Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Die nieuwe site werkt me op m'n zenuwen
Ik ook, ik moest op sommige pagina's drie keer kijken voordat ik door had hoe ik verder kon klikkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.
Ik vind 'm onoverzichtelijk.
En een hele hoop linkjes lopen dood of verkeerd. Klik je een bruisbal aan, heb je bijna het vanillary cadeau in je winkelmand gegooid... ik snap ook niet waarom er nu weer een nieuwe site is, de oude deed het net lekker. Ik heb hem trouwens het liefst zoals lush USA, gewoon vanaf een pagina veel producten en maar een keer klikken om het in je mandje te gooien. Maar ja, het zal wel een tactiek zijn. Ik heb in elk geval weer besteld, ben benieuwd hoe lang het duurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een beetje overkill aan opties, en daar wordt de site niet sneller van.
Ik vind 'm onoverzichtelijk.
Goed hequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, 250 gram Happy Hippy, lekker dipkip.
Dom he, dat ze niet bij het product zelf ook een klikje hebben staan waarmee het op je wish list komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef HaveANiceDay het volgende:
De wishlist vind je nu bij My Lush. In het linkervak staan je laatst bekeken favorieten/producten (vol met niet-gewenste cadeaus dankzij het klikken op links die verkeerd gelinkt staan), klik op een product en deze verschijnt in het middenvak. Nu kun je het product pas in je wishlist zetten.
Béétje omslachtig maar, je moet het product dus eerst al eens bekeken hebben, dan naar My Lush gaan en dan kun je 't evt. in je wishlist zetten. Een andere methode heb ik in ieder geval nog niet kunnen ontdekken.![]()
Oh nee dat had ik nog niet gesnapt inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Dipkip het volgende:
Je snapt toch wel dat die site niet af is? Lijkt me dat dat knopje er vast wel komt.
De Sabon?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben vreemd gegaan.
Bij die ene, waar ze zeep maken, jeweets.
Tof, wacht met smartquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goed he![]()
Je pakket staat klaar en waarschijnlijk kunnen we het morgen gaan postenzo niet laat ik het nog even weten, maar ga er maar van uit dat het dinsdag wordt bezorgd.
Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Sabon?
Ik vind dat zo'n upperclass winkel waarbij de woorden 'oudtante' en 'natte zoenen' bij me opkomen. Is het wat?
welke winkels doen nog meer eigen shizzle maken dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.
Ik pm je.
Ja, die.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die. Ik zou daar ook gewoon bestellen. Als ik zeep nodig had, zeg maar. Maar ik heb nog genoeg voor de rest van m'n leven
Ik vind van niet. Het is extreem vloeibaar met veel wit erin. Zal er morgen wel een fotootje van maken en posten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Hij gaat vaak schiften vind ik... Ziet ie er nog wel normaal uit?
Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik heb me dan ook ingehouden en alles behálve zeep gekocht, want eigenlijk gebruik ik zelden zeep.
Maar die schattige bodytruffels...
Ja, die.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?
En waar je nadat je besteld hebt zo'n 4 mailtjes krijgt en moet beantwoorden voordat je mag gaan betalen?
En als je dat niet goed hebt begrepen of reclame hebt gemaakt door de dames op zeer bitse wijze op de vingers wordt getikt?
Bedoel je die winkel?![]()
Ze hebben vast lekkere produkten en ze pakken ze prachtig in, maar een winkel waarbij ik het gevoel krijg dat ik me vereerd moet voelen mijn geld achter te laten en op mijn tenen moet lopen om het allemaal goed te doen, daar ga ik niet kopen.
Hoe heb je dat klaar gekregen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, die.
Maar ze doen tegen mij echt hysterisch klantvriendelijk, dus ik waag een poging.
Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.quote:
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.
Vond ik wel service.
Die rel heb ik gemist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, bedenk je wel dat het Lush is dat dreigde een advocaat op een Nederlands fanforum af te sturen... zou zomaar kunnen zijn dat die dames daar iets van hebben meegekregen destijds en minder Lushvriendelijk zijn dan gemiddeld.
Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.
Ik vreet ze op nl.
Is een jaar of wat geleden. Een user van Fok! heeft destijds een eigen forum opgericht. Was allemaal leuk en wel, tot Lush zélf met een forum bezig ging. Toen moesten ze ineens de afbeeldingen met copyright van Lush verwijderen op straffe van juridische stappen. Even daarna was er het Nederlandse Lushforum van Lush zelf. Heeft ze een hoop fans gekost destijds.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
[..]
Die rel heb ik gemist.
Het zal mij benieuwen of ze de vormen echt groter gaan maken. Maar ja, daar gaan we dan maar vanuit.quote:Thanks for replying and I apologise for the delay in my reply, I was waiting for other departments to come back to me on whether the soap should be 100g or the stated weight less than advertised.
Our head office have come to conclusion that they want to advertise it as a 100g soap and will therefore be making the moulds significantly larger so that the soaps should be around 120g when made to allow for shrinkage.
Ik weet het. Maar het staat zo onbescheiden als ik mezelf voordraag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ze moeten een BBS naar je vernoemen, Cat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |