage Bar Tin
1Dreamwash
1Angels On Bare Skin
1Snow Fairy
1Free £20 New Year Offer![]()
1Free £10 New Year Offer![]()
Sue me.
Nee, eigenlijk niet. Echt niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij als door de Lush geverfde addict nog wel eens als je je lijstje dan nakijkt dat je dan denkt 'Euhw, wat was dat en dat nou ook alweer'?
Ik heb het nu met de helft van mijn lijst.
Minstens
We kunnen elkaar hier (of in the other placequote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe lang de orders er over doen deze keer en of de Nederlandse eerder zal arriveren dan de UK order
nja indeed..quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh, ben je er zelf wel of niet blij mee?
Ik hoop dat ik geen haargel of solid perfumes krijg
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol meequote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Smeej het volgende:
maar er zijn vast mensjes die een soliddingeswillen
Echt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol mee![]()
In Haarlem stonden er nog 50 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zouden er volgende week nog een paar grabbags zijn in de winkel? Ik heb deze week echt geen tijd om te gaan.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Smeej het volgende:
ooooh
ik heb 2 grabbags gekregen vandaag bij lush.. maar of ik blij ben met de inhoud?
2x solid parfum
- vanille en nog 1
haarmasker
- Jasmin and Henna Fluff-Eaze
haargel
-goth juice
toner
- eau roma
en 2 BBS
- nicolala
- ruby red slippers
Ff bellen gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
Zouden ze nog wat hebben in Amsterdam?Ik wil eigenlijk zo wel heen maar toch ook niet het risico lopen dat er geen grabbags of cadeaus meer zijn
Je vergeet hier nog iets bij te vermeldenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net nog wezen halen voor 4 mensen, 4 keer de Very Berry erbij als kado
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet hier nog iets bij te vermelden
Wat was je eigen kado? Je had er toch nog wat extra voor jezelf bij gehaald?
EDIT: ik zie het net in het andere topic
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar was ik nog even mee bezig, ik had namelijk zelf de Happy, maar die heb ik inmiddels geruild met Ing dr Very Berry omdat zij geen bad heeft
![]()
Check de SC voor foto's
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaar
Maar tof zeg! En fijn dat je je parfum nog gekregen hebt! En lief dat je met Ing hebt geruild
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.
Dus 4 keer hetzelfde leek me een hele goede oplossing omdat je echt niet kan zien wat dr in die zakken zit.
En omdat ze allemaal sowieso ruim boven die 30 euro zaten.
Maar die Happy vond ik voor Ing achteraf dan weer leuker, omdat zij geen bad heeft en wel al een comforter en Yummy yummy gekocht had.
Alleen hoop ik dan weer dat Goodbye en ML dat niet vervelend vinden
Nee , het was zoooo druk in de winkel en dr stond een heel zielig doodnerveus nieuw meisje achter de kassa, dus die zepen deel ik vanavond thuis wel even netjes zelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?Goodbye heeft een bad en MLetje krijgt ook heel snel een bad!
En ik had voor Ing een aantal dingen uitgezocht (Yummy enzo) die idd ook al in dat kado zaten dus super zo toch? Ik denk niet dat iemand hier niet blij mee is hoor, echt niet! Had je de zepen nog gedeeld van GB en Ing?
Ja best nog wat hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Goeie zaken gedaan hoor oh-oh!
Wat waren er nog veel kadoos in Maastricht.Den Bosch was al leeg geplunderd nadat wij langs waren geweest.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef shmoopy het volgende:
1 Caca Noir
1 Aromaco
1 Dream Cream
1 Fair Trade Foot Lotion
1 Smitten
1 Fresh Farmacy
1 Business Time Massage Bar
1 Sore Labours
1 Free Massage Bar Tin
1 Ultralight
1 Free £20 New Year Offer
1 Soak And Float
1 Trichomania
1 Free Shampoo Bar Tin
1 Pied De Pepper
1 Lip Service
1 Christmas Eve
1 Snow Fairy
1 Free £10 New Year Offer
Jij was toch van de Aromaco?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof echt dat wij onwijs mazzel hadden met die kadoos, maar ik ben nu wel benieuwd wat dr in de grabbags zit hier...
Ja Kalverstraat ga ik de volgende keer niet meer heen denk ik, ik loop wel gewoon gelijk door naar Leidsestraat. Zijn daar wat serieuzer, er is meer ruimte en het is er godzijdank geen kippenhok. Vind het wel jammer dat ik niet zelf een kado kon uitzoeken maar dat ik een grabbag kreeg. Hiervan ga ik waarschijnlijk nooit wat gebruiken, misschien de zeep maar de ballistics dus al niet.. Zondequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Daph, ik ben blij dat ik niet gegaan ben (ga altijd naar de Kalver) als ik de ervaringen zo lees.
Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij was toch van de Aromaco?
Ik heb 'm blind gekocht vanwege de 'leuk' en omdat ie naar patchouli zou ruiken, klopt da?
En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.
Ik gebruik m samen met de cocospoeder deo
Dan zit je echt helemaal goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.
Ik heb altijd ook een stukje op mn werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef shmoopy het volgende:
Ah, goeie tip.
Doe ik ook een stukje in mijn tas.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:
En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
Welkom bij de BBS club.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen.*stampvoet*
Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
(of ik stuur 'm wel naar iemand op)
Willemstad? WILLEMSTAD!?!?!?quote:Date Time Location Tracking Event
29-12-2009 10:54 Delivery Agent - WILLEMSTAD / CURACAO Arrived in destination country
22-12-2009 10:00 International Hub Despatched from hub
21-12-2009 23:50 International Hub Left origin country
21-12-2009 23:17 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
21-12-2009 16:33 Bournemouth Depot On route to hub
21-12-2009 16:01 Bournemouth Depot Collected from customer
*stampvoet mee*quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen.*stampvoet*
Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
(of ik stuur 'm wel naar iemand op)
Hier ook, mijn fles gaat best hardquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy is heerlijk, dat gaat er hier snel doorheen
lekker hequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier ook, mijn fles gaat best hardEn ik vond het nog wel zo'n megafles.. Heb een nieuwe besteld bij mijn UK order
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Cat, ik weet niet wat je geflikt hebt, maar dit is baaad karma, hoor. ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |