Cathastrophe!quote:Op maandag 28 december 2009 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Okee, nog één laatste vraag: welke van de fresh facemasks vinden jullie het fijnst? Ik twijfel tussen cupcake, the sacred thruth en catastrophe cosmetic..
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Maar de kerstkado's zijn van de site verdwenen op eentje na, dus dan kan ik niets checken.
Kijk op Lush NL: produkt reviewsquote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Ja voorkeur.. Dat is waarom ik die drie heb 'uitgekozen'
Ik zit nu op het forum van lush uk te kijken, maar word er niet echt wijs uit
Mijn dank is grootquote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk op Lush NL: produkt reviews
Het UK forum is niet te snappen.
Blijf lekker liggen, ik ga wel even googlen, hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik mezelf van de bank kan hijsen kan ik de LT erbij pakken en een korte samenvatting geven. Maar ik lig zo lekker.....
Als je niks vindt moet je het zeggen hoor. Ik kom vast wel eens van de bank af.quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Blijf lekker liggen, ik ga wel even googlen, hoor.
Noesquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef shmoopy het volgende:
Daph, ze sturen geen verse maskers buiten de UK.
ooooh, je gaat in de UK bestellen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga voor Catastrophe![]()
Heb nu GBP 54.95 in mijn mandje
Iddquote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ooooh, je gaat in de UK bestellen.Geen verse maskers helaas. Je kunt het wel proberen, soms glipt er eentje door maar met de feestdagen doen ze er langer over. Da's niet goed voor het masker. En als ze het uit de order wippen zit je net onder de 50 pond dus een kleiner kado.
quote:Good afternoon!
Unfortunately, we cannot send fresh facemasks outside of UK and Ireland, and have therefore refunded you any facemasks you have ordered.
I apologise in advance for any inconvenience or disappointment this may have caused.
Tom
Lush Online
Herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, nu heb ik voor 68 pond in mijn mandje en nu denk ik dus weer 'als ik er nog voor 12 pond bij mik heb ik weer een extra 10 pond spullen gratis'It's killing meeeeeeeeee!
Deja vu.quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, nu heb ik voor 68 pond in mijn mandje en nu denk ik dus weer 'als ik er nog voor 12 pond bij mik heb ik weer een extra 10 pond spullen gratis'It's killing meeeeeeeeee!
Heeft iemand de Sweetie Pie showerjelly al eens gehad? Die donkerpaarse?
Oh en de Hot Toddies zijn ausverkauft![]()
Never.quote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
1Vanilla Dee-lite
1Smitten
1Dream Cream
1The Joy of Jelly
1Yummy Yummy Yummy
1Flying Fox Shower Gel
1Heavanilli Massage Bar
1Strawberry Feels Forever
1Free Massage Bar Tin
1Dreamwash