abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75890203
Oh, da's goed om te weten, want ik hou totaal niet van dennenbosgeur. (ieuw)
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75890479
mn sugar babe, in een keer mee in de douche? of kan ik hem dan maar een keer gebruiken?

er ligt hier al twee dagen een hompje sexy boy naast me , ruikt ook zoooo lekker
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75892679
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75892890
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef saskiia het volgende:
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
ik had er een stukje afgesneden idd. maar ik ben nog niet heel enthousiast... vond m een beetje erg grof en "scherp" voor n scrub... ben nogal rood nu dat heb ik anders nooit.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75893656
haha Ja dat had mijn zusje ook al! Die had hem gebruikt voor mij, dus ik had de korrels eerst wat door mijn handen laten gaan voor ik me ging scrubben Ik had het dus wel overleefd haha Ach, een ding is zeker: je dode huidcellen zijn verwijderd
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75895170
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens )
pi_75895330
Ik vind Handy Gurugu heul niet naar dennenbos ruiken trouwens? Of ligt dit aan mij
pi_75895456
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Handy Gurugu ruikt net zoals Squeaky Green. Beetje... dennenbosachtig. Maar ik vind hem niet super verzorgend, gebruik dan zelf liever de Dream Cream.
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.

Ik vind m trouwens superverzorgend
  maandag 21 december 2009 @ 20:59:44 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75896430
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens )
Ik zag m nog wel in Den Haag

Heeft iemand ervaring met Skin Nanny? Heb er een proefje van, opzich wel tevreden mee..maar benieuwd naar wat anderen ervan vinden.
pi_75896929
Ik wil de mensen die mij eerder in dit topic tips gaven voor 'hoofdzaken' alvast bedanken. Zodra ik in de buurt van een Lushwinkel kom doe ik er wat mee.

Er vallen allemaal houtige dingen uit mijn Vanilla in the mist. Hoort dat zo?

Ik houd trouwens van Vanilla in the mist. Vroeger droeg ik Impulsedeodorant die naar vanille rook. Mijn vader zei toen altijd dat ik dat niet moest doen, omdat mannen niet op puddingbroodjes vallen. Inmiddels heb ik een vent die wel op puddingbroodjes valt, en word ik helemaal nostalgisch van vanillegeur.
pi_75897660
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.

Ik vind m trouwens superverzorgend
Ik zeg beetje he Maar kruidig kan ik er ook niet echt halen. Wel hoofdpijn, haha.
pi_75898300
Wat is jullie ervaring met Angels on Bare Skin?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_75924958
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:54:38 #114
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75933196
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef saskiia het volgende:
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
en zacht
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75934356
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

en zacht
Dat klinkt goed Hopelijk kom ik deze week nog in de stad.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:58:14 #116
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75971117
Heb van de week H'suan wen Hua van een vriendin gekregen. Kan niet zeggen dat dat iets met mijn haar doet ofzo...
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 24 december 2009 @ 10:32:07 #117
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76005715

Gekregen voor kerstmis van de baas Ben alleen niet zo van het zoete, maar wel leuk om een keer te proberen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_76022539
wat een leuke baas Dat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
  donderdag 24 december 2009 @ 18:43:48 #119
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76025719
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef saskiia het volgende:
wat een leuke baas Dat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
Hihi ja zeker. Dat is in Maastricht en ga vaak toch ff nog naar de Lush kijken Vooral vorig jaar met die grabbags, ging elke lunchpauze bags scoren hahahaha. Dus zo moeilijk was het niet voor haar
Ik heb nu al zin in de grabbags van dit jaar! Hopelijk komen ze weer...
pi_76027293
Ik weet niet of ik ze ga halen, er komt binnenkort een online offer van de UK webshop dus die heeft voorrang qua geld als het een goeie is (verwacht weer geef zoveel uit krijg zoveel). Geen idee wanneer de grabbags zullen komen, in de UK komen ze overmorgen al Nederland zal wel later zijn toch?
pi_76028504
Ik wacht ook met smart op de online offer.
  donderdag 24 december 2009 @ 20:00:31 #122
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76028995
fill me in anyone...
wat zijn grabbags?
pi_76029057
Ik zit al te bedenken wat ik allemaal 'moet' kopen om aan een goed bedrag te komen als het weer geef zoveel uit krijg zoveel wordt (wat ik denk).

Maar mijn lijst is zeer kort
pi_76029863
Hoewel..... *op 85 pond uitkomt*
pi_76030081
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:17 schreef Dipkip het volgende:
Hoewel..... *op 85 pond uitkomt*

Ik wou al zeggen, bij mij is het eerder andersom.

@Mellow, grabbags zijn gesloten tasjes met allerlei kerstspul die je voor de helft van de prijs kunt kopen, je weet dus niet wat er in zit.
He'k het zo goed uitgelegd, Dip?
pi_76033270
Zo is het
pi_76035386
Ik durf niet te bestellen omdat m'n postbode een sociopaat blijkt te zijn .

Trouwens, even over cocolotion hè. Jullie en Lush waren van mening dat die geurloos was, maar er zit best wel een smerig geurtje aan de mijne. Hij smeert heel lekker, maar ik gebruik 'm vooralsnog alleen op m'n benen vanwege die geur . Hoort hij nou echt helemaal geurloos te zijn?
pi_76035534
Mijn 3 potjes (jawel) ruiken echt nergens naar. Wat voor geur is het dan?
pi_76035639
Ik kan het niet echt thuisbrengen, het is flink chemisch. Een vriend van me rook er toevallig aan en vroeg me waarom ik in godsnaam dat smerige spul heb gekocht, dus het is ook niet in reactie met mijn huid ofzo. Jammer wel, want het is geen goedkoop potje. Zou het nog nut hebben zo lang na dato daar iets over te melden?
pi_76035917
Tuurlijk, het is gewoon te snel bedorven dan.
pi_76037914
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit al te bedenken wat ik allemaal 'moet' kopen om aan een goed bedrag te komen als het weer geef zoveel uit krijg zoveel wordt (wat ik denk).

Maar mijn lijst is zeer kort
Ik heb gespaard: Gorgeous (ben ik echt met de laatste druppels bezig en tikt flink aan voor een bag) en The Strokes. En The Big Tease is ook zowat op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76043928
quote:
Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
Mijn 3 potjes (jawel) ruiken echt nergens naar. Wat voor geur is het dan?
Ik kreeg een klein potje mee als proefmonster. Het rook naar een of ander medisch cremepje dat de dokter je zomaar voor kan schrijven voor een eng soort uitslag.
  vrijdag 25 december 2009 @ 14:55:49 #133
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76050726
de cocolotion die ik als proefmonster kreeg stinkt ook. Waarschijnlijk geven ze t daarom ook weg
pi_76052294
Ik ga ze mar mailen met de subtiele vraag dat ik dacht dat het geurloos zou zijn, en of het klopt dat er toch een geur aan zit .
pi_76056362
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst ) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.

En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.

Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76056561
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst ) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.

En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.

Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
Da's dan wel mooi een tvp waard
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_76056765
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's dan wel mooi een tvp waard
Alles om het volk hier naartoe te lokken.
pi_76057131
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Alles om het volk hier naartoe te lokken.
Het gepeupel

Maar wat je in de SC schreef... zit ook wel wat in. Maar ga je dan online bestellen in de UK of los je dat anders op?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_76057471
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het gepeupel

Maar wat je in de SC schreef... zit ook wel wat in. Maar ga je dan online bestellen in de UK of los je dat anders op?
Ik weet niet hoe ver je de SC inmiddels gelezen hebt, maar bezorgkosten hoef ik waarschijnlijk niet te betalen. Dus nu hangt het van de acties af. En misschien ga ik dan zowel NL als UK doen.
pi_76079879
De online offer staat op de site!! Zelfde als vorig jaar
pi_76081386
Oeeeeeeeeeeeeh mn vingers jeuken! Should i, should i?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:05:43 #142
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76084407
Soak And Float
Sex Bomb
Blue Skies and Fluffy White Clouds
Buffy
Flying Fox Shower Gel
Avobath
New Shampoo Bar
Big
13 Soap (Unlucky for Dirt)
Wiccy Magic Muscles
American Cream
Figs And Leaves
Dream Cream
Snow Showers

£72.96

Ik durf nog niet op bevestigen te drukken
pi_76084636
Ik mocht nog niet op bevestigen drukken van smeej :<
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:39:24 #144
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76085283
Ok ik heb besteld en ik vind mezelf nu al een idioot dat ik 90 euro heb uitgegeven aan zeep
pi_76085438
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef -Mellow- het volgende:
Soak And Float
Sex Bomb
Blue Skies and Fluffy White Clouds
Buffy
Flying Fox Shower Gel
Avobath
New Shampoo Bar
Big
13 Soap (Unlucky for Dirt)
Wiccy Magic Muscles
American Cream
Figs And Leaves
Dream Cream
Snow Showers

£72.96

Ik durf nog niet op bevestigen te drukken
En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bij
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:50:31 #146
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76085559
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bij
ja ik bedenk het me nu ook, maar te laat

maar whatever....dit is voor mij al een totaal achterlijke actie
pi_76087476
Ik ga maandag bestellen, moet nog van 1 collega even weten wat ze nog meer nodig heeft . Zit nu op 114 pond, heb 3 medebestellers die allemaal een bedrag onder de 20 pond hebben want "ze hebben niks meer nodig". Die geef ik dan wel iets uit de offer dat ik zelf niet lekker vind
pi_76090874
Haha slim douche eendje

Ik kijk even aan of er in de winkel nog speciale aanbiedingen zijn voor ik bestel... Moet sowieso retro dingen hebben (nou ja moeten, willen) dus ik bestel wel, maar als er nou wat bijzonders in de winkel is zoals ze in de UK doen dan koop ik een paar dingen in de winkel en de rest online. Heb een dikke kerstenvelop gehad dus ik ga even totaal inslaan ook al heb ik nog een hectoliter van alles
pi_76099037
Ik ga binnekort naar Antwerpen om naar de Lush winkel te gaan! Heb nog helemaal geen ervaring met Lush, maar door Cat ben ik enthousiast geworden . Die actie die online staat is nog niet in de winkels he? En die grabbags zijn er ook nog niet? Ik denk dat ik daar maar op wacht
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76099300
Het begint bij mij ook wel te jeuken, maar bestel dan waarschijnlijk wel in Engeland. Die verzendkosten heb ik er volgens mij met één megafles I Love Juicy wel weer bijna uit geloof ik .
Tap tap tap
pi_76100369
Ik was vandaag in de winkel maar geen sale of actie of grabbags nog!
pi_76100623
zo maar eens lekker in bad met een lush bruisbal
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_76102834
Via de Engelse site kun je zeker alleen met een CC bestellen? Scheelt echt heel veel met wat ik hier betaal
  zondag 27 december 2009 @ 14:39:50 #154
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_76103447
Jep, kan alleen met CC. Misschien dat je samen met iemand mee kan bestellen? Op het NL forum van Lush worden er veel georganiseerd.
pi_76104697
Hm ben benieuwd naar de actie hier in de winkels!

Misschien dat ik ook wel even meedoe aan de Engelse actie, wil toch weer dingetjes aanvullen en gratis spulletjes zijn nooit weg natuurlijk !
pi_76106909
Hmm hoe werkt dat nou met die 20 pond die ik erbij "krijg"? Waar moet ik nou aangeven welke producten ik voor die 20 pond wil? Want ik moet nu al m'n gegevens in gaan vullen...Ben nog een Lush online noob
  † In Memoriam † zondag 27 december 2009 @ 16:31:22 #157
43556 miss_dynastie
pi_76107422
De producten die je krijgt blijven een verrassing, bamba. Je legt gewoon spullen in je winkelmandje en als je op 30 of 50 pond zit, voegt de site automatisch de gift toe, hoef je zelf niets aan te doen.
pi_76108757
Morgen in de Nederlandse winkels gaat de actie van start: bij besteding van 30 euro kun je kiezen voor een grabbag met minimale waarde van 30 euro, of een cadeau of producten twv minimaal 30 euro, producten en cadeaus zijn wel vooraf geselecteerd
pi_76108951
Dan wip ik dus morgen wel even binnen bij Lush Amsterdam

Even vraagjes:
Hoe vanille-achtig ruikt Vanilla Dee-lite? Is het alleen vanille wat je ruikt, of meer?
Hoe heette dat naar TaaiTaai ruikende 'spul' ook alweer?
Wat was nog een zoete douche/zeep naast Snow Fairy?

Thanks
pi_76109385
Ik wist helemaal niet dat er hier ook een Lush topic bestond!

@ Daph_ het spul dat naar TaaiTaai ruikt heet volgens mij gewoon TaaiTaai maar weet niet of ze die nog verkopen. En Vanilla Dee-lite vind ik inderdaad overwegend naar vanille ruiker, erg lekker en zwoel geurtje en blijft lang hangen maar je moet wel van zoete geurtjes houden. En ehm wat zoete zeep betreft: Honey I washed the kids misschien?

Ik baal echt dat ik morgen moet werken anders was ik gaan kijken of er nog een From... with love cadeau te scoren was. Iemand die voor mij wil kijken heel toevallig?
pi_76109442
Yummy Yummy is geloof ik de zoete douchegel. Ik was er zelf niet zo wild van .
Tap tap tap
pi_76109843
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Trusten het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er hier ook een Lush topic bestond!

@ Daph_ het spul dat naar TaaiTaai ruikt heet volgens mij gewoon TaaiTaai maar weet niet of ze die nog verkopen. En Vanilla Dee-lite vind ik inderdaad overwegend naar vanille ruiker, erg lekker en zwoel geurtje en blijft lang hangen maar je moet wel van zoete geurtjes houden. En ehm wat zoete zeep betreft: Honey I washed the kids misschien?

Ik baal echt dat ik morgen moet werken anders was ik gaan kijken of er nog een From... with love cadeau te scoren was. Iemand die voor mij wil kijken heel toevallig?
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. Vandaar Honey I washed the kids, is dat een blok zeep? Ja toch? *n00bie*
pi_76109887
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. Vandaar Honey I washed the kids, is dat een blok zeep? Ja toch? *n00bie*
Misschien bedoe lje dan Orange and Spice en all things nice? En HIWTK is idd een blok zeep...
pi_76111073
Morgen shoppen in Den Bosch!
pi_76112395
Ooh dan ga ik toch maar gewoon naar de winkel! Dan kan ik eerst ruiken ook . Gaan die acties snel altijd? Of is er genoeg voor mij over anderhalve week?
pi_76112488
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef Bamba het volgende:
Ooh dan ga ik toch maar gewoon naar de winkel! Dan kan ik eerst ruiken ook . Gaan die acties snel altijd? Of is er genoeg voor mij over anderhalve week?
Die zakken zullen er dan nog wel zijn, maar de grote kados zijn na een dag (of 2) echt wel weg denk ik. Als ze er al op voorraad hebben op dit moment.
pi_76112883
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Morgen shoppen in Den Bosch!
Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komen
pi_76115105
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Eigenmijsje het volgende:

[..]

Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komen

Ik weet van 2 mensen al dat zij ook om 13.00 uur voor de deur staan. Dus je moet snel zijn.
pi_76115508
Heb een goed stel ellebogen
pi_76115611

Ik kan er ook pas rond 16.00 zijn ofzo, moet eerst werken..
pi_76116458
Ik lees op het forum al die afspraakjes mee, en het is nogal ontmoedigend.
Áls ik in m'n pauze zou gaan, dan staan daar al doorgewinterde Lushies die een eventuele Legends voor mijn neus wegkapen natuurlijk, en de Legends is het enige dat voor mij de moeite van alle moeite zou zijn, zeg maar.

Even cc-saldo checken en voor de UK-mo gaan.
pi_76116691
Hoe lang duurt het voordat je de bestelling ontvangt uit UK (gemiddeld)?
pi_76117163
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef GoodGovernance het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je de bestelling ontvangt uit UK (gemiddeld)?
Tussen de 4 werkdagen en anderhalve maand.

Er loopt nu een drahama order van mij, maar regulier orders doen er een kleine week over.
pi_76117197
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik lees op het forum al die afspraakjes mee, en het is nogal ontmoedigend.
Áls ik in m'n pauze zou gaan, dan staan daar al doorgewinterde Lushies die een eventuele Legends voor mijn neus wegkapen natuurlijk, en de Legends is het enige dat voor mij de moeite van alle moeite zou zijn, zeg maar.

Even cc-saldo checken en voor de UK-mo gaan.
UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.
pi_76117738
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.
Ja, zoiets las ik.
Hoe flink is flink, weet je percentages, Cat?
pi_76117843
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, zoiets las ik.
Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.
In de nieuwste Lush Times staan de nieuwe prijzen, maar ik heb geen recente UK kopie.

Als ik morgen thuis ben dan ga ik bekijken wat ik het komende half jaar nog nodig heb van niet-bederfelijk spul en dan ga ik een UK order plaatsen.
  † In Memoriam † zondag 27 december 2009 @ 21:33:19 #177
43556 miss_dynastie
pi_76117889
Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst, gelukkig waren de kerstspulletjes die ik wilde hebben er nog
pi_76117900
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, zoiets las ik.
Dat dus!

Ik wilde nog een weekje wachten met bestellen, maar mochten de prijzen omhoog gaan dan bestel ik komende week al wel
pi_76117963
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.
In de nieuwste Lush Times staan de nieuwe prijzen, maar ik heb geen recente UK kopie.

Als ik morgen thuis ben dan ga ik bekijken wat ik het komende half jaar nog nodig heb van niet-bederfelijk spul en dan ga ik een UK order plaatsen.
Crap die heb ik net van de week weggegooid!
pi_76118174
Laydees, ik heb een topic op het IF geopend, hopelijk heb ik binnenkort wat antwoorden.
pi_76118266
Dank je, Cat, ben benieuwd.
pi_76118404
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Crap die heb ik net van de week weggegooid!
De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen. De nieuwe is deze week uitgekomen.
pi_76118552
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen. De nieuwe is deze week uitgekomen.
Had 'm nog niet zo lang Maar als het deze week is uit is gekomen had ik die niet
pi_76118694
Ik heb even gegoogled en de VAT was vorig jaar 17,5 %, dit jaar was het 15 % en volgend jaar wordt het dus weer 17,5 %.

Van wat ik heb begrepen is dat een standaard tax, dus niet zoals in NL verschillende percentages.
Dan zou het dus nog meevallen. *hoopt*
pi_76119553
ik niet snappen De prijzen van de producten gaan omhoog ??? Stom sjeg
pi_76121795
Dusch:

Scan LT 1

Scan LT 2

Paar voorbeeldjes: (oud-nieuw)
Dream Cream: 9,60- 9,85
Happy Hippy 250: 5,42- 5,50
I love Juicy 250: 8,13 - 8,35

Het gaat dus gemiddeld zo'n 20 pence omhoog per produkt.
pi_76121860
I can live with that .

Thanks Cat!
pi_76123887
Ow ja... voor de fans van Geo Phyzz..... die wordt een stuk kleiner.
Net als een hoop andere ballistics dat dit jaar al zijn geworden. Die stap snap ik nog steeds niet zo goed. Je hebt echt een grote ballistic nodig om een lekker bad te krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 december 2009 @ 01:17:53 #189
163650 Greys
pi_76128157
Ik heb al een bestelling van 50+ pond op de UK site klaarstaan (dus 20 pond gratis spulletjes erbij) en heb zojuist ook voor 30+ euro op de Ned. site besteld (ik kom nooit in de winkels, zit hier niet in de buurt) omdat ik die grab bag ook wilde

Voorlopig genoeg Lush in huis straks geloof ik.
Want ik heb ook nog van de vorige keer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 december 2009 @ 01:31:14 #190
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_76128362
Mag ik heel even mededelen dat Dream Cream ge-wel-dig is?! Mijn zusje heeft me een pot cadeau gedaan en het brengt m'n huid echt tot rust. Heel fijn! Ben er zoooo blij mee!

Al meurt het wel...
You were born as an original. Don't die as a copy.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 december 2009 @ 01:32:31 #191
163650 Greys
pi_76128395
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Judeljuud het volgende:
Mag ik heel even mededelen dat Dream Cream ge-wel-dig is?! Mijn zusje heeft me een pot cadeau gedaan en het brengt m'n huid echt tot rust. Heel fijn! Ben er zoooo blij mee!

Al meurt het wel...
Ja ik vind het ook viezig ruiken
Een beetje stoffige-kamille achtig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 december 2009 @ 01:53:11 #192
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_76128801
Ja...beetje een verschraalde make up-geur ofzo. Iew.
Maar erger is nog de geur van 'Snake Oil'. Dat wil je niet. Nergens.
Het stonk zó erg dat een vriend vroeg of de afvoer van mijn doucheputje verstopt was.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_76131867
Ik vind Dream Cream niet zo verschrikkelijk ruiken eignelijk. Beetje neutraal, kamille achtig luchtje. En hij is inderdaad heerlijk verzorgend.

Dadelijk naar Den Bosch! Al hoorde ik dat de grote hatboxes daar al uitverkocht zijn of door het personeel gereserveerd.
pi_76132375
Beetje vreemd dat het personeel het kan reserveren!

Vind Dream Cream trouwens erg meevallen qua geur. Mijn eerste en tot nu toe enige Lush-product.
Jammer dat het allemaal zo duur is en ik geen CC heb
  maandag 28 december 2009 @ 14:50:45 #195
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76141436
Ik neem aan dat ik, als ik volgende week woensdag naar de Lush ga, vast geen grabbag meer kan halen? En je moet dus eerst voor 30 euro uitgeven en dan krijg je er gratis een bij? Vond het concept van vorig jaar dan toch iets beter denk ik
  maandag 28 december 2009 @ 14:51:29 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76141468
Ik had de Vanilla Scoop als kado
Alleen bleek de parfum dr niet in te zitten, dus ik moet morgen ff terug
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 28 december 2009 @ 14:52:29 #197
176471 oh-oh
pi_76141517
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef -Peach het volgende:
Ik neem aan dat ik, als ik volgende week woensdag naar de Lush ga, vast geen grabbag meer kan halen? En je moet dus eerst voor 30 euro uitgeven en dan krijg je er gratis een bij? Vond het concept van vorig jaar dan toch iets beter denk ik
Wil je hier komen?
Ik ga morgen weer , ik wil wel voor je halen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 28 december 2009 @ 15:14:40 #198
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76142351
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wil je hier komen?
Ik ga morgen weer , ik wil wel voor je halen
Maar moet je dan dus eerst wel 30 euro gewone producten halen ofzo? Of doen ze hetzelfde als vorig jaar maar dan voor 30 euro? (heb het niet zo gevolgd...)
  maandag 28 december 2009 @ 15:16:24 #199
176471 oh-oh
pi_76142436
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef -Peach het volgende:

[..]

Maar moet je dan dus eerst wel 30 euro gewone producten halen ofzo? Of doen ze hetzelfde als vorig jaar maar dan voor 30 euro? (heb het niet zo gevolgd...)
Je moet voor 30 euro produkten kopen en dan krijg je of een grabbag of kun je een kado uitzoeken, als die er nog zijn
Ik heb geen idee wat dr in de zakken zit.
Maar Maastricht heeft wel altijd goede zakken
( Groucho Marx )
  maandag 28 december 2009 @ 15:19:40 #200
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76142581
Ah op die manier. Ik ga er even over nadenken! (las op de .nl site dat er al geen grabbags meer waren )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')