Ok, als je t me morgen voor 12 uur laat weten wil ik wel voor je meenemenquote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef -Peach het volgende:
Ah op die manier. Ik ga er even over nadenken! (las op de .nl site dat er al geen grabbags meer waren)
Huh? Door het personeel? Erg raar, vind ik.... en, was het nog wat?quote:Op maandag 28 december 2009 09:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Dream Cream niet zo verschrikkelijk ruiken eignelijk. Beetje neutraal, kamille achtig luchtje. En hij is inderdaad heerlijk verzorgend.
Dadelijk naar Den Bosch!Al hoorde ik dat de grote hatboxes daar al uitverkocht zijn of door het personeel gereserveerd.
Ja he?quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef shmoopy het volgende:
Dat is karma, Catje, en dan bedoel ik niet die van Lush.
Ik denk dat je wel een paar dagen kunt wachten hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Liefjens, jullie moeten me even geruststellen, hoor.
Ik had wat grote aankopen gedaan met de cc en moest hem dus even aanvullen.
Is vrijdag gebeurd, en het schijnt zo'n 5 (!) werkdagen te duren voordat het weer op de cc-rekening staat.
Ik keek net even, is nog niet aangevuld en ik kom gewoon 7 euro tekort om nu toch de UK-bestelling te kunnen doen.
En ik word helemaal zenuwachtig dat de actie zopeteen op is!!!
*paniekerig doet*
quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Cat22 het volgende:
En net voor 100 pond in de UK besteld.Niet alleen voor mij trouwens.
![]()
Wel raar: dan zou ik 2 maal een 20 pond gift moeten krijgen. Maar opeens werd er eentje weggehaald. Dus ik heb er maar een vraagje aan verbonden, ben benieuwd wat ik krijg en vooral... óf ik het krijg!
Kreeg jij wel 2x20 pond goodies?quote:Op maandag 28 december 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had dus al een bestelling in de UK van 101 pond, voor mij alleen
![]()
Ik was blij dat ik wel nog iets voor 30 euro wist te bedenken vanmiddag
Als het goed is wel, ik heb geen cc , vriendin heeft t besteldquote:
Is het gebruikelijk dat het kerstspulletjes zijn die je krijgt, of gewoon andere dingen?quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ik heb geen cc , vriendin heeft t besteld
Vorig jaar waren het de kleine kerst kadootjes. Voor 10 pond bv 2 baddingen en een kortingsvoucher.quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk dat het kerstspulletjes zijn die je krijgt, of gewoon andere dingen?
Ik ben erg benieuwd!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik keek niet goed!Ik heb de bon nu gekregen en daar staan 2 maal 20 ponds gifts op. Wat een zeur ben ik toch.
En voor 20 pond krijg je dan twee van die kleine kadootjes ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het de kleine kerst kadootjes. Voor 10 pond bv 2 baddingen en een kortingsvoucher.![]()
Je kunt op de site spieken wat dit jaar de kleine kadoos zijn.
Waardanwaardanwaardan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt op de site spieken wat dit jaar de kleine kadoos zijn.
Nee, dan krijg je een groter kado.quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor 20 pond krijg je dan twee van die kleine kadootjes ofzo?
Nou ik wacht het wel af!
De kleine kadoboxjes!quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waardanwaardanwaardan?
*heel raar gaat zitten wiebelen nu*
Of bedoel je dat ze de kado-boxjes geven ipv allemaal losse spulletjes?
*kijkt rond*quote:
Jij bent heel hard aan je karma aan het werken, hé?quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt rond*
Is er al iemand flauw gevallen?
Nee?
Nou dan. Niks aant handje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |