Thanks! Ik zag het net pas en had er ook eentje geopend. Laat ik die wel dichtgooien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:12 schreef -Peach het volgende:
Heb m maar ff gemaakt Cat, ik neem aan dat jij te druk bent met je Lush uitpakken/checken?![]()
En inmiddels is alles uitgepakt! Foto's!quote:
Ik heb ook tijd en thee!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ze ook maar snel bij dipkip mogen komenheb deze week zelf lekker veel tijd om t af te halen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef Dipkip het volgende:
Mijn DHL bezorgpersoon is een klein vrouwtje in een Fiat Panda.
Ik denk dat ze twee keer moet rijden![]()
Dat had ik met Angels On Bare Skin. Het prutje is volgens mij al een jaar over datum, ik gebruikte het één a twee keer per week en toen een paar maanden niet en wilde ik het weggooien omdat het oud was, bijna wegliep en het toch niks deed. En toen kreeg ik ineens allemaal dikke puisten midden in m'n gezicht. Niet tof meer, zo veel. Voelde me weer helemaal vijftien. Na twee keer AOBS was het weer wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijna bijna bijna.
Ik moet binnenkort echt wat maskertjes gaan halen trouwens. Het uitje naar Antwerpen ging niet door en ik probeer Amsterdam te ontwijken, maar ik ben bang dat m'n volgende salaris gaat sneuvelen.
Trouwens. Coalface maakt op mijn gezicht dus écht een verschil hè. Ik gebruik het nu al een tijdje niet meer, en de mee-etertjes en kleine puistjes beginnen toch weer de kop (hihi, snap je?) op te steken. Ik had ook Skin Drink, maar die is nu zo oud dat ik 'm weggegooid heb. De geur ging me tegenstaan. Jammer, want de werking was briljant.
Kan cocolotion ook op je gezicht of issie daar te vet voor?
In de kalverstraat op 23 oktoberquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
TVP![]()
Cupcake gezichtsmasker! Wat een verschil met Cosmetic Warrior qua geur, die laatste koop ik dus echt nooit meer.
Heb ook een klein tinnetje Ultrabland, maar weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Ik denk dat ik m'n AOBS toch fijner vind. Ben woensdag jarig en ik krijg Rock Chick van m'n broertje. De doos alleen ruikt al zo lekker
!
Ik ben nog een beetje een Lush-newbie, maar wanneer ongeveer kwamen vorig jaar de Kerst spulletjes in de winkel eigenlijk?
De oplossing is duidelijk, ze moeten de prijs op de website aanpassen naar 75 gram, want dat kunnen ze wel blijkbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef Cat22 het volgende:
Maar goffer!![]()
Ik heb net een boze mail naar Lush gestuurd.![]()
Net was ik mijn deel van de bestelling bij elkaar aan het rapen toen me opviel dat de zeep die ik had besteld wel erg klein en verfrommeld uitzag. En aangezien ik al vaker had gehoord dat zepen onder de maat zijn ben ik alle 5 de bestelde zepen eens gaan wegen. Shocking!![]()
- Honey Waffle soap: 105 gram. Perfect!
Maar....
Miranda -> 90 gram![]()
17 CTL soap -> 81 gram![]()
Vanilla in the Mist 1 -> 78 gram![]()
Vanilla in the Mist 2 -> 77 gram![]()
Ik ben echt boos op Lush en dat heb ik ze laten weten ook. Je betaalt voor 100 gram, en een paar grammetjes minder kan gebeuren (die 5 extra gram Honeywaffle krijg je ook kado) maar 10% (en meer) minder zeep krijgen dan je voor betaalt, dat kan niet!
Dat ze vervangend pakketje 2 morgen maar gaan opsturen.![]()
Kortom: bestellers, weegt uw zepen!
Bij mij kan dat, maar ik zit weer in een enorm droge huid fase.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan cocolotion ook op je gezicht of issie daar te vet voor?
Maak me niet gek!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef Dipkip het volgende:
Geen briefje in de bus van DHL van gisteren tijdens mn tentamen![]()
En vannacht moest mn vriend overwerken en ik was m gezelschap gaan houden nou ja ik kan niks zelf met die enkel dus ik was mee zodat ik daar kon internetten en thee drinken en toen reden we langs de hoofdvestiging van DHL![]()
Ik hoop echt dat het vandaag komt... Dan ga ik meteen ook wegen![]()
Wegen bubble bars eigenlijk wel wat ze beloven? *ineens achterdochtig wordt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds geen panda in zicht Dipkip? Ik ben er dit jaar supervroeg bij zeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja ik zit al steeds uit het raam te kijken idd maar nog geen pandavrouw![]()
Misschien heeft Cat het een beetje vroeg gehad, er zijn ook nog best wel veel engelsen die het niet hebben en die eerder hebben besteld dan Cat...
Nee, niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
Nog steeds geen panda in zicht Dipkip? Ik ben er dit jaar supervroeg bij zeg!
Als je alleen deze laatste ^^ post leest, denk je: Huh, panda?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog steeds geen panda in zicht Dipkip? Ik ben er dit jaar supervroeg bij zeg!
Je betaalt voor 100 gram, dan hoor je toch ook 100 gram te krijgen? Het is jouw probleem toch niet dat je 23quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat echt achterlijk. Good will gesture mn reet. Zet er dan wat over op je site dat je met 100 gram bedoelt toen het oorspronkelijk gegoten werd.
Er is volgens mij een wet over toch? Of ze hadden er zelf iets over gezegd, dat 10% mocht oid? Ik ga ff op het IF zoeken....
[..]
Nee, niks
Interessante tekst Dip! Heb je (gezien de reactie eronder) die van het IF?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
"If you follow the link to the gov. site, and then follow on the
"WEIGHTS AND MEASURES
The Weights and Measures
(Packaged Goods)
Regulations 2006 – Guidance
Note
AUGUST 2007
URN 07/1343"
it makes it a bit clearer - if you like jargon
Lush MO retro soaps are are "package" i.e they are each 100g and pre-packed for sale.
Weight applies at point of PACKING not MAKING.
A degree of variation in weight is acceptable, defined as follows:
"- the actual contents of the packages should not be less, on average, than the
nominal quantity;"--this means the average contents of each soap PACKED, not when it's made, should be 100g.
"- the proportion of packages which are short of the stated quantity by a defined
amount (the “tolerable negative error” or TNE) should be less than a specified
level;"--the TNE is 4.5g for a package of 100g weight. Thus most of the packages should weigh between 95.5g and 104.5g when packed.
"- no package should be short by more than twice the TNE."--this means that at packing, no soap should weigh less than 91g (and this should be exceptioanl not common).
The regulations say there must be some system which checks this.
BUT ----
"17. All products are required to meet the three ’ rules at the time of packing. For
desiccating products, which may lose weight after packing, the onus is on the packer to
prove that any subsequent failure was due entirely to the desiccation of the product
contained in the packages after they were made up."
So, if the packages lose weight as they dry, after being put in the paper, this is allowable.
My big question then is how much drying weight lose is acceptable in a Lush soap? There must figures on this somewhere, in Lush QC, or in industry standards or somewhere.
If I'm getting a soap weighing 79g. (I kid you not) and it might have weighed as little as 91g when it was packed, it has lost 13% more in evaporation AFTER packing.
I think that's a lot to expect customers to understand."
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
Mijn order bevat 5 stukken zeep van hun bestverkopende geuren (karma en hiwtk), ik zal ze wegen en misschien kunnen we dan samen moeilijk doen op het IF
O, dat is echt heel ergquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Pomtidom... iemand anders op het forum heeft een zeepje van 60 gram.![]()
Leg dat maar eens uit Lush.
Rekenen op zijn Lushsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Je eindigt gewoon met zo'n 150 gram 17 CTL. 2 maal 100 gram, zeg maar.
Oooooh is dat het, ik vroeg me al af waar ik een hele lap tekst over getypt hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Hou er ook rekening mee dat zeepjes krimpen he? Als ze al een tijdje liggen neemt het gewoon in gewicht af.
ja maar een krimp van 25% kom op zeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Hou er ook rekening mee dat zeepjes krimpen he? Als ze al een tijdje liggen neemt het gewoon in gewicht af. Daarom kun je ook beter naar de winkel komen, daar is het veel verser
Neequote:
En uitleg als deze maakt dat klanten pissig worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Hou er ook rekening mee dat zeepjes krimpen he? Als ze al een tijdje liggen neemt het gewoon in gewicht af. Daarom kun je ook beter naar de winkel komen, daar is het veel verser
En ik leg dus net uit, dat ik dat complete onzin vind. Juist een verse zeep gaat nog krimpen. Eenmaal gekrompen zeep van zeg twee maanden oud krimpt nauwelijks verder, getuige de circa 20 stukken die ik hier heb liggen die 2-12 maanden oud zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
wat ik bedoel te zeggen met dat het in de winkel verser is is dat de zepen die wij hebben niet zo snel meer krimpen, en daar ligt het probleem denk ik.
Maar da's dan toch raar in de winkel. Stel:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dipmaar onthoud dat ik in de winkel sta en niet bij mailorder werk, dat staat echt los van elkaar.
wat ik bedoel te zeggen met dat het in de winkel verser is is dat de zepen die wij hebben niet zo snel meer krimpen, en daar ligt het probleem denk ik. Ik geef je groot gelijk, je betaald voor 100 gram en krijgt veel minder, dat kan gewoon niet...
Uluru+avo+intho thin air had ik, en de 12e betaald dan zou t toch wel eens mogen komen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
Had je veel besteld?
Kom er net achter dat mn vriend nog steeds niet mn verjaardagscadeau heeft besteld. Wat uit de UK moet komen en speciaal voor mij handgemaakt. De verkoopster zei minimaal een maand van te voren bestellen, ik heb hem al 2 maanden geleden gemaild hoe en wat precies, volledige instructies want mijn vent heeft echt géén smaak (behalve in vrouwen natuurlijk) en ieder jaar krijg ik mn cadeautje pas weken na mn verjaardag onder het mom 'ik had er gewoon geen tijd voor doe niet zo moeilijk'. En ik vind dat echt ontzettend kut dus dit jaar heb ik heel pro actief gezorgd dat ie alleen maar ff hoefde te klikken en dan kwam het goed. En dat heeft ie nog niet gedaan en ik ben over twee weken jarig. Ik ben echt woedend
Onderweg!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Dipkip het volgende:
Track event
Date Status
Outbound Gateway 2009-10-13 General status. Arrival
Geen idee wat het betekent.
Heb je al eens gebeld met DHL? Want het is niet normaal dat het zolang blijft liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:31 schreef Dipkip het volgende:
Track event
Date Status
Outbound Gateway 2009-10-13 General status. Arrival
Nee heb je, ja kun je krijgen. Misschien kunnen zij de order beter tracken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Nee, maar kan me ook niet voorstellen dat ze er iets aan doen zeg maar?
Die duikt elke jaar op. Hij is wit, een beetje snotterig en geliefd door velen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Mirjam het volgende:
net een mailtje gekregen van lush duitsland met halloween en kerstprodukten, ziet er leuk uit!
er zit een ghost douchegel bij, nog nooit van gehoord
is iemand daar bekend mee? klinkt spannend
da's voor in badquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat jack-ding eigenlijk dat in de mail stond? Zeep?
En wanneer zouden mensen dat moeten lezen dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch zo simpel als een leuk stenciltje in kleur maken van alle zeepjes met alle specificaties en een leuk verhaaltje erover erbij. Zeepjes erbij om te sniffen en klaar.
Of denk ik nu te makkelijk?
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat overal meteen cursussen voor nodig zijn.
In iedere winkel zijn er momenten dat het rustiger is. Dinsdagochtend, ik noem maar wat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wanneer zouden mensen dat moeten lezen dan?
Lush staat nou juist bekend om de verkopers die weten waar ze over praten, een middagje/avondje nieuwe spulletjes testen of bekend mee raken lijkt me niet meer dan logisch.
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Kersttraining? Dat meen je toch niet serieus he?
Ik vind het juist leuk! Past helemaal bij Lushquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
Dan vertel ik je toch gewoon niks over de nieuwe producten?beetje flauwe reactie...
lijkt me logisch dat we trainingen krijgen, je moet het zien als inwerken. Of zou je ook gewoon iemand in de winkel zetten zonder uitleg en het uit laten zoeken?lekker kort door de bocht.
we hebben dus de producten gezien, geroken, gevoeld. Weet nu wat er inzit, waar de inspiratie vandaan komt (achter elk product zit een persoonlijk verhaal). En vergeet niet de paketten. Dat zijn er zoveel, het is fijn om daar wat meer over te weten
en mooier nog, ik heb alle producten meegekregen
dus kom maar op met vragen!
Ze liggen vrijdag in de winkel dus je hoeft nog maar eventjes te wachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk! Past helemaal bij Lush.
En ik ben jaloers dat je alle producten al hebt!
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?quote:
Ik gaf dan ook erbij aan dat je het wellicht op papier zou kunnen zetten met de zeepjestoestand erbij, zodat je het op een rustig moment in de winkel kunt doornemen. Lijkt mij in ieder geval een stuk efficiënter qua tijd en (personeels)kosten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
Dan vertel ik je toch gewoon niks over de nieuwe producten?beetje flauwe reactie...
lijkt me logisch dat we trainingen krijgen, je moet het zien als inwerken. Of zou je ook gewoon iemand in de winkel zetten zonder uitleg en het uit laten zoeken?lekker kort door de bocht.
Klinkt efficient... totdat je hoort dat winkelmedewerkers nog nooit met de suikerscrub hebben gewerkt hem half oplossen tijdens een demonstratie ipv hem netjes demonstrerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gaf dan ook erbij aan dat je het wellicht op papier zou kunnen zetten met de zeepjestoestand erbij, zodat je het op een rustig moment in de winkel kunt doornemen. Lijkt mij in ieder geval een stuk efficiënter qua tijd en (personeels)kosten.
Maar goed, ik vertrek weer uit dit topic, sorry voor de kritiek he.
Ik denk dat Taai Taai 3 november komtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?
Oh, en komt Taai Taai ook nog of zit die er niet bij voor a.s vrijdag?
Ik vind het wel leuk dat jullie een training krijgen of inwerkdag of hoe je het ook wilt noemen. Lekker samen proberen en daarna goed uitleg kunnen geven, dat is toch geweldig? Das nou de sfeer en de service die ik leuk vind van Lush
Dat blik met bruisballen is kleiner dan ik had verwacht, er zitten 9 kleine bruisballen in. Denk iets van 25 bij 25 cm of zo? Ze zijn voor in bad bedoeld maar qua formaat kunnen ze ook prima als voetenbadjequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?
Oh, en komt Taai Taai ook nog of zit die er niet bij voor a.s vrijdag?
Ik vind het wel leuk dat jullie een training krijgen of inwerkdag of hoe je het ook wilt noemen. Lekker samen proberen en daarna goed uitleg kunnen geven, dat is toch geweldig? Das nou de sfeer en de service die ik leuk vind van Lush
Dat was helaas het enige product welke er niet wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
heb je t nieuwe masker ook geprobeerd? is dat vergelijkbaar met oatifix of niet?
jammer en jammer dat dacht ik ook al gezien de omschrijving maar ik vind oatifix helemaal niks, ruikt lekker maar qua werkingquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was helaas het enige product welke er niet wasmaar ik verwacht dat het een beetje vergelijkbaar is met Oatifix
Yepquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef GotC het volgende:
Krijgen we in Nederland ook alle giftboxes?
Ik wil een bad!!
Mijn Oatifix staat ook praktisch ongebruikt in de koelkast..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer en jammer dat dacht ik ook al gezien de omschrijving maar ik vind oatifix helemaal niks, ruikt lekker maar qua werking
Yep, voor een gevoelige en droge huidquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef GotC het volgende:
Mja ze zeiden in Den Haag idd dat het ook een soort Oatifix wordtVoor de droge huid toch?
Vind hem zelf ook niet fijn werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn Oatifix staat ook praktisch ongebruikt in de koelkast..
Gevalletje brokstukken-van-het-masker vliegen in het rondquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind hem zelf ook niet fijn werkenhoewel mijn huid erna wel goed voelde, maar hij smeert niet lekker uit
Dat klinkt goed! Ik vind de normale bruisballen altijd zo groot voor het bad en ze slopen is best vervelend als je geen eigen bad hebt. Zit je weer maanden met kruimels enzo die je ergens in een plastic zakje weer kwijt moet. Dit klinkt als echt iets voor mij, kan ik mijn trommel ook makkelijk meenemen als ik weereens naar m'n ouders ga of in een hotel zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef MaJo het volgende:
Dat blik met bruisballen is kleiner dan ik had verwacht, er zitten 9 kleine bruisballen in. Denk iets van 25 bij 25 cm of zo? Ze zijn voor in bad bedoeld maar qua formaat kunnen ze ook prima als voetenbadje
balen dat ik in september ontslag heb genomen! haha, net te laat voor de training.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
we hebben dus de producten gezien, geroken, gevoeld. Weet nu wat er inzit, waar de inspiratie vandaan komt (achter elk product zit een persoonlijk verhaal). En vergeet niet de paketten. Dat zijn er zoveel, het is fijn om daar wat meer over te weten
en mooier nog, ik heb alle producten meegekregen
dus kom maar op met vragen!
Het is echt een heel mooi pakketjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ik vind de normale bruisballen altijd zo groot voor het bad en ze slopen is best vervelend als je geen eigen bad hebt. Zit je weer maanden met kruimels enzo die je ergens in een plastic zakje weer kwijt moet. Dit klinkt als echt iets voor mij, kan ik mijn trommel ook makkelijk meenemen als ik weereens naar m'n ouders ga of in een hotel zit.
Dat is ook geen goede timing hequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
balen dat ik in september ontslag heb genomen! haha, net te laat voor de training.
Trainingen bij Lush zijn altijd leuk! Je moet het ook zien als een soort teambonding. Zij doen hun best het voor ons leuk te maken en zo kunnen wij die vibe weer meegeven aan de klanten.
Ik denk een gram of 300. Maar door het potje CP wel pakketpost. Of ik moet die 50 gram in een zakje doen. Dan kost brievenbuspost zo'n 2,20 euro (die ik kan afsnijden van je extra zeep).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef -Peach het volgende:
Ff denken, hoeveel gram is het in totaal? En het enige wat ik nog krijg is die lipbalm, charity pot en dan die zeep toch?
Neem je tijd, really.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik red het alleen niet meer voor morgen te verpakken voor je, dus het zal wat later worden eer ik het kan laten versturen door iemand
Maar wat is het alternatief voor ons verslaafden? Duur bestellen in NL of 60 km naar een winkel reizen voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef GotC het volgende:
Jeetje wat een gedoe en gezeik van DHL!! Ook hoe die doos eruit ziet..
En slecht van Lush dat je zoveel mist Dipkip!
Bleh, dit soort dingen stopt me echt om Lush online te bestellen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:![]()
[ afbeelding ]
*gaat terug in lurk-modus*
Het is iig nooit goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief voor ons verslaafden? Duur bestellen in NL of 60 km naar een winkel reizen voor
-weer- dure spullen.Dan toch maar goedkoop in de UK.
Het lost zich altijd achteraf weer op, maar ik ga in november persoonlijk flink shoppen in Londen.Desnoods stuur ik het naar mezelf op, dan komt het mooi via RM en vervolgens TNT of Slectvracht en die zijn een stuk beter dan DHL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik laat me niet weerhouden om vaker via MO te bestellen hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef CherryLips het volgende:
En ik zo helemaal blij met m'n cc eindelijk, dat ik nu ook eens in Engeland kan bestellen, en ik nu zo van 'ja maar lush MO is raar ik durf niet'.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Maar nu sturen ze dat dus ipv dream cream dus kan ik het toch gebruiken, want terugsturen doen we niet aan. Degene die dream cream besteld had krijgt dat gewoon alsnog en ik heb iets om mn gruwelijke oorlogswonden mee te soppen![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef Dipkip het volgende:
De eerste keer dat zoiets me gebeurde had ik echt zoiets van oooh jeeeeee en nu denk ik EN TERECHT.
Royal Fail gaat morgen beginnen met staken, en ik vermoed dat die lang gaan duren. Dus als je via hen besteld houd rekening met een vertraging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
onder de 2 kilo blijven, dan kun je laten verzenden via Royal mail.
RM staakt toch al weken? En sinds de staking is begonnen zijn mijn pakketjes uit de UK supersnel aangekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Royal Fail gaat morgen beginnen met staken, en ik vermoed dat die lang gaan duren. Dus als je via hen besteld houd rekening met een vertraging.
Ik vlieg morgen met mn kids naar Birmingham, we gaan bij vrienden logeren.. Aangezien ik pas een hele grote doos uit datzelfde Solihull opgestuurd heb gekregen, party-en kerstzooi, en aardig wat forumparty zooi had besteld heb ik bij Lush eigenlijk niets nodig. Maar ik ga natuurlijk wel even snuffelen
Ik mail de halve dag in het Engels, bellen soms ook, dus dat zou het probleem niet zijn. Eerder het stuk ongeduld in mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Ze sturen echt gewoon na, het enige is dus, je moet geen haast hebben en het niet laten zitten omdat je niet in het engels durft te mailen. Als je je neer kunt leggen bij extra lang wachten door het nazenden en dat je moet mailen is het het echt wel waard.
Nee, niet zo extreem als dat ze nu gaan doen.. Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RM staakt toch al weken? En sinds de staking is begonnen zijn mijn pakketjes uit de UK supersnel aangekomen.Eentje zelfs in 2 werkdagen!
![]()
Veel plezier in Birmingham!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
OMG Lush heeft het bij het nazenden weer verkeerd gedaan maar deze keer in mijn voordeelik miste bijv. 1 fles avoshower en ik heb er 4 nagezonden gekregen
![]()
WTF!!!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
OMG Lush heeft het bij het nazenden weer verkeerd gedaan maar deze keer in mijn voordeelik miste bijv. 1 fles avoshower en ik heb er 4 nagezonden gekregen
![]()
WTF!!!!
Nee joh, das 'vergeef ons aub'-Avo showerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
![]()
WTF!!!!
Dan ben ik vrij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:41 schreef MaJo het volgende:
Morgen liggen de kerstproducten in de kalverstraat
Ik vind het niet egoistisch en je hebt het toch van te voren duidelijk gemaakt? Ik zou inderdaad gewoon terugschrijven wat je nu ook gezegd hebt. Er zijn ook mensen die wel de extra's verdelen, dan hadden ze daar toch mee kunnen bestellen? Of zelf een grouporder opzetten, weten ze ook hoeveel werk dat isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Kreeg net een berichtje waarom verdeel jij je extraatjes niet over je bestellers zoals Cat doet?Doe jij dat Cat? Krijgen ze allemaal 5 ml. charity pot en 12 ml. vanillary?
Noem me egoistisch maar ik doe dat niet hoor. Heb ik van te voren aangekondigd. Ik laat mensen met me mee bestellen, ze hebben met mn korting mee kunnen doen ook nog, ik verdien er niks aan en daar houdt mijn altruisme op. Mijn charity pot, mijn vanillary, en mijn foutjes van Lush. Je doet toch de moeite al, ik reken geen telefoonkosten door, ik blijf thuis of ga naar de post voor mensen, jeetje ik ken de meeste niet eens hoor. Beetje raar om dan te verwachten dat het eerlijk zullen we alles delen is, en zo denken mensen ineens niet als er iets ontbreekt en Lush stuurt het niet na
Oh.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Dipkip het volgende:
Knotwrap is in de winkels, in plaats van de inpakservice die ze vroeger hadden. Ik geloof niet dat het online kan?
http://hotimg25.fotki.com/p/a/81_96/15_65/Knot-Wrapping.jpgquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef shmoopy het volgende:
Oh.
Maar er stond helemaal 'NEW' enzo, op de online shop, dus ging ik er van uit dat het online kon.
Egoistisch? Are you kidding me? Stellen die mensen ook voor al jouw tijd, moeite en kosten te vergoeden? Je doet mee aan een groeporder omdat je zelf niet kan of wil bestellen, dan moet je ook niet alle voordelen willen én verwachten dat je alle voordeeltjes meepikt. Je hébt al een enorm voordeel. Nee hoor, geef je groot gelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Kreeg net een berichtje waarom verdeel jij je extraatjes niet over je bestellers zoals Cat doet?Doe jij dat Cat? Krijgen ze allemaal 5 ml. charity pot en 12 ml. vanillary?
Noem me egoistisch maar ik doe dat niet hoor. Heb ik van te voren aangekondigd. Ik laat mensen met me mee bestellen, ze hebben met mn korting mee kunnen doen ook nog, ik verdien er niks aan en daar houdt mijn altruisme op. Mijn charity pot, mijn vanillary, en mijn foutjes van Lush. Je doet toch de moeite al, ik reken geen telefoonkosten door, ik blijf thuis of ga naar de post voor mensen, jeetje ik ken de meeste niet eens hoor. Beetje raar om dan te verwachten dat het eerlijk zullen we alles delen is, en zo denken mensen ineens niet als er iets ontbreekt en Lush stuurt het niet na
Yep daar heb ik meer info overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef shmoopy het volgende:
Dat mag je toch lekker zelf uitmaken, Dip?
Ik zou het zien als een leuk extraatje voor al het werk dat je er aan hebt, hoor.
Ik heb net weer besteld in de UK, en er was een optie voor een 'knotwrap', je items in een leuk stofje op z'n Japans in laten pakken. Helaas was de info niet klikbaar, heeft iemand daar meer info over? Klonk zo leuk.
Nee, denk het ook niet. En terecht natuurlijk. Als je een bruisbal koopt van 5 euro per stuk (en de echte Nederlander rekent dan ff snel dat dat 11 gulden is) verwacht ik toch wel dat ze hem inpakken als ik dat vraag zonder dat daar ook nog op wordt verdiend. Ik vraag me toch af of Lush zijn hand niet aan het overspelen is. De meeste mensen die goed bekend zijn bij Lush zullen het merendeel van de producten uit de UK halen, de incidentele koper zal al gauw denken: bij de Tuinen kost zo'n bal 3 euro en pakken ze hem nog in ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep daar heb ik meer info overdit wordt de nieuwe manier van inpakken van Lush, in tweedehands sjaaltjes. Uiteindelijk gaat het papier er zelfs uit in januari, tot die tijd kun je kiezen. Inpakken in stof kost wel geld dus ik ben heel benieuwd of dat in nederland wel aan gaat slaan
ben bang van niet
Wat ik heb gedaan is één setje gratis spul (CP en Vanillary) voor mezelf houden en de rest heb ik verdeeld onder de medebestellers. Iedereen kon aangeven wat zij wilden en op basis daarvan heb ik zo eerlijk mogelijk verdeeld, zodat iedereen iets kreeg waar ze blij mee was. Hele produkten dus, ik ben geen potjes gaan verdelen, ik ben wel goed maar niet gek. Ze moesten er wel voor betalen, ik heb de bedragen zo verdeeld dat we de extra verzendkosten eruit hadden. Mijn 'winst' is dus dat ik één parfum en 50 gram Charity Pot gratis heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap jouw visie wel, en ik vind hem ook bijzonder aardig, maar ik geloof dat ik dat toch ook niet zo zou doen. Maar goed, mijn gevoel komt dan ook voort uit: ik hoéf geen mensen die meebestellen, dus dat ze meebestellen, is aardig voor hen, maar ik zou zelf ook wel hebben besteld. Dus cadeaus en voordeeltjes, tja, da's dan mijn voordeel dat ik zo aardig ben om ook voor anderen te bestellen. Maar daarom heb ik ook weleens mensen afgewezen die voorstelden met mij mee te bestellen en dan de verzendkosten plus cadeautjes te delen. Ik heb daar dus geen enkel belang bij. Maar ik voel me dan wel onaardig, dat dan weer welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Zeker omdat je die alleen maar krijgt omdat je dankzij je medebestellers aan dat hoge bedrag kwam. Maar da's mijn persoonlijke mening.
Wat ik met die 4 douchegels zou doen: geen idee. Met zo'n bizar scenario kun je haast geen rekening houden.
Maar ook daar denk ik weer: die 4 douchegels had je wsch. nooit ontvangen als er geen mensen met je hadden meebesteld. Daar mag voor mijn gevoel iets tegenover staan.
Ik ben gewoon té aardig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap jouw visie wel, en ik vind hem ook bijzonder aardig, maar ik geloof dat ik dat toch ook niet zo zou doen. Maar goed, mijn gevoel komt dan ook voort uit: ik hoéf geen mensen die meebestellen, dus dat ze meebestellen, is aardig voor hen, maar ik zou zelf ook wel hebben besteld. Dus cadeaus en voordeeltjes, tja, da's dan mijn voordeel dat ik zo aardig ben om ook voor anderen te bestellen. Maar daarom heb ik ook weleens mensen afgewezen die voorstelden met mij mee te bestellen en dan de verzendkosten plus cadeautjes te delen. Ik heb daar dus geen enkel belang bij. Maar ik voel me dan wel onaardig, dat dan weer wel![]()
.
Als ik het goed het begrepen in principe alleen in Nederland!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Ik lees even niet alles terug (dat doe ik in het weekend wel) maar TAAITAAI is....? Alleen in Nederland te krijgen neem ik aan gezien de naam? Of is dit een domme vraag?
Hoe heet ie dan in Engeland?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het goed het begrepen in principe alleen in Nederland!Maar vorig jaar, toen hij geïntroduceerd werd, bleek hij een paar dagen eerder al als special in een paar UK winkels te liggen.
TaaiTaaiquote:
In NL online en in de winkels, in de UK misschien in een paar winkels, maar wellicht dit jaar ook niet. Online is hij daar iig niet te krijgen. Denk ik.quote:Kan je het ook online bestellen of alleen in de winkels kopen?
Dan kun je het beste naar een winkel gaan en snuffelen, vorig jaar zat er flink verschil in batches!quote:Ik ben er inmiddels zo nieuwsgierig naar dat ik het ook wil proberen![]()
quote:En ik ga dit weekend weer een lekker grote bestelling doen!
Lush is in de UK zo goedkoop dat de pond heel wat ongustiger moet staan om daar niet meer te bestellen. Ik zeg: doen!quote:Hoe zit het met de pond, is het nog steeds beter om een grotere bestelling via .co.uk te doen?
Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef MaJo het volgende:
Je zit er naast qua Taai Taai Cat, die komt namelijk in heel Europa uitHij liep zo goed in de andere landen vorig jaar (Duitsland, Engeland) dat hij nu voor heel Europa geldt
Hij heet gewoon Taai Taai en ligt vanaf 3 november weer in de winkel
Het is wel weer een geval van op=op, er is maar een beperkt aantaal flessen besteld. Maar naar wat ik begreep was dat best een flink aantal
Zo zit het dus niet. Ten eerste heb ik maar 1 CP gehad en geen 3. Ten tweede heb ik in mijn topic gevraagd of anderen een Vanillary wilden, zij zouden dan de extra verzendkosten betalen, dus een Vanillary voor 12 pond heb ik aangeboden. Niemand wilde dat. Vervolgens heb ik, voor mijzelf, die Vanillaries besteld door die extra verzendkosten te willen betalen, daar besloot ik dus om ze te kopen in mijn ogen. Als ik dat niet had gedaan, had ik ook maar 1 Vanillary gehad, net als jij. Vervolgens maakt MO een fout en BigHarry compenseert mij door die extra verzendkosten niet te rekenen - moet ik dan ineens mijn spulletjes gaan weggeven? Ik vind dus van niet, want ik zou ze gekocht hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik heb gedaan is één setje gratis spul (CP en Vanillary) voor mezelf houden en de rest heb ik verdeeld onder de medebestellers. Iedereen kon aangeven wat zij wilden en op basis daarvan heb ik zo eerlijk mogelijk verdeeld, zodat iedereen iets kreeg waar ze blij mee was. Hele produkten dus, ik ben geen potjes gaan verdelen, ik ben wel goed maar niet gek. Ze moesten er wel voor betalen, ik heb de bedragen zo verdeeld dat we de extra verzendkosten eruit hadden. Mijn 'winst' is dus dat ik één parfum en 50 gram Charity Pot gratis heb.
En bij de nabestelde zeepjes heb ik met de mensen overlegd of ze wilden wachten zodat ik alles in 1 keer opstuurde of dat ik het nastuurde in een envelop, waarbij ik een stuk zeep eraf haalde voor de verzendkosten.
Ik heb veel werk gehad met deze order, maar vind dat niet zo erg. Ik doe een GO om anderen een plezier te doen. En ik denk dat ik de CC kosten wat ruim berekend heb. Die ga ik dan ook niet terugrekenen, daar haal ik dan een vergoeding voor mijn moeite en de telefoonkosten uit.
Iedere besteller doet het op zijn eigen manier en als je het vooraf duidelijk aangeeft dan kunnen bestellers kiezen of ze meedoen of niet.
Al moet ik eerlijk zeggen Dip, dat ik 3 parfums en 3 CP's een zeer royale vergoeding vind voor je werk (en ik besef dat ook deze GO heel raar en stressvol verliep). Zeker omdat je die alleen maar krijgt omdat je dankzij je medebestellers aan dat hoge bedrag kwam. Maar da's mijn persoonlijke mening.
Wat ik met die 4 douchegels zou doen: geen idee. Met zo'n bizar scenario kun je haast geen rekening houden.
Maar ook daar denk ik weer: die 4 douchegels had je wsch. nooit ontvangen als er geen mensen met je hadden meebesteld. Daar mag voor mijn gevoel iets tegenover staan.
Ja stoer hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!![]()
![]()
Grappig dat het heel Europa heeft veroverd nu. Hmm... hoef ik het misschien ook niet mee te slepen naar de UK. Al is een fles met NL label natuurlijk wel weer stoer.
Sorry! Ik had niet begrepen dat jij de Vanillaries ook aangeboden had aan de anderen. Zoals je het eerst beschreef kwam het op mij over dat je al vooraf had besloten alle extraatjes zelf te houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo zit het dus niet. Ten eerste heb ik maar 1 CP gehad en geen 3. Ten tweede heb ik in mijn topic gevraagd of anderen een Vanillary wilden, zij zouden dan de extra verzendkosten betalen, dus een Vanillary voor 12 pond heb ik aangeboden. Niemand wilde dat. Vervolgens heb ik, voor mijzelf, die Vanillaries besteld door die extra verzendkosten te willen betalen, daar besloot ik dus om ze te kopen in mijn ogen. Als ik dat niet had gedaan, had ik ook maar 1 Vanillary gehad, net als jij. Vervolgens maakt MO een fout en BigHarry compenseert mij door die extra verzendkosten niet te rekenen - moet ik dan ineens mijn spulletjes gaan weggeven? Ik vind dus van niet, want ik zou ze gekocht hebben.
Had jij in je eentje dan 3 flessen besteld? Zo ja, dan had het gekund dat jij in je eentje voor de MO fout 'verantwoordelijk' bent omdat zij je ipv de missende flessen je totaal bestelde aantal flessen terugstuurden. Maar het lijkt mij dat je door je GO in totaal veel meer flessen had besteld en dat MO daarna de mist in is gegaan met het sturen van vervanging.quote:En die extra shower gels, dat zie je van te voren niet aankomen nee. En die heb ik dus opgevat als mijn beloning voor mijn werk, voor mijn telefoonkosten. Ik ben het niet met je eens dat die fout niet gemaakt had kunnen worden als ik in mn eentje had besteld. Bovendien vind ik het onzin om 3 flessen douchegel te gaan verdelen over 10 mensen. Dan moet ik dus weer flesjes daarvoor gaan kopen? Wie betaalt dat dan weer?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet ook wat het is, ik heb op de VIP met een maffialid gekletst. Maar mag niks zeggen idd.
Mijn hint is: ik zou het niet kopen
Ik had voor mezelf in totaal 4 flessen douchegel besteld. Ik heb een flink aantal meebestellers die geen douchegels hebben besteld, dus alle andere mensen samen hadden er ook 5 of 6 (lijstje niet bij de hand).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
Had jij in je eentje dan 3 flessen besteld? Zo ja, dan had het gekund dat jij in je eentje voor de MO fout 'verantwoordelijk' bent omdat zij je ipv de missende flessen je totaal bestelde aantal flessen terugstuurden. Maar het lijkt mij dat je door je GO in totaal veel meer flessen had besteld en dat MO daarna de mist in is gegaan met het sturen van vervanging.
Haha same herequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet ook wat het is, ik heb op de VIP met een maffialid gekletst. Maar mag niks zeggen idd.
Mijn hint is: ik zou het niet kopen
Tsja... als je nog geen anderhalf uur de tijd krijgt om te reageren op zo'n bericht... niet iedereen zit de hele dag op het lushforum enzo. Maar ik heb geen zin in een zoveelste lushforumrel, mijn CC is als het goed is een deze dagen binnen (nodig voor vakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zo zit het dus niet. Ten eerste heb ik maar 1 CP gehad en geen 3. Ten tweede heb ik in mijn topic gevraagd of anderen een Vanillary wilden, zij zouden dan de extra verzendkosten betalen, dus een Vanillary voor 12 pond heb ik aangeboden. Niemand wilde dat.
Doe niet zo sneu zeg, een van de medebestellers die niet op het forum zat gaf aan dat ze het parfum wou. Namelijk mijn tante, dat stond ook in het topic. Moet ik dan volkomen onbekende mensen voorrang geven boven een familielid?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja... als je nog geen anderhalf uur de tijd krijgt om te reageren op zo'n bericht... niet iedereen zit de hele dag op het lushforum enzo. Maar ik heb geen zin in een zoveelste lushforumrel, mijn CC is als het goed is een deze dagen binnen (nodig voor vakantie) dus ik kan straks zelf gaan bestellen. Scheelt ook wat gedoe met ophalen/versturen.
