ik had er een stukje afgesneden idd. maar ik ben nog niet heel enthousiast... vond m een beetje erg grof en "scherp" voor n scrub... ben nogal rood nuquote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef saskiia het volgende:
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Handy Gurugu ruikt net zoals Squeaky Green. Beetje... dennenbosachtig. Maar ik vind hem niet super verzorgend, gebruik dan zelf liever de Dream Cream.
Ik zag m nog wel in Den Haagquote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens)
Ik zeg beetje hequote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.
Ik vind m trouwens superverzorgend
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef saskiia het volgende:
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
Dat klinkt goedquote:
Hihi ja zeker. Dat is in Maastricht en ga vaak toch ff nog naar de Lush kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef saskiia het volgende:
wat een leuke baasDat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |