abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73997970
Daar moet je voor inloggen... wat hier dus ook telkens misgaat :p
pi_74002200
De wishlist vind je nu bij My Lush. In het linkervak staan je laatst bekeken favorieten/producten (vol met niet-gewenste cadeaus dankzij het klikken op links die verkeerd gelinkt staan), klik op een product en deze verschijnt in het middenvak. Nu kun je het product pas in je wishlist zetten.
Béétje omslachtig maar, je moet het product dus eerst al eens bekeken hebben, dan naar My Lush gaan en dan kun je 't evt. in je wishlist zetten. Een andere methode heb ik in ieder geval nog niet kunnen ontdekken.

Het inloggen wil inderdaad regelmatig niet lukken, het is allemaal wel heel erg druk en veel klikken. Ook handig: de tabs met dropdown menu's werken bijv. niet op m'n werk-pc. Zal wel een script geblokkeerd worden ofzo vermoed ik. En iedere pagina weer krijg ik meldingen van veiligheidscertificaten die niet in orde zijn.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_74048365
Oeh, 250 gram Happy Hippy, lekker dipkip .
pi_74048764
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, 250 gram Happy Hippy, lekker dipkip .
Goed he

Je pakket staat klaar en waarschijnlijk kunnen we het morgen gaan posten zo niet laat ik het nog even weten, maar ga er maar van uit dat het dinsdag wordt bezorgd.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 oktober 2009 @ 18:31:19 #260
163650 Greys
pi_74049977
Mijn bestelling is onderweg!

1 Ruby Red Slippers
1 Amandopondo
1 Sunny Side
1 Marzibain Bubble Bar
1 It's a Date Bubble Bar
1 Honey Bee
1 Blackberry Bath Bomb
1 Vanilla Fountain
2 Two Timing Tart bubble bar
1 Melomint Bubble Bar
2 Hot Java Ballistic
1 Psycodelic Bubble Bar
1 The Joy of Jelly
2 The Wuss
1 Uluru Bath Ballistic
1 You've Been Mangoed
1 Mmm Melting Marshmallow Moment
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:35:49 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74050110
ik was gisteren in lush den haag, flesje snow fairy en een stuk rockstar meegenomen
wel jammer dat het zo rete-duur is

ik heb nog wel zeepjes liggen, maar die zijn al vrij oud, de geur is er dan echt vanaf, zo zonde
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:54:26 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74050679
Was gister ook nog in Lush Den Haag, niks gekocht.. Vond Snow Fairy nogal stinken
Helemaal niks gekocht dus
pi_74050978
Ik ben vreemd gegaan.
Bij die ene, waar ze zeep maken, jeweets.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:52 #264
163650 Greys
pi_74051402
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef HaveANiceDay het volgende:
De wishlist vind je nu bij My Lush. In het linkervak staan je laatst bekeken favorieten/producten (vol met niet-gewenste cadeaus dankzij het klikken op links die verkeerd gelinkt staan), klik op een product en deze verschijnt in het middenvak. Nu kun je het product pas in je wishlist zetten.
Béétje omslachtig maar, je moet het product dus eerst al eens bekeken hebben, dan naar My Lush gaan en dan kun je 't evt. in je wishlist zetten. Een andere methode heb ik in ieder geval nog niet kunnen ontdekken.
Dom he, dat ze niet bij het product zelf ook een klikje hebben staan waarmee het op je wish list komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74052023
Je snapt toch wel dat die site niet af is? Lijkt me dat dat knopje er vast wel komt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 oktober 2009 @ 19:36:33 #266
163650 Greys
pi_74052202
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Dipkip het volgende:
Je snapt toch wel dat die site niet af is? Lijkt me dat dat knopje er vast wel komt.
Oh nee dat had ik nog niet gesnapt inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74052480
Ik vind de yummie yummie niet lekker ruiken. En dat is de enige douchegel die ik mee genomen heb. Heb ok het idee dat die niet meer helemaal goed is. Ookal staat erop tot maart 2010.
pi_74053190
Hij gaat vaak schiften vind ik... Ziet ie er nog wel normaal uit?
pi_74054545
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben vreemd gegaan.
Bij die ene, waar ze zeep maken, jeweets.
De Sabon?

Ik vind dat zo'n upperclass winkel waarbij de woorden 'oudtante' en 'natte zoenen' bij me opkomen . Is het wat?
pi_74054569
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Goed he

Je pakket staat klaar en waarschijnlijk kunnen we het morgen gaan posten zo niet laat ik het nog even weten, maar ga er maar van uit dat het dinsdag wordt bezorgd.
Tof, wacht met smart .
pi_74054697
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De Sabon?

Ik vind dat zo'n upperclass winkel waarbij de woorden 'oudtante' en 'natte zoenen' bij me opkomen . Is het wat?
Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.
Ik pm je.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:33:45 #272
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74054740
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Nee, joh, bij een ander die vanallerlei leuks heeft voor heul weinig.
Ik pm je.
welke winkels doen nog meer eigen shizzle maken dan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74056219
De dames die op het Lushforum posten weten vast welke ik bedoel, er is nogal wat om te doen geweest.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 21:34:31 #274
43556 miss_dynastie
pi_74058406
Oh die. Ik zou daar ook gewoon bestellen. Als ik zeep nodig had, zeg maar. Maar ik heb nog genoeg voor de rest van m'n leven
pi_74059089
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die. Ik zou daar ook gewoon bestellen. Als ik zeep nodig had, zeg maar. Maar ik heb nog genoeg voor de rest van m'n leven
Ja, die.
Ik heb me dan ook ingehouden en alles behálve zeep gekocht, want eigenlijk gebruik ik zelden zeep.
Maar die schattige bodytruffels...
pi_74060104
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Dipkip het volgende:
Hij gaat vaak schiften vind ik... Ziet ie er nog wel normaal uit?
Ik vind van niet. Het is extreem vloeibaar met veel wit erin. Zal er morgen wel een fotootje van maken en posten.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:02:54 #277
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74060217
Ja, nou wil ik natuurlijk ook weten welke winkel het is he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74060570
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, die.
Ik heb me dan ook ingehouden en alles behálve zeep gekocht, want eigenlijk gebruik ik zelden zeep.
Maar die schattige bodytruffels...
Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?
En waar je nadat je besteld hebt zo'n 4 mailtjes krijgt en moet beantwoorden voordat je mag gaan betalen?
En als je dat niet goed hebt begrepen of reclame hebt gemaakt door de dames op zeer bitse wijze op de vingers wordt getikt?

Bedoel je die winkel?

Ze hebben vast lekkere produkten en ze pakken ze prachtig in, maar een winkel waarbij ik het gevoel krijg dat ik me vereerd moet voelen mijn geld achter te laten en op mijn tenen moet lopen om het allemaal goed te doen, daar ga ik niet kopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74060833
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, bedoel je de bodytruffelwinkel waar je geen reclame voor mag maken omdat de dames die de shop runnen dan boos worden?
En waar je nadat je besteld hebt zo'n 4 mailtjes krijgt en moet beantwoorden voordat je mag gaan betalen?
En als je dat niet goed hebt begrepen of reclame hebt gemaakt door de dames op zeer bitse wijze op de vingers wordt getikt?

Bedoel je die winkel?

Ze hebben vast lekkere produkten en ze pakken ze prachtig in, maar een winkel waarbij ik het gevoel krijg dat ik me vereerd moet voelen mijn geld achter te laten en op mijn tenen moet lopen om het allemaal goed te doen, daar ga ik niet kopen.
Ja, die.

Maar ze doen tegen mij echt hysterisch klantvriendelijk, dus ik waag een poging.
pi_74060875
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, die.

Maar ze doen tegen mij echt hysterisch klantvriendelijk, dus ik waag een poging.
Hoe heb je dat klaar gekregen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:16:42 #281
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74061017
Nou ja zeg, wat een belachelijk verhaal
Waarom doen ze zo hysterisch dan?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74061160
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat klaar gekregen?
Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.
Vond ik wel service.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 22:20:22 #283
43556 miss_dynastie
pi_74061241
Ach, bedenk je wel dat het Lush is dat dreigde een advocaat op een Nederlands fanforum af te sturen... zou zomaar kunnen zijn dat die dames daar iets van hebben meegekregen destijds en minder Lushvriendelijk zijn dan gemiddeld .
pi_74062215
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Nou, gewoon besteld, en toen belde ze op omdat mijn emailadres niet duidelijk was, om te zeggen dat mijn pakje qua verzendkosten duurder uit zou pakken dan zij wilde, en of ik dan iets eraf wilde halen, of dat ze het vol zou stoppen met proefjes om het toch de moeite waard te laten zijn.
Vond ik wel service.
Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, bedenk je wel dat het Lush is dat dreigde een advocaat op een Nederlands fanforum af te sturen... zou zomaar kunnen zijn dat die dames daar iets van hebben meegekregen destijds en minder Lushvriendelijk zijn dan gemiddeld .
Die rel heb ik gemist.
pi_74062300
Het zijn gewoon veel te veel vrouwen en homo's die bij dat soort zaakjes werken. Dan krijg je dit gebitch .
pi_74062322
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:

Ik heb er ook wel goede verhalen van gehoord maar of de ene dame nu de andere niet is of dat er een Jackell&Hyde persoonlijkheid zit.... ze kunnen blijkbaar ook zeer vinnig zijn.
Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.
Ik vreet ze op nl.
pi_74064611
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Oh, maar mocht ik die kant tegenkomen, dan maken ze kennis met een heel ander shmoopje dan ze ooit konden vermoeden.
Ik vreet ze op nl.

Live verslag gaarne hier.
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2009 @ 09:00:57 #288
43556 miss_dynastie
pi_74068666
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Die rel heb ik gemist.
Is een jaar of wat geleden. Een user van Fok! heeft destijds een eigen forum opgericht. Was allemaal leuk en wel, tot Lush zélf met een forum bezig ging. Toen moesten ze ineens de afbeeldingen met copyright van Lush verwijderen op straffe van juridische stappen. Even daarna was er het Nederlandse Lushforum van Lush zelf. Heeft ze een hoop fans gekost destijds.
pi_74083644
Ik wilde het pakket van Clums versturen maar Clums dr adres bestaat niet volgens de post cluuuums hellep.
pi_74085234
Zie je PM .
pi_74100359
Gister bij Lush Leidsestraat geweest.
Wat een lieverds daar, ik kreeg 3 maskertesters mee en nog een gratis bubble bar.

Verder heb ik de bbs met het maantje gekocht
de bruisbal die naar appeltjes ruikt
snowfairy bbs
nicolala

Ook kreeg ik een stukje van de santa jellie.. strawberrysanta?

Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:47:01 #292
43556 miss_dynastie
pi_74102499
Smeej Nachtdienst of kon je niet slapen of was je alweer op?
pi_74119547
Na bijna een week een mail van Keilly of de Sunny Citrus zeep die steeds veel te weinig weegt. En wat voor één!
quote:
Thanks for replying and I apologise for the delay in my reply, I was waiting for other departments to come back to me on whether the soap should be 100g or the stated weight less than advertised.

Our head office have come to conclusion that they want to advertise it as a 100g soap and will therefore be making the moulds significantly larger so that the soaps should be around 120g when made to allow for shrinkage.
Het zal mij benieuwen of ze de vormen echt groter gaan maken. Maar ja, daar gaan we dan maar vanuit.
pi_74123382
Ze moeten een BBS naar je vernoemen, Cat!
pi_74123736
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ze moeten een BBS naar je vernoemen, Cat!
Ik weet het. Maar het staat zo onbescheiden als ik mezelf voordraag.

Ik ga trouwens binnenkort naar Amsterdam! Dagje uit met een vriend die dan meteen de Lush vuurdoop krijgt. Ik moet Taaitaai kopen en wil snuffelen aan het kerstspul. Wat ik dan een paar dagen later in de UK bij elkaar shop.
pi_74124127
Ben alweer een paar dagen terug uit Brum, heerlijk even Engelse lucht gesnoven.. Ik kan er weer tegenaan tot januari dan ofzo, ongetwijfeld krijg ik dan weer heimwee

Ik ben naar Lush in Solihull geweest, wat erg grappig was. Mijn jongste vond het nodig de kids van beste-vriendje te corrigeren.. 'dont tutsj det!' tegen mn 2-jarig petekind die alles prachtig vond (en wat zeepjes op de grond gooide.. die hebben we maar gekocht). En een verrukt winkelmeisje die opgetogen tegen beste-vriendje 'hey! i remember you!' zei, nav de forum party.. En daarna tegen mij 'you are so lucky with your husband!' zei Ik legde haar maar uit dat hij mn husband niet is maar dat de forum zooi wel voor mij was

Echter stond grote-zus-van-petekind met d'r grote oren mee te luisteren.. Haar moeder (die niet mee was) was 'not amused' toen ze haar vroeg wat 'husband' betekend want 'that lady at the shop said to auntie H. that daddy is her husband'

Verder eigenlijk weinig gekocht, de gevallen zeepjes dan en aqua marina.. Ik heb enorm veel forum- en kerstzooi nog en verder eigenlijk ook niets nodig (niet dat dat een reden is om niets te kopen maar ik ben even Lush moe geloof ik ).
pi_74141395
Jee Cat, had niet gedacht dat de mailtjes zo snel effect zouden hebben, ben benieuwd of ze de verpakking ook gaan veranderen
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 14:00:37 #298
43556 miss_dynastie
pi_74148764
Ik ben benieuwd, cat. Ik heb in elk geval om problemen te voorkomen deze keer geen zeep besteld. Wel kwam ik er vanochtend achter dat er blijkbaar iets fout heeft gestaan op de site . Bij the little gestures stond bathtime favorites, zonder verdere tekst, met 4 bruisballen voor 6.95. Ik ging ervanuit dat dit dan een kleiner formaat zou zijn en vond dat een leuk cadeau voor onszelf (dus 2 besteld)... Maar nu blijkt dat het gaat om dat blik met 9 mini's . En net kwam mijn pakketje en bleek dat ze gewoon 2 blikken hebben geleverd . Ik vind het superservice, maar voel me wel een beetje schuldig
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 oktober 2009 @ 16:38:31 #299
163650 Greys
pi_74154682
Bestelling al binnen!
Er waren twee bubblebars alleen volledig aan gruis in de doos, dat was wel jammer.
Maar verder was alles in orde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:00:21 #300
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74155409
Hmmm None of your beeswax is wel lekker, maar ik heb met eigenlijk alle lipbalsems van de Lush dat ik een soort van korreltjes op mn lip voel? En dat het ook niet echt intrekt ofzo...Iemand meer last van?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 17:05:49 #301
43556 miss_dynastie
pi_74155554
Oh greys, daar zou ik ff over mailen. Bij mij was alles perfect Op de naar voeten stinkende popcorn na dan (ik dacht dat ze daar iets nieuws voor zouden verzinnen?) Ik heb van schrik alles nog een keer nageteld , maar het klopte echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')