Ik denk het ja, de communicatie irl ging toch een stuk minder stroefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:03 schreef Dipkip het volgende:
Het komt gewoon allemaal wat vreemd over, misschien is het gewoon internet miscommunicatie.
Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Die nieuwe site werkt me op m'n zenuwen
Ik ook, ik moest op sommige pagina's drie keer kijken voordat ik door had hoe ik verder kon klikkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.
Ik vind 'm onoverzichtelijk.
En een hele hoop linkjes lopen dood of verkeerd. Klik je een bruisbal aan, heb je bijna het vanillary cadeau in je winkelmand gegooid... ik snap ook niet waarom er nu weer een nieuwe site is, de oude deed het net lekker. Ik heb hem trouwens het liefst zoals lush USA, gewoon vanaf een pagina veel producten en maar een keer klikken om het in je mandje te gooien. Maar ja, het zal wel een tactiek zijn. Ik heb in elk geval weer besteld, ben benieuwd hoe lang het duurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.
Ik vind 'm onoverzichtelijk.
Goed hequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, 250 gram Happy Hippy, lekker dipkip.
Dom he, dat ze niet bij het product zelf ook een klikje hebben staan waarmee het op je wish list komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef HaveANiceDay het volgende:
De wishlist vind je nu bij My Lush. In het linkervak staan je laatst bekeken favorieten/producten (vol met niet-gewenste cadeaus dankzij het klikken op links die verkeerd gelinkt staan), klik op een product en deze verschijnt in het middenvak. Nu kun je het product pas in je wishlist zetten.
Béétje omslachtig maar, je moet het product dus eerst al eens bekeken hebben, dan naar My Lush gaan en dan kun je 't evt. in je wishlist zetten. Een andere methode heb ik in ieder geval nog niet kunnen ontdekken.![]()
Oh nee dat had ik nog niet gesnapt inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Dipkip het volgende:
Je snapt toch wel dat die site niet af is? Lijkt me dat dat knopje er vast wel komt.
De Sabon?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben vreemd gegaan.
Bij die ene, waar ze zeep maken, jeweets.
Tof, wacht met smartquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goed he![]()
Je pakket staat klaar en waarschijnlijk kunnen we het morgen gaan postenzo niet laat ik het nog even weten, maar ga er maar van uit dat het dinsdag wordt bezorgd.
Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Sabon?
Ik vind dat zo'n upperclass winkel waarbij de woorden 'oudtante' en 'natte zoenen' bij me opkomen. Is het wat?
welke winkels doen nog meer eigen shizzle maken dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.
Ik pm je.
Ja, die.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die. Ik zou daar ook gewoon bestellen. Als ik zeep nodig had, zeg maar. Maar ik heb nog genoeg voor de rest van m'n leven
Ik vind van niet. Het is extreem vloeibaar met veel wit erin. Zal er morgen wel een fotootje van maken en posten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Hij gaat vaak schiften vind ik... Ziet ie er nog wel normaal uit?
Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik heb me dan ook ingehouden en alles behálve zeep gekocht, want eigenlijk gebruik ik zelden zeep.
Maar die schattige bodytruffels...
Ja, die.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?
En waar je nadat je besteld hebt zo'n 4 mailtjes krijgt en moet beantwoorden voordat je mag gaan betalen?
En als je dat niet goed hebt begrepen of reclame hebt gemaakt door de dames op zeer bitse wijze op de vingers wordt getikt?
Bedoel je die winkel?![]()
Ze hebben vast lekkere produkten en ze pakken ze prachtig in, maar een winkel waarbij ik het gevoel krijg dat ik me vereerd moet voelen mijn geld achter te laten en op mijn tenen moet lopen om het allemaal goed te doen, daar ga ik niet kopen.
Hoe heb je dat klaar gekregen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die.
Maar ze doen tegen mij echt hysterisch klantvriendelijk, dus ik waag een poging.
Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.quote:
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.
Vond ik wel service.
Die rel heb ik gemist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, bedenk je wel dat het Lush is dat dreigde een advocaat op een Nederlands fanforum af te sturen... zou zomaar kunnen zijn dat die dames daar iets van hebben meegekregen destijds en minder Lushvriendelijk zijn dan gemiddeld.
Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.
Ik vreet ze op nl.
Is een jaar of wat geleden. Een user van Fok! heeft destijds een eigen forum opgericht. Was allemaal leuk en wel, tot Lush zélf met een forum bezig ging. Toen moesten ze ineens de afbeeldingen met copyright van Lush verwijderen op straffe van juridische stappen. Even daarna was er het Nederlandse Lushforum van Lush zelf. Heeft ze een hoop fans gekost destijds.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
[..]
Die rel heb ik gemist.
Het zal mij benieuwen of ze de vormen echt groter gaan maken. Maar ja, daar gaan we dan maar vanuit.quote:Thanks for replying and I apologise for the delay in my reply, I was waiting for other departments to come back to me on whether the soap should be 100g or the stated weight less than advertised.
Our head office have come to conclusion that they want to advertise it as a 100g soap and will therefore be making the moulds significantly larger so that the soaps should be around 120g when made to allow for shrinkage.
Ik weet het. Maar het staat zo onbescheiden als ik mezelf voordraag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ze moeten een BBS naar je vernoemen, Cat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |