Nee, eigenlijk niet. Echt niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij als door de Lush geverfde addict nog wel eens als je je lijstje dan nakijkt dat je dan denkt 'Euhw, wat was dat en dat nou ook alweer'?
Ik heb het nu met de helft van mijn lijst.
Minstens
We kunnen elkaar hier (of in the other placequote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe lang de orders er over doen deze keer en of de Nederlandse eerder zal arriveren dan de UK order
nja indeed..quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh, ben je er zelf wel of niet blij mee?
Ik hoop dat ik geen haargel of solid perfumes krijg
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol meequote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Smeej het volgende:
maar er zijn vast mensjes die een soliddingeswillen
Echt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol mee![]()
In Haarlem stonden er nog 50 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zouden er volgende week nog een paar grabbags zijn in de winkel? Ik heb deze week echt geen tijd om te gaan.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Smeej het volgende:
ooooh
ik heb 2 grabbags gekregen vandaag bij lush.. maar of ik blij ben met de inhoud?
2x solid parfum
- vanille en nog 1
haarmasker
- Jasmin and Henna Fluff-Eaze
haargel
-goth juice
toner
- eau roma
en 2 BBS
- nicolala
- ruby red slippers
Ff bellen gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
Zouden ze nog wat hebben in Amsterdam?Ik wil eigenlijk zo wel heen maar toch ook niet het risico lopen dat er geen grabbags of cadeaus meer zijn
Je vergeet hier nog iets bij te vermeldenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net nog wezen halen voor 4 mensen, 4 keer de Very Berry erbij als kado
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet hier nog iets bij te vermelden
Wat was je eigen kado? Je had er toch nog wat extra voor jezelf bij gehaald?
EDIT: ik zie het net in het andere topic
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar was ik nog even mee bezig, ik had namelijk zelf de Happy, maar die heb ik inmiddels geruild met Ing dr Very Berry omdat zij geen bad heeft
![]()
Check de SC voor foto's
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaar
Maar tof zeg! En fijn dat je je parfum nog gekregen hebt! En lief dat je met Ing hebt geruild
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.
Dus 4 keer hetzelfde leek me een hele goede oplossing omdat je echt niet kan zien wat dr in die zakken zit.
En omdat ze allemaal sowieso ruim boven die 30 euro zaten.
Maar die Happy vond ik voor Ing achteraf dan weer leuker, omdat zij geen bad heeft en wel al een comforter en Yummy yummy gekocht had.
Alleen hoop ik dan weer dat Goodbye en ML dat niet vervelend vinden
Nee , het was zoooo druk in de winkel en dr stond een heel zielig doodnerveus nieuw meisje achter de kassa, dus die zepen deel ik vanavond thuis wel even netjes zelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?Goodbye heeft een bad en MLetje krijgt ook heel snel een bad!
En ik had voor Ing een aantal dingen uitgezocht (Yummy enzo) die idd ook al in dat kado zaten dus super zo toch? Ik denk niet dat iemand hier niet blij mee is hoor, echt niet! Had je de zepen nog gedeeld van GB en Ing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |