Heb je al eens gebeld met DHL? Want het is niet normaal dat het zolang blijft liggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:31 schreef Dipkip het volgende:
Track event
Date Status
Outbound Gateway 2009-10-13 General status. Arrival
Nee heb je, ja kun je krijgen. Misschien kunnen zij de order beter tracken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Nee, maar kan me ook niet voorstellen dat ze er iets aan doen zeg maar?
Die duikt elke jaar op. Hij is wit, een beetje snotterig en geliefd door velen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Mirjam het volgende:
net een mailtje gekregen van lush duitsland met halloween en kerstprodukten, ziet er leuk uit!
er zit een ghost douchegel bij, nog nooit van gehoord
is iemand daar bekend mee? klinkt spannend
da's voor in badquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat jack-ding eigenlijk dat in de mail stond? Zeep?
En wanneer zouden mensen dat moeten lezen dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch zo simpel als een leuk stenciltje in kleur maken van alle zeepjes met alle specificaties en een leuk verhaaltje erover erbij. Zeepjes erbij om te sniffen en klaar.
Of denk ik nu te makkelijk?
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat overal meteen cursussen voor nodig zijn.
In iedere winkel zijn er momenten dat het rustiger is. Dinsdagochtend, ik noem maar wat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wanneer zouden mensen dat moeten lezen dan?
Lush staat nou juist bekend om de verkopers die weten waar ze over praten, een middagje/avondje nieuwe spulletjes testen of bekend mee raken lijkt me niet meer dan logisch.
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Kersttraining? Dat meen je toch niet serieus he?
Ik vind het juist leuk! Past helemaal bij Lushquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
Dan vertel ik je toch gewoon niks over de nieuwe producten?beetje flauwe reactie...
lijkt me logisch dat we trainingen krijgen, je moet het zien als inwerken. Of zou je ook gewoon iemand in de winkel zetten zonder uitleg en het uit laten zoeken?lekker kort door de bocht.
we hebben dus de producten gezien, geroken, gevoeld. Weet nu wat er inzit, waar de inspiratie vandaan komt (achter elk product zit een persoonlijk verhaal). En vergeet niet de paketten. Dat zijn er zoveel, het is fijn om daar wat meer over te weten
en mooier nog, ik heb alle producten meegekregen
dus kom maar op met vragen!
Ze liggen vrijdag in de winkel dus je hoeft nog maar eventjes te wachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk! Past helemaal bij Lush.
En ik ben jaloers dat je alle producten al hebt!
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?quote:
Ik gaf dan ook erbij aan dat je het wellicht op papier zou kunnen zetten met de zeepjestoestand erbij, zodat je het op een rustig moment in de winkel kunt doornemen. Lijkt mij in ieder geval een stuk efficiënter qua tijd en (personeels)kosten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
Dan vertel ik je toch gewoon niks over de nieuwe producten?beetje flauwe reactie...
lijkt me logisch dat we trainingen krijgen, je moet het zien als inwerken. Of zou je ook gewoon iemand in de winkel zetten zonder uitleg en het uit laten zoeken?lekker kort door de bocht.
Klinkt efficient... totdat je hoort dat winkelmedewerkers nog nooit met de suikerscrub hebben gewerkt hem half oplossen tijdens een demonstratie ipv hem netjes demonstrerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gaf dan ook erbij aan dat je het wellicht op papier zou kunnen zetten met de zeepjestoestand erbij, zodat je het op een rustig moment in de winkel kunt doornemen. Lijkt mij in ieder geval een stuk efficiënter qua tijd en (personeels)kosten.
Maar goed, ik vertrek weer uit dit topic, sorry voor de kritiek he.
Ik denk dat Taai Taai 3 november komtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?
Oh, en komt Taai Taai ook nog of zit die er niet bij voor a.s vrijdag?
Ik vind het wel leuk dat jullie een training krijgen of inwerkdag of hoe je het ook wilt noemen. Lekker samen proberen en daarna goed uitleg kunnen geven, dat is toch geweldig? Das nou de sfeer en de service die ik leuk vind van Lush
Dat blik met bruisballen is kleiner dan ik had verwacht, er zitten 9 kleine bruisballen in. Denk iets van 25 bij 25 cm of zo? Ze zijn voor in bad bedoeld maar qua formaat kunnen ze ook prima als voetenbadjequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die nieuwe doos met die 12 ? minibruisballen, hoe groot is die ongeveer? En zijn die ballen bedoelt voor in bad (evt. in combi met een melt) of zijn ze voor voetenbadjes bedoelt?
Oh, en komt Taai Taai ook nog of zit die er niet bij voor a.s vrijdag?
Ik vind het wel leuk dat jullie een training krijgen of inwerkdag of hoe je het ook wilt noemen. Lekker samen proberen en daarna goed uitleg kunnen geven, dat is toch geweldig? Das nou de sfeer en de service die ik leuk vind van Lush
Dat was helaas het enige product welke er niet wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
heb je t nieuwe masker ook geprobeerd? is dat vergelijkbaar met oatifix of niet?
jammer en jammer dat dacht ik ook al gezien de omschrijving maar ik vind oatifix helemaal niks, ruikt lekker maar qua werkingquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was helaas het enige product welke er niet wasmaar ik verwacht dat het een beetje vergelijkbaar is met Oatifix
Yepquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef GotC het volgende:
Krijgen we in Nederland ook alle giftboxes?
Ik wil een bad!!
Mijn Oatifix staat ook praktisch ongebruikt in de koelkast..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer en jammer dat dacht ik ook al gezien de omschrijving maar ik vind oatifix helemaal niks, ruikt lekker maar qua werking
Yep, voor een gevoelige en droge huidquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef GotC het volgende:
Mja ze zeiden in Den Haag idd dat het ook een soort Oatifix wordtVoor de droge huid toch?
Vind hem zelf ook niet fijn werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn Oatifix staat ook praktisch ongebruikt in de koelkast..
Gevalletje brokstukken-van-het-masker vliegen in het rondquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind hem zelf ook niet fijn werkenhoewel mijn huid erna wel goed voelde, maar hij smeert niet lekker uit
Dat klinkt goed! Ik vind de normale bruisballen altijd zo groot voor het bad en ze slopen is best vervelend als je geen eigen bad hebt. Zit je weer maanden met kruimels enzo die je ergens in een plastic zakje weer kwijt moet. Dit klinkt als echt iets voor mij, kan ik mijn trommel ook makkelijk meenemen als ik weereens naar m'n ouders ga of in een hotel zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef MaJo het volgende:
Dat blik met bruisballen is kleiner dan ik had verwacht, er zitten 9 kleine bruisballen in. Denk iets van 25 bij 25 cm of zo? Ze zijn voor in bad bedoeld maar qua formaat kunnen ze ook prima als voetenbadje
balen dat ik in september ontslag heb genomen! haha, net te laat voor de training.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef MaJo het volgende:
we hebben dus de producten gezien, geroken, gevoeld. Weet nu wat er inzit, waar de inspiratie vandaan komt (achter elk product zit een persoonlijk verhaal). En vergeet niet de paketten. Dat zijn er zoveel, het is fijn om daar wat meer over te weten
en mooier nog, ik heb alle producten meegekregen
dus kom maar op met vragen!
Het is echt een heel mooi pakketjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ik vind de normale bruisballen altijd zo groot voor het bad en ze slopen is best vervelend als je geen eigen bad hebt. Zit je weer maanden met kruimels enzo die je ergens in een plastic zakje weer kwijt moet. Dit klinkt als echt iets voor mij, kan ik mijn trommel ook makkelijk meenemen als ik weereens naar m'n ouders ga of in een hotel zit.
Dat is ook geen goede timing hequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
balen dat ik in september ontslag heb genomen! haha, net te laat voor de training.
Trainingen bij Lush zijn altijd leuk! Je moet het ook zien als een soort teambonding. Zij doen hun best het voor ons leuk te maken en zo kunnen wij die vibe weer meegeven aan de klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |