ik had er een stukje afgesneden idd. maar ik ben nog niet heel enthousiast... vond m een beetje erg grof en "scherp" voor n scrub... ben nogal rood nuquote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef saskiia het volgende:
oeh ik zou hem op een droog plekje bewaren hoor! Zelf brokkel ik er altijd wat van af en dat stop ik dan in een klein bakje. Dat neem ik dan mee de badkamer in! Als je hem zo onder de douche meeneemt smelt ie en ben je hem kwijt
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
Handy Gurugu ruikt net zoals Squeaky Green. Beetje... dennenbosachtig. Maar ik vind hem niet super verzorgend, gebruik dan zelf liever de Dream Cream.
Ik zag m nog wel in Den Haagquote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Is Taaitaai nog te krijgen in de winkels? Ik was laatst bij Lush Kalverstraat maar daar zag ik het niet? (blije verkoopsters trouwens)
Ik zeg beetje hequote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Handy Gurugu ruikt niet naar dennenbos... Ruikt naar The Greeench, kruidig-groen. Er zit ook niets van dennen in qua ingredienten, haal je geen dingen door de war? Of misschien een gekke geur voor jouw neus want squeeky ruikt ook niet naar dennen, dat is die vloeibare groene shampoo, washday greens.
Ik vind m trouwens superverzorgend
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef saskiia het volgende:
ik vind hem echt super! Ik gebruik hem elke dag. Maakt me gezicht lekker schoon
Dat klinkt goedquote:
Hihi ja zeker. Dat is in Maastricht en ga vaak toch ff nog naar de Lush kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef saskiia het volgende:
wat een leuke baasDat is nou eens wat je noemt een kerstpakket
quote:
Ik heb gespaard: Gorgeous (ben ik echt met de laatste druppels bezig en tikt flink aan voor een bag) en The Strokes. En The Big Tease is ook zowat op.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit al te bedenken wat ik allemaal 'moet' kopen om aan een goed bedrag te komen als het weer geef zoveel uit krijg zoveel wordt (wat ik denk).
Maar mijn lijst is zeer kort
Ik kreeg een klein potje mee als proefmonster. Het rook naar een of ander medisch cremepje dat de dokter je zomaar voor kan schrijven voor een eng soort uitslag.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
Mijn 3 potjes (jawel) ruiken echt nergens naar. Wat voor geur is het dan?
Da's dan wel mooi een tvp waardquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
Alles om het volk hier naartoe te lokken.quote:
Het gepeupelquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles om het volk hier naartoe te lokken.
Ik weet niet hoe ver je de SC inmiddels gelezen hebt, maar bezorgkosten hoef ik waarschijnlijk niet te betalen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gepeupel
Maar wat je in de SC schreef... zit ook wel wat in. Maar ga je dan online bestellen in de UK of los je dat anders op?
En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bijquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef -Mellow- het volgende:
Soak And Float
Sex Bomb
Blue Skies and Fluffy White Clouds
Buffy
Flying Fox Shower Gel
Avobath
New Shampoo Bar
Big
13 Soap (Unlucky for Dirt)
Wiccy Magic Muscles
American Cream
Figs And Leaves
Dream Cream
Snow Showers
£72.96
Ik durf nog niet op bevestigen te drukken
ja ik bedenk het me nu ook, maar te laatquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En terecht, als je 7 pond en 4 pennies meer uitgeeft hebt je 10 euro extra aan gratis goodies er bij
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. Vandaarquote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Trusten het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er hier ook een Lush topic bestond!
@ Daph_ het spul dat naar TaaiTaai ruikt heet volgens mij gewoon TaaiTaai maar weet niet of ze die nog verkopen. En Vanilla Dee-lite vind ik inderdaad overwegend naar vanille ruiker, erg lekker en zwoel geurtje en blijft lang hangen maar je moet wel van zoete geurtjes houden. En ehm wat zoete zeep betreft: Honey I washed the kids misschien?
Ik baal echt dat ik morgen moet werken anders was ik gaan kijken of er nog een From... with love cadeau te scoren was. Iemand die voor mij wil kijken heel toevallig?![]()
Misschien bedoe lje dan Orange and Spice en all things nice? En HIWTK is idd een blok zeep...quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had Dipkip het er laatst over, had een Engelse naam.. VandaarHoney I washed the kids, is dat een blok zeep? Ja toch? *n00bie*
Die zakken zullen er dan nog wel zijn, maar de grote kados zijn na een dag (of 2) echt wel weg denk ik. Als ze er al op voorraad hebben op dit moment.quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef Bamba het volgende:
Ooh dan ga ik toch maar gewoon naar de winkel! Dan kan ik eerst ruiken ook. Gaan die acties snel altijd? Of is er genoeg voor mij over anderhalve week?
Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ook graag nog wat dingen overlaten voor de mensen die na u komen
Tussen de 4 werkdagen en anderhalve maand.quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef GoodGovernance het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je de bestelling ontvangt uit UK (gemiddeld)?
UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik lees op het forum al die afspraakjes mee, en het is nogal ontmoedigend.
Áls ik in m'n pauze zou gaan, dan staan daar al doorgewinterde Lushies die een eventuele Legends voor mijn neus wegkapen natuurlijk, en de Legends is het enige dat voor mij de moeite van alle moeite zou zijn, zeg maar.
Even cc-saldo checken en voor de UK-mo gaan.
Ja, zoiets las ik.quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK spul moet je voor 1 januari bestellen. De prijzen gaan dan nl flink omhoog.
Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik.
Hoe flink is flink, weet je percentages, Cat?
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik.
Hoe flink is flink, weet je percentages, Cat?
Crap die heb ik net van de week weggegooid!quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Het heeft iets te maken met VAT (soort BTW) die flink omhoog gaat.
In de nieuwste Lush Times staan de nieuwe prijzen, maar ik heb geen recente UK kopie.
Als ik morgen thuis ben dan ga ik bekijken wat ik het komende half jaar nog nodig heb van niet-bederfelijk spul en dan ga ik een UK order plaatsen.
De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Crap die heb ik net van de week weggegooid!
Had 'm nog niet zo langquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De LT bedoel je? Dat zal vast een oude versie zijn. Daarvan heb ik er een stuk of vier liggen.De nieuwe is deze week uitgekomen.
Ja ik vind het ook viezig ruikenquote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Judeljuud het volgende:
Mag ik heel even mededelen dat Dream Cream ge-wel-dig is?!Mijn zusje heeft me een pot cadeau gedaan en het brengt m'n huid echt tot rust. Heel fijn! Ben er zoooo blij mee!
![]()
Al meurt het wel...
Wil je hier komen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef -Peach het volgende:
Ik neem aan dat ik, als ik volgende week woensdag naar de Lush ga, vast geen grabbag meer kan halen? En je moet dus eerst voor 30 euro uitgeven en dan krijg je er gratis een bij? Vond het concept van vorig jaar dan toch iets beter denk ik
quote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je hier komen?
Ik ga morgen weer , ik wil wel voor je halen
Je moet voor 30 euro produkten kopen en dan krijg je of een grabbag of kun je een kado uitzoeken, als die er nog zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Maar moet je dan dus eerst wel 30 euro gewone producten halen ofzo? Of doen ze hetzelfde als vorig jaar maar dan voor 30 euro? (heb het niet zo gevolgd...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |