Nee, eigenlijk niet. Echt niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij als door de Lush geverfde addict nog wel eens als je je lijstje dan nakijkt dat je dan denkt 'Euhw, wat was dat en dat nou ook alweer'?
Ik heb het nu met de helft van mijn lijst.
Minstens
We kunnen elkaar hier (of in the other placequote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe lang de orders er over doen deze keer en of de Nederlandse eerder zal arriveren dan de UK order
nja indeed..quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh, ben je er zelf wel of niet blij mee?
Ik hoop dat ik geen haargel of solid perfumes krijg
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol meequote:Op maandag 28 december 2009 23:57 schreef Smeej het volgende:
maar er zijn vast mensjes die een soliddingeswillen
Echt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, of niet, want de grabbags zitten er altijd stampvol mee![]()
In Haarlem stonden er nog 50 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Zouden er volgende week nog een paar grabbags zijn in de winkel? Ik heb deze week echt geen tijd om te gaan.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Smeej het volgende:
ooooh
ik heb 2 grabbags gekregen vandaag bij lush.. maar of ik blij ben met de inhoud?
2x solid parfum
- vanille en nog 1
haarmasker
- Jasmin and Henna Fluff-Eaze
haargel
-goth juice
toner
- eau roma
en 2 BBS
- nicolala
- ruby red slippers
Ff bellen gewoon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
Zouden ze nog wat hebben in Amsterdam?Ik wil eigenlijk zo wel heen maar toch ook niet het risico lopen dat er geen grabbags of cadeaus meer zijn
Je vergeet hier nog iets bij te vermeldenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net nog wezen halen voor 4 mensen, 4 keer de Very Berry erbij als kado
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet hier nog iets bij te vermelden
Wat was je eigen kado? Je had er toch nog wat extra voor jezelf bij gehaald?
EDIT: ik zie het net in het andere topic
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar was ik nog even mee bezig, ik had namelijk zelf de Happy, maar die heb ik inmiddels geruild met Ing dr Very Berry omdat zij geen bad heeft
![]()
Check de SC voor foto's
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, had hier ook net mijn post aangepast, dus we lulden door elkaar
Maar tof zeg! En fijn dat je je parfum nog gekregen hebt! En lief dat je met Ing hebt geruild
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso zoooo moeilijk he, die zakken en zo en kadoos, voor andere mensen uitzoeken.
Dus 4 keer hetzelfde leek me een hele goede oplossing omdat je echt niet kan zien wat dr in die zakken zit.
En omdat ze allemaal sowieso ruim boven die 30 euro zaten.
Maar die Happy vond ik voor Ing achteraf dan weer leuker, omdat zij geen bad heeft en wel al een comforter en Yummy yummy gekocht had.
Alleen hoop ik dan weer dat Goodbye en ML dat niet vervelend vinden
Nee , het was zoooo druk in de winkel en dr stond een heel zielig doodnerveus nieuw meisje achter de kassa, dus die zepen deel ik vanavond thuis wel even netjes zelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat vervelend vinden?Goodbye heeft een bad en MLetje krijgt ook heel snel een bad!
En ik had voor Ing een aantal dingen uitgezocht (Yummy enzo) die idd ook al in dat kado zaten dus super zo toch? Ik denk niet dat iemand hier niet blij mee is hoor, echt niet! Had je de zepen nog gedeeld van GB en Ing?
Ja best nog wat hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Goeie zaken gedaan hoor oh-oh!
Wat waren er nog veel kadoos in Maastricht.Den Bosch was al leeg geplunderd nadat wij langs waren geweest.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef shmoopy het volgende:
1 Caca Noir
1 Aromaco
1 Dream Cream
1 Fair Trade Foot Lotion
1 Smitten
1 Fresh Farmacy
1 Business Time Massage Bar
1 Sore Labours
1 Free Massage Bar Tin
1 Ultralight
1 Free £20 New Year Offer
1 Soak And Float
1 Trichomania
1 Free Shampoo Bar Tin
1 Pied De Pepper
1 Lip Service
1 Christmas Eve
1 Snow Fairy
1 Free £10 New Year Offer
Jij was toch van de Aromaco?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof echt dat wij onwijs mazzel hadden met die kadoos, maar ik ben nu wel benieuwd wat dr in de grabbags zit hier...
Ja Kalverstraat ga ik de volgende keer niet meer heen denk ik, ik loop wel gewoon gelijk door naar Leidsestraat. Zijn daar wat serieuzer, er is meer ruimte en het is er godzijdank geen kippenhok. Vind het wel jammer dat ik niet zelf een kado kon uitzoeken maar dat ik een grabbag kreeg. Hiervan ga ik waarschijnlijk nooit wat gebruiken, misschien de zeep maar de ballistics dus al niet.. Zondequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Daph, ik ben blij dat ik niet gegaan ben (ga altijd naar de Kalver) als ik de ervaringen zo lees.
Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij was toch van de Aromaco?
Ik heb 'm blind gekocht vanwege de 'leuk' en omdat ie naar patchouli zou ruiken, klopt da?
En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m heerlijk, niet heel erg patchoulerig en niet heel sterk geurend of zo, maar hij werkt top en is gewoon heel prettig.
Ik gebruik m samen met de cocospoeder deo
Dan zit je echt helemaal goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een beetje patchouli is okee, ik hoef ook niet echt als een overjarige hippie te ruiken.
Ik heb altijd ook een stukje op mn werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef shmoopy het volgende:
Ah, goeie tip.
Doe ik ook een stukje in mijn tas.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef shmoopy het volgende:
En Cat, ik zou tot 50 pond gaan, maar hebberige Hollander die ik ben, sta ik nu op ruim 80.
Welkom bij de BBS club.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen.*stampvoet*
Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
(of ik stuur 'm wel naar iemand op)
Willemstad? WILLEMSTAD!?!?!?quote:Date Time Location Tracking Event
29-12-2009 10:54 Delivery Agent - WILLEMSTAD / CURACAO Arrived in destination country
22-12-2009 10:00 International Hub Despatched from hub
21-12-2009 23:50 International Hub Left origin country
21-12-2009 23:17 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
21-12-2009 16:33 Bournemouth Depot On route to hub
21-12-2009 16:01 Bournemouth Depot Collected from customer
*stampvoet mee*quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een BBS besteld, Daph, en ik heb geen bad, maar gewoon, uit protest, omdat ik er ook bij wil horen.*stampvoet*
Oh, en ik heb ook Snowfairy gekocht vanwege de lyrische verhalen hier, dus als ie niet lekker is, sue ik jullie allemaal!
(of ik stuur 'm wel naar iemand op)
Hier ook, mijn fles gaat best hardquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy is heerlijk, dat gaat er hier snel doorheen
lekker hequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier ook, mijn fles gaat best hardEn ik vond het nog wel zo'n megafles.. Heb een nieuwe besteld bij mijn UK order
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Cat, ik weet niet wat je geflikt hebt, maar dit is baaad karma, hoor. ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |