abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:09:05 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76184323
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Goeie zaken gedaan hoor oh-oh!

Wat waren er nog veel kadoos in Maastricht. Den Bosch was al leeg geplunderd nadat wij langs waren geweest.
Ja best nog wat hoor!
Ik denk wel dat ze vandaag opgegaan zijn de kadoos.
Zakken waren er echt nog plenty.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76189612
Nou Kalverstraat was een kippenhok en gekkenhuis, vreselijk! Kon je kont niet keren, rij voor de kassa tot op de trap ("Mag ik er even langs?" en dan gewoon blijven staan) en de dingetjes die ik wilde hebben waren uitverkocht. Op naar Leidsestraat. Daar ook de maskers uitverkocht, blijkbaar was er niet geleverd vandaag terwijl dat wel had gemoeten. Zucht. Wel veel rondgesnuffeld en ben blij met alles wat ik besteld heb in UK want het rook allemaal lekker!

Ik ging eigenlijk ook voor Taai Taai, maar toen ik die fles open deed werd ik niet echt blij.. Misschien was het een slechte fles maar ik vond de geur echt vreselijk Werd er helemaal naar van. Heb wel meegenomen:
- Tea Tree Water
- Happy Hippy
- The olive branch

Vond die laatste eigenlijk een beetje duur maar het rook zo lekker En ik bekijk net wat er in mijn tas onder de Lush Times zat (ze deden niet aan kado's, je kreeg standaard een grabbag) en zie hierin een shampoo bar zitten en twee pakjes: to be jolly en tis the season. Zal zo eens kijken, hoop op leuke dingetjes! Niet te veel badspul hoop ik want ik heb wel een bad maar dat moet al tijden gemaakt worden (volgens mijn ouders heeft dat geen prioriteit )

Edit: zie nu op de labeltjes wat erin zit. Bummer Valt mij tegen, om eerlijk te zijn.
pi_76190244
1 Caca Noir
1 Aromaco
1 Dream Cream
1 Fair Trade Foot Lotion
1 Smitten
1 Fresh Farmacy
1 Business Time Massage Bar
1 Sore Labours
1 Free Massage Bar Tin
1 Ultralight
1 Free £20 New Year Offer
1 Soak And Float
1 Trichomania
1 Free Shampoo Bar Tin
1 Pied De Pepper
1 Lip Service
1 Christmas Eve
1 Snow Fairy
1 Free £10 New Year Offer

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_76190271
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef shmoopy het volgende:
1 Caca Noir
1 Aromaco
1 Dream Cream
1 Fair Trade Foot Lotion
1 Smitten
1 Fresh Farmacy
1 Business Time Massage Bar
1 Sore Labours
1 Free Massage Bar Tin
1 Ultralight
1 Soak And Float
1 Trichomania
1 Free Shampoo Bar Tin
1 Pied De Pepper
1 Lip Service
1 Christmas Eve
1 Snow Fairy
1 Free £10 New Year Offer

Nothing to be ashamed of!
pi_76190292
Daph, ik ben blij dat ik niet gegaan ben (ga altijd naar de Kalver) als ik de ervaringen zo lees.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:00:02 #281
176471 oh-oh
pi_76190495
Ik geloof echt dat wij onwijs mazzel hadden met die kadoos, maar ik ben nu wel benieuwd wat dr in de grabbags zit hier...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76190690
Shmoopy!

De kado-ervaringen zijn per winkel heel verschillend. Haarlem schijnt niet leuk te zijn qua communicatie, kadoos en personeel, Amsterdam is snel uitverkocht Den Bosch snel uitverkocht maar wel leuk personeel en Maastricht heeft wat van beiden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76191059
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof echt dat wij onwijs mazzel hadden met die kadoos, maar ik ben nu wel benieuwd wat dr in de grabbags zit hier...
Jij was toch van de Aromaco?
Ik heb 'm blind gekocht vanwege de 'leuk' en omdat ie naar patchouli zou ruiken, klopt da?

En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
pi_76191062
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Daph, ik ben blij dat ik niet gegaan ben (ga altijd naar de Kalver) als ik de ervaringen zo lees.
Ja Kalverstraat ga ik de volgende keer niet meer heen denk ik, ik loop wel gewoon gelijk door naar Leidsestraat. Zijn daar wat serieuzer, er is meer ruimte en het is er godzijdank geen kippenhok. Vind het wel jammer dat ik niet zelf een kado kon uitzoeken maar dat ik een grabbag kreeg. Hiervan ga ik waarschijnlijk nooit wat gebruiken, misschien de zeep maar de ballistics dus al niet.. Zonde .
pi_76191251
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen. *stampvoet*

Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
(of ik stuur 'm wel naar iemand op)
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:18:34 #286
176471 oh-oh
pi_76191291
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Jij was toch van de Aromaco?
Ik heb 'm blind gekocht vanwege de 'leuk' en omdat ie naar patchouli zou ruiken, klopt da?

En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.
Ik gebruik m samen met de cocospoeder deo
( Groucho Marx )
pi_76191577
Ik was maandag in den haag. Was er iets voor 12 uur, en er stonden er al een paar. Zelfs een man die voor zijn vriendin ging inslaan, zo lief En bij ons was het zo, wie er het eerste was mocht ook het 1e naar binnen. Er waren heeeeeeeeeeel veel grabbags, en ook wat kadoo's. Ik heb het bescheiden gehouden, en ben gegaan voor 30 euro en kon dus iets kiezen. Dat werd een stardust, en ben er erg blij mee Heb een bad, dus kan alles goed gebruiken. Wat ik zelf heel heel vreemd vondt, was dat ik achter de kassa kadoo's zag staan die voor het personeel waren gereserveerd. Hadden dus duidelijk 1e keus gehad, en ik weet heus wel dat het zo in alle bedrijven zo gaat. Maar zet het dan niet zo opzichtig achter de kassa neer, want er zaten best nog wel wat leuke kadoo's bij.

Klein minpuntje, bijna alles in de stardus wat breekbaar was, was ook daadwerkelijk gebroken. Je zou er maar 44,50 voor betaald hebben.
pi_76191772
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.
Ik gebruik m samen met de cocospoeder deo
Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:35:09 #289
176471 oh-oh
pi_76192003
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.
Dan zit je echt helemaal goed
Ik zou m wel in 3 stukken of zo doen en de stukken die je niet gebruikt heel goed verpakken want hij droogt helaas snel uit en je doet dr eeuwen mee...
( Groucho Marx )
pi_76192163
Ah, goeie tip.
Doe ik ook een stukje in mijn tas.
pi_76192179
Ik heb Daddy-O gekregen van sinterklaas en mijn haar ziet er echt een stuk beter uit, mooi gezond! En ook Taai Taai & Snowcake zaten in mijn tasje! Ik vind het allemaal heerlijk.
Door mijn enthousiasme ben ik nu al een tijdje op de websites aan het kijken naar verschillende producten:
American Cream conditioner: Lijkt me erg lekker maar zou dit ook werken wanneer je snel vet haar hebt?
Sympathy for the skin: Ruikt hij lekker en werkt hij goed voor een droge huid of kun je dan beter Dream cream gebruiken?

Ik hou niet van erg zoete geurtjes zoals Snow fairy! Wel van frisse, vanille of kruidige geurtjes
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:40:54 #292
176471 oh-oh
pi_76192245
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef shmoopy het volgende:
Ah, goeie tip.
Doe ik ook een stukje in mijn tas.
Ik heb altijd ook een stukje op mn werk
( Groucho Marx )
pi_76192508
Heb weer besteld in de UK!

- Dream Cream 2x
- Skin Drink
- Aromaco
- Veganese
- Big L2000
- Sugar Scrub
- Strawberry Feels Forever
- Tramp

And now we wait
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_76192963
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:

Maar wel een extra Free Gift!
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen. *stampvoet*

Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
Welkom bij de BBS club.

Snowfairy is best lekker. Voor een keer. Met een 100 grams flesje doe ik iig een jaar.
Het is ook vrij briljante shampoo trouwens. Maja, ik heb nu een halve liter Washday Greens besteld.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76193113

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. De status van mijn pakje is veranderd en nu snap ik wel waarom hij een week onderweg was:
quote:
Date Time Location Tracking Event
29-12-2009 10:54 Delivery Agent - WILLEMSTAD / CURACAO Arrived in destination country
22-12-2009 10:00 International Hub Despatched from hub
21-12-2009 23:50 International Hub Left origin country
21-12-2009 23:17 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
21-12-2009 16:33 Bournemouth Depot On route to hub
21-12-2009 16:01 Bournemouth Depot Collected from customer
Willemstad? WILLEMSTAD!?!?!?

*gaat mail naar Lush opstellen*
pi_76193219
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76193246
snowfairy is heerlijk, dat gaat er hier snel doorheen
pi_76193369
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:

*stampvoet mee*

Mocht je 'm kwijt willen, dan wil ik 'm wel hebben hoor
pi_76193440
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy is heerlijk, dat gaat er hier snel doorheen
Hier ook, mijn fles gaat best hard En ik vond het nog wel zo'n megafles.. Heb een nieuwe besteld bij mijn UK order
pi_76193653
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hier ook, mijn fles gaat best hard En ik vond het nog wel zo'n megafles.. Heb een nieuwe besteld bij mijn UK order
lekker he
net zoals karma

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')