abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75890203
Oh, da's goed om te weten, want ik hou totaal niet van dennenbosgeur. (ieuw)
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75890479
mn sugar babe, in een keer mee in de douche? of kan ik hem dan maar een keer gebruiken?

er ligt hier al twee dagen een hompje sexy boy naast me , ruikt ook zoooo lekker
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75892679
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75892890
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef saskiia het volgende:
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
ik had er een stukje afgesneden idd. maar ik ben nog niet heel enthousiast... vond m een beetje erg grof en "scherp" voor n scrub... ben nogal rood nu dat heb ik anders nooit.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75893656
haha Ja dat had mijn zusje ook al! Die had hem gebruikt voor mij, dus ik had de korrels eerst wat door mijn handen laten gaan voor ik me ging scrubben Ik had het dus wel overleefd haha Ach, een ding is zeker: je dode huidcellen zijn verwijderd
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75895170
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens )
pi_75895330
Ik vind Handy Gurugu heul niet naar dennenbos ruiken trouwens? Of ligt dit aan mij
pi_75895456
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Handy Gurugu ruikt net zoals Squeaky Green. Beetje... dennenbosachtig. Maar ik vind hem niet super verzorgend, gebruik dan zelf liever de Dream Cream.
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.

Ik vind m trouwens superverzorgend
  maandag 21 december 2009 @ 20:59:44 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75896430
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens )
Ik zag m nog wel in Den Haag

Heeft iemand ervaring met Skin Nanny? Heb er een proefje van, opzich wel tevreden mee..maar benieuwd naar wat anderen ervan vinden.
pi_75896929
Ik wil de mensen die mij eerder in dit topic tips gaven voor 'hoofdzaken' alvast bedanken. Zodra ik in de buurt van een Lushwinkel kom doe ik er wat mee.

Er vallen allemaal houtige dingen uit mijn Vanilla in the mist. Hoort dat zo?

Ik houd trouwens van Vanilla in the mist. Vroeger droeg ik Impulsedeodorant die naar vanille rook. Mijn vader zei toen altijd dat ik dat niet moest doen, omdat mannen niet op puddingbroodjes vallen. Inmiddels heb ik een vent die wel op puddingbroodjes valt, en word ik helemaal nostalgisch van vanillegeur.
pi_75897660
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.

Ik vind m trouwens superverzorgend
Ik zeg beetje he Maar kruidig kan ik er ook niet echt halen. Wel hoofdpijn, haha.
pi_75898300
Wat is jullie ervaring met Angels on Bare Skin?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_75924958
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:54:38 #114
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75933196
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef saskiia het volgende:
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
en zacht
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75934356
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

en zacht
Dat klinkt goed Hopelijk kom ik deze week nog in de stad.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:58:14 #116
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75971117
Heb van de week H'suan wen Hua van een vriendin gekregen. Kan niet zeggen dat dat iets met mijn haar doet ofzo...
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 24 december 2009 @ 10:32:07 #117
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76005715

Gekregen voor kerstmis van de baas Ben alleen niet zo van het zoete, maar wel leuk om een keer te proberen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_76022539
wat een leuke baas Dat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
  donderdag 24 december 2009 @ 18:43:48 #119
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76025719
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef saskiia het volgende:
wat een leuke baas Dat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
Hihi ja zeker. Dat is in Maastricht en ga vaak toch ff nog naar de Lush kijken Vooral vorig jaar met die grabbags, ging elke lunchpauze bags scoren hahahaha. Dus zo moeilijk was het niet voor haar
Ik heb nu al zin in de grabbags van dit jaar! Hopelijk komen ze weer...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_76027293
Ik weet niet of ik ze ga halen, er komt binnenkort een online offer van de UK webshop dus die heeft voorrang qua geld als het een goeie is (verwacht weer geef zoveel uit krijg zoveel). Geen idee wanneer de grabbags zullen komen, in de UK komen ze overmorgen al Nederland zal wel later zijn toch?
pi_76028504
Ik wacht ook met smart op de online offer.
  donderdag 24 december 2009 @ 20:00:31 #122
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76028995
fill me in anyone...
wat zijn grabbags?
pi_76029057
Ik zit al te bedenken wat ik allemaal 'moet' kopen om aan een goed bedrag te komen als het weer geef zoveel uit krijg zoveel wordt (wat ik denk).

Maar mijn lijst is zeer kort
pi_76029863
Hoewel..... *op 85 pond uitkomt*
pi_76030081
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:17 schreef Dipkip het volgende:
Hoewel..... *op 85 pond uitkomt*

Ik wou al zeggen, bij mij is het eerder andersom.

@Mellow, grabbags zijn gesloten tasjes met allerlei kerstspul die je voor de helft van de prijs kunt kopen, je weet dus niet wat er in zit.
He'k het zo goed uitgelegd, Dip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